Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Travelbird ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

6.26
6.26 0 10
18 reviews
77% tevredenheid
Andere bekeken
Goed
7.50
Start met beoordelen
-
2018-08-30 09:48:00
7 maanden geleden
2 10 0
Beste, Aangezien ik op mijn ingevulde beoordeling geen reactie heb gekregen probeer ik het nog een via deze weg. Wij zijn absoluut niet tevreden met de gang van zaken in verband met onze vakantie. Om te beginnen vinden wij het niet kunnen dat we als eerste hotel niet het hotel hadden dat we oorspronkelijk zouden hebben. Opzich heb ik hier nog begrip voor mits overboeking of dergelijke. Maar als je dan te horen krijgt van een koppel dat 2 weken op voorhand dezelfde reis boekt als ons wel dat hotel hebben is toch niet logisch? Wij boekte onze reis 6 maanden op voorhand. Voor de rest was onze eerste wel top. Aangezien we wel een leuke en goede gids hadden en veel mooie plaatsen gezien. De 2de week verliep wel anders .. Door de aardbeving zijn we niet naar Lombok en Gili Meno geweest natuurlijk hier ook begrip voor aangezien de ravage daar gigantisch was. Maar dan verwacht ik wel een alternatief dat gelijkwaardig is .. Maar alles was allesbehalve. We gingen dan direct naar het eiland Lembongan voor 3 dagen. Na een dag kregen we een bericht datwe de laatste 5dagen in seminyak gingen doorbrengen. Zeer toeristisch. Waar wij absoluut deze reis niet voor geboekt hadden .., uiteraard gingen we hiermee niet akkoord en konden we plots wel langer blijven. Met de nodige stress .., wij wisten plots van niets meer we moesten om 12 uur uitchecken en Dan wisten ze ons aan de receptie te zeggen naar welk hotel we gingen. Hoe kan zoiets zelfs?, alle communicatie verliep ook via de organisatie ter plaatsen in het engels. Travelbird kon je niet eens bereiken. Ik heb proberen contact met jullie op te nemen waarmee ik 10minuten op de wachtlijn heb gestaan aan 3,5€ per minuut. En dan maar heb afgelegt wegens de hoge kosten. Dit is toch geen service?, op deze manier kan ik beter mijn vlucht zelf boeken en met de organisatie ter plaatse?. Toen we terug naar Sanur gingen met de boot wisten we weer van niks. Wij waren rustig gaan ontbijten en kwamen terug in onze kamer toen er ineens een chauffeur stond die zei datwe ons moesten haasten ofwe zouden onze boot missen. WIJ WISTEN VAN NIKS!, wij wouden het mooie land zien en anderzijds genieten maar dat 2de is jammer genoeg niet aan de orde gekomen. Wij hadden onze heenvlucht gemist door geen internationaal passpoort aangevraagt te hebben. Onze eigen schuld natuurlijk hierbij geef ik jullie geen schuld. Maar waarom moesten wij zelfs onze terugvlucht opnieuw boeken?, wij hadden deze toch kunnen nemen alswe enkel de heenvlucht opnieuw hadden genomen. Wij hebben nog vele reisplannen naar verre landen maar zal niet met travelbird meer zijn indien geen degelijke compensatie aangezien we ook verschillende boten niet hebben genomen en uitstappen dus hiervan moet nog geld over zijn. Als je een stresserende vakantie wilt, zonder service boek dan zeker met TravelBird!
Rapporteren
2017-01-23 20:47:31
2 jaren geleden
6 10 0
Als diner-klant bijna een uur moeten wachten op uitleveren van het desert; een bolletje ijs met slagroom. Twee man/vrouw personeel in het restaurant die ons niet over het hoofd kúnnen zien maar ons als enige gasten na het hoofdgerecht geen aandacht meer geven. Wel aandacht voor een computerscherm. Geen gasten meer in het restaurant dus door topdrukte kan het niet komen. Na hoofdgerecht dan maar om de rekening gevraagd. Geen desert, geen koffie, geen klant meer, geen goede referenties. Simpelweg gastheer/gastvrouw zijn schijnt hier deze avond moeilijk te zijn. Een snackbar werkt beter.
