Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Vakantiediscounter ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

vakantiediscounter
Vakantiediscounter
4.82 / 0 10
Er zijn 35 ervaringen toegevoegd
Vakantiediscounter ervaring toevoegen

35 Vakantiediscounter ervaringen

Start aan je beoordeling van Vakantiediscounter
Klik hier om je beoordeling te geven
1 / 100
Beoordeeld op 14-11-2018 door
Prijzen kloppen helaas niet. Ik heb gezocht op een reis en krijg de prijzen te zien. Als je vervolgens doorklikt wordt de prijs ineens hoger, omdat de goedkopere optie zou zijn uitverkocht. Als ik de site afsluit en weer opnieuw open krijg ik echter weer de lage prijs te zien, maar wederom bij doorklikken is helaas net de goedkopere optie weer uitverkocht. Waarom niet gewoon adverteren met de werkelijke prijs? Alleen al uit principe zal ik hier geen reis boeken. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 12-11-2018 door
Een vakantie geboekt via Vakantiediscounter en vond de ervaring op de website heel prettig! Ook de vakantie was prima ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 27-09-2018 door
we hebben voor het eerst bij vakantie discounter geboekt.
alles is goed geregeld en lekker vakantie gehad.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 06-09-2018 door
Dit jaar voor de 3e maal bij vakantiediscounter geboekt en zijn zeer tevreden.
De 2 voorgaande jaren wintersport vakantie met de auoto geboekt. Prima appartement, prima verzorging.
Dit jaar naar Venetie gevlogen, alles prima in order.
Fijn hotel, prima vlucht, we boeken volgend jaar weer!!!
De Vakantiedisounter bevalt ons prima.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 29-08-2018 door
Geboekt en dag later telefoon dat de prijs met 1000,- is verhoogd.. Of ik dit nog wil betalen. Geen compensatie niks... paar uur later op de site gewoon oude prijs zichtbaar.. schandalig ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 13-08-2018 door
De dag van vakantie had ons vliegtuig vertraging kan natuurlijk altijd geen probleem, eenmaal aangekomen stond er geen transfer klaar na ieder loket te hebben gehad......niemand wist iets natuurlijk, hebben we zelf de bus geregeld 2 uur later alweer!!! En nu komen we erachter dat het transfer op de terug weg ons 6 uur van te voren op het vliegveld af zet !!!!! En dat midden in de nacht ons vliegtuig vertrekt pas om half 10.......NOOIT MEER VAKANTIE DISCOUNTER,,,,!!!!!! Klantenservice gebeld maar ze kunnen er niks aan doen (is normaal mevr krijg je dan te horen) nou ik ga toch vaak op vakantie maar hier was niks normaals aan alleen maar ellende.... ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 31-07-2018 door
Zeer slechte organisatie. Lieten mijn verloofde een huwelijksreis uitzoeken en betalen. Vakantiediscounter kwam daarna onaangekondigd met een prijsverhoging van vliegtickets. Na betaling daarvan bleek de gehele accommodatie niet eens beschikbaar! Wat een ontzettende teleurstelling.

"Alternatief" was een minder goed hotel, op een totaal andere locatie, tegen flinke meerkosten. Te bizar voor woorden hoe je wordt behandeld als klant. Hebben werkelijk geen enkel idee van klantbeleving.

