Notice: Trying to get property 'page_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 40

Notice: Trying to get property 'review_title' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 45

Notice: Trying to get property 'review_text' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 46

Notice: Trying to get property 'page_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 47
- Suntip
Notice: Undefined variable: aPost in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 128

Notice: Trying to get property 'ID' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 128
Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

acceptatie afdeling vaag en onbereikbaar

Geen bijzonderheden in mijn schadeverleden, kreeg na enkele uren al het verzoek om telefonisch contact op te nemen voor aanvullende vragen die niet per email of whatsapp konden worden gesteld. De afdeling is op vrijdag tot 21 uur bereikbaar. Om 17:20 uur telefonisch contact opgenomen, acceptatie afdeling was al naar huis. Maandag kon ik terugbellen ( kan voor mij weer pas na 17 uur) dinsdag verloopt mijn voorlopige dekking ( was 7 dagen en is blijkbaar teruggebracht naar 5) Is hier sprake van een vergissing of misleiding..