Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Stip Reizen ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

5.23
5.23 0 10
25 reviews
88% tevredenheid
Andere bekeken
Goed
7.50
Start met beoordelen
-
2018-12-05 11:47:25
5 maanden geleden
2 10 0
Mijn Klacht Bij terugkomst op het vliegveld Maastricht Aken airport van uit Cantania Italië bleek mijn koffer zwar beschadigt! Dit hebben we gelijk geprobeerd te verhallen op de luchthaven. Hier werd ons medegedeeld dat ze al gesloten waren en wij de volgende dag met Stip reizen of Corendon contact moesten opnemen. De volgende dag heb ik de schade gemeld waarbij mij meegedeeld werd dat ik deze bij mijn reisverzekering moest klemmen en als dat niet lukte weer contact opnemen met de reisorganisatie. De zelfde dag nog Contact gezocht met mijn verzekering die naar aftrek van een eigen risico €50 overmaakte. De nieuwprijs van mijn koffer was meer dan €200 ,we hebben hem een week voor de vakantie gekocht via de ING Bank. Naar de goedkeuring van mijn reisverzekering ,heb ik weer contact gezocht met stip reizen om het verschil te klemmen Naar ruim 6 weken . ontvang ik een mail die er op wijst dat ze mijn klacht niet eens hebben gelezen en beroepen zich op het feit dat ik de PIR niet heb ingevuld . Ik heb van af het begin duidelijk aangeven dat het bij aankomst op Maastricht Aken Airpoort het niet mogelijk was en dat de mensen ons verwezen naar de mogelijkheid de volgende dag contact te zoeken met de reisorganisatie wat we ook onmiddellijk gedaan hebben. Als de koffer nu jaren oud was zou ik hier geen werk voor doen,maar de koffer was net een week voor ons vertrek gekocht. Ik vind het dan ook kortzichtig en beledigend van deze reisorganisatie en raad aan niet meer bij dit soort te boeken. Goedkoop is duur koop dat blijkt hier weer eens. Gewenste Oplossing Tevreden? Ik ben diep teleurgesteld in deze organisatie die te beroert is om een klacht goed te behandelen en in plaats daarvan een standard brief verstuurd. Ik heb duidelijk aangegeven in mijn klacht dat gedeeld smart halve smart is. Extra informatie BOEKINGS-NR.: 8198454)
Rapporteren
2017-11-01 15:58:27
1 jaren geleden
1 10 0
Diverse zaken in de boeking zijn niet juist verlopen Stip reizen doen niets om dit op te lossen Ze zeggen van wel maar uiteindelijk onder de streep is het resultaat 0 Echt een teleurstelling en de laatste keer dat we bij Stipreizen boeken. Geen fijne manier van werken. Ze moeten alles "navragen" en komen met antwoord, we kunnen het niet garanderen
Rapporteren
2017-02-03 12:15:32
2 jaren geleden
8 10 0
Prima prijs/ kwaliteit rondreis Sri Lanka 16 januari jl. Het eten was overal heerlijk. De gekozen lunchlokaties waren ook mooi. De hotels goed tot zeer goed ( zeker voor de prijs). Grote teleurstelling: gids Arunna, Aroena. Schijn bedriegt. 2e dag en verderop: 6,5 en 7 uur tussen ontbijt en lunch. Ongemeld! Geen kans iets te kopen voor onderweg. Tijden die hij meldt voor ophalen van niet excursiegangers kloppen niet. Hij laat ze rustig een uur langer wachten, geen faciliteiten,terwijl hij weet, doet deze reis vaker, dat het afgesproken tijdstip nooit haalbaar is. Excursiegeld. €144pp ,opgeteld is ca €105 besteed. Bij de 2 hindoetempels ging hij zgn kaartjes halen... die zijn er niet. Er is een donatiebox. Al met al houdt hij 35 X €35 !!over. Een vorstelijk loon van ca €1200 voor 11 dagen.. De fooienpot bedroeg 35X €40 pp. €1400 Daarvan zou in een dichte envelop €385 chauffeur en €275 naar de bijrijder gaan. Blijft er nog ca €740 EURO over voor koffers, schoenenoppas enz over. Dat is een enorm bedrag. Aroena, een gids met 2 gezichten
Rapporteren
2016-11-11 19:13:06
2 jaren geleden
5 10 0
Zou een goed reisbureau moeten zijn maar ervaringen zijn niet echt positief. Je krijgt op het allerlaatste moment je papieren, dossier is niet online in te zien. Vliegreis is definitief als je de papieren krijgt, vlucht gegevens pas 3 dagen voor vertrek. Dat wordt als klant als erg vervelend ervaren. Hebben leuke reis gemaakt met dit reisbureau maar vonden bovenstaande erg vervelend. Andere gasten op zelfde reis (cruise) hadden dezelfde ervaring, hadden soms helemaal geen papieren gekregen of fouten konden niet hersteld worden. We hebben naderhand nog leuke reizen gezien bij Stip maar hebben toch via een andere weg deze reizen geboekt. Konden daarmee zelf definitief een vliegreis boeken op door ons aanvaardbare tijden en hoefde dan niet te wachten op vluchten via Stip die dan om 3 uur in de nacht plaatsvinden. Jammer, zou niet nodig moeten zijn, leermoment voor Stip?
Rapporteren
2016-11-11 10:03:49
2 jaren geleden
2 10 0
Geboekt een reis naar Bali met een upgrade naar een luxere kamer.hiervoor ook extra betaald.stond ook vermeld op reserveringsbevestiging, alleen door Stip op de reisbevestiging veranderd naar standaardkamer. Ben hier nu al 5 dagen over aan het bellen, maar Stip laat het verder afweten.Willen tot nu toe alleen de standaardkamer leveren tegen de prijs van een upgrade kamer.
Rapporteren
2016-10-27 17:15:50
3 jaren geleden
3 10 0
In juni geboekt en betaald, in oktober scheelt deze precies dezelfde reis 250 euro. Stip reageert helaas erg nonchalant..... hier is werkelijk niets te regelen. Dat is pas klanten service en klanten tevreden houden.....
Rapporteren
2016-02-08 19:53:59
3 jaren geleden
8 10 0
We hebben een cruise naar Dubai gedaan met 2 overnachtingen in een hotel bij Dubai.Alles heel goed geregeld en prachtig hotel ! Ook het cruiseschip was geweldig.Volgende keer weer met Stip.
Rapporteren
2015-10-06 07:49:46
4 jaren geleden
7 10 0
Net een excursie op de site geboekt, omdat Stip reizen hier echt goedkoop in is. Ik ben erg benieuwdh oe het gaat bevallen. De website is in iedergeval zeer gebruiksvriendelijk een mooi.
Rapporteren
2015-09-07 10:35:38
4 jaren geleden
9 10 0
Wij hebben echt een prachtig reis gehad! Zwaar vermoeiend, maar onvergetelijk en zou het meteen weer doen! De rondreis door Thailand was echt onvergetelijk mooi en voor mij persoonlijk veranderlijk. Ik ben echt anders tegen sommige dingen aan gaan kijken. Daar is deze reis natuurlijk niet voor bedoelt, maar hier kwam ik erachter dat ik meer voor mezelf moest kiezen en minder wat normaal bevonden word. Ik ga minder werken om meer van het leven te genieten, want god wat heb ik genoten. De hotels waren prima als je gewoon weet dat de hotels in Thailand gewoon iets minder zijn als wij in Europa gewend zijn. Het belangrijkste was dat het allemaal schoon was en dat was zo! Voor de rest was de rondreis erg aangenaam en de lokale gidsen erg vriendelijk en leuk! Is echt super leuk om van iemand die het dagelijks leven daar meemaakt uitleg te krijgen over hoe alles is. Het is teveel om te benoemen, maar het belangrijkste is dat iedereen dit gewoon eens in zijn leven zou moeten doen.
Rapporteren
2015-09-01 10:14:52
4 jaren geleden
9 10 0
Wij hadden een fantastische chauffeur welke erg vriendelijk was en ons goed heeft rond gereden. De vakantie in Polen was ook heerlijk!
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
5.23