Notice: Trying to get property 'page_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 40

Notice: Trying to get property 'review_title' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 45

Notice: Trying to get property 'review_text' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 46

Notice: Trying to get property 'page_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 47
- Tui
Notice: Undefined variable: aPost in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 128

Notice: Trying to get property 'ID' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 128
Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

GEEN EMPATIE

Door vertraagde vertrektijd kwamen wij 1 dag later op schiphol aan.
extra kosten voor parkeren op P3 bedroegen € 10,00, Tui weigert dit aan ons te crediteren omdat dit "buiten de verantwoordelijkheid van Tui "(?).Klantenservice is star en blijft bij het standpunt van Tui. Zeer klant onvriendelijke houding. Waar is Tui mee bezig ?.