Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Travelbird ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Travelbird
6.22 / 0 10
Er zijn 24 ervaringen toegevoegd
Travelbird ervaring toevoegen

24 Travelbird ervaringen

Start aan je beoordeling van Travelbird
Klik hier om je beoordeling te geven
2 / 100
Beoordeeld op 30-08-2018 door
Beste,

Aangezien ik op mijn ingevulde beoordeling geen reactie heb gekregen probeer ik het nog een via deze weg.

Wij zijn absoluut niet tevreden met de gang van zaken in verband met onze vakantie.

Om te beginnen vinden wij het niet kunnen dat we als eerste hotel niet het hotel hadden dat we oorspronkelijk zouden hebben.
Opzich heb ik hier nog begrip voor mits overboeking of dergelijke. Maar als je dan te horen krijgt van een koppel dat 2 weken op voorhand dezelfde reis boekt als ons wel dat hotel hebben is toch niet logisch? Wij boekte onze reis 6 maanden op voorhand.

Voor de rest was onze eerste wel top. Aangezien we wel een leuke en goede gids hadden en veel mooie plaatsen gezien.

De 2de week verliep wel anders ..
Door de aardbeving zijn we niet naar Lombok en Gili Meno geweest natuurlijk hier ook begrip voor aangezien de ravage daar gigantisch was.
Maar dan verwacht ik wel een alternatief dat gelijkwaardig is ..
Maar alles was allesbehalve. We gingen dan direct naar het eiland Lembongan voor 3 dagen. Na een dag kregen we een bericht datwe de laatste 5dagen in seminyak gingen doorbrengen. Zeer toeristisch. Waar wij absoluut deze reis niet voor geboekt hadden .., uiteraard gingen we hiermee niet akkoord en konden we plots wel langer blijven. Met de nodige stress .., wij wisten plots van niets meer we moesten om 12 uur uitchecken en
Dan wisten ze ons aan de receptie te zeggen naar welk hotel we gingen. Hoe kan zoiets zelfs?, alle communicatie verliep ook via de organisatie ter plaatsen in het engels. Travelbird kon je niet eens bereiken. Ik heb proberen contact met jullie op te nemen waarmee ik 10minuten op de wachtlijn heb gestaan aan 3,5€ per minuut. En dan maar heb afgelegt wegens de hoge kosten. Dit is toch geen service?, op deze manier kan ik beter mijn vlucht zelf boeken en met de organisatie ter plaatse?.

Toen we terug naar Sanur gingen met de boot wisten we weer van niks. Wij waren rustig gaan ontbijten en kwamen terug in onze kamer toen er ineens een chauffeur stond die zei datwe ons moesten haasten ofwe zouden onze boot missen. WIJ WISTEN VAN NIKS!, wij wouden het mooie land zien en anderzijds genieten maar dat 2de is jammer genoeg niet aan de orde gekomen.

Wij hadden onze heenvlucht gemist door geen internationaal passpoort aangevraagt te hebben. Onze eigen schuld natuurlijk hierbij geef ik jullie geen schuld. Maar waarom moesten wij zelfs onze terugvlucht opnieuw boeken?, wij hadden deze toch kunnen nemen alswe enkel de heenvlucht opnieuw hadden genomen.

Wij hebben nog vele reisplannen naar verre landen maar zal niet met travelbird meer zijn indien geen degelijke compensatie aangezien we ook verschillende boten niet hebben genomen en uitstappen dus hiervan moet nog geld over zijn.


