Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Sunweb ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Sunweb
4.68 / 0 10
Er zijn 30 ervaringen toegevoegd
Sunweb ervaring toevoegen Lees alle Sunweb ervaringen

30 Sunweb ervaringen

Start aan je beoordeling van Sunweb
Klik hier om je beoordeling te geven
1 / 100
Beoordeeld op 22-09-2018 door
Sunweb neemt klachten absoluut niet serieus. Je moet eerst 4 weken wachten op een reactie die nergens op slaat en overeenkomt met een reactie op fb en vervolgens mag je weer 4 weken wachten op een reactie op je email. En dan gaat jet om een zeer traumatische ervaring op een excursie die afgenomen is bij sunweb zelf. ....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 06-09-2018 door
Wij zijn bedreigd om tijdens onze vakantie ons hotel uitgezet te worden naar aanleiding van een negatief review op Social Media. We hebben een Sunweb "sorry" formulier moeten tekenen om de negatieve review te verwijderen. We hadden geen keuze. Ook Sunweb niet omdat ze voor 4 volwassenen en 4 kinderen zo snel geen accomodatie konden vinden.

Het begon allemaal met 3 kinderen (van de 4) oorontstekingen. Er waren meer kinderen in het hotel die dit kregen. Het management bood aan om een zwembadrapport van het zwembadwater te laten zien. Dit hebben ze tot op heden niet gedaan. Toen hebben wij in een review geadviseerd om aan nieuwe gasten oordopjes mee te nemen voor het zwembad, aangezien de kinderen alleen maar in het zwembad geweest zijn. Het management was woest en we zouden onder politie begeleiding het hotel uitgezet worden als we deze review er niet afhaalde. Wat een domper. Eerst kinderen met oorontstekingen en toen uitzetting hotel. De kinderen waren ontroostbaar. Wat een schande!!!! SUnweb houd ons aan het lijntje. Hier zit een raar luchtje aan!!!!!
....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 15-08-2018 door

