Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Suntip ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

6.38
6.38 0 10
25 reviews
72% tevredenheid
Andere bekeken
Goed
7.50
Start met beoordelen
-
2019-07-17 09:42:20
5 maanden geleden
2 10 0
Werkelijk alles was naar en rot gegaan,we hadden een vakantie naar mallorca geboekt ,maar moesten door omstandigheden 1 persoon annuleren .dat kon wel maar kostte heel veel geld zoveel dat we net zoveel betaalde nu met 2 als met 3 personen ,steeds weer een adder onder het gras kwam er boven.terwijl we de hoogste annuleringsverzekering hadden en een serviceabbonnement..volgens het serviceabbonnement zouden de stoelen gereserveerd worden heen en terug (wel weer extra betaald ervoor natuurlijk)wat bleek heen was niet gereserveerd alleen terug ,dus zaten we ieder ergens anders en mijn vriendin had nog nooit gevlogen was al doodsbang en dan met wildvreemde zitten .
Daar een klacht over ingediend met sorry en we het geld terug zouden krijgen maar niks teruggehad nog!toen we naar het adres reden wat we kregen in dusseldorf waar we de auto konden parkeren, bleek we hadden de verkeerde parkeerplaats toegestuurd gekregen het was veranderd !25 min verder moesten we zijn als een gek door dusseldorf op zoek naar de hopelijk juiste, op van de stressop het nippertje op het vliegveld .
Eerst zeiden ze dat we op 2 min afstand parkeren zouden zitten geen autosleutel in hoefde te leveren maar ook dat bleek totaal anders .elke x als we belde of appte hadden ze weer een reden dat alles aan de klant lag niets aan suntip.
De accomodatie was gelukkig wel geweldig in alle opzichten maar voor ons nooit meer suntip ..raad het niemand aan zo misleidend ..komt zo aantrekkelijk over maar blijkt totaal anders
Rapporteren
2019-06-10 20:14:12
6 maanden geleden
2 10 0
Reis geboekt via suptip met een vlucht ondergebracht bij Onur Air.
De vakantie begon al met vertraging, meer dan een uur later dan gepland gingen we eindelijk opstijgen. Een vlucht van ongeveer 5 uur.

Na een tijd vliegen traden er problemen op in het vliegtuig en moesten we een tussenlanding maken. Vervolgens daar nog >2 uur aan de grond gestaan.

We zouden rond de middag op onze bestemming aankomen. Na meer dan 4 uur vertraging waren we eindelijk geland. Nog een korte transfer (15 km) en dan zouden we eindelijk in ons hotel zijn..

Helaas ging ook dit niet zoals de bedoeling was. Aangekomen in Egypte werden we alleen maar in het Duits aangesproken. Meerdere malen hebben we de reisleiding gevraagd om Engels te praten, maar dat vertikten ze gewoon. We werden naar een transfer bus gestuurd en daar zaten we te wachten tot we eindelijk naar ons hotel konden.

Dit lukte niet. We werden de bus weer uit gestuurd.. Daar stonden we weer. bijna 40 graden, bagage en niemand die de moeite neemt om iets uit te leggen.
Ik ben weer terg gegaan naar de reisleider en vroeg waarom we niet in de bus mochten en welke bus dan wel? tijdens mijn vraag ging zijn telefoon en hij liep, zonder iets te zeggen, gewoon weg! Erg onbeschoft... En nog steeds stonden wij daar. Zonder een idee te hebben waar we heen moesten.
De chauffeur van de bus, waar we uit gestuurd waren, zag het allemaal gebeuren. Hij sprak waarschijnlijk alleen Arabisch, maar gebaarde naar ons dat we wel weer in de bus mochten gaan zitten, dus wij hebben opnieuw onze koffers ingeladen en zijn weer in (dezelfde) bus gaan zitten.

Na enige tijd kwam de reisleider terug en gaf weer aan dat wij uit de bus moesten. Ik werd steeds geïrriteerder... FTI reisleiding.. Geen aanraden.

We werden uiteindelijk naar een bus veel verderop gestuurd. Ik was kapot. Veel vertraging drama transfer.. Uiteindelijk kwamen we aan in ons hotel. Het was al na etenstijd en donker.. We zouden rond de middag aankomen. Er is ons gewoon een hele dag vakantie ontnomen.

We hebben een reis geboekt voor 8 dagen. We gingen op dinsdag weg, 07.50 vliegen, zodat we de dag da nog zouden hebben. Ook op dinsdag vlogen we terug, dut keer om 1.40 uur. Ik zou het geen dag durven noemen, maar goed. Die keuze hadden we natuurlijk zelf gemaakt.

Tot mijn grote verbazing moesten we maandag om 12 uur al uitchecken, dat vind ik toch wel raar als ik een reis boek tot dinsdag!