Als je een stresserende vakantie wilt, zonder service boek dan zeker met TravelBird!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 08-08-2018 door
Bij het boeken van de ticket per abuis de echtgenoot naam overgenomen van de paspoort (ev) in plaats van de meisjenaam. Contact opgenomen met Travelbird om dit aan te passen. Hierbij als terugkoppeling gekregen dat deze kosten ad EUR 944,- bedragen (EUR 35 voor de 'moeite' van Travelbird en EUR 909 voor het wijzigen bij vliegmaatschappij). Na deze bedragen te hebben gehoord, heb ik zelf contact opgenomen met de vliegmaatschappij, zij geven aan dat zo'n wijziging niet meer dan ad EUR 100 bedraagt. Echter, ik kon zelf de wijziging niet rechtstreeks bij de vliegmaatschappij wijzigingen, gezien de ticket via Travelbird is geboekt, moet deze ook via Travelbird worden gewijzigd. Aldus wederom contact opgenomen met Travelbird met dit gegeven (aanpassing bedraagt niet meer dan ad EUR 100 volgens vliegmaatschappij), gaven zij aan dat zij er niets aan kunnen doen en dat zij het bedrag ad EUR 944 blijven hanteren. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 02-10-2017 door
Als je ze nodig hebt als je al in het buitenland bent hééél lang wachten aan de telefoon. Dit heeft me 10 tallen euro's gekost!
Ze beloven terug te bellen maar doen het niet.
Klacht via mail, 3 weken wachten voor er antwoord komt
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 23-01-2017 door
Als diner-klant bijna een uur moeten wachten op uitleveren van het desert; een bolletje ijs met slagroom. Twee man/vrouw personeel in het restaurant die ons niet over het hoofd kúnnen zien maar ons als enige gasten na het hoofdgerecht geen aandacht meer geven. Wel aandacht voor een computerscherm. Geen gasten meer in het restaurant dus door topdrukte kan het niet komen. Na hoofdgerecht dan maar om de rekening gevraagd. Geen desert, geen koffie, geen klant meer, geen goede referenties. Simpelweg gastheer/gastvrouw zijn schijnt hier deze avond moeilijk te zijn. Een snackbar werkt beter. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 20-08-2016 door
Afgelopen week de aanbieding 1 x Ticket Phantasialand + 2 dagen Hotel Mercure Bonn Hardberg (euro 193,50) en 2 x Tickets Movie Park + 2 dagen Holiday Inn Dusseldorf Airport Ratingen (euro 200,50) uitgevoerd. Ik raad mensen aan deze beide aanbiedingen NIET te boeken. De hotels liggen ver van het pretpark (Hotel Mecure - Phantasialand > 30km en Hotel Holiday Inn - Moviepark > 50km), maar dat is nog niet het ergste. De hotels geven je niet echt een vakantiegevoel; Hotel Mecure ligt erg afgelegen en in de omgeving is werkelijk niets te beleven. Daarnaast is het hotel echt gedateerd. De basisfaciliteiten (kamer+bed+douche+schoon) zijn weliswaar hier prima op orde, maar daarmee houdt het dan ook wel op. Geen airco, een douche die maar niet kan besluiten of het koud of warm moet zijn en het beloofde zwembad ligt buiten en is niet veel meer dan een bak met water. Niet uitnodigend om even lekker in te zwemmen. Hotel Holiday Inn ziet er van buiten weliswaar leuk uit, maar van binnen misschien nog gedateerder dan het eerste hotel. Het hotel is echt een transfer-hotel voor vluchtpassagiers en geeft vakantiegangers echt geen vakantiegevoel. Het hotel ligt op een naar industrieterrein waar je niet even voor de gezelligheid 's-avonds een rondje gaat wandelen. Ook bij dit hotel zijn de basisfaciliteiten weliswaar op orde, maar in alles zie je en voel je zelfs de gedateerdheid. Het hele hotel voelt oud en vies aan. Ook moest je hier euro 10,- per nacht (!) parkeergeld betalen. Niet echt klantvriendelijk. Nee, achteraf was het beter geweest om meer tijd in het boeken te stoppen door online de Tickets voor de pretparken zelf aan te schaffen en zelf 2 leuke hotels of pensions in de buurt van de pretparken te zoeken. En ik denk dat dit ook niet veel duurder zou zijn geweest, wellicht zelfs veel goedkoper. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 19-03-2016 door
Koop niet! Boek niet!

Via Travelbird een Voucher gekocht voor 3 dagen overnachting in A&O hotels!

Je kunt deze alleen niet verzilveren via die site, omdat deze niet goed werkt.

Aangezien gekocht via Travelbird, lijkt me logisch dat ze je compenseren en wat anders aanbieden.