mijn broertje en ik zijn 27 juli '18 op vakantie geweest naar Turkije. Deze reis hebben wij bij Sunweb geboekt. Wij hebben gekozen voor Hotel Kleopatra Arsi. Eenmaal aangekomen hebben wij eerst geslapen, omdat wij 6 uur ’s morgens aangekomen zijn in het hotel. De volgende dag hebben wij gegeten bij het hotel. Toen wij het eten op hadden zijn wij allebei ziek geworden van het eten. Ik had alleen diarree en misselijkheid en mijn broertje heeft naast de ernstige diarree ook nog overgegeven. Dit hebben wij meerdere malen aangegeven aan reisleidster van Sunweb. Echter wilde de reisleidster er vrij weinig aan doen. Ze gaf ook aan dat koorts niks te maken heeft met het eten wat niet goed is. Echter ben ik het hier niet mee eens. Doordat mijn broertje zoveel aan de diarree was en aan het overgeven was, heeft hij last gekregen van uitdrogingsverschijnselen, hierdoor had hij het koud en begon hij last te krijgen van koorts. Ik ben die nacht nog naar beneden geweest om ijsblokjes te halen en dat met natte handdoeken te bedekken, om zijn temperatuur weer omlaag te krijgen. De ijsblokjes wilde het personeel eerst niet afgeven, aangezien wij klachten hebben ingediend over het eten. Toen ik hierdoor boos begon te worden, hebben ze het uiteindelijk toch afgegeven.
Naast dat wij ziek waren, waren er ook vele andere mensen ziek van het eten. Wij hoorden allemaal kots geluiden in de kamer naast ons. Ik heb met die mevrouw gesproken en inderdaad. Zij had ook last van het verkeerde eten van het hotel. Het koele eten wordt in het hotel niet koel gehouden en het warme eten wordt niet warm gehouden. Ik heb dit ook aangekaart bij de manager. Zijn reactie was het volgende: ‘’In Nederland kan het zo zijn dat koud eten perse koud moet zijn en andersom het warme eten warm moet zijn, echter is dat in Turkije niet het geval. Dit is business voor mij. Ik ben hier kwaad over geworden en heb dit ook weer aan de reisleidster laten weten. De reisleidster zei dat er ook een verschil is tussen niet goed en niet lekker. Wij werden in deze niet serieus genomen door haar. Zei heeft ook aangegeven om die dag langs te gaan bij het hotel om de controle te bekijken en om ons probleem te bespreken. Ik heb de manager gesproken en zei heeft telefonisch contact opgenomen en de controles waren in haar ogen goed. Een beetje raar, want waarom zijn wij ziek en waarom zijn andere gasten ziek? Ze wilde ons wel over laten plaatsen maar dan moesten wij zelf met hotels aankomen en dan ging zij kijken als het kon. Ik heb laten weten dat het ons niks uitmaakte waar wij naar toe gingen, als het eten maar goed is, zodat wij alsnog een mooie vakantie konden hebben. Dit wilde ze niet, want wij moesten zelf met iets komen. Ik vraag mij dan wel sterk af wat de functie is van een reisleidster bij Sunweb? Nog 1 ding: bij overplaatsing zijn de kosten voor ons. Hoe dan? Doordat eten niet goed is met als gevolg dat wij ziek worden konden wij overgeplaatst worden, maar dan waren de kosten voor ons.
Naast het verschrikkelijke eten (bijv. kipfilet wat open en bloot op een marmeren tafel licht met 0 koelingselementen met een temperatuur van 27 graden) was het hotel ook zeer smerig.
Over de vieze handdoeken gesproken. Deze waren zeer smerig. Hele vieze vlekken erin en bloedvlekken in mijn dekbedovertrek. De reisleidster wilde er niks van weten en zei dat het henna tattoo vlekken waren of zonnebrand vlekken waren.Wij hebben gevraagd om nieuwe handdoeken bij de receptie. Wij kregen ze en toen waren ze weer vies. Toen hebben wij om nieuwe handdoeken gevraagd. Er werd op de deur geklopt en ze smeten de handdoeken letterlijk tegen mij aan en gingen weg. Het personeel daar werd steeds brutaler en wij voelden ons daar geïntimideerd. Deze handdoeken waren zo als gewoonlijk weer smerig. Wij hebben weer aan de reisleidster laten weten dat wij nu per direct naar een ander hotel wilden, omdat het eten niet goed is, omdat wij daarvan ziek zijn en omdat het personeel intimiderend en brutaal naar ons overkomt. Ze gaf aan dat hier kosten aan verbonden zijn en die kosten komen dan voor onze rekening. Ze gaf aan dat ze nog geen bewijs had dus sowieso gaat het niet door. Dit is echt te bespottelijk voor woorden dat jullie als Sunweb zo met jullie klanten omgaan. De reisleidster had ook aangegeven dat er iemand zou eten van Sunweb. Echter is dit niet gebeurd. Wij hebben de hele tijd zitten te wachten tot er iemand van Sunweb zou komen. De reisleidster heeft alleen de stukken ingezien en daar was niks over te vinden dat het eten niet goed was. Natuurlijk niet. Het hotel wil zijn of haar klanten ook behouden. De reisleidster gaf ook nog aan dat Sunweb dagelijks kwam eten in het hotel, echter hebben wij Sunweb in de tijd nog nooit zien eten bij het hotel.
