Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Tui ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

3.45
3.45 0 10
57 reviews
37% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-05-09 19:12:11
4 maanden geleden
1 10 0
8 mei met TUI naar Curacao gevlogen. Gelukkig was ik ditmaal tijdig aanwezig ( 21/2 uur ) want deze tijd heb je tegenwoordig bij TUI wel nodig !!!!
Inchecken al thuis gedaan maar de bagage afgifte is een ware CRIME ! 1 uur en 20 minuten moeten wachten voordat je uiteindelijk je bagage kan droppen. 6-7 vluchten van TUI via 1 balie ......... ik verlang terug naar de dames achter de balie !!
Rapporteren
2019-02-28 15:26:18
7 maanden geleden
1 10 0
Zoals als vaak omschreven hier, TUI biedt aantrekkelijk aan maar komt niks na. De kleine lettertjes ..... Laagste prijs garantie slechts geldig binnen 24 uur na boeking. Gratis om boeken: enkel mogelijk binnen bepaalde periode!!! Ongeveer maand voor vertrek. Vroegboekkorting; LACHERTJE vakantie maand later ruim 300 euro goedkoper. Bah wat een onsympathiek bedrijf met callcenter die je nog een verzekering in je strot willen duwen wanneer je belt voor informatie geboekte reis. GEEN TUI NIET VIA INTERNET NIET VIA REISBUREAU
Rapporteren
2019-02-18 21:59:35
7 maanden geleden
2 10 0
Onze terugvlucht van Curacao naar Schiphol werd in de nacht voor het vertrek een dag verplaatst. Aangezien we op Schiphol een aansluitende vlucht hadden naar Dusseldorf en vervolgens naar Gran Canaria Waren we genoodzaakt om een vlucht te boeken Bij de KLM. Dan zou je toch denken dat je in dit geval je geld in ieder geval terug krijgt. Nou dat is dus niet het geval. Je krijgt helemaal niets terug. Dit was onze laatste ervaring met Tui. Wij vliegen in het vervolg met de KLM
Rapporteren
2019-01-24 19:15:34
8 maanden geleden
2 10 0
2018 oktober reis naar Cuba geboekt. Wij wilden even wachten om de prijsontwikkeling af te wachten wat we beter niet konden doen vlgs TUI. Omdat de reis wel eens duurder kon worden dus geboekt,. 2 weken later gekeken naar de prijs en wat denk je euro 200 goedkoper geworden. Na velen telefoontjes deze ook terug gekregen hehe. Nu komt het tijdens stoelen reserveren in december reis weer euro 500!!, goedkoper geworden. Weer gebeld wat denk je meneer wij werken met dag prijzen. Tui heeft in haar eigen reisvoorwaarden staan ALS U DE REIS ELDERS GOEDKOPER ZIET KRIJGT U HET VERSCHIL PLUS EXTRA TERUG. Niet dus we kregen helemaal niet terug. En maar reclame maken op tv en radio laagste prijsgarantie!,, Gewoon diefstal een waardeloze club. Ik wens TUI VEEL PLEZIER VAN ONZE ZUUR VERDIENDE EURO 500. NOOIT GEEN TUI MEER. ALS TUI EEN BEETJE FATSOEN HAD ZE DEZE AAN ONS OOK TERUG.
Rapporteren
2018-11-26 21:04:38
10 maanden geleden
1 10 0
Tui is niet van plan iets op te lossen wat ze zelf hebben veroorzaakt. Ja minder dan de helft bieden ze aan. Belachelijk nooit meer Tui
Rapporteren
2018-11-21 16:28:14
10 maanden geleden
1 10 0
Wij hebben een reis naar Egypte geboekt via TUI. Uiteindelijk wilden we deze omboeken voor een andere reis. Dit zou volgens de voorwaarden gewoon moeten kunnen. Echter kwam TUI steeds met aanvullende voorwaarden die NIET in de algemene voorwaarden vermeld stonden. Duidelijk was dat TUI helemaal geen service wilde verlenen en alleen maar die reis die wij niet meer wilden door onze dtrot heen duwen. Uiteindelijk hebben we de gehele reis geannuleerd. Mij zien ze niet meer terug bij TUI, *klant onvriendelijk * komen eigen voorwaarden niet na, geven een omboek garantie die ze niet waar maken.
Rapporteren
2018-10-20 11:38:02
11 maanden geleden
2 10 0
Dit keer gevlogen met TUI vanaf Eindhoven naar Gran Canaria. Duurste vlucht van alle opties (Ryan air of Transavia was ook mogelijk) maar gekozen voor TUI vanwege goede vluchttijden met kleine kinderen. Deze vlucht was wel ruim 100 euro per persoon duurder... Zowel heen als terug vertraging (daar gaan je goede vluchttijden), personeel aan boord zeer matig, stoel kapot, uitkaptafeltje kapot (stewardess zet er koffie op en deze glijdt zo op mijn schoot), geen baby verschoon mogelijkheid in wc voorin (tot ook de verbazing van stewardess) en achterin heb ik 2 uur lang niet kunnen komen door blokkades van karretjes drank/eten/andere rommel (gevolg luier doorgelekt etc etc). Nooit meer TUI fly voor ons!!!!
