Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Tix ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.33
4.33 0 10
13 reviews
38% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-08-18 16:16:03
1 maanden geleden
1 10 0
ik vindt dit bedrijf heel slecht zit nu maanden op me geld te wachten krijg heel af en toe antwoord dat ze er mee bezig zijn maar dat duurt al 5 maanden tot nu en ze hebben het zo druk ik wil weten waar ik aan toe ben voel me nu een beetje heel erg in de maling genomen
Rapporteren
2020-07-16 10:30:30
2 maanden geleden
1 10 0
Tickets gebooked voor eind juni naar Praag. Niets van Tix gehoord over een annulering ivm corona. De luchtvaartmaatschappij had zelf al de vlucht retour tickets wel geannuleerd,luchtvaartmaatschappij had zelf al in het nieuws bekend gemaakt dat ze pas vanaf 1juli van vanaf Schiphol zouden gaan vliegen. Ik heb er alle begrip voor dat het bizarre tijden zijn en dat Tix overspoeld wordt met alle annuleringen maar om tot op vandaag niets te laten horen en onbereikbaar te zijn is beneden elk peil wat betreft klant vriendelijkheid en behulpzaamheid. Ik heb zelf al de luchtvaartmaatschappij benaderd voor geld teruggave maar hopen dat dit wel lukt
Rapporteren
2020-06-05 09:57:47
4 maanden geleden
1 10 0
In okt 2019 een ticket gekocht bij TIX voor naar de Azoren op 17/7/2020. Bij mijn gegevens staat niets vermeld als zijnde een annuleren oid. Op de site van TAP AIR waar ik mee vlieg staat de vlucht als geannuleerd en dat er een mail naar TIX is verstuurd. Ik heb TIX gemaild maar helaas een standaard replay dat het erg druk is en een verzoek om niet te blijven mailen. Tja wat moet je nu met zo'n reactie terwijl er allang bekend is bij de maatschappij dat ie gecancelled is maar je kan niets doen omdat het via TIX is geboekt...
Rapporteren
2020-05-27 20:24:25
4 maanden geleden
1 10 0
2 tickets naar Sydney geboekt via Tix bij KLM a 2500 euro. Vertrek was in april welke uiteraard geannuleerd werden.
Van Tix horen we niks. Ze zijn ook niet bereikbaar.
Wie heeft ook deze ervaring met Tix?
Ik wil het proberen media breed aandacht te geven!
Dus deel je ervaring! Mag ook via mijn mail:gerlindamoesbergen@gmail.com

Een Nederlands bedrijf die wel incasseert maar vervolgens over gaat tot radiostilte...zo mag er niet met de consument worden omgegaan!
Rapporteren
2020-05-25 22:01:30
4 maanden geleden
0 10 0
Onze vlucht naar Kopenhagen op 17/6/2020 werd vermoedelijk owv Corona geannuleerd. Tix verwijst mij naar de luchtvaartmaatschappij om een regeling te treffen , maar op de site van de maatschappij staat dat we de verkoper van het ticket ( voor 4 personen) moeten contacteren. Logisch, want het geld werd aan Tix overgemaakt. Tot op heden blijft Tix de verantwoordelijkheid van zich afschuiven
Rapporteren
2020-03-13 08:31:10
6 maanden geleden
1 10 0
Blijf weg van deze oplichters !
Blijf weg van deze oplichters !
Verkopen je een ticket en geven nul komma nul service
Mijn vlucht naar Genua gaat via Parijs
Logisch dat er nu met het coronavirus niet op Genua gevlogen wordt.
Ze laten je rustig barsten en zie maar hoe je uit Parijs weg komt.
Geen informatie geen service Tix is Nix
Omboeken doen ze wel maar dan betaal je een totaal retourticket opnieuw nee sterker nog , zelfs duurder dan rechtstreeks bij KLM
Dit zijn gangsters !