Wij zijn ook naar de dokter geweest en hij heeft ons wat medicijnen meegegeven en heeft tegen ons gezegd dat wij in Nederland beter naar de huisarts konden, want anders werd het een enorme kostenpost voor ons.
Woensdagavond hebben wij alvast uitgecheckt. Aangezien het niet meer kon en wij ons niet serieus genomen voelden. Er werd niet gezocht naar oplossing en er is altijd wel een excuus van de reisleidster over de app. Wij zijn vertrokken naar kennissen in Turkije. Wij hebben onze koffers gepakt en ons uitgecheckt bij het hotel (aangegeven dat wij er morgen weer zijn voor de transfer). De reisleidster vroeg aan ons of wij ook nog gebruik gingen maken van de transfer. Hoe belachelijk is dit om dat aan ons te vragen. Natuurlijk maken wij gebruik van de transfer. Daar hebben wij ook voor betaald. Wij hebben aangegeven dat wij 20:50u bij het hotel zijn.
Wij zijn 19:00 vertrokken vanuit mahmutlar naar het hotel. 20:40 uur waren wij donderdag 2 augustus ’18 bij het hotel. 10 minuten voor vertrektijd transfer. Wij maar wachten en na ruim 20 minuten wachten hebben wij geappt waar de transfer blijft. Geen reactie. Half 9 nog geen reactie. 10 voor 9 nog geen reactie. Wij hebben gebeld en ze zei dat wij er niet waren. Nou wij waren er ruim op tijd en wij voelden ons flink genaaid. De reisleidster heeft aangegeven dat wij zelf vervoer moesten regelen. Taxikosten zijn dan ca. 110/ 120 euro. Hier werd ik zeer boos over. Zij verprutst eerst onze vakantie door onze klachten niet serieus te nemen, door overal excuses te verzinnen, door niet te reageren op bepaalde appjes en door geen overplaatsing te laten plaatsvinden op Sunweb haar kosten en nu naait ze ons door zelf maar een transfer te regelen. Ik heb haar gebeld en heb laten weten dat ik zeer boos hierover ben en heb dat ook even duidelijk laten weten bij de receptie. De receptie kon er wel om lachen. Dit zijn zeer erge naaistreken van zowel Sunweb als het hotel. Uiteindelijk kreeg De reisleidster een helder moment en kwam er alsnog een transfer. Hierdoor hebben wij net het vliegtuig gehaald. Ook mede doordat het vliegtuig vertraging had. Aangezien wij geen doktersverklaring hadden van de arts in Turkije zijn wij gelijk bij thuiskomst ’s ochtends naar de huisarts geweest. De huisarts heeft geconstateerd dat mijn broertje door het eten ziek is geworden en doordat het zo erg was zit hij nu aan de maagbeschermers. Een jongen van 18 jaar aan de maagbeschermers. Dit is te bespottelijk voor woorden.
Deze vakantie is mede mogelijk gemaakt door Sunweb.
....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 09-08-2018 door
We hebben een vakantie geboekt inclusief huurauto. Standaard werd aangeboden de Fiat Panda. Deze is geschikt voor 2 personen en 1 koffer. Omdat we met zijn vieren zijn hebben we gekozen voor een upgrade, namelijk de VW Polo of vergelijkbaar (ruimte voor 2 koffers). Achteraf hebben we een voucher voor de huurauto gekregen met Fiat Panda of vergelijkbaar. Na meerdere telefoontjes en emails kregen we een dag voor de vakantie ineens te horen dat de Fiat Panda ook in de economy classe zou vallen. De informatie op de Sunweb website is misleidend? Waar hebben we dan extra voor moeten betalen? En waar moeten we onze koffers straks kwijt als we hebben gekozen voor een auto waar twee koffers in kunnen ipv 1? Ook op de website van Sunny cars, de samenwerkingspartner van Sunweb valt de Fiat Panda onder de cat. Small en de VW Polo onder de cat. Economy. Sunweb weigert het probleem op te lossen en houdt voet bij stuk. ....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 20-07-2018 door
Beste sunweb,