Zeer af te raden. Ga liever na de concurrent.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
5 / 100
Beoordeeld op 20-07-2018 door
Op zich in het hotel een redelijke ervaring maar toch een paar behoorlijke tegenvallers.
1, er stond op de site dat er een zwembad aanwezig is, niet dus...
2. van te voren gevraagd naar parkeer gelegenheid, dit zou aanwezig zijn en daar konden we gebruik van maken en hoefde niet gereserveerd te worden (hier apart nog voor gebeld). Blijkt dat er maar 4 parkeerplekjes waren die ook gereserveerd moesten worden en waar ook nog 10 euro per dag voor betaald moest worden..
3. er zou een Wellness in het hotel zijn, dit was aanwezig in een ander hotel een paar kilometer verderop waar je dan gebruik van mocht maken..
Kortom toch wel wat behoorlijke tegenvallers en zelfs na nabellen blijken ze hier dus geen juist antwoord op te kunnen geven. En compensatie nul..
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
5 / 100
Beoordeeld op 20-06-2018 door
Wij hadden een vakantie geboekt in Hotel Dragos del sur in Puerta de Santiago op Tenerife. Wij concluderen achteraf dat de informatie van deze reis/hotel op de site van de vakantie Discounter misleidend is geweest! Om te beginnen zou op het vliegveld aldaar een reisleider zijn die ons zou verwijzen naar de transfer naar het hotel. Wij hebben geen reisleider gezien en hebben ruim een uur zelf lopen zoeken en vragen naar een bus die ons naar het hotel kon brengen. Uiteindelijk gevonden en nadat de bus nog 20 andere mensen had afgezet bij hun hotel werden wij bij hotel Dragos del Sur afgezet en was het inmiddels 21.00 uur, terwijl wij om 18.00 uur geland waren, beetje jammer. Koffers in de kamer gezet en snel naar het restaurant (dachten we) om een hapje te eten. Het restaurant dat aangemerkt werd als één van de betere restaurants was er dus niet meer. Je kon er wel ontbijten, maar ze deden niet meer aan diner! Ook jammer dus en daarom maar snel op zoek naar een eettentje. 'sAvonds laat terug in het hotel en naar bed. De volgende ochtend om 10.00 uur gaan ontbijten en aan het eind van de vakantie kregen we van de balie een berichtje dat die ochtend om 10.00 uur een kennismakingsbijeenkomst was met de reisleider! Helaas hebben wij dat niet geweten, want wij hebben er niet aan gedacht om bij aankomst in het hotel snachts als eerste te vragen of er post voor ons was......foutje van ons? Gelukkig kon de balie van het hotel ons een dag voor vertrek vertellen dat wij voor de transfer terug naar het vliegveld om 15.15 uur opgehaald zouden worden want wij hebben dus geen reisleider gezien of gehoord en moesten het zelf uitvinden allemaal.
Vervolgens hadden wij een kamer met zeezicht geboekt, voor ons idee heb je dan een kamer waarbij als je de gordijnen/deuren open doet je de zee ziet. Helaas zagen wij alleen appartementen als je vanaf het balkon voor je uitkeek, pas als je een kwart slag draaide naar rechts, zag je de zee.
Ook dit was heel jammer, want volgens de beschrijving was het een hotel aan zee, maar het hotel staat gewoon in een straatje met zicht op appartementen en de zee ligt toch wat verder weg. Dit viel enorm tegen en daarom ben ik gaan bellen naar zowel de vakantiediscounter waar ik op het opgegeven nummer een bandje kreeg dat dit nummer niet open stond voor inkomende telefoontjes als ook naar Corendon waar ik middels een bandje in de wacht werd gezet voor minimaal 25 minuten. Deze ochtend hebben wij beiden wel 6 keer gebeld met steeds dezelfde boodschap en geen contact met niemand. Toen hebben wij het los gelaten, de teleurstellingen even aan de kant gezet om in ieder geval niet verder onze vakantie te laten vergallen. We zijn gaan genieten!
Volgens de informatie (waar in het hotel dus aan zee stond), stond ook vermeld dat er via een pad toegang was tot een privéstrand. Dat pad was de straat uit met een grote hol op naar boven om daarna weer naar beneden te gaan (lastig toegankelijk voor mensen die niet makkelijk lopen en jammer dat die grote hol niet genoemd werd) om dan op een klein strandje te komen waar niets privé's aan was, want het was toegankelijk voor iedereen! Ook weer een beetje jammer. Verder was op de foto van het hotel een prachtig zwembad te zien met terras, een beetje jammer dat daar niet bij vermeld staat dat het zwembad op de 4e etage van het hotel lag en dus veel kleiner was als de foto deed vermoeden. Echt heel misleidende foto en informatie dus. De sportruimte die genoemd werd is waarschijnlijk gelijk met het restaurant gesloten, want die was niet toegankelijk. Al met al veel teleurstelling en een typisch voorbeeld van misleidende plaatjes en info!
Om dit nog enigszins een positieve draai te geven willen wij kwijt dat de kamer netjes was, de bedden prima en het ontbijt oke! We hebben van het eiland genoten, de prachtige natuur en het heerlijke weer hebben veel goed gemaakt.
Wij houden er gewoon niet van dat men informatie geeft die niet blijkt te kloppen. Als de informatie "eerlijk/correct" was geweest hadden wij dit hotel nooit geboekt, want wij wilden een hotel aan zee met een kamer met zeezicht. Dit was onze eerste boeking bij de Vakantiediscounter en hierdoor is ons vertrouwen in de vakantiediscounter dermate beschadigd dat wij daar nooit meer een reis zullen boeken.
Onze tip............"geef eerlijke informatie en laat de mensen dan zelf een keus hierin maken" misleid mensen die uitzien naar een welverdiende vakantie niet met beloftes die je niet waar maakt waar mee je dan die welverdiende vakantie al bij aankomst start met de ene teleurstelling na de andere!
Daarbij dan ook nog telefoonnummers opgeven die niet bereikbaar zijn, zodat je niet eens je beklag kan doen en naar een vervangend hotel kan vragen dat wel aan de eisen zou voldoen is echt naar ons inzien het toppunt van "geen service verlenen". Wij houden hier niet van, voor ons dus geen vakantiediscounter meer!

