Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Tui ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

3.45
3.45 0 10
57 reviews
37% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2017-05-18 11:29:55
2 jaren geleden
6 10 0
Eind April naar Japan gegaan. De vlucht was prima maar het vliegtuig was smerig. De kaarten die in het voorvakje van de stoelen lag was helemaal onder de smurrie. Geen zakjes etc. Op de heen reis kwamen te weinig langs met drinken. Op de terug reis was dat beter :)
Rapporteren
2017-05-05 17:44:04
2 jaren geleden
4 10 0
Ik reis al jaren naar Turkije en Spanje tot tevredenheid mer reisorganisatie Tui. Ook dit jaar boekten wij weer een weekje Turkije (Antalya) met een Tui vlucht vanaf Eindhoven. Een aantal weken voor vertrek kregen we een brief van Tui dat de vlucht niet door Tui zou worden gevlogen maar met een derderangs Turkse luchtvaart maatschappij. Ik melde mijn ongenoegen aan Tui en kreeg een vrouwelijke medewerkster aan de lijn die mij meedeelde dat er niets aan te doen was omdat het in de voorwaarden stond. Toen ik dreigde de hele vlucht te cancelen, kwam ze met een alternatief van af Amsterdam, € 40,- duurder 100 km. verder en 2 dagen later. Maar we zouden dan zeker met Tui vliegen en zelfs met de Boeing 787 Dreamliner. Daar konden we ons wel in vinden dus omboeken dan maar. Gisteren de tickets gekregen: Wie vliegt er? Een onbekende Turkse maatschappij!! Bovendien komen we op de terugvlucht niet om 23:15 aan maar om 02:15 midden in de nacht zodat er geen trein meer is naar Limburg. Naar mijn mening is dit een schandalige manier van klanten behandeling. Wij boeken dus echt nooit meer bij Tui!!
Rapporteren
2017-05-01 09:15:02
2 jaren geleden
10 10 0
Super goede deal gescoord bij TUI. Kwam via facebook een mooie aanbieding tegen van TUI en direct gaan kijken en was echt een mooie aanbieding. Zijn net terug van de meivakantie en wat hebben we het heerlijk gehad. Zo kan het dus ook (y)
Rapporteren
2017-01-18 21:25:41
3 jaren geleden
3 10 0
Wij boekten een reis naar Kaapverdie voor 3 weken via reisburo ter waarde van 6300 euro. Stappen we in die Boeing 737 zitten we dik 10 rijen bij elkaar vandaan terwijl we samen op EEN boekingsformulier staan en nog extra geld hebben betaald voor wat meer beenruimte. Alles wat je wilt drinken kost peperduur, wijntje 4,50 euro bakje rijst 11 euro, je wordt gewoon afgelegd in ruil voor beetje eten en drinken. Toen we aankwamen op SAL en we onze koffers hadden stonden er wel 10 Tui bussen zonder hostes of wat voor aanwijzing dan ook met welke bus we moesten. Uiteindelijk moesten we aan de buschauffeurs vragen waar ze heen gingen om erachter te komen met welke bus we moesten. Na half uur kwam er een vreselijk wijf met een gezicht als een oorwurm die met een afschuwelijke krijsstem haar verhaal ging staan te doen. Een maal in het resort van Riu niets dan lof, gewoon vette 10 maar daar heeft Tui geen enkele invloed op.
Rapporteren
2016-12-29 15:56:25
3 jaren geleden
4 10 0
Best Tui mijn vrouw en ik vliegen 4 per jaar op Holguin Cuba vanaf amsterdam. Met verbazing zie ik dat het steeds slechter wordt met de reserveringen van de betaalde stoelen in de starclass en de premiumcomfortclass . Bij elke vlucht is er wel weer een probleem dat er weer een ander type toestel ingezet wordt met een andere stoelindeling. Het misselijke antwoordt dan krijg u uw geld terug vanwege de downgrade , Uw klanten boeken voor deze classe en willen dan ook dit comfort. Wanneer wordt Tui nu eindelijk een volwassen maatschappij die z,n geboekte afspraken nakomt. Al in 2015 zou de confugiratie van de toestellen gelijk gemaakt worden maar volgens Uw personeel gaat dit pas in 2018 gebeuren. Dus die ellende van verassingen net voor vertrek blijft maar voortduren. Tui stop eindelijk met deze valse informatie en geeft uw klanten wat u beloofd.