Rapporteren
2016-03-19 13:46:47
3 jaren geleden
1 10 0
Koop niet! Boek niet! Via Travelbird een Voucher gekocht voor 3 dagen overnachting in A&O hotels! Je kunt deze alleen niet verzilveren via die site, omdat deze niet goed werkt. Aangezien gekocht via Travelbird, lijkt me logisch dat ze je compenseren en wat anders aanbieden. Ze wijzen echter alle verantwoordelijkheid af. Mijn geld kwijt en geen leuk reisje!!!!!!!!!!
Rapporteren
2016-03-08 08:59:34
3 jaren geleden
2 10 0
Enkele weken geleden voor het eerst een reis geboekt via travelbird. Een week erna de reisdocumenten ontvangen. Deze documenten waren gewoon van een andere reisorganisatie. Wanneer ik dezelfde reis bij die organisatie wilde boeken, was deze 270 euro goedkoper! Travelbird verkoopt dus gewoon reizen van reisorganisaties door voor een hoger bedrag. Voor mij zeker de laatste keer dat ik iets via travelbird boek... Even verder zoeken en je vindt dezelfde reis véél goedkoper! Jammer dat travelbird winst maakt door reizen van andere organisatie gewoon door te verkopen aan een duurdere prijs!
Rapporteren
2016-01-18 11:22:39
3 jaren geleden
10 10 0
I want to express high appreciation with the efforts of your empoyee GabriëlleVakantieadviseur who managed to solve a huge delay by CarDelMar insurance refund. kind regards, lubomir
Rapporteren
2015-09-07 22:07:24
4 jaren geleden
7 10 0
Al een paar keer geboekt met travelbird. Tot nu toe steeds correct verlopen behalve laatste maal naar Duitsland waar de datum foutief was doorgegeven aan het hotel en we zelf noodgedwongen een andere oplossing (een ander hotel en dus een extra betaling)moesten zoeken. Toch blijven we tevreden want de afhandeling verliep, op deze enen keer na, steeds correct.
Rapporteren
2015-08-20 11:47:50
4 jaren geleden
9 10 0
Heerlijk Diner. leuk enthousiast personeel. Prachtige gelegnheid om mijn hobby, scheepvaart te bekijken onder het genot van een drankje.
Rapporteren
2015-07-17 12:27:15
4 jaren geleden
10 10 0
Travelbird komt iedere keer weer met erg leuke vakantiesbestemming of dagjesuit! Vaak zijn het wel dingen welke ik zelf zou kunnen kiezen, maar dat maakt het juist ook zo toegankelijk.
Rapporteren
2015-05-28 07:15:54
4 jaren geleden
5 10 0
Waardebon geboekt met TB maar ter plaatse beviel het ons daar allerminst, onthaal was ook ronduit slecht. We besloten het niet te doen en hebben hierover TB gemaild. Na 4! dagen kregen we het antwoord dat de account manager het zou onderzoeken en dit ging enkele weken??? in tijd kosten. Gelukkig ging het hier om een klein arrangementje maar we zullen dus nooit een reis maken met deze organisatie.
Rapporteren
2015-05-20 15:33:04
4 jaren geleden
8 10 0
Prachtige kamer met geweldige badkamer. Heerlijk terras bij de kamer. Fantastische bedden in allerlei hoogtes verstelbaar. Waterkoker op de kamer met thee en koffie die dagelijks worden aangevuld. Zeer vriendelijk personeel, van schoonmaakster tot receptioniste, van restaurantpersoneel tot manager. Genoten van de saunafaciliteiten. Deze zijn klein, maar doordat we gedurende ons hele verblijf de faciliteiten voor onszelf hadden woog dit op tegen de drukte van een normale sauna. Zwembad zeer aangenaam doordat er volgens mij geen chloor in wordt gebruikt maar een zoutoplossing. We raakten niet uitgebubbeld in de jacuzzi. Het ontbijtbuffet, ook met een glutenvrij dieet bijzonder lekker (heerlijke glutenvrije broodjes, vers fruit, biologische honing en noten. Ook met het diner werd er rekening gehouden met onze dieetwensen en er was zelfs alcoholvrije wijn. Met openbaar vervoer makkelijk bereikbaar. Vanaf het treinstation in Gouda bus 197 die voor de deur van het hotel stopt. Kortom een geweldige ervaring en voor herhaling vatbaar.
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
6.26