Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Schipholtickets.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

3.61
3.61 0 10
23 reviews
43% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-01-31 12:52:37
2 maanden geleden
1 10 0
Wij zouden vliegen naar Nieuw Zeeland. Bij aankomst op Schiphol, kregen wij te horen dat onze vlucht gecanceld was door de in check balie en krijgen het advies op Thai Airways te bellen. Die beantwoordden de telefoon niet. Toen hebben wij Schipholtickets gebeld of ze ons konden helpen, wij kregen antwoord dat dit ze ons niet verder konden helpen. Er was een andere stel met hetzelfde probleem als ons, maar die hadden geboekt bij Cheaptickets, de Lufthansa balie had gebeld voor hun en het lukte ze om te boeken op een andere vlucht. De Lufthansa medewerker heeft Schipholtickets nog een keer gebeld voor ons, en voorgelegd dat het andere stel hetzelfde probleem had als ons en dat Cheaptickets een oplossing had gezocht, dus want ging Schipholtickets nu doen voor ons? Omdat de lufthansa medewerker belde met Schipholtickets, was er nu plosteling wel een oplossing mogelijk! Knap waardeloos!
Rapporteren
2019-01-16 12:11:13
2 maanden geleden
1 10 0
Vlucht geboekt en bevestiging ontvangen - enkele dagen later melding dat er een fout was in hun software waardoor de betaling niet zou doorgekomen zijn. Geen excuses, doch slechts melding dat ze de boeking zelf hebben geannuleerd - compenseren niets en stellen duurdere tickets voor (zogenaamd voordeligste, maar vind meteen lagere prijzen bij andere aanbieders). Onmogelijk iemand tel. te bereiken en op mail volgen wat verzinsels over voorwaarden die niet blijken te bestaan... Besluit: amateurs, maken fouten en vragen dan dat de klant daarvoor extra zou betalen... best wegblijven
Rapporteren
2018-12-05 17:00:40
4 maanden geleden
1 10 0
We zijn nog niet eens vertrokken en het loopt reeds fout: - Ik vind een interessant traject via skyscanner dat door Schipholtickets wordt aangeboden, echter zonder bagage. - Er is nergens de optie online om deze bagage bij te boeken dus bel ik hen op. Super! Zij kunnen namelijk wel manueel de bagage toevoegen en sturen je dan een betaallink op. Na een telefoongesprek van 30 minuten heb ik 10 maal bevestigd gekregen dat de bagage voor ALLE vluchten inclusief is door de toeslag die ik zal bijbetalen. Aangezien zij mij dit bevestigen besluit ik om met hen in zee te gaan, desondanks ze 40€ duurder zijn als andere boekingsmaatschappijen die moeilijker te bereiken zijn. Zo ben ik immers zeker van de baggage. Ze rekenen voor deze "service" ook nog eens 30€ administratiekosten. - Ik krijg de boekingsbevestiging, maar merk op dat er geen melding is van de bagage. Nergens in het overzicht. - Ik mail met de vraag om dit aan te passen alvorens te betalen. - Ik krijg van twee verschillende medewerkers bevestiging dat dit normaal is, en dat dit na betaling wel op de e-tickets vermeld zal staan. - Ik betaal en ontvang mijn e-tickets waar letterlijk op staat "ALLEEN HANDBAGAGE". - Ik maak hier meteen melding van en er wordt mij verteld dat ze dit zonder problemen zullen aanpassen en ik nieuwe e-tickets zal ontvangen. - Ik ontvang een mail: we kunnen dit niet meer aanpassen, je kan dit enkel nog aan de balie van de luchtvaartmaatschappij zelf bijbetalen en wij zullen het vervolgens vergoeden. Schipholtickets maakt een enorme blunder (er was maar één reden dat ik telefonisch met hén boekte: ruimbagage), verspilt véél van mijn tijd (het resultaat is immers dat ik gewoon ook zelf online, goedkoper had kunnen boeken en bagage rechtstreeks bij de balie van de luchtvaartmaatschappij had kunnen regelen), stelt voor om mijn geld bij te houden (zijn zij een bank!? Mijn toeslag, die ze NIET aanbieden houden ze!?) en dat ik zelf alles regel! Vermijd deze amateurs en regel zelf alles met de luchtvaartmaatschappij. Ik betaalde hier uiteindelijk voor een service die ik helemaal niet kreeg.