Rapporteren
2016-12-02 17:48:04
3 jaren geleden
10 10 0
Met TUIfly naar Aruba gevlogen en daar in het RIU Aruba verbleven. Heel vriendelijk personeel aan boord en in het hotel ook alles netjes geregeld!
Rapporteren
2016-11-08 15:09:01
3 jaren geleden
1 10 0
na klacht, reageren ze nergens op. Onze vlucht 12 uur vertraagd, en claim ingediend bij euclaim. Alleen wordt euclaim en ook wij volledig aan de kant geschoven. andere mensen hebben gewoon de vergoeding gehad, en ons laten ze barsten. Nee nooit, never tui meer
Rapporteren
2016-11-02 09:17:36
3 jaren geleden
1 10 0
Onderstaande verhaal/klacht bij D-reizen gedeponeerd! Ellende met TUI. Terugvlucht: • Vlucht van Gran Canaria naar Tenerife; bijna 1 uur later! • Tussenstop Tenerife verliep rommelig; cabinepersoneel was erg onrustig; zaten al in de overuren omdat de heenvlucht veel tijd had gekost door tegenwind. Iedereen werd gesommeerd snel te gaan zitten zodat men toch nog kon vertrekken. We konden eerst ook niet op onze gereseveerde stoelen zitten! ( dit kwam later goed!) Na veel gedoe zouden we eindelijk vertrekken. HELAAS; we kregen een mededeling dat we het vliegtuig moesten verlaten ZONDER enige mededeling. Dit verliep heel erg traag. Wij zagen echter dat er onder de vleugel iets lekte ( waarsschijnlijk kerosine) ook de brandweer kwam er aan. Foute boel, maar er werd niks verteld. Toen de passagiers niet snel genoeg het vliegtuig gingen verlaten werd er wel een mededeling gedaan door de steward of iedereen wat haast wilde gaan maken om het vliegtuig te verlaten. En…..voegde hij toe: “ik zeg dit niet voor niets! “ Wij hadden wel in de gaten dat er iets goed mis was en raakte wel in paniek en hebben de passagiers om ons heen de nood van de situatie laten inzien. Niemand had verder iets in de gaten; er werd ook niks verteld, maar dit was denken wij om er voor te zorgen dat niet iedereen helemaal door het lint zou gaan. Na het verlaten van het vliegtuig moesten we bij de gate blijven wachten. We wisten niet waarom, kregen geen informatie, durfden niet de gate te verlaten voor bijvoorbeeld een toilet bezoek enz, enz, Na een uur werd er na aandringen van passagiers bij de iberiabalie ( vlakbij de gate) door de baliemedewerker onduidelijk omgeroepen dat wij informatie zouden krijgen over ongeveer een half uur van het cabinepersoneel ( ???) dit is niet gebeurd. Na een uur nog niet en tussen 17.30 en 18.00 uur kregen we te horen dat het vliegtuig niet meer ging vertrekken. De reden werd niet verteld en dit werd weer omgeroepen door een iberiamedewerker. Personeel van TUI hebben we nooit gezien. Helpdesk gebeld; geen begrip; geen uitleg. Na weer ruim een uur kregen sommigen van ons een sms of app met daarin de informatie we door een technisch probleem inderdaad niet meer zouden vertrekken; meer informatie zou volgen en Iberia was bezig om hotels voor ons te gaan regelen. Om 19.14 uur werden we gesommeerd door een niet vriendelijke Iberiamedewerker om naar de bagageband te gaan om de koffers op te gaan halen. TUI nog steeds niet gezien. Eenmaal buiten wel. Ze negeerden ons allemaal wat en kregen geen antwoord hoe en wat. Na een tijdje kwamen er bussen. We werden verdeeld en er kwam even iemand in de bus van TUI om te vertellen dat onze bus naar Santa Cruz ging en dat we via de app of in het hotel meer informatie zouden ktijgen. En………..weg was de medewerker van TUI !!!!!!!!!!!! NB: we hebben op het vliegveld ook geen bonnen gekregen om iets te kunnen drinken of eten! • Santa Cruz: na een uur waren we daar! Bij aankomst stapte een hele aardige mevrouw van het hotel in de bus en vertelde ons de stand van zaken. Het bleek dat er niet genoeg kamers waren voor iedereen ( TUI zei van wel) Iedereen weer in paniek. We konden inderdaad niet allemaal in het zelfde hotel, maar kregen een slaapplaats