Zoals de laatste tijd al gewend was ook deze keer een reis via jullie geboekt

Maar misschien ook voor de laatste keer.

Zo ga je niet met klanten om, die buiten hun schuld hun reis gaan missen, en daarna geen enkele medewerking van sunweb krijgen voor een aanvaardbare oplossing.

Sunweb gaat er gewoon van uit dat de schuld niet bij hun ligt.

Maar je boekt een reis via jullie en daar hoort ook een vliegreis bij.

Maar daar gaat het helemaal fout

Zelf ben ik ruimschoots op tijd op schiphol, bijna 3 uur van te voren.

Maar in de rij voor het inchecken staan ook mensen uit een geannuleerde vlucht in de hoop ook mee te kunnen, dus dat is extra tijd, en daardoor was ik iets te laat voor het inchecken, maar niet mijn schuld, maar van mensen die in een verkeerde rij stonden of daar helemaal niet mochten staan

Dat deze fout van de vliegmaatschappij en reisorganisatie sunweb dus is.

Leg ik ook alle schuld bij jullie.

Nu wordt ik met een verhaal afgescheept van " geld weg" jammer

Maar daar kan ik geen genoegen mee nemen, moet gewoon hard werken voor mijn geld, en verwacht van sunweb een passende oplossing waar wij beide vrede mee kunnen hebben.

Ik weet niet welke wegen ik allemaal kan afgaan om toch mijn gelijk te halen, maar het zal geen reclame voor sunweb zijn.

Ook wordt mij verteld dat er geen vluchten naar Barcelona zijn en ook helemaal geen plek in het hotel , weet niet wat voor een personeel er in dienst is, maar niet klantgericht, maar na eigen onderzoek vindt ik een vlucht en hetzelfde hotel nog boekbaar.

Dus wordt ik gewoon met een kluitje in het riet gestuurd en dat verwacht ik niet van zo een organisatie.

Had al aangegeven dat als de reis iets duurder was daar niet moeilijk over te doen, maar dan verwacht ik van jullie ook 100% inzet, en niet met een afgescheept worden met een verhaal.

En nu komen jullie met een bericht dat jullie niet aansprakelijk zijn voor een instapweigering!(vriend zijn ID kaart was verlopen maar had tijdelijk document gekregen van de marechaussee!) Terwijl wij op tijd bij de gate stonden en toen we aan de beurt waren werd er bot gezegd door een of andere Vueling vrouwtje dat de vliegtuig vol was,( doordat er een andere vlucht was geannuleerd stonden al die mensen ook in die rij)dus zoek het maar uit. Ik vind het in 1 woord schande hoe jullie met klanten omgaan! Ik vind dit buitensporig gedrag! 1359 euro! in de prullenbak waarvoor we hard voor gespaard hadden en ons verheugde op deze vakantie!


....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 16-05-2018 door
Willen hun fout niet toegeven en willen maar 50% terug geven als we WEER nieuwe tickets zouden kopen . Terwijl er al 4 tickets voor de heenreis betaald waren voor 2 personen. ....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 09-02-2018 door
Boeking in hotel was bij aankomst niet bekend. Na veel gedoe en overleg een paar honderd euro bij moeten betalen voor een kamer. De kamer die ik geboekt had (superior) was onbekend in hotel. Ik kon een kamer krijgen met uitzicht op muur, niks superior aan. Na overleg met Sunweb klacht ingediend. Antwoord zeer onbevredigend, feitelijk onjuist, en ik kreeg niet eens een excuus. Bij navraag in hotel en bij andere reisorganisaties blijkt Sunweb toch wel een slechte naam daar te hebben. Zelfs het management van het overigens erg goede hotel was erg ontevreden over Sunweb. Dus, advies: niet via deze reisorganisatie boeken. Ze maken er een zooitje van. Overigens wil ik nog melden dat ik voorafgaand aan de reis en na de boeking nog contact opgenomen had met Sunweb om zeker te zijn dat alles goed zou gaan. Dit i.v.m. slechte recensies die ik over Sunweb las. Ik kreeg de garantie dat alles goed zou gaan. Nou, nee dus.
Ik ben voorbereidingen aan het treffen voor een gerechtelijke procedure, naast de gewone klachtenprocedures. Op dit moment zoveel mogelijk aan het posten om mensen te waarschuwen. Dus, zegt het voort!
....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 26-01-2018 door
Omdat ik een fout had gemaakt in de boeking, gebeld met Sunweb (ik had per ongeluk voor 9 gasten geboekt ipv 8). Cecile (hoop dat ik haar naam goed schrijf) heeft alles keurig GRATIS aangepast en doorgevoerd. P E R F E C T E service! Echt Supergoed! Heel tevreden! Goed begin van de vakantie (over een week of 5/6) Bedankt! Nogmaals! ....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 26-12-2017 door
Vroegboeking gedaan. Binnen 3 maanden is dezelfde reis € 75 goedkoper. Bij navraag krijg je als antwoord dat ze inspelen op vraag en aanbod klant. Das raar ... met nog meer dan een half jaar te gaan tot de vertrekdatum. Hoe kun je dan op dit moment al inspelen op vraag en aanbod klant ??? Erg vreemd.... Die vroegboekkorting is gewoon nep. Slecht, niet netjes om zo je klanten te behandelen ....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 27-08-2017 door
Enorm ontevreden over deze onderneming! De documentatie die je van hen ontvangt is zeer onpersoonlijk en vaak ook vol fouten. Dat je werkt met bepaalde templates daaraantoe maar dat het dan ook nog eens onoverzichtelijk en vol fouten zit, is een echte schande!