....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 18-06-2018 door
De vakantie moet nog beginnen maar er is nu al ergenis. Boek je in november een vakantie voor 10 dagen met mooie reistijden. ' s Ochtends vroeg naar bestemming vliegen en de terugreis 's avonds. Hoe mooi kan het zijn. Nou niet dus!! Krijg je een week van te voren je tickets en ja hoor het is precies andersom. Heen 's avonds en terug in de ochtend. Weg 2 dagen vakantie!! Je wordt dus echt genaaid. Bellen: ja mevrouw dat gebeurt de tijden kunnen veranderen.....Ongelooflijk dat dit kan. En je kan er niets en dan ook niets tegen doen je hebt er maar weer mee te doen want ja die kut kleine lettertjes daar staat weer iets in vermeld. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 23-05-2018 door
Een uur na een reservering wilde wij 2 personen bijboeken.de klantenservice gebeld, dik kwartier in de eacht....neee dat moest via de website. Naar de website gegaan, neee dat moest via de klantenservice. Weer gebeld en 20min in de wacht. Dame noteetde de namen en ging navraag doen bij de reisorganitatie en ik zou teruggebeld worden. Helaas, zelf weer gebeld en uiteraard weer wachtrij.jongeman gaf aan geen notitie te hebben gevonden vd personen die bijgeboekt moesten worden, ging t in orde maken.E-mail gehad met dat t mogelijk was en of ik de namen door wilde geven en t bedrag wat er bij kwam. Weer gebeld, wachtrij. Akkoord ggv en namen en er zou een bevestiging komen. Helaas, weer gebeld, wachtrij en deze dame zei ja interne drukte blabla maar t komt goed. Net weer ingesproken bericht met hogete kosten of ok akkoord wilde geven en of ok de namen wilde doorgeven. Omg wat zijn jullie voor een bedrijf, niet te geloven dit, nog nooit meegemaakt!!! Weer gebeld,in wachtrij 25min, namen weer doorgegeven en akkootd. En nu komt zo de bevestiging, nou ben heel benieuwd! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 25-04-2018 door
De transfer die ik bijgeboekt had is mis gegaan. Heb hier 25euro voor betaald. Vouchers kwamen maar niet en als er wel iets kwam was het een leeg bestand of niet te openen. Na 2 keer hierover gebeld te hebben werd ik gerustgesteld dat alles goed zou komen. Stond ik in Bangkok met kind, 2 uur gewacht... nergens een transfer. Op vliegveld hebben ze gebeld en niemand kunnen bereiken. Heb 50euro extra kosten moeten maken. Opnieuw contact gezocht vanuit hotel. Bereikbaarheid van klantenservice is enorm slecht. Duurde lang en de ene na de andere smoes werd per mail opgesomd.Klantvriendelijkheid is zo slecht. Nu willen ze een bon van de taxi... Wat denk je zelf... alsof ze die geven in Bangkok. Ongelooflijk. Nu dus in een impasse waarbij ik mijn geld voor de niet gekomen transfer niet terug krijg en de extra kosten niet vergoed worden. NOOIT MEER VAKANTIEDISCOUNTER! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 01-03-2018 door
Leuk een goedkope vakantie met mooie vluchttijden..
Tot je gaat boeken, beginpagina nog steeds dat mooie bedrag tot je op de laatste boekpagina bent en de vakantie plots 800 euro duurder is geworden?????

Bel je met vakantiediscounter weten ze het zelf ook niet en komen met allemaal smoezen aanzetten.
Vakantie misschien net uitverkocht, pagina vernieuwen etc.. Nou allemaal gedaan niks helpt dat eindbedrag van 800 euro meer blijft terugkomen.