Ze wijzen echter alle verantwoordelijkheid af.

Mijn geld kwijt en geen leuk reisje!!!!!!!!!!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 08-03-2016 door
Enkele weken geleden voor het eerst een reis geboekt via travelbird. Een week erna de reisdocumenten ontvangen. Deze documenten waren gewoon van een andere reisorganisatie.

Wanneer ik dezelfde reis bij die organisatie wilde boeken, was deze 270 euro goedkoper! Travelbird verkoopt dus gewoon reizen van reisorganisaties door voor een hoger bedrag.

Voor mij zeker de laatste keer dat ik iets via travelbird boek... Even verder zoeken en je vindt dezelfde reis véél goedkoper!

Jammer dat travelbird winst maakt door reizen van andere organisatie gewoon door te verkopen aan een duurdere prijs!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 18-01-2016 door
I want to express high appreciation with the efforts of your empoyee GabriëlleVakantieadviseur who managed to solve a huge delay by CarDelMar insurance refund.
kind regards,
lubomir
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7.2 / 100
Beoordeeld op 08-09-2015 door
Al een paar keer geboekt met travelbird. Tot nu toe steeds correct verlopen behalve laatste maal naar Duitsland waar de datum foutief was doorgegeven aan het hotel en we zelf noodgedwongen een andere oplossing (een ander hotel en dus een extra betaling)moesten zoeken.
Toch blijven we tevreden want de afhandeling verliep, op deze enen keer na, steeds correct.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 20-08-2015 door
Heerlijk Diner. leuk enthousiast personeel.
Prachtige gelegnheid om mijn hobby, scheepvaart te bekijken onder het genot van een drankje.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 17-07-2015 door
Travelbird komt iedere keer weer met erg leuke vakantiesbestemming of dagjesuit! Vaak zijn het wel dingen welke ik zelf zou kunnen kiezen, maar dat maakt het juist ook zo toegankelijk. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
5 / 100
Beoordeeld op 28-05-2015 door
Waardebon geboekt met TB maar ter plaatse beviel het ons daar allerminst, onthaal was ook ronduit slecht.
We besloten het niet te doen en hebben hierover TB gemaild.
Na 4! dagen kregen we het antwoord dat de account manager het zou onderzoeken en dit ging enkele weken??? in tijd kosten.
Gelukkig ging het hier om een klein arrangementje maar we zullen dus nooit een reis maken met deze organisatie.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 20-05-2015 door
Prachtige kamer met geweldige badkamer. Heerlijk terras bij de kamer. Fantastische bedden in allerlei hoogtes verstelbaar. Waterkoker op de kamer met thee en koffie die dagelijks worden aangevuld.
Zeer vriendelijk personeel, van schoonmaakster tot receptioniste, van restaurantpersoneel tot manager.
Genoten van de saunafaciliteiten. Deze zijn klein, maar doordat we gedurende ons hele verblijf de faciliteiten voor onszelf hadden woog dit op tegen de drukte van een normale sauna. Zwembad zeer aangenaam doordat er volgens mij geen chloor in wordt gebruikt maar een zoutoplossing. We raakten niet uitgebubbeld in de jacuzzi.
Het ontbijtbuffet, ook met een glutenvrij dieet bijzonder lekker (heerlijke glutenvrije broodjes, vers fruit, biologische honing en noten.
Ook met het diner werd er rekening gehouden met onze dieetwensen en er was zelfs alcoholvrije wijn.
Met openbaar vervoer makkelijk bereikbaar. Vanaf het treinstation in Gouda bus 197 die voor de deur van het hotel stopt.
Kortom een geweldige ervaring en voor herhaling vatbaar.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 06-05-2015 door
Een boeking gemaakt voor een stedentrip naar Londen met de boot. Na betaling bleek ineens deze niet meer beschikbaar. Het 'gelukkige alternatief' was dat we ons geld terug konden krijgen. Mensen laten betalen voor een vakantie en vervolgens niet leveren lijkt mij een zeer ongewenste gang van zaken. Een fatsoenlijk alternatief werd niet geboden. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 23-01-2015 door
Boeking aanpassen (en meerprijs willen betalen tot 500 euro per persoon) niet mogelijk, andere persoon meenemen en meerprijs willen betalen voor naamwijziging, niet mogelijk. Meer betaald voor annulatieverzekering, maar niet mogelijk, moesten dan eerst het hele bedrag betalen en dan "proberen" te annuleren bij de verzekeringsmaatschappij. Alleen gaan = prijs voor twee betalen. Onflexibel, slechte en trage service met tegenstrijdige feedback op de klantendienst. De touroperator zou het hebben geweigerd, maar we kregen wel de naam niet van de touroperator. Zeer onprofessioneel en niet flexibel. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 19-10-2014 door
Ik schrijf nooit een review over een bedrijf maar over Travelbird ben ik zo tevreden dat ik het graag wil delen met anderen. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 18-10-2014 door
Net een reisje geboekt naar Tenerife. Ga voor 7 dagen inclusief vlucht voor maar 279 euro. Nou probeer dat maar eens ergens anders te vinden. Travelbird heeft top aanbiedingen en moet je zeker ook eens kijken. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 16-10-2014 door
Yeahhhh! Ik wou al zo lang naar Athene en door een super actie op Travelbird ga ik eindelijk! Dankjewel Travelbird! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 11-10-2014 door
Het aanbod van TravelBird zijn altijd goed en aantrekkelijk. Tot wel 50-60% korting krijg je op de reisjes en het zijn echt geen tweederangs keuzes. Een absolute aanrader wat mij betreft ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 08-10-2014 door
Ik kijk altijd eerst rond maar kwam toen uit bij Travelbird nadat ik een reclame had gezien. Ze hebben zoveel leuke acties en als je een weekendje weg wil dan kan je echt leuke dealtjes scoren.