Qua regeling alles in orde maar kom je tijdens je verblijf met bepaalde klachten worden deze niet of nauwelijks opgelost. Problemen met andere vakantiegangers, airco, foutieve informatie op de website, ... worden weggelachen en 'gecompenseerd' met een massage van 20 minuten voor twee personen. Lachwekkende klachtenbehandeling.

Ook bij thuiskomst klachtenformulier opgevolgd maar ook dit blijft zonder enige interesse. Je krijgt een compensatie van € 100.00 voor welke geleden schade dan ook. Wij (5 personen!) kiezen alleszins nooit meer voor Sunweb. De compensatie staat duidelijk niet in verhouding met de geleden schade (but they could not care less!). Zo een klanten'service' heb ik nooit meegemaakt!
....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 18-07-2017 door
Boek geen vakanties bij Sunweb!

Na boeking en betaling voor een camping, doodleuk gebeld worden ,sorry is geen plek meer wat u geboekt heeft.
Succes met het vinden van een alternatief, terwijl duidelijk is aangegeven dat er al vliegtickets zijn geboekt en deze niet meer omgezet kunnen worden.
Oh ja betaling kunt u hopelijk binnen 14 dagen retour ontvangen.
Het interesseert Sunweb geen biet dat mensen met vele extra kosten zitten. Sterker nog als je na annulering belt over die extra kosten ,krijg je als antwoord,sorry u bent geen klant meer van ons en dus kunnen wij niks voor u betekenen!!!!
Begin dus nooit aan een vakantie boeken bij Sunweb ,is mijn advies.
....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 16-06-2017 door
NOOIT BOEKEN VIA SUNWEB!

NOOIT BOEKEN VIA SUNWEB!! ZEER, ZEER SLECHT!!!

Erg slechte reisorganisatie. Bij klachten en problemen vind je geen gehoor. Vooral de klantenservice is zwaar onvoldoende. Vlucht werd geannuleerd en zonder uitleg omgeboekt. Hierdoor miste ik mijn aansluitende transfer en had bovendien veel kosten voor de extra dag verblijf. Al met al 500,- extra kosten moeten maken a.g.v. het handelen van Sunweb. Aangekaart ter plekke, geen enkele toereikende reactie of gebaar. Bij thuiskomst klacht ingediend, wordt eerst vertraagd, je moet 5 maal mailen voor je een reactie krijgt, daarna wordt een reactie beloofd voor een bepaalde datum, die krijg je niet, dus weer zelf mailen, om te huilen zo onaanvaardbaar slecht. Vervolgens wordt elke klacht gedown-sized, men is niet bereid naar zichzelf te kijken. Men geeft je op geen enkel punt gelijk en schuift alles af op onvoorziene omstandigheden, bizar! Een reisorganisatie is er nu juist voor om te helpen bij onvoorziene omstandigheden, daar betaal je dan ook goed voor, dus als Sunweb dat niet doet, zelfs weigert en zichzelf daarin ook nog gelijk geeft, dan heeft deze organisatie vanzelfsprekend geen enkele toegevoegde waarde t.o.v. zelf een reis boeken.

