Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Tix ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

tix ervaringen
Tix
5.7 / 0 10
Er zijn 6 ervaringen toegevoegd
Tix ervaring toevoegen Lees alle Tix ervaringen

6 Tix ervaringen

Start aan je beoordeling van Tix
Klik hier om je beoordeling te geven
10 / 100
Beoordeeld op 10-01-2018 door
Het reserveren van de tickets ging heel makkelijk.Ik vond het zeer prettig dat ik 1 dag van te voren een bericht op mijn telefoon kreeg dat ik goed naar mijn vlucht van de dag erna moest kijken ivm weersomstandigheden. Dit heb ik gedaan en mijn vlucht was idd geannuleerd. Door het berichtje van TIX kon ik tijdig mijn vlucht opnieuw boeken waar ik heel erg blij mee ben!!! ....
Bekijk Tix
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 25-10-2017 door
Mijn vriendin en ik kijken al een jaar uit naar een droomreis naar Thailand en Vietnam.Een systeemfout in de site van Tix.nl gooit deze droom (bijna) in het water door ervoor te zorgen dat mijn vlucht (2 personen) geannuleerd wordt een paar weken voor vertrek. in de annuleringsmail wordt gesproken over een reservering voor 5 personen?? en er wordt geen reserveringsnummer gemeld. Nogal onduidelijk en foutief en wij komen hierdoor te laat achter het feit dat deze mail uiteindelijk over mijn boeking van 2 personen ging. twee weken later staat ineens mijn geld weer op mijn rekening (een week voor vertrek) en na contact met de klantenservice, die inziet dat de fout bij Tix.nl ligt, wordt er een bedrag van 150 euro vrijgemaakt.met deze coupon wil ik tickets boeken maar deze zijn in totaal ruim 400 euro duurder geworden!! een retour vlucht van Amsterdam naar Bangkok wordt nu ruim 1000 euro..ik boek hierdoor een enkele vlucht dat nog wel betaalbaar is en tot mijn grote verbazing zie ik 4 dagen later de retourreis die ik in eerste instantie geboekt heb, op de site van Gate1 staan, met dezelfde prijs, maatschappij en reistijd! Na contact met de klantenservice willen ze mijn reis (die door eigen fouten geannuleerd is) niet omboeken. Er wordt doodleuk verteld dat ik mezelf eerder had moeten melden. Ik had misschien moeten wachten met boeken, maar als je over een week al vliegt naar Thailand moet je snel handelen omdat er in Thailand ook al hotels geboekt zijn.Conclusie: een klantenservice die haar klanten niet adviseert en niet wil meedenken en hierdoor draait de klant op voor de kosten. Ruim 400 euro vind ik erg veel geld voor een (identieke) vlucht.De oplossing Mijn reservering zoals eerder bevestigd, een retour van Amsterdam -Bangkok op 30okt en terugvlucht op 3 of 4 januari 2018. ....
Bekijk Tix
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 09-10-2017 door
Volgens het boekingsscherm kon ik mijn vlucht nog tot 22:00 dezelfde dag gratis annuleren. Toen ik dat probeerde, bleek het een heel gevecht te zijn. De telefonist was gelukkig zeer vriendelijk en behulpzaam, maar moest maar liefst 3 keer overleggen met zijn leidinggevende voordat ik daadwerkelijk de toezegging kreeg mijn gehele kosten terug te ontvangen, incl. vliegtuigmaatschappijkosten en administratiekosten. Dat lukte slechts toen ik 'dreigde' daadwerkelijk screenshots te hebben gemaakt van de mij gepresenteerde voorwaardes. In totaal heb ik bijna een uur aan de telefoon gehangen. Klantonvriendelijk op zijn best, en op zijn ergst regelrechte misleiding. ....
Bekijk Tix
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
4 / 100
Beoordeeld op 24-10-2016 door
Beste mensen, Hun service is 0,0, Arrogante niet behulpzaam, onbeleefd service medewerkers achter de chat, ze geven ook zelfs hun naam NIET!!! Na terug reis 2 koffers niet aangekomen, na 2 dagen zijn bezorgd, maar gebroken en beschadigd beide koffers, ik heb met Tix.nl contact opgenomen, ze willen mij niet eens helpen, ze sturen mij naar vliegmaatschappij Australia Airlines om zelf op te lossen, en met hun moet zelfs in Engels communiceren! Dus ze laten passagier in steek wanneer passagier zit met een probleem!! Volgens consumentenbond moet reisbureau deze probleem zelf voor klant regelen!! Contact genomen met Australia Airlines, maar ze willen ook geen schadevergoeding betalen want ik heb geen bon!!, ik heb deze koffers 2 jaar geleden gekocht en beide kost mij 200 euro, ze mij verwijzen naar mijn eigen verzekering, ik heb geen reis verzekering, dus beide koffer weg gegooid, want is niet meer te gebruiken! Ik ga nooit meer bij Tix een reis of ticket regelen en ook niet meer met Australia Airlines vliegen(trouwens ze hadden ook slechte service, waarde losse vliegtuig!) ....
Bekijk Tix
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7.2 / 100
Beoordeeld op 14-01-2015 door
Boeken en zoeken is echt super super simpel. Hier kan echt iedereen zijn hotel/vlucht boeken ....
Bekijk Tix
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 08-01-2015 door
Ik ben zeer teverden over tix.nl. Het zoeken naar hotels gaat erg goed waardoor ik snel een geschikt hotel had. Een verbeter puntje is wel dat de voucher ook in de taal van het hotel kan zijn. Nu ging ik naar indonesie en daar wist ze dus niet meteen wat het was. Met een voucher in de goede taal was dit wat makkelijk voor mij geweest. Uiteindelijk was er geen enkel probleem en heb ik een fantastische tijd gehad! ....
Bekijk Tix
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
tix ervaringen
50% van de consumenten zijn tevreden over Tix
Consumenten zijn het meest te spreken over de Prijs bij Tix
Bekijk Tix
© 2018 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy