Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Schipholtickets.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

3.80
3.80 0 10
30 reviews
37% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-10-25 14:42:23
19 dagen geleden
1 10 0
Boek nóóit met Schipholtickets. Wij dachten dat we met KLM zouden vliegen, dit blijkt een shared code vlucht te zijn en nu vliegen we met Etihad. Dat is in principe geen probleem, alleen zit er op de heenweg geen bagage bij. Die kunnen we wel bijboeken op het vliegveld via Etihad, voor 600/700$ per persoon. Belachelijk!

Schipholtickets weigert ons verder te helpen, reageren traag op mails, bellen heeft helemaal geen zin want je krijgt iemand uit Spanje aan de lijn die amper Engels kan.

Advies: betaal iets extra voor een betere en betrouwbare klantenservice.
Rapporteren
2019-08-02 11:37:58
3 maanden geleden
4 10 0
Gelukkig was de klantenservice bereikbaar en behulpzaam toen mijn net aangekochte tickets geannuleerd en helaas ook al betaald waren. Maar hoe kan het dat ik naar het betaalscherm werd geleid terwijl de reservering blijkbaar nog niet bevestigd was door de vliegmaatschappij?
Maar nog erger vind ik dat het vier dagen duurde voordat het best wel grote bedrag weer op mijn rekening stond. Waarom niet dezelfde dag al weer terugstorten? De klant valt niets te verwijten en is in dit geval beslist geen koning.
Rapporteren
2019-08-02 09:16:34
3 maanden geleden
2 10 0
I would definetly NOT reccomend this agency at all. I missed my flight due to a change on my itinerary I was not informed about at all. It has been 5 months and I hav enot received any reply about my complaint. Completely untrustworthy.
Rapporteren
2019-07-20 16:44:16
4 maanden geleden
1 10 0
Niet bereikbaar, toegstuurde links werken niet. Verbinding wordt verbroken als je klantenservice belt. Tot slot: nog geen tickets ontvangen, 4 dagen voor vertrek.
Rapporteren
2019-07-03 11:22:59
4 maanden geleden
1 10 0
30/06/2019 reis geboekt. Prijs € 929,=. Afgerekend € 993,48.
Op vraag "wat heb ik toegevoegd". Geen reactie. Telefoon slecht verstaanbaar, op goed geluk 3 x toets 1 ingedrukt, vervolgens niet verstaanbaar. Op zoek naar e-mail adres: info@schipholtickets.nl tot 2x niet aangekomen. customerservice@schipholtickets.nl geen reactie.
OplichtersjQuery3110936166325729181_1562145681704??
Rapporteren
2019-06-14 13:36:00
5 maanden geleden
1 10 0
Ticket geboekt via Schipholtickets. Twee koffers toegevoegd. Op de site staat niet aangegeven dat deze koffers alleen voor de heenvlucht zijn. Conclusie: twee koffers op de heenvlucht en voor de terugvlucht moeten we op de luchthaven bij boeken. Na telefonisch contact (met gebrekkig Engels sprekende medewerkers) zeggen ze alleen dat ze niets kunnen doen. Annuleren van een koffer is mogelijk, maar zonder geld terug te krijgen.
Rapporteren
2019-04-26 15:48:07
7 maanden geleden
1 10 0
Mijn vlucht was geannuleerd en de vluchtmaatschappij gaf aan dat ik in aanmerking stond voor een volledige restitutie. Dit reisbureau zelf weigerde elke aanvraag voor een restitutie en heb tot vandaag nog mijn geld nog niet terug gekregen.
Rapporteren
2019-01-31 12:52:37
10 maanden geleden
1 10 0