Ook houden ze zich niet aan de opgestelde regels bij annuleren om directe gemaakte kosten voor overnachten, eten en drinken te voldoen. Ik moest heel veel telefoontjes en mailtjes sturen, omdat ik een dag later naar NL ging vliegen, dat kon niet in mijn hotelkamer vanwege de slechte wifi verbindingen, dit gemeld maar ik kreeg geen enkele helpende hand van deze waardeloze reisorganisatie, men reageert pas als het incident al voorbij is en je zelf al 2 dagen van je vakantie hebt moeten missen doordat je bij het hotel moet blijven en alles om moet boeken vanwege de annulering. Echt schandalig behandeld, bij thuiskomst roept men, na meer dan 2 weken wachten (!) alleen maar dat ze er niets aan kunnen doen en dat ik dan maar een reisverzekering had moeten nemen! En dat, terwijl de mensen die wel een reisverzekering hadden, net zo goed slecht behandeld zijn door Sunweb, op de luchthaven werd volop over Sunweb geklaagd,met name over de klantgerichtheid en de communicatie.

Ook veel te duur,zeker als je t.o.v. zelf je reis samenstellen, geen enkele extra service krijgt. Tip : gewoon zelf boeken bij bijv. Booking.com,veel goedkoper en dezelfde service (namelijk verder niets).

Let op: Een kritische/negatieve beoordeling/review komt niet op hun website terecht,dus alle beoordelingen op hun website moet je zeker met een korrel zout nemen. Kortom: BOEK NOOIT EEN REIS BIJ SUNWEB!!!
....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
5 / 100
Beoordeeld op 14-06-2017 door
Sinds mijn terugkomst van vakantie (4 mei) beweert sunweb dat er een storing is bij het plaatsen van reviews. Mijn review was niet echt lovend. Mijn bewering klopt helaas. Er zijn inmiddels wel 2 beweringen van (9.1 en 9.9) geplaatst, die hadden kennelijk geen last van een storing. Te triest voor woorden ....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 25-10-2016 door
Sunweb geeft valse informatie op hun site en doet niks met klachten. ....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
5 / 100
Beoordeeld op 09-09-2016 door
Van 31.08 tot 07.09 in luna park Mallorca verbleven.

In de hotelkamer zelf waren al veel dingen stuk en nog vies. Losse plinten, vlekken in bed hoezen, gore spiegels etc.

Het was all in.. ontbijt was top en als er smiddags warm eten bij zat dan was dit ook echt warm/heet. Savonds daar in tegen was het eten koud tot lauw. En dit terwijl we direct om 19.00uur erheen gingen en wat koud moest zijn was warm. Hebben dus vaak buiten de deur gegeten.

Boek je een excursie bij Sunweb, denk dan even 2 keer na. In de shops die precies dezelfde excursie aanbieden betaal je zo 20 euro minder. Voel ons gewoon weer eens afgezet door de Nederlandse reisorganisaties.

Ook droppen ze je natuurlijk eerst in een leerwinkel of parelwinkel, daar verdienen die busorganisaties natuurlijk weer geld aan. Wij doen excursies om wat van het land te zien, niet om te winkelen. Beetje jammer.

Zelf snachts nog aan de stok gehad met fransen, die vonden het nodig om rond 4 / 5 uur snachts keihard op de deuren te bonken en te schreeuwen.

In ons hotel was verder geen toezicht of beveiliging. Die stond alleen bij het hoofdgebouw van luna park.

