Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Sunweb ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.64
4.64 0 10
31 reviews
61% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-08-24 17:24:15
2 maanden geleden
6 10 0
Op zich ben ik altijd goed te spreken over de vakanties die ik bij Sunweb heb geboekt, alleen de reisleiding tegenwoordig? Je wordt ergens uit de bus gezet en je bekijkt het maar. Of je stapt vanaf de airport in een bus, zonder reisleiding, chauffeur roept om, appartement huppeldpup, en je staat daar in het donker geen idee waar je heen moet lopen. Wellicht zijn dit bezuinigingen, maar juist de vroegere persoonlijke en goede reisleiding stond Sunweb bekend om. De reisleiding zelf, te jong en onervaren, doen hun best maar komt zeker niet altijd over, een ingestudeerd praatje, beter iemand die zelf echt spontaan is, verteld en aanvoelt wat er nodig is, meer ervaren is en die uitlegt waar je heen moet als je de bus uitstapt, bereikbaar is voor vragen -en niet alleen telefonisch- beter nog, even meeloopt. Mvg
Rapporteren
2019-08-24 17:24:05
2 maanden geleden
4 10 0
Op zich ben ik altijd goed te spreken over de vakanties die ik bij Sunweb heb geboekt, alleen de reisleiding tegenwoordig? Je wordt ergens uit de bus gezet en je bekijkt het maar. Of je stapt vanaf de airport in een bus, zonder reisleiding, chauffeur roept om, appartement huppeldpup, en je staat daar in het donker geen idee waar je heen moet lopen. Wellicht zijn dit bezuinigingen, maar juist de vroegere persoonlijke en goede reisleiding stond Sunweb bekend om. De reisleiding zelf, te jong en onervaren, doen hun best maar komt zeker niet altijd over, een ingestudeerd praatje, beter iemand die zelf echt spontaan is, verteld en aanvoelt wat er nodig is, meer ervaren is en die uitlegt waar je heen moet als je de bus uitstapt, bereikbaar is voor vragen -en niet alleen telefonisch- beter nog, even meeloopt. Mvg
Rapporteren
2019-08-24 17:22:34
2 maanden geleden
5 10 0
Op zich ben ik altijd goed te spreken over de vakanties die ik bij Sunweb heb geboekt, alleen de reisleiding tegenwoordig? Je wordt ergens uit de bus gezet en je bekijkt het maar. Of je stapt vanaf de airport in een bus, zonder reisleiding, chauffeur roept om, appartement huppeldpup, en je staat daar in het donker geen idee waar je heen moet lopen. Wellicht zijn dit bezuinigingen, maar juist de vroegere persoonlijke en goede reisleiding stond Sunweb bekend om. De reisleiding zelf, te jong en onervaren, doen hun best maar komt zeker niet altijd over, een ingestudeerd praatje, beter iemand die zelf echt spontaan is, verteld en aanvoelt wat er nodig is, meer ervaren en die uitlegt waar je heen moet als je de bus uitstapt, beter nog, even meeloopt.
Rapporteren
2019-03-15 12:08:51
7 maanden geleden
10 10 0
Vakantie naar Egypte geboekt en was heerlijk! Super geregeld Sunweb!
Rapporteren
2018-09-22 10:35:14
1 jaren geleden
1 10 0
Sunweb neemt klachten absoluut niet serieus. Je moet eerst 4 weken wachten op een reactie die nergens op slaat en overeenkomt met een reactie op fb en vervolgens mag je weer 4 weken wachten op een reactie op je email. En dan gaat jet om een zeer traumatische ervaring op een excursie die afgenomen is bij sunweb zelf.
Rapporteren
2018-09-06 12:55:25
1 jaren geleden
3 10 0
Wij zijn bedreigd om tijdens onze vakantie ons hotel uitgezet te worden naar aanleiding van een negatief review op Social Media. We hebben een Sunweb "sorry" formulier moeten tekenen om de negatieve review te verwijderen. We hadden geen keuze. Ook Sunweb niet omdat ze voor 4 volwassenen en 4 kinderen zo snel geen accomodatie konden vinden. Het begon allemaal met 3 kinderen (van de 4) oorontstekingen. Er waren meer kinderen in het hotel die dit kregen. Het management bood aan om een zwembadrapport van het zwembadwater te laten zien. Dit hebben ze tot op heden niet gedaan. Toen hebben wij in een review geadviseerd om aan nieuwe gasten oordopjes mee te nemen voor het zwembad, aangezien de kinderen alleen maar in het zwembad geweest zijn. Het management was woest en we zouden onder politie begeleiding het hotel uitgezet worden als we deze review er niet afhaalde. Wat een domper. Eerst kinderen met oorontstekingen en toen uitzetting hotel. De kinderen waren ontroostbaar. Wat een schande!!!! SUnweb houd ons aan het lijntje. Hier zit een raar luchtje aan!!!!!