Rapporteren
2018-10-07 12:16:20
6 maanden geleden
6 10 0
Na eerder bericht moet ik toch iets rechtzetten en positiefs schrijven. 1. Vanmorgen (op zondag) gebeld, vrij snel contact gekregen 2. de boeking zou er niet doorheen gegaan zijn maar ze gingen het opnieuw doen 3. Een half uur later ontvingen wij een bevestigingsmail tevens werkte de activerings link wel. 4 Nu net bevestiging gehad van de vlucht bij United. 5 Opgelucht na alle negatieve verhalen op internet 6 Bedankt voor de hulp Wel waren wij ook heel blij met Visa te hebben betaald.
Rapporteren
2018-10-07 06:28:59
6 maanden geleden
1 10 0
Beloofd wordt binnen een uur een bevestigingsmail te krijgen. Dat is niet gebeurd. Profiel aanmaken lukt ook niet. De link die je wordt toegestuurd om je profiel te activeren werkt ook niet. Hierdoor krijg ik een onprettig gevoel en ben gaan googlen. Nu lees ik allerlei negatieve verhalen over schipholticket.com of nl. Wij hebben al heel wat reizen geboekt via internet maar dit is de eerste keer met problemen. Vandaag de maatschappij bellen, zal waarschijnlijk een lange wachttijd worden met wat ik zo heb gelezen. Gisteren al een mail gestuurd. Jammer dat het op deze manier gaat. Mensen sparen voor hun vakantie en verheugen zich hierop. Dit geeft een enorme stress bij mensen. Wij zijn met een grote groep en je wilt graag gaan plannen etc. wat nu niet mogelijk is met alle gevolgen van dien.
Rapporteren
2017-08-28 04:32:51
2 jaren geleden
1 10 0
Pas op voor deze internet ticketsverkoper. Ze verkopen alleen tickets, adviseren niet. Je kunt hier tegen veel extra kosten aanlopen, zonder hiervoor gewaarschuwd te zijn.
Rapporteren
2017-07-31 13:16:02
2 jaren geleden
2 10 0
Onze reis geboekt van AMS-Londen-Kuala Lumpur-Bali en v.v. Alles valt onder 1 ticket nummer en aangezien we slechts een overstaptijd hadden op Londen van 1h25 minuten hebben we eerst telefonisch overleg gehad met Tickets.com of dit wel haalbaar is voordat we deze tickets gingen kopen. Geen probleem, want je kan van te voren online inchecken en de koffers worden helemaal doorgelabeld. Voor problemen zijn we ook altijd bereikbaar werd ons beloofd. Vlucht vertrekt op maandagochtend, echter vanaf vrijdagmiddag is niemand meer bereikbaar tot maandagmorgen. Zeer slecht. Ten tweede konden we bij Malaysia Airlines helemaal niet met dit ticket online inchecken, omdat de vlucht van Ams naar Londen met de KLM was. Je moet dus nog inchecken in Londen en dit kost enorm veel tijd en die heb je nu net niet. Ten derde kunnen de koffers niet doorgelabeld worden, omdat je ook niet kan inchecken. Conclusie : Onmogelijk om je aansluiting te halen en niemand bereikbaar. Mail gestuurd en nu 3 weken later nog geen antwoord. Slechte service, veel stress en begin van je vakantie is verziekt.
Rapporteren
2017-02-21 19:12:02
2 jaren geleden
10 10 0
Vandaag door Kaya en Simone van Schipholtickets uitstekend te woord gestaan en een geweldige service gekregen. Er werd ruim de tijd voor je genomen en zeer correct te woord gestaan. Mijn complimenten hiervoor. Men mag trots zijn dat men medewerkenden in dienst heeft die deze competenties in hun mars hebben. Top!!
Rapporteren
2016-12-28 01:05:00
2 jaren geleden
8 10 0
Op 20 december tickets gezocht, gevonden en gekocht voor schoonzoon uit Toronto, retour Amsterdam. Wel bevestiging in de mail maar na vier dagen geen E-tickets. Gebeld met klantenservice, inderdaad duurde wel even, maar wat wil je zo vlak voor Kerst. Had ik zelf mijn emailadres verkeerd ingevuld, fout hersteld en binnen 5 minuten de E-tickets ontvangen. Doorgestuurd naar schoonzoon, en op 26 december zat hij in het vliegtuig. Prima vlucht gehad en op 2 januari gaat hij weer terug. Kortom, dit is de 2e keer dat we hier tickets hebben gekocht en over beide keren zijn we dik tevreden!!!
Rapporteren
2016-12-07 12:30:14
2 jaren geleden
4 10 0
12 uur na het boeken een melding krijgen dat de ticketprijs verhoogd is met 188 euro en als alternatief een reis aanbieden met 10 uur meer reistijd tegen dezelfde kosten. De bevestiging was al in huis... Geen helpdesk, lange wachttijden en onbekend wanneer teruggebeld kan worden.
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
3.61
Bekijken
Beoordelen