Zon zee en strand was super!! De accomodatie was helaas minder. Ondanks alles wel super genoten.
....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 11-08-2016 door
voor het aanbieden van een zeer onhygiënisch hotel Serpina in Gumbet- wat ook door de reisleiding ter plaatse werd geconstateerd- een klacht ingediend die niet naar tevredenheid in behandeling werd genomen en niet werd opgelost.
....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 15-01-2016 door
Wij hebben met ze tweeen weer een reis naar ons vertrouwde hotel in Santa Susanna geboekt vai Sunweb en zijn weer super tevreden :) De vroegboekkorting gaf weer de doorslag om te gaan boeken bij Sunweb ....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 24-11-2015 door
Ik en mijn mijn in oktober naar Zakynthos geweest met een all inclusief hotel. Het hotel was echt een wahalla en we hebben dan ook echt genoten. helaas was de omgeving een beetje uitgestorven omdat veel winkels dicht waren. Dit zou wel zo netjes zijn om even bij de website te vermelden. ....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 01-09-2015 door
Verbleven 10 nachten in Rovinj, Resort Amarin.
laat veel te wensen over. de luxe welke we betaalden,liet veel te wensen over ( buitenverlichting defect, vaatwasser werkte niet, kluis blokkeerde en dan helemaal niet te spreken over de vele mieren en ander ongedierte in de keuken!). het resort ter plaatse meerdere malen gevraagd voor tussenkomst/cleaning. Sunweb tijdens ons vakantie aldaar op de hoogte gebracht met foto's als bewijs. Inmiddels 9 dagen na onze vakantie en nog steeds geen antwoord van Sunweb. conclusie: absoluut ontevreden over de reisorganisatie en het resort zelf.
....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 15-07-2015 door
Sinds kort heeft Sunweb Inpakkers, natuurlijk een mooie naam voor vakanties met dikke kortingen. Even rondgekeken en zelfde avond geboekt. Direct snel antwoord met info en alles was geregeld. Zeker voor de prijs doen. Nu is Sunweb al een bekende naam op de markt maar had er nog nooit geboekt. Eerste ervaring helemaal geweldig. Nu dromen en uitkijken naar de vakantie. ....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 13-07-2015 door
SUNWeb aanbieding niet geloven, altijd aadertje onder gras. alles wat elders gratis is, als sunweb klant moet je tijdens het verblijf betalen. ....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 17-05-2015 door
Een prima appartementencomplex, direct aan zee gelegen, met een zwembad, goede service, lekker eten, diverse plekken om te zitten, prettig personeel en vooral een heel mooi uitzicht!! ....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 15-04-2015 door
Gewoon een top vakantie gehad met mijn man zoals je verwacht. Kinderen kwamen halverewege de vakantie er ook nog bij en het was super in het mooie Turkijke :) ....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 23-03-2015 door
Bij aankomst (maart 2015) blijkt het door ons geboekt appartement type King niet beschikbaar te zijn. (dit vertelt men ons niet bij het inchecken, nee, dit moeten we zelf ondervinden) Door alle verbouwingen had Kras en Eden Beach Resort dit ruim voor onze boeking en vertrek kunnen en moeten weten.

We hadden juist type King geboekt omdat die op de tweede etage is gelegen met een groot balkon met zeezicht.
We moeten noodgedwongen in een ander appartement (type bouwkeet) verblijven.
We hebben (zo wordt ons verteld als we ons beklag doen) een upgrade, maar deze ongewenste upgrade van Eden Beach Resort blijkt van ´´upgrade´´ naar bouwkeet!!

Het appartement waar we noodgedwongen in moet verblijven is lastig bereikbaar door rondslingerende bouwmaterialen.
Alle kamer appartementen naast en boven ons vonden verbouwingswerkzaamheden plaats.
Naast onze vonden nieuwbouwwerkzaamheden plaats.
Voor onze terras werden met regelmaat bouwmaterialen geladen en gelost.
Er was nagenoeg constant geluidsoverlast.
Het uitzicht was deels een bouwput.
Omdat we niet in de door ons geboekt King kamer appartement op de tweede etage zaten, maar op de begane grond was het druk met mensen voor ons terras.
We hadden niet het zee uitzicht waarom we juist de accommodatie van kamer appartement type King geboekt hadden.

We worden niet serieus genomen ondanks ons beklag bij Eden Beach Resort en Kras. En we worden op locatie herhaaldelijk met een kluitje het riet in gestuurd.