Mijd ze als de pest, nee als Covid19
Rapporteren
2020-02-26 13:14:19
7 maanden geleden
1 10 0
Heb geboekt zoals bij alle maatschappijen en betaald. Ging om ticket voor begrafenis in buitenland. Ik kreeg geen bevestiging en moest een betaald nummer bellen om te vragen wat er aan de hand was. Een afdeling moest het handmatig gaan boeken want er was een storing. Waarschijnlijk gewoon overboekt maar daar wordt over gelogen. Als het niet mogelijk was om te vliegen dan zou ik Meteen mijn geld terug krijgen. Uiteindelijk kreeg ik een mail om te zeggen dat het niet gelukt was. Daarna maar weer de klantenservice gebeld om te liken of er wellicht iets anders te boeken voel eventueel met bijbetaling maar die duer werd in mijn gezicht dicht geslagen. A raison de 70 ct per minuut! Weer een bedrijf dat klantenservice alleen als lippendienst kent maar inhoudelijk het balng van een klant geen reet kan schelen. En ik maar wachten op mijn geld. Nou het is Europees geregeld dat alle banken verplicht zijn binnen 24 uur de overschrijving te hebben geregeld. Dus alles langer dan 24 uur is het onrrrechtmatig vasthouden van mijn geld met het doel de rente inkomsten te innen.
En nu boeken met welk geld. Dus kan mijn vrouw niet naar de begrafenis.
Rapporteren
2018-08-20 10:28:07
2 jaren geleden
10 10 0
Laatst voor het eerst geboekt bij Tix.nl. Ik ontving snel mijn vliegticket. Daarna moest ik een wijziging doorvoeren en heb dit gelukkig snel kunnen regelen via de telefoon medewerker. Verwacht mijn volgende vlucht ook hier te boeken! Helemaal top.
Rapporteren
2018-01-10 09:09:05
3 jaren geleden
10 10 0
Het reserveren van de tickets ging heel makkelijk. Ik vond het zeer prettig dat ik 1 dag van te voren een bericht op mijn telefoon kreeg dat ik goed naar mijn vlucht van de dag erna moest kijken ivm weersomstandigheden. Dit heb ik gedaan en mijn vlucht was idd geannuleerd. Door het berichtje van TIX kon ik tijdig mijn vlucht opnieuw boeken waar ik heel erg blij mee ben!!!
Rapporteren
2017-10-25 11:44:05
3 jaren geleden
1 10 0
Mijn vriendin en ik kijken al een jaar uit naar een droomreis naar Thailand en Vietnam. Een systeemfout in de site van Tix.nl gooit deze droom (bijna) in het water door ervoor te zorgen dat mijn vlucht (2 personen) geannuleerd wordt een paar weken voor vertrek. in de annuleringsmail wordt gesproken over een reservering voor 5 personen?? en er wordt geen reserveringsnummer gemeld. Nogal onduidelijk en foutief en wij komen hierdoor te laat achter het feit dat deze mail uiteindelijk over mijn boeking van 2 personen ging. twee weken later staat ineens mijn geld weer op mijn rekening (een week voor vertrek) en na contact met de klantenservice, die inziet dat de fout bij Tix.nl ligt, wordt er een bedrag van 150 euro vrijgemaakt. met deze coupon wil ik tickets boeken maar deze zijn in totaal ruim 400 euro duurder geworden!! een retour vlucht van Amsterdam naar Bangkok wordt nu ruim 1000 euro.. ik boek hierdoor een enkele vlucht dat nog wel betaalbaar is en tot mijn grote verbazing zie ik 4 dagen later de retourreis die ik in eerste instantie geboekt heb, op de site van Gate1 staan, met dezelfde prijs, maatschappij en reistijd! Na contact met de klantenservice willen ze mijn reis (die door eigen fouten geannuleerd is) niet omboeken. Er wordt doodleuk verteld dat ik mezelf eerder had moeten melden. Ik had misschien moeten wachten met boeken, maar als je over een week al vliegt naar Thailand moet je snel handelen omdat er in Thailand ook al hotels geboekt zijn. Conclusie: een klantenservice die haar klanten niet adviseert en niet wil meedenken en hierdoor draait de klant op voor de kosten. Ruim 400 euro vind ik erg veel geld voor een (identieke) vlucht. De oplossing Mijn reservering zoals eerder bevestigd, een retour van Amsterdam -Bangkok op 30okt en terugvlucht op 3 of 4 januari 2018.
Rapporteren
4.33
Bekijken
Beoordelen