Notice: Trying to get property 'page_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 40

Notice: Trying to get property 'review_title' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 45

Notice: Trying to get property 'review_text' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 46

Notice: Trying to get property 'page_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 47
- Suntip
Notice: Undefined variable: aPost in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 128

Notice: Trying to get property 'ID' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 128
Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

leveringsklacht niet behandeld

Op 7 nov. 6 mutsen besteld. Op 13 nov. levering AHB Hilversum van 4 mutsen. 13 nov. email aan Koopjedeal. Automatisch antwoord: "pas over 7 werkdagen geven we bericht. Benader ons niet voor die tijd" Op 23 nov. telefonisch contact gezocht. "U bent nummer 31 in de wachtrij". Na 70 minuten wachttijd deelt Naomi mee, dat een email aan AHB wordt gezonden met opdracht restant bestelling te verzenden. Zal berichten ov er reactie AHB. 3 dec. geen reactie. AHB telefonisch via 1812 (90 ct per min.) Ïk ben even niet aanwezig ...... Telefoon aan Koopjedeal : U bent nummer 51 in de wachtrij" Conclusie: Waardeloos: Beter : KoopjeNIETdeal