Het personeel in het restaurant, terras en roomservice zijn overigens buitengewoon correct en vriendelijk. Daar kan het management nog wat van leren.
....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 30-12-2014 door
op 15-11-2014 hebben wij bij sunweb een vakantie geboekt naar het zonnige turkije

op 4-8-2015 gaan we voor 13 dgn met ons gezin 2 volw en 2 kids naar crystal sunrise queen luxery spa &resort.

omdat we een goede prijs kwaliteit verhouding willen hebben boeken we elk jaar al voor de kerst zodat we maximaal gebruik kunnen maken van de extra vroegboek korting ,kinderkorting,en de gewone vroeg boek korting

de totale reis som bedraagt 4266,- nu ruim 4 weken later blijkt dat de zelfde reis

op de zelfde datum zelfde vlucht zelfde kamer en zelfde resort in eens 320,- goedkoper blijkt te zijn.

hier hebben wij contact over op genomen met de subweb en hun konden mij precies vertellen hoe dit kwam.het lag namelijk aan de vraag en aanbod die de subweb had bij dit resort ik heb gevraagd of hun dit normaal vonden om dezelfde reis na 4 weken in eens ruim 300,- euro goedkoper aan te bieden. hun hadden hier totaal geen problemen mee

nou bedankt HARRY van de subweb voor de goede service



ps voor een ieder die bij de subweb wil boeken let hier dus voor op

voor ons heeft het snelle beslissen om dus gebruikt te maken van alle kortingen tegen ons gewerkt

het is de eerste keer en tevens ook gelijk de laatste keer dat wij bij HARRY VAN DE SUNWEB hebben geboekt

ook zullen wij dit dus aan niemand aanbevelen om bij de subweb te boeken

....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 08-10-2014 door
Sunweb is voor mij de nummer 1. Heb er nog nooit echt een slechte ervaring mee gehad. tuurlijk zijn er altijd kleine dingetjes maar ja dat heb je overal. Gewoon een prettige organisatie waar dingen goed geregeld zijn. ....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 03-09-2014 door
Wij hadden net een zonvakantie geboekt bij Sunweb, toen wij enkele dagen later een actie voorbij zagen komen voor gratis parkeren.

Als wij hadden gewacht met boeken, dan hadden gebruik kunnen maken van deze mooie actie, maar dat wisten wij dus niet van te voren.

Nadat we een mail hadden gestuurd naar Sunweb hebben we binnen 2 dagen toch een actiecode mogen ontvangen zodat wij ook gebruik kunnen maken van de actie!



Dat noem ik service! Elke vakantie boeken wij Sunweb, alles is altijd goed geregeld en ze staan altijd voor je klaar als je hulp nodig hebt.

Wij zijn dik tevreden!!
....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 07-04-2014 door
Zij eind mei naar het griekse eiland Thassos geweest voor de eerste keer met sunweb is ons goed bevallen en zeker voor hehaling vatbaar. Goede telefonische bereikbaarheid voor als je vragen hebt.Het hotel Alea Suite was goed enkelt de annimatie in de avond stelt niks voor erd weinig gedaan Het plaatsje Prinos is een klein dorpje met een veerboot die naar het vast e land gaat. De hostes van sunweb was vriendelijk en zeer behulpzaam maar wist enkelt de standaard dingen van het eiland komt waarschijnlijk ook dat dit haar eerste siezoen op Thassos was.

Het eiland is rutig en nog echt grieks de mensen zijn zeer vriendelijk het is niet toeristies in een dag rij je met een auto het eiland rond . wij hebben een fijne vakantie gehad maar zou er niet weer heen gaan want heb er alles in de 15 dagen dat we er waren well gezien
....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 06-03-2014 door
Helaas moest ik vlak voordat we op vakantie een operatie ondergaan, waardoor de vakantie niet door kon gaan. De vakantie moesten we dus annuleren bij Sunweb, maar tot onze verbazing kwamen ze met het aanbod dat deze vakantie ook omgeboekt mocht worden. Dit hadden wij dus gedaan en gingen twee maandjes later op vakantie. Het verschil werd door de annuleringsverzekering vergoed! ....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 14-02-2014 door
Sunweb heeft het grootste aanbod en weet altijd wel een mooie reis te boeken via de site. Prijzen zijn goed en service is altijd goed geweest. ....
Bekijk Sunweb
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
43% van de consumenten zijn tevreden over Sunweb
Lees alle reviews en bekijk Sunweb
Bekijk Sunweb
© 2018 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy