Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Sunweb ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

3.55
3.55 0 10
41 reviews
46% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-07-22 20:35:41
6 maanden geleden
1 10 0
Gerard van Muilekom
Allereerst wat zijn jullie een bagger bedrijf. Gisteravond hebben wij een mail verstuurd aan u met een vraag oven een huisje op roompot Cochem a 575 euro voor een midweek. Na geen reactie heeft mijn vrouw na lang wachten u zelf maar gebeld. U team die van weinig verstand heeft had geen juist antwoord. Wij hebben zelf roompot maar gebeld, en inderdaad wat u melde klopte niet. tijd om te boeken. Tijd om te boeken de prijs was van 575 naar 950 gestegen u wilde niet buigen of barsten. wij willen ons voucher kwijt a 500 euro. in middels hebben wij geboekt bij roompot zelf a 575 euro. Om 18.30 heden avond staat uw prijs weer op 575 euro. Hoe gaat u dit nu nog netjes met ons oplossen. ik ben hierdoor 575 euro extra kwijt omdat u mij niet instaat stelt ons voucher te verzilveren. Door uw dieven praktijken.
Rapporteren
2020-06-30 21:28:51
7 maanden geleden
2 10 0
Hallo

Ik heb op dinsdag 23 juni jullie onderstaande mail gestuurd heb daar nog steeds geen antwoord op!!!!!!!!!
Jullie zouden binnen een week antwoord geven!!!!!

Jullie reactie afwachtend,

Mvg
Marien landeweerd

Van: info@hlecoservices.nl
Verzonden: dinsdag 23 juni 2020 09:32
Aan: 'info@sunweb.nl'
Onderwerp: FW: Jouw gewijzigde Sunweb factuur - 4100001




Hallo

Ik ben het toch niet eens met de omboeking vooral de manier hoe het is gegaan.
Tijdens het telefoongesprek heb ik menig maal gezegd dat hotel bull eugenia victoria gesloten is op datum dat wij zouden komen. Ze zei deze is gewoon open.
Toen werd ik onder druk gezegd dat ze omboeking direct in orde wilde maken of anders volgende week op vakantie.
Toen kregen we volgende discussie aangezien we dit jaar met 6 personen zouden gaan en komend jaar zeer waarschijnlijk met 4 daar dochter en vriendin niet mee kunnen ivm studie
Ik moest gewoon voor 6 personen omboeken anders was er niet mogelijk, werd mij direct gezegd kon na boeken wel annuleren voor die 2 personen tegen 30% van hun reissom

Daar wij ivm corona angst hebben om op vakantie te gaan hebben wij omgeboekt, naar nogmaals gevraagd te hebben of het hotel niet dicht zit, weer werd er gezegd is gewoon open.

Uiteindelijk met tegenzin voor 6 personen omgeboekt, als er voor 4 personen omgeboekt had kunnen worden hadden wij dit prima gevonden.

Na telefoongesprek met een medewerkerster van sunn web heb ik zelf hotel bull eugenia victoria gebeld, deze bevestigden dat ze inderdaad nog gesloten zijn en op zijn vroegst 1 augustus open gaan.

Dit alles overdenkende heb ik een zeer slecht gevoelhierbij, een trouwe klant die al jaren via sun web op vakantie gaat zo behandelen heb ik geen woorden voor.
Het kan toch niet zo zijn dat ik medewerkster van sunn web er op moet wijzen dat hotel waar wij naar toe zouden gaan gesloten is!!
Heb dit tijdens telefoongesprek wel 4 keer aangegeven, toen had zei ook kunnen zeggen ik ga eerst even informeren en kom er bij u op terug.

Neem aan dat jullie hierover nog contact met ons opnemen om het een en ander te bespreken. Voor ik eventueel andere stappen zal onder nemen.

Uw reactie afwachtend,

Mvg
Marien Landeweerd
06-54247129




Verzonden vanuit Mail voor Windows 10

Van: info@hlecoservices.nl
Verzonden: maandag 22 juni 2020 17:37
Aan: HL Eco Services
Onderwerp: Fwd: Jouw gewijzigde Sunweb factuur - 4100001


Verstuurd vanaf mijn iPhone

Begin doorgestuurd bericht:
Van: Sunweb <
Datum: 22 juni 2020 om 16:31:38 CEST
Aan: mhmcp@planet.nl
Onderwerp: Jouw gewijzigde Sunweb factuur - 4100001



Rapporteren
2020-06-30 01:06:02
7 maanden geleden
2 10 0
Dochter en haar vriendin gaan morgen op reis naar Zakynthos maar vorige week kregen ze mail dat alles door kon gaan en afgelopen weekend werden ze gebeld dat alles was gecanceld!Hoe dan? Dochter liet het er niet bij zitten en heeft sunweb geappt en kreeg dag later bericht dat er nog geen annulering stond dus dat de meiden gewoon weg kunnen.
En de meiden hebben nog naar de Griekse Accommodatie gebeld op Zakynthos en met de eigenaar gesproken die al plek voor de meiden heeft in zijn andere hotel.
Tot onze stomme verbazing werd reis uur later weer gecanceld....
Ik vind dit een zeer kwalijke zaak en stap hiermee naar MAX vakantieman.
Meiden zijn allebei studenten die hard voor deze reis hebben sparen!
Dit kam echt niet ,meiden zouden deze woensdag op vakantie gaan en weten niet waardoor reis is gecanceld!Ik ga de media opzoeken!
Rapporteren
2020-04-08 18:10:40
10 maanden geleden
1 10 0
Ongewenste Corana Voucher;

Reis geboekt met
1) vrouw en dochter
2) vriendin uit ander gezin
3) nichtje en zwager uit ander gezin

Deze reis was qua agenda lastig te plannen maar is gelukt in de meivakantie 2020.
De reis is door Sunweb geannuleerd helaas vanwege Corona.