Ik ben laatst weg geweest met mijn moeder voor een weekendje in de Ardennen. Was echt heerlijk en heb super genoten. Voor maar 59 Euro hadden we een top weekend en de accommodatie was geweldig.



Volgende keer ga ik eerst naar Travelbird.nl om te kijken voor een leuk reisje.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 30-09-2014 door
Wij boekten voor de 1e keer een reis via Travelbird.

We werden blij verrast. Prachtige lokatie, heerlijk eten, mooi zwembad en wat een gastvrijheid.

Waar word je als je 's avonds om 22.30 uur aankomt van de luchthaven nog ontvangen met een heerlijke anti-paste en pasta met heerlijke eigen wijn......en koken kunnen ze.

Vincenzo, Maria en Davide bedankt!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 28-09-2014 door
Ik boek twee keer per jaar een leuke reis met de familie. Eigenlijk altijd gebruik ik Travelbird.



Alleen in het verleden had ik wel eens problemen met de website. Soms liep hij bij mij wel eens vast. Zou ook door mijn PC kunnen natuurlijk haha.



Maar met de nieuwe site is het allemaal veel beter. Het reisaanbod is goed en vele leuke acties. Heb vorig jaar ook via Sunweb geboekt maar vond dat toch minder. Voor mij dus Travelbird de beste keuze!



Groet,



Klaas en Fam
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 28-09-2014 door
Gebruik Travelbird al een tijdje en vooral de prettige site en goede prijs kwaliteit aanbod is wat me aanspreekt. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 28-09-2014 door
Hi,



Laatst zag ik wat reclames voorbijkomen over Travelbird. En we gingen toch boeken dus ging maar eens kijken. De site is heel wijd opgezet met weinig gedoe. Vooral vele plaatjes. En omdat alles per categorie is ingedeeld konden we makkelijk een leuke wintersport vakantie vinden.



Het aanbod is reuze en ze hebben goede aanbiedingen. We hebben een super mooie vakantie geboekt toen. Alles was duidelijke en kregen direct een bevestiging.



Ook op onze locatie was alles top geregeld en precies zoals ook op de website werd aangegeven. Normaal gezien moet je altijd maar afwachten of het ook echt zo is als op de foto's.



We hebben echt een top vakantie gehad en volgende keer zal ik zeker weer bij Travelbird gaan kijken eerst.:)
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
© 2018 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy