Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Suntip ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.76
4.76 0 10
34 reviews
53% tevredenheid
Andere bekeken
Goed
7.50
Start met beoordelen
-
2020-07-27 21:16:40
3 maanden geleden
2 10 0
Heel slecht!!!
Ik probeer nu al 3 weken contact met Suntip te krijgen, wij willen onze vakantie omboeken.
Maar of er komt geen reactie of je krijgt 7 dagen later een e-mail terug met een nutteloos antwoord.
En nu zijn we nog geen stap verder!
Ik reageer meteen terug als ik eindelijk een e-mail terug krijg.
Ook heb ik mijn telefoonnummer steeds vermeld zodat wij "EVEN" telefonisch contact willen hebben en het kunnen regelen. Dit lijkt ons voor iedereen makkelijker en sneller!!
Maar dan komt er weer geen reactie terug.
In mijn laatste e-mail heb ik heel duidelijk vermeld wat onze wensen zijn voor het omboeken, waar we naar toe om willen boeken, datum, hotel etc helemaal kant en klaar.
Maar nu nog steeds geen reactie en nog steeds niks geregeld!!!!
Het vervelendste is nog dat wij bij Suntip hebben geboekt en onze pakket reis via TUI loopt. Ik heb TUI al 3 keer gesproken deze kan je gewoon telefonisch bereiken.
Tui heeft mij heel netjes geholpen al mijn wensen zijn mogelijk en binnen hun omboek garantie.
Maar Suntip moet het voor ons REGELEN!!

Wij willen heel graag duidelijkheid en contact met Suntip zodat wij straks toch nog kunnen genieten van een fijne vakantie!!!!

Je zou denken in deze tijd dat Suntip ook liever geld verdient en onze reis omboekt ipv dat wij straks niet meer kunnen/willen gaan en we geen cent meer betalen!!
Rapporteren
2020-07-25 10:42:30
3 maanden geleden
1 10 0
SCHANDALIG ! OPLICHTERS ! WAARSCHUWING!