Nou als het boeken al zo ellendig verloopt wil ik niet weten hoe slecht de rest geregeld is.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 20-02-2018 door
Kort samengevat:

Bevestiging snel per mail gekregen! Accommodatie prima! Mail van te voren, leuk! Goede prijs. Top tevreden!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 11-02-2018 door
9-2 reis geboekt 10-2 €100 goedkoper.
Nooit weer de Vakantie Discounter (Tui).

Koos
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 09-01-2018 door
Ik probeerde afgelopen weekend reis te boeken, ik heb gechat met medewerker en toen ik ging boeken reis niet meer schikbaar , ze schoven het af op tour operator dat website niet werkt en dat ik opnieuw moest proberen en ineens 250 euro duurder, heb deze beste Kelly gezegd dat als ik hun moet bellen mij geld kost en in de wacht staan dan meer dan 15 minute, deze Kelly zegt het kost u geld en vertelde haar prober effe met je mobile naar jullie website te bellen en kost wel degelijk geld en daarop geen antwoord meer gehad.
klote site zeggen dat ze goedkoper zijn maar dat zijn ze niet, nu via veel googlen ergens anders geboekt
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 29-12-2017 door
Wij hebben in oktober een zeer geslaagde vakantie gehad. Echter begon deze erg vervelend.Wij ontvingen een dag voor vertrek van de vakantiediscounter een e-mail met de mededeling dat onze accomodatie was volgeboekt. In eerste instantie werd ons een altenatief aangeboden waar we niet mee akkoord gingen. Na de gehele zaterdagochtend te hebben gewacht en te hebben overlegd werd uiteindelijk toch met de accomodatie ingestemd.

Zeker omdat wij met een baby van 9 weken reisden hadden wij de keuze gemaakt voor een appartement met keuken. Het altenatieve hotel zou ons hierbij tegemoed komen door een koelkast en waterkoker op de kamer te plaaten.

Na de vliegreis en de autorit kwamen we aan op de plaats van bestemming. Auto leeg gepakt, baby uit de auto. Komen we vervolgens bij de receptie waar we volgens jullie met ons paspoort zouden kunnen inchecken. Echter niets is minder waar! Sterker nog onze naam was helemaal niet bekend. Wij de oude reservering laten zien, zij gebeld met Viva Blue(onze eerste keus) bleek er toch een reservering en kamer voor ons te zijn.

Alles (incl. huilende baby) weer in de auto en daar idd aplsnog kunnen inchecken.. Hier moesten we dan vervolgens wel weer betalen voor een babybedje, dit terwijl we duidelijk in de boeking hebben aangegeven dat we met een baby zouden komen.

Wij vragen ons natuurlijk af hoe dit heeft kunnen gebeuren. Juist omdat wij met een baby reizen hadden wij alles goed voorbereid. Wij waren dan ook behoorlijk gepikeerd toen we hoorden dat onze eerste keuze was volgeboekt.

Na zowel telefonisch e-mail contact wachten we tot op heden nog steeds op een reactie met iets van een excuus. Voor ons nooit geen vakantiediscounter meer. En dit heeft uiteindelijk hoofdzakelijk te maken met de afhandeling van de klacht. Of beter gezegd het niet afhandelen van de klacht.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 21-09-2017 door
Erg slechte ervaring met DE Vakantiediscounter....reis naar Malta geboekt, goede plek, fijne kamer met kitchenette en balkon met seavieuw aangevinkt (en voor betaald, want was duurder dan kamer zonder balkon}, ontbijtje erbij geboekt, twee keer alles gecheckt en verstuurd.....Betaald en klaar...dachten we. Volgende dag preferentie doorgemailt naar het hotel (was geen mogelijk om dat al tijdens het boeken te doen] en tot onze grote schrik hoorden we van het hotel dat er voor ons GEEN seavieuw appartement geboekt was maar een interne promotion room, dus zonder balkon, seavieuw en kitchenette.....en we konden nog wel zo'n kamer boeken maar moesten dan €220,00 bijbetalen......terwijl wij er al voor betaald hadden! Ogenblikkelijk de bevestiging gecheckt met de prachtige foto vd kamer met zeezicht voorop die wij dus geboekt hadden maar helaas...n paar pagina's verder stond dat het om n promotion room ging. Meteen gebeld naar de klantenservice...na 40 minuten eindelijk iemand aan de telefoon en gezegd dat ze de verkeerde kamer voor ons geboekt hadden...maar nee...geen mogelijk tot annuleren want dat kostte VEEL en na heel veel heen en weer bellen en mailen was de eindconclusie....de fout ligt bij ons zelf en zeeeeeker niet bij hun. Ik heb nog nooit zovaak gevloekt na het boeken!! Zwaar teleurstellend en riekend naar vette oplichting! Nooit boeken bij de Vakantiediscounter dus....
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 21-09-2017 door
Erg slechte ervaring met DE Vakantiediscounter....reis naar Malta geboekt, goede plek, fijne kamer met kitchenette en balkon met seavieuw aangevinkt (en voor betaald, want was duurder dan kamer zonder balkon}, ontbijtje erbij geboekt, twee keer alles gecheckt en verstuurd.....Betaald en klaar...dachten we. Volgende dag preferentie doorgemailt naar het hotel (was geen mogelijk om dat al tijdens het boeken te doen] en tot onze grote schrik hoorden we van het hotel dat er voor ons GEEN seavieuw appartement geboekt was maar een interne promotion room, dus zonder balkon, seavieuw en kitchenette.....en we konden nog wel zo'n kamer boeken maar moesten dan €220,00 bijbetalen......terwijl wij er al voor betaald hadden! Ogenblikkelijk de bevestiging gecheckt met de prachtige foto vd kamer met zeezicht voorop die wij dus geboekt hadden maar helaas...n paar pagina's verder stond dat het om n promotion room ging. Meteen gebeld naar de klantenservice...na 40 minuten eindelijk iemand aan de telefoon en gezegd dat ze de verkeerde kamer voor ons geboekt hadden...maar nee...geen mogelijk tot annuleren want dat kostte VEEL en na heel veel heen en weer bellen en mailen was de eindconclusie....de fout ligt bij ons zelf en zeeeeeker niet bij hun. Ik heb nog nooit zovaak gevloekt na het boeken!! Zwaar teleurstellend en riekend naar vette oplichting! Nooit boeken bij de Vakantiediscounter dus....
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 31-08-2017 door
Beste mensen na een week nog steeds geen bevestigmail gekregen. Was mn eigen schuld was een leter vergeten.
De klantenservice is moeilijk bereikbaar maar via de facebook chat heeft Laura het allemaal snel opgelost.
Dus niet bellen maar gebruik de facebook chat voor communicatie.
Tnxd Laura
Grtzz
Ruud
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 19-08-2017 door
Vakantie geboekt waar geen transfer bij zat. Dat is in principe je eigen verantwoordelijkheid om te checken maar toen ik belde met de klantenservice bleek dat er totaal geen optie voor een transfer was! Dat had dan wel even op de site erbij mogen staan. Ook moest er 16 minuten worden gewacht alvorens er werd opgenomen bij de klantenservice, terwijl vooraf werd gezegd dat de wachttijd maximaal 8 minuten zou bedragen. Vervolgens kreeg ik een enorm chagrijnige mevrouw aan de telefoon die weinig zin leek te hebben om mij te helpen. Zij vertelde mij dat de enige optie het huren van een auto was voor de gehele periode van de vakantie, en dat we die dan maar als 'transfer' moesten gebruiken. Zij zou mij hiervan een offerte sturen maar deze heb ik nooit ontvangen. Wel kreeg ik een paar dagen later een betalingsherinnering voor een gehuurde auto! Een huurauto waarop ik dus nooit heb ingestemd en die tevens te klein was en waarbij ik waarschijnlijk niet eens aan de huurvoorwaarden voldeed (bepaald aantal jaar rijbewijs), wat dus voor nog meer problemen had kunnen zorgen. De huurauto werd door een andere medewerker van de klantenservice wel weer verwijderd na dit te hebben verzocht, maar voor mij was de pret er al van af door al het gedoe. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 14-07-2017 door
Vanmorgen geboekt,toen de email met gegevens kwam stond erbij dat ik geen huurauto had bij geboekt.Dit had ik wel gedaan,moest paar minuten in de wacht en opgelost!!Kreeg gelijk een nieuwe mail met de huurauto erbij inbegrepen.
Ook super te woord gestaan door de medewerkster.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 09-07-2017 door
Alleen maar ellende gehad met deze reisorganisatie. Een paar jaar terug een week New York geboekt. Specifiek gekozen om op JFK te landen (ondanks dat Newark dichterbij lag) om daarmee het maximale te halen uit ons verblijf. De aankomst- en vertrektijden kwamen dan voor ons beter uit, dus een gerichte keuze gemaakt. Hiertoe een auto moeten huren (openbaar vervoer was niet te doen en taxi kostte bijna net zoveel) om op onze bestemming in New Jersey te