Rapporteren
2018-08-09 14:45:35
1 jaren geleden
2 10 0
We hebben een vakantie geboekt inclusief huurauto. Standaard werd aangeboden de Fiat Panda. Deze is geschikt voor 2 personen en 1 koffer. Omdat we met zijn vieren zijn hebben we gekozen voor een upgrade, namelijk de VW Polo of vergelijkbaar (ruimte voor 2 koffers). Achteraf hebben we een voucher voor de huurauto gekregen met Fiat Panda of vergelijkbaar. Na meerdere telefoontjes en emails kregen we een dag voor de vakantie ineens te horen dat de Fiat Panda ook in de economy classe zou vallen. De informatie op de Sunweb website is misleidend? Waar hebben we dan extra voor moeten betalen? En waar moeten we onze koffers straks kwijt als we hebben gekozen voor een auto waar twee koffers in kunnen ipv 1? Ook op de website van Sunny cars, de samenwerkingspartner van Sunweb valt de Fiat Panda onder de cat. Small en de VW Polo onder de cat. Economy. Sunweb weigert het probleem op te lossen en houdt voet bij stuk.
Rapporteren
2018-07-20 17:14:25
1 jaren geleden
1 10 0
Beste sunweb, Zoals de laatste tijd al gewend was ook deze keer een reis via jullie geboekt Maar misschien ook voor de laatste keer. Zo ga je niet met klanten om, die buiten hun schuld hun reis gaan missen, en daarna geen enkele medewerking van sunweb krijgen voor een aanvaardbare oplossing. Sunweb gaat er gewoon van uit dat de schuld niet bij hun ligt. Maar je boekt een reis via jullie en daar hoort ook een vliegreis bij. Maar daar gaat het helemaal fout Zelf ben ik ruimschoots op tijd op schiphol, bijna 3 uur van te voren. Maar in de rij voor het inchecken staan ook mensen uit een geannuleerde vlucht in de hoop ook mee te kunnen, dus dat is extra tijd, en daardoor was ik iets te laat voor het inchecken, maar niet mijn schuld, maar van mensen die in een verkeerde rij stonden of daar helemaal niet mochten staan Dat deze fout van de vliegmaatschappij en reisorganisatie sunweb dus is. Leg ik ook alle schuld bij jullie. Nu wordt ik met een verhaal afgescheept van " geld weg" jammer Maar daar kan ik geen genoegen mee nemen, moet gewoon hard werken voor mijn geld, en verwacht van sunweb een passende oplossing waar wij beide vrede mee kunnen hebben. Ik weet niet welke wegen ik allemaal kan afgaan om toch mijn gelijk te halen, maar het zal geen reclame voor sunweb zijn. Ook wordt mij verteld dat er geen vluchten naar Barcelona zijn en ook helemaal geen plek in het hotel , weet niet wat voor een personeel er in dienst is, maar niet klantgericht, maar na eigen onderzoek vindt ik een vlucht en hetzelfde hotel nog boekbaar. Dus wordt ik gewoon met een kluitje in het riet gestuurd en dat verwacht ik niet van zo een organisatie. Had al aangegeven dat als de reis iets duurder was daar niet moeilijk over te doen, maar dan verwacht ik van jullie ook 100% inzet, en niet met een afgescheept worden met een verhaal. En nu komen jullie met een bericht dat jullie niet aansprakelijk zijn voor een instapweigering!(vriend zijn ID kaart was verlopen maar had tijdelijk document gekregen van de marechaussee!) Terwijl wij op tijd bij de gate stonden en toen we aan de beurt waren werd er bot gezegd door een of andere Vueling vrouwtje dat de vliegtuig vol was,( doordat er een andere vlucht was geannuleerd stonden al die mensen ook in die rij)dus zoek het maar uit. Ik vind het in 1 woord schande hoe jullie met klanten omgaan! Ik vind dit buitensporig gedrag! 1359 euro! in de prullenbak waarvoor we hard voor gespaard hadden en ons verheugde op deze vakantie!
Rapporteren
2018-05-16 16:22:24
1 jaren geleden
1 10 0
Willen hun fout niet toegeven en willen maar 50% terug geven als we WEER nieuwe tickets zouden kopen . Terwijl er al 4 tickets voor de heenreis betaald waren voor 2 personen.
Rapporteren
2018-02-09 10:57:30
2 jaren geleden
2 10 0
Boeking in hotel was bij aankomst niet bekend. Na veel gedoe en overleg een paar honderd euro bij moeten betalen voor een kamer. De kamer die ik geboekt had (superior) was onbekend in hotel. Ik kon een kamer krijgen met uitzicht op muur, niks superior aan. Na overleg met Sunweb klacht ingediend. Antwoord zeer onbevredigend, feitelijk onjuist, en ik kreeg niet eens een excuus. Bij navraag in hotel en bij andere reisorganisaties blijkt Sunweb toch wel een slechte naam daar te hebben. Zelfs het management van het overigens erg goede hotel was erg ontevreden over Sunweb. Dus, advies: niet via deze reisorganisatie boeken. Ze maken er een zooitje van. Overigens wil ik nog melden dat ik voorafgaand aan de reis en na de boeking nog contact opgenomen had met Sunweb om zeker te zijn dat alles goed zou gaan. Dit i.v.m. slechte recensies die ik over Sunweb las. Ik kreeg de garantie dat alles goed zou gaan. Nou, nee dus. Ik ben voorbereidingen aan het treffen voor een gerechtelijke procedure, naast de gewone klachtenprocedures. Op dit moment zoveel mogelijk aan het posten om mensen te waarschuwen. Dus, zegt het voort!
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.64
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730