in een hotel , 5 minuten lopen verderop. In het “basis hotel” waar we aangekomen waren konden we eten krijgen. Wij moesten naar een ander hotel ( dus 5 minuten verderop) en daarna zijn wij teruggelopen om te gaan eten. Het eten bestond uit tappas en drankjes ( vonden wij prima!). De informatie betreft de terugvlucht regelde het basishotel. Allereerst dachten wij om 4 uur ’s nachts de pick-up met de bus en 7 uur vliegen ( dit had TUI geappt naar de mensen die dit konden ontvangen) maar het hotel bracht later briefjes in de eetzaal met daarop de juiste tijden: pick-up 6.15 uur vlucht 9.30 uur. Na een kortte nacht zijn wij inderdaad om 6.15 uur allemaal opgehaald. Een ontbijt was mogelijk in het basishotel ( dit bleek fruit en een donut te zijn) maar wij hadden hier geen tijd voor. Aangekomen op het vliegveld van Tenerife bleek alles nog dicht te zijn. We waren hier om 7.00 uur. Om 7.30 uur werd de incheckprocedure gestart;deze heeft geduurd tot 9.30 uur ( waardoor het vliegtuig 3 kwartier later pas kon vertrekken). Het bleek dat iedereen weer helemaal opnieuw moest worden ingecheckt ( handmatig door een mederwerker). En….ja hoor! daar was warempel ineens Naomi van TUI. Ze deed net of er niks aan de hand was, reageerde amper op alle aanwezigen die vragen gingen stellen omdat het wederom weer allemaal heeeeeel lang duurde. De klantvriendelijkheid van TUI is echt beneden alle peil!!!!!!!! Alle aanwezigen waren het hier over eens. Ze had wel een aantal ontbijtbonnetjes mee om op het vliegveld wat te kunnen halen, maar daar was helemaal geen tijd voor. Mensen stonden bijna allemaa 1 uur tot 2 uren in de rij. EN…………..wat bleek ook nog eens?? Het vliegtuig was te klein om iedereen te kunnen vervoeren. Er moesten mensen terug naar het hotel ( dit waren de laatsten in de rij) zij konden pas ’s avonds om 23.30 uur terugkomen. Wij konden gelukkig nog mee, maar moesten rennen om het te kunnen halen. De terugvlucht is uitgevoerd door een portugees vliegtuig; aardig cabinepersoneel; niks mis mee! We zijn helemaal brak en geemotioneerd thuis gekomen; niet in staat om weer aan het werk te gaan. Hebben allemaal een extra dag vrij moeten nemen om bij te komen ( voor de meesten van ons ( zelfstandig ondernemer) kost dit heel veel geld). Onze vakantie is enorm teleurstellend verlopen en we zijn allemaal niet uitgerust thuis gekomen. We nemen TUI heel veel kwalijk. De onprofessionele en afstandelijke houding was echt verschrikkelijk! Wij kunnen niet spreken van een fijne vakantie. NAWOORD: wij zullen het onderste uit de kan halen om recht te halen bij TUI. Doen ze weer alsof er niks aan de hand is geweest dan zullen wij andere stappen ondernemen.
Rapporteren
2016-10-30 15:45:03
3 jaren geleden
2 10 0
Misleidende reclame. Je boekt een vlucht met een aantrekkelijke prijs en moet vervolgens voor allerlei zaken die normaal inclusief zijn extra betalen. Denk aan 1,- per kilo bagage, 11,- om je stoel te kiezen, 7.50 om films te kunnen kijken en als je iets wil eten of drinken moet je daar ook voor betalen. Maak het dan 100,- duurder en zorg dat je al deze zaken voor je klanten regelt.
Rapporteren
2016-10-13 09:14:23
3 jaren geleden
7 10 0
Het was jammer dat er in het hotel geen goed restaurant was. Verder was de service van het hotel goed. hetgeen wat enorm tegenviel was de excursie naar Lamin Lodge Het varen op de Gambia River was goed, maar de trip door het bos viel erg tegen,niet alleen ons maar heel de groep (8 pers.) Alle dieren zaten in kooien,dat is in Artis beter. Het ergste was nog de prijs € 57.00 per persoon. En om 12.15 waren we weer terug bij het hotel. Kortom excursie via de plaatselijke gids boeken is veel te duur voor dat geld.
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
3.45
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730