Rapporteren
2018-09-21 11:28:15
1 jaren geleden
1 10 0
Heerlijke vakantie gehad op Curacao. Alleen helaas zijn onze tassen gestolen, waardoor wij onder andere geen geld, pinpassen of creditcards meer hadden. Natuurlijk aangifte gedaan en prima geholpen door de lokale bevolking. Omdat wij natuurlijk op de een of andere manier toch geld nodig hadden, hebben we TUI gebeld om te informeren naar een oplossing. Bellen vanaf Curacao is erg duur, dus na lang in de wacht te hebben gestaan, heb ik opgehangen en een sms gestuurd of ze mij met spoed willen bellen. NOOIT meer teruggebeld. Nog een aantal keren proberen te bellen, geen gehoor. Gelukkig hebben wij met de geweldige receptie van ons resort (Santa Barbara Beach & Golf resort) kunnen regelen dat we konden eten en drinken en wat cash geld konden opnemen, waarvan we een factuur per mail krijgen. Eenmaal thuis heb ik een officiële klacht ingediend bij TUI, waarop ik een bevestigingsmail kreeg waarin stond dat er contact met me werd opgenomen. Ook dit is nooit gebeurd. Sowieso is contact opnemen met TUI één groot drama. Voorheen een vakantie geboekt naar Lombok. 2/3 weken voor vertrek een aantal aardbevingen geweest daar, waardoor wij de reis wilden annuleren. Hier een aantal keren telefonisch contact voor opgenomen met TUI, waarbij we iedere keer minimaal een half uur/drie kwartier in de wacht hebben gestaan. Uiteindelijk goed gekomen, maar verschrikkelijk dat contact opnemen zo moeilijk moet zijn. Al met al een leuke vakantie gehad, maar jammer dat TUI geen gehoor geeft wanneer je ze nodig hebt.
Rapporteren
2018-09-11 21:52:32
1 jaren geleden
1 10 0
Stedentrip naar Wenen geboekt naar 4 sterren hotel Mercure Westbahnhof. Volgens de website is dit een 4 sterren hotel.Ik verwacht dus het een en ander. De receptioniste is chagerijnig bij het inchecken, de hal ziet er gewoon uit, De lift is erg klein en brengt mij al krakend en piepend naar de derde verdieping. Daar volgt de grote verrassing: Mijn kamer heeft een eigenaardige T vorm, kleiner dan mijn berging ,is bloedheet en gelegen aan een drukke weg, ambulances rijden vaak met sirens aan langs. Safe en airco, volgens de website aanwezig, ontbreken. De badkamer is nog kleiner, douchedeur klemt, afdrogen moet in de kamer.Bij de telefoon ligt een briefje met vragen over de kamer. Vind het hotel 2 sterren waard en geen 4.Vul dit in. Meubilair en vloerbedekking zijn rijp voor de vuilnisbelt en zeer gedateerd. Er staat een fles water die ik gebruik, denk dat dit een welkomsdrank is. Omdat het plenst van de regen, eet ik in het hotel, het restaurant is gesloten, eten kan aan de bar. Wel contant afrekenen, ik krijg een bon. Bij het uitcheckken moet ik Euro 3,80 betalen voor de fles water en krijg geen bon. later merk ik dat ik mijn toilettas heb achtergelaten op de kamer.Ik mail naar het hotel, tas is gevonden en kan deze terug krijgen als ik mijn creditcard opstuur, mail opnieuw dat ik dit niet doe, mail terug een rekeningnummer is ook goed volgens medewerker 2. Ga naa r Tui winkel in het centrum van Rotterdam, omdat ik via internet geboekt heb kunnen ze me niet helpen en moet ik het via internet maar op zien te lossen. Mail met klantenservice TUI, hotel voert eigen beleid m.b.t betalingen, deze kunnen alleen via creditcard en op eigen verantwoording.Krijg een kletsverhaal over hoe leuk het is dat ik weer met Tui naar Spanje zou gaan( November a.s.) Mail weer met Tui dat ze deze reis waarschijnlijk op hun buik kunnen schrijven en zal nooit meer met Tui en aan verwante organisaties die onder deze parapluie vallen reizen. Heb jaren lang met Kras ( voorganger) en nu met Tui gereisd maar op dit moment hebben ze het bij mij verbruit en is het TUI DOEI DOE HET NIET
Rapporteren
2018-08-31 13:59:38
1 jaren geleden
1 10 0
Wij hebben 9 maanden geleden een vakantie geboekt naar Lagos met vertrek op 10 sept a.s. Wij konden tijdens boeking kiezen uit 2 pers kamer zwembadzicht of 2 pers kamer zwembadzicht annex. deze annex staat voor bijgebouw. Wij kozen dus 9 maanden geleden voor 2 pes kamer zwembadzicht. Eergisteren 12 dagen voor vertrek krijgen we een mail dat we worden ondergebracht in het bijgebouw, dit lieten ze weten om teleurstelling te voorkomen.!!! Dus wij gebeld dat we het hier niet mee eens waren en wat ze voor ons konden doen. Uit coulantie konden ze ons 25 euro pp aanbieden! Ze zeiden ook nog erbij dat het een aanname van ons was dat we in het hoofdgebouw terecht zouden komen. Dat als je niet de annex had geboekt maar de gewone kamer dat je er dan niet vanuit moest gaan dat je in het hoofdgebouw terecht zou komen. Ik vroeg me af waarom ze dan deze mail hadden gestuurd?!! Ik zei dat het misleiding was, dus wat er op hun site staat klopt niet. Je boekt een bepaalde kamer maar je krijgt uiteindelijk wat hun het beste uitkomt. Uiteindelijk konden we kosteloos annuleren, wij worden namelijk niet graag misleid. Maar ondertussen hebben ze wel onze vakantie verpest! Bedankt TUI, nooit meer.....!! Wat ik nog vergeten ben te vermelden is dat ten tijde van boeken stond onze vlucht op 7.30u gepland, een dag na aanbetalen veranderen ze de vlucht naar 15.30u. Tja toeval of niet??
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
3.45
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730