Oktober vakantie naar Kos geboekt verliep super maar dan komt Corona....
Onze vertrekdatum zou 4 juli zijn maar door Corona durven wij het niet aan.
Eind mei gebeld wat de opties zijn er werd gezegd mw wacht nog even af waarschijnlijk gaat uw vakantie niet door ivm code oranje en krijgt u uw aanbetaling terug en vervalt de reis en dan uiteraard met het bedrag wat nog betaald moet worden.
Het zat mij niet lekker zelf op onderzoek gegaan in de reispapieren en zag dat onze reis bij FTI ingekocht was op die site stond dat alle reizen geboekt t/m 31 gratis ongeboekt kunnen worden....
Begin juni terug gebeld naar Suntip maaaaar telefonisch niet meer te bereiken wat ik al ECHT niet vind kunnen !
Meerdere keren gemaild met de vraag wat de opties zijn maar geen antwoord een 06 nr gevonden telefonisch uiteraard niet bereikbaar is ...whatsapp gestuurd daar kreeg ik antwoord ze gaan de omboeking bij FTI neerleggen toen al gezegd voor juli in 2021 !
Niets meer gehoord tot 19 juni wilde een precieze datum dat kon ik nog niet geven , 24 juni mail uw reis kan doorgaan 4 juli met de factuur !
Gemaild dat hij ongeboekt zou worden dat we nu niet gaan maar er moest een datum aangegeven worden oké dat deed ik 10 juli 2021 , komt goed mw ik leg het neer met 2 a 3 dagen speling ...en toen kreeg ik te horen vliegschema’s van transavia zijn maar beschikbaar t/m maart dus het kan niet !!!
Ik kreeg nu alleen nog maar mails tot sommering van betaling WIJ MOCHTEN omboeken maar nu dus niet meer 90% Vd reis moet ik betalen want hij is geannuleerd omdat we niet op tijd betaalden ik moet nu €4040,- euro betalen waarvan €400 voor incassobureau die ze er gelijk op zetten en de €700,- aanbetaling hebben ze ook al .Suntip Pelikaanreizen waar het onder valt jullie zijn echt BOEVEN ik ben echt razend en zeker nog niet klaar met jullie ??
Rapporteren
2020-07-19 22:27:58
3 maanden geleden
0 10 0
1,5 week voor vertrek naar Mallorca. Geen reisdocumenten ontvangen. Geen reacties van Suntip op Whatsapp, Email of Facebook. Bij Ryanair staan de vluchten op gecanceld. Suntip onbereikbaar. Moet ik dan met de kinderen en koffers naar het vliegveld gaan om vervolgens te horen te krijgen dat de vakantie niet doorgaat? Lekker bezig Suntip, goede service. Fijn dat jullie in 3 mnd opgeschaald zijn met een bosje studenten voor een tientje per uur, om in ieder geval je klanten te woord te kunnen staan. Ook al is het slecht nieuws. Dat zou i.i.g. nog beter zijn dan geen nieuws. Waardeloze onderneming. Straks even de naam van de BV veranderen en weer doorgaan ..
Rapporteren
2020-07-15 20:29:32
3 maanden geleden
1 10 0
Wij hebben via Floow Travel een reis geboekt naar Gran Canaria.
Het contact gaat dan verder via Suntip
I.v.m corona gewacht hoe het zo komen met de reis.
Na opening van de grenzen op 1 juli direct gemeld de reis te willen annuleren telefonisch contact onmogelijk dus via de mail .
Het duurde lang voordat reactie kwam alleen een standaard mail dat door de drukte de reactie iets langer kon duren.
Wel steeds een mail met een betalingsverzoek.
Uiteindelijk reactie met als gevolg betalingsverzoek van 90 %
Wij hebben geprobeerd uit te leggen dat dit niet terecht is maar krijgen als antwoord dat ze coulant geweest zijn en moeten betalen anders wordt er gerechtelijke procedure gestart.
Rapporteren
2020-06-15 14:18:58
4 maanden geleden
1 10 0
Astrid Struker Wil even heel Nederland wakker schudden. SUNTIP het zijn oplichters. Nog nooit zon slecht reisbureau meegemaakt.
Wij moesten terug vanuit Tenerife ivm met corona.
Suntip regeld helemaal niets voor je alles zelf doen en ook nog op eigen kosten.
Nu weet ik dat heb ik nl zwart op wit dat ons appartement waar wij op dat moment verbleven meer als 1500Euro heeft over gemaakt naar suntip maar ze keren helaas ons niets uit.
Ga maar naar annulerings verzekering maar helaas valt Corona daar niet onder.
Gewoon weg schandalig van Suntip.
HOE WORDT MEN RIJK.
Rapporteren
2020-06-15 07:34:18
4 maanden geleden
2 10 0
Vragen voor omboeken meer dan de annuleringskosten zijn. Telefoon wordt niet opgenomen. Reageren niet of erg laat op je mail
Rapporteren
2020-06-04 19:27:23
5 maanden geleden
2 10 0
Onbereikbaar komen beloftes niet na.
Rapporteren
2020-06-02 18:18:10
5 maanden geleden
0 10 0
Mijn dochter wilde annuleren omdat haar vriendinnen door Corona al geannuleerd hadden..... kosten: 50% van de totale reissom.....
En dan wilden ze ook nog administratiekosten rekenen.... oplichters.... die zijn dan aangesloten bij de ANVR....?
Ze houden er hun eigen regels op na.....
Rapporteren
2020-03-03 20:51:20
8 maanden geleden
1 10 0
Elke reis op de site blijkt helaas net uitverkocht te zijn als je deze zou willen selecteren. Uiteindelijk is dezelfde reis slechts beschikbaar voor het dubbele bedrag als getoond.

Dit noemt men ook wel oplichting.
Rapporteren
2019-07-17 09:42:20
1 jaren geleden
2 10 0
Werkelijk alles was naar en rot gegaan,we hadden een vakantie naar mallorca geboekt ,maar moesten door omstandigheden 1 persoon annuleren .dat kon wel maar kostte heel veel geld zoveel dat we net zoveel betaalde nu met 2 als met 3 personen ,steeds weer een adder onder het gras kwam er boven.terwijl we de hoogste annuleringsverzekering hadden en een serviceabbonnement..volgens het serviceabbonnement zouden de stoelen gereserveerd worden heen en terug (wel weer extra betaald ervoor natuurlijk)wat bleek heen was niet gereserveerd alleen terug ,dus zaten we ieder ergens anders en mijn vriendin had nog nooit gevlogen was al doodsbang en dan met wildvreemde zitten .
Daar een klacht over ingediend met sorry en we het geld terug zouden krijgen maar niks teruggehad nog!toen we naar het adres reden wat we kregen in dusseldorf waar we de auto konden parkeren, bleek we hadden de verkeerde parkeerplaats toegestuurd gekregen het was veranderd !25 min verder moesten we zijn als een gek door dusseldorf op zoek naar de hopelijk juiste, op van de stressop het nippertje op het vliegveld .
Eerst zeiden ze dat we op 2 min afstand parkeren zouden zitten geen autosleutel in hoefde te leveren maar ook dat bleek totaal anders .elke x als we belde of appte hadden ze weer een reden dat alles aan de klant lag niets aan suntip.
De accomodatie was gelukkig wel geweldig in alle opzichten maar voor ons nooit meer suntip ..raad het niemand aan zo misleidend ..komt zo aantrekkelijk over maar blijkt totaal anders
Rapporteren
4.76