Gelukkig zijn er spelregels opgesteld door ACM; je hebt als consument direct recht op terugbetaling van de reissom. Een hele geruststelling daar wij verwachten niet zo makkelijk nog een keer met deze uit 3 gezinnen samengesteld groep te kunnen boeken en absoluut niets zien in een voucher.
ACM staat ook toe dat de reisorganisatie een Voucher aanbied, maar onder de restrictie dat dit niet verplicht is en dat de consument niet onder druk gezet mag worden om deze voucher te accepteren. Consument heeft namelijk altijd recht op terugbetaling als dat zijn wens is!

Dit begrijpt Sunweb niet, of willen ze niet begrijpen. Ik heb dit namelijk letterlijk in 10 e-mails uitgelegd en telelens krijg ik hetzelfde antwoord dat ze het jammer vinden dat ik de voucher niet wil accepteren maar dat zij zich op het standpunt stellen de reissom niet terug te betalen en zich dus NIET aan de wet houden !!!

Ongelofelijk voor een trouwe klant die al zeker 3x eerder een reis met sunweb heeft geboekt.

Blijkbaar denken ze dat hun klanten (ik) dom ben en mijn rechten niet ken. Of ze willen dat ik in de toekomst nooit meer een reis bij ze boek.

Ik ben zo teleurgesteld in Sunweb, ik ben benieuwd of ze dit ooit nog goed kunnen maken?....
Rapporteren
2020-02-18 18:49:45
11 maanden geleden
2 10 0
Door zeer luide geluidsoverlast klacht ingediend. Zelfs geluidsopnames ingediend. Antwoord jammer kunnen we niets aan doen en zeggen dan nog hopen dat u een fijne vakantie gehad heeft. Nou dan heb je de klacht goed gelezen . Maar niet heus. Daarna nog een brief gestuurd naar de directie van Sunweb. Maar wat dacht je . Nog geen regeltje terug gekregen. U snapt het NOOIT
GEEN SUNWEB MEER.
Rapporteren
2020-02-03 18:55:34
12 maanden geleden
2 10 0
Mijn vrouw boekte een reisje naar Benidorm en betaalde de verlangde vooruitbetaling van €426,50 van de totaalkosten ad.€1357,50. Daarna sloten wij een annuleringsverzekering af ad €116,90. via sunweb. Alles ok volgens woordvoerder van sunweb. Na noodzakelijk annuleren van de reis vanwege gezondheidsklachten let Sunweb niets horen en verwees ons naar de Europeesche Verzekerings mij. wij hebben nooit een cent terug ontvangen en Sunweb heeft de reis ongetwijfeld door verkocht. Dikke winst dus voor Sunweb.
Rapporteren
2020-01-11 14:42:12
1 jaren geleden
1 10 0
Ik moet een annulatie op een reis betalen die ik zogezegd heb geboekt, maar alle mails daaromtrent kwamen in mijn ongewenste emails! Hoe moet ik dan weten dat er een reis is geboektjQuery31109400662788911738_1578749922572
Daarbovenop heel klantonvriendelijk en lang wachten tegen dat ze opnemen!
Rapporteren
2020-01-11 14:41:22
1 jaren geleden
1 10 0
Ik moet een annulatie op een reis betalen die ik zogezegd heb geboekt, maar alle mails daaromtrent kwamen in mijn ongewenste emails! Hoe moet ik dan weten dat er een reis is geboektjQuery31109400662788911738_1578749922572
Daarbovenop heel klantonvriendelijk en lang wachten tegen dat ze opnemen!
Rapporteren
2020-01-11 14:41:14
1 jaren geleden
1 10 0
Ik moet een annulatie op een reis betalen die ik zogezegd heb geboekt, maar alle mails daaromtrent kwamen in mijn ongewenste emails! Hoe moet ik dan weten dat er een reis is geboektjQuery31109400662788911738_1578749922572
Daarbovenop heel klantonvriendelijk en lang wachten tegen dat ze opnemen!
Rapporteren
2019-12-18 16:09:33
1 jaren geleden
2 10 0
Online een pakketreis geboekt. Duidelijk de juiste vertrektijd van het vliegtuig geselecteerd, op mailbevestiging wijkt deze echter af. Telefonisch contact met een dame van Sunweb leert ons dat we deze uiteraard kunnen omzetten, kosten €80,00 pp. Dit terwijl de fout onomstotelijk bij hen ligt.
Ik heb hier maar een woord voor: BEDROG !!!
Rapporteren
3.55
Bekijken
Beoordelen