Ik hoopte dat Sun Tip mijn verhaal wel zou begrijpen, dus ik stuurde ze een bericht op FB. Een privébericht..
En wat denk je.. Van het kastje naar de muur, voor de vlucht even contact opnemen met die, voor de transfer met die, mensen spreken altijd wel Engels, voor het hotel dit, dat blablabla... En dat ook nog met een nare ondertoon. Sarcastisch? Geïrriteerd? Ik weet het niet, maar niet prettig.

Nadat ik iets openbaar had gezet kreeg ik ineens berichten van Sun Tip, dat vind ik raar. Waarom wil je alleen mensen helpen die iets slechts over je schrijven?

Ik heb mijn reis bij Sun Tip geboekt, met wie ze samenwerken maakt me niet uit, maar ik verwacht service. En als hun samenwerking mij een dag vakantie kost verwacht ik een compensatie, want die dag krijg ik niet meer terug..
En na een bot bericht helpen excuses natuurlijk niet meer, dat had eerder gemoeten.
Ik hoop dat dit voor iedereen een les is. Ik heb wel geleerd dat ik volgende liever iets extra betaald en dan met een betrouwbare maatschappij zaken doe.
Rapporteren
2019-04-04 14:52:06
8 maanden geleden
1 10 0
Zeer slechte ervaring met Suntip!
De accommodatie die je boekt klopt niet met wat je krijgt. Eerst werd de reis al geannuleerd terwijl we allang een bevestiging hadden ontvangen dat de boeking goed werd doorgekomen. Bleek het dus niet geboekt te zijn. Twee weken voor de vakantie dus stress! We moesten € 200 bijbetalen omdat de reis duurder was geworden. Uiteindelijk met juridische hulp toch onze boeking voor dezelfde prijs gekregen. Vervolgens hadden ze de vlucht naar Tenerife geboekt en de accommodatie op Gran Canaria? En nu krijgen we een studio terwijl we een appartement geboekt hebben. Het is me duidelijk dat al deze positieve reviews nep zijn... Gewoon zelf bij Tui ofzo boeken, zij boeken dit ook voor ons bij Tui. En daar krijg je tenminste wel service!!
Rapporteren
2019-02-23 15:36:37
10 maanden geleden
10 10 0
Wij zijn zeer tevreden over subtip. Je wordt vriendelijk te woord gestaan door de medewerkers. Wij kijken uit naar onze vakantie :)
Rapporteren
2019-02-20 11:29:01
10 maanden geleden
10 10 0
ONZE VAKANTIE IN TORREMOLINOS IN JANUARI WAS VAN VOOR TOT ACHTER - VAN BEGIN TOT HET EINDE - EEN GROOT SUCCES . ALLES KLOPTE , ZOWEL DE VLUCHT , ALS DE TAXI-TRANSFER NAAR EN TERUG NAAR VLIEGVELD , ALS OOK HET VERBLIJF IN APPARTEMENTEN - COMPLEX "BUENSOL " EEN GROOT COMPLIMENT AAN DE MEDEWERKERS VAN SUNTIP VOOR DE AFHANDELING , BEGELEIDING EN AFWERKING VAN DEZE ZONVAKANTIE , DIE HOPELIJK HET KOMENDE JAAR WEDEROM DOOR SUNTIP GEORGANISEERD MAG WORDEN . WIJ MELDEN ONS DAN OP TIJD !!! GRAAG , TOT WEDERHOREN . COR EN RIA STAVINGA
Rapporteren
2018-12-20 10:14:56
12 maanden geleden
8 10 0
Hotel was SUPER, alleen het transfer op de heenweg slecht. Wij moesten 1,5 uur wachten, en gingen daarna nog eens 1.5 uur rondrijden om de mensen af te zetten bij de hotels. Terugweg prima geregeld.
Rapporteren
2018-09-03 15:56:01
1 jaren geleden
10 10 0
Supervakantie, super service van suntip en via watsup goed bereikbaar! Volgend jaar weer!
Rapporteren
2018-08-14 12:23:55
1 jaren geleden
8 10 0
Ben erg tevreden over suntip
Rapporteren
2018-08-08 13:16:32
1 jaren geleden
2 10 0
heb al aantal keren proberen te boeken via suntip.nl. ze geven prijzen aan wat helemaal niet klopt, zeggen dat er dingen beschikbaar zijn terwijl dit helemaal niet waar is. heb dagen en nachten proberen te boeken daar maar telkens geeft ie aan dat niet beschikbaar is. en dat ik met alles zo. ik heb nog geen enkele reis kunnen aanklikken die uberhaud beschikbaar is. dus mijn wens is om alsnog voor de prijzen die ik heb gezien te boeken.
Rapporteren
2018-06-27 13:54:15
1 jaren geleden
10 10 0
Werd geholpen door Simone, ze nam ruim de tijd. Had goede tips en raadde ook wat bestemmingen af omdat ze minder geschikt zijn voor ons gezin met kleine kids. Met een goed gevoel geboekt, op naar een mooie vakantie!
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
6.38

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730