Wij zouden vliegen naar Nieuw Zeeland. Bij aankomst op Schiphol, kregen wij te horen dat onze vlucht gecanceld was door de in check balie en krijgen het advies op Thai Airways te bellen. Die beantwoordden de telefoon niet. Toen hebben wij Schipholtickets gebeld of ze ons konden helpen, wij kregen antwoord dat dit ze ons niet verder konden helpen. Er was een andere stel met hetzelfde probleem als ons, maar die hadden geboekt bij Cheaptickets, de Lufthansa balie had gebeld voor hun en het lukte ze om te boeken op een andere vlucht. De Lufthansa medewerker heeft Schipholtickets nog een keer gebeld voor ons, en voorgelegd dat het andere stel hetzelfde probleem had als ons en dat Cheaptickets een oplossing had gezocht, dus want ging Schipholtickets nu doen voor ons? Omdat de lufthansa medewerker belde met Schipholtickets, was er nu plosteling wel een oplossing mogelijk! Knap waardeloos!
Rapporteren
2019-01-16 12:11:13
10 maanden geleden
1 10 0
Vlucht geboekt en bevestiging ontvangen - enkele dagen later melding dat er een fout was in hun software waardoor de betaling niet zou doorgekomen zijn. Geen excuses, doch slechts melding dat ze de boeking zelf hebben geannuleerd - compenseren niets en stellen duurdere tickets voor (zogenaamd voordeligste, maar vind meteen lagere prijzen bij andere aanbieders). Onmogelijk iemand tel. te bereiken en op mail volgen wat verzinsels over voorwaarden die niet blijken te bestaan... Besluit: amateurs, maken fouten en vragen dan dat de klant daarvoor extra zou betalen... best wegblijven
Rapporteren
2018-12-05 17:00:40
11 maanden geleden
1 10 0
We zijn nog niet eens vertrokken en het loopt reeds fout: - Ik vind een interessant traject via skyscanner dat door Schipholtickets wordt aangeboden, echter zonder bagage. - Er is nergens de optie online om deze bagage bij te boeken dus bel ik hen op. Super! Zij kunnen namelijk wel manueel de bagage toevoegen en sturen je dan een betaallink op. Na een telefoongesprek van 30 minuten heb ik 10 maal bevestigd gekregen dat de bagage voor ALLE vluchten inclusief is door de toeslag die ik zal bijbetalen. Aangezien zij mij dit bevestigen besluit ik om met hen in zee te gaan, desondanks ze 40€ duurder zijn als andere boekingsmaatschappijen die moeilijker te bereiken zijn. Zo ben ik immers zeker van de baggage. Ze rekenen voor deze "service" ook nog eens 30€ administratiekosten. - Ik krijg de boekingsbevestiging, maar merk op dat er geen melding is van de bagage. Nergens in het overzicht. - Ik mail met de vraag om dit aan te passen alvorens te betalen. - Ik krijg van twee verschillende medewerkers bevestiging dat dit normaal is, en dat dit na betaling wel op de e-tickets vermeld zal staan. - Ik betaal en ontvang mijn e-tickets waar letterlijk op staat "ALLEEN HANDBAGAGE". - Ik maak hier meteen melding van en er wordt mij verteld dat ze dit zonder problemen zullen aanpassen en ik nieuwe e-tickets zal ontvangen. - Ik ontvang een mail: we kunnen dit niet meer aanpassen, je kan dit enkel nog aan de balie van de luchtvaartmaatschappij zelf bijbetalen en wij zullen het vervolgens vergoeden. Schipholtickets maakt een enorme blunder (er was maar één reden dat ik telefonisch met hén boekte: ruimbagage), verspilt véél van mijn tijd (het resultaat is immers dat ik gewoon ook zelf online, goedkoper had kunnen boeken en bagage rechtstreeks bij de balie van de luchtvaartmaatschappij had kunnen regelen), stelt voor om mijn geld bij te houden (zijn zij een bank!? Mijn toeslag, die ze NIET aanbieden houden ze!?) en dat ik zelf alles regel! Vermijd deze amateurs en regel zelf alles met de luchtvaartmaatschappij. Ik betaalde hier uiteindelijk voor een service die ik helemaal niet kreeg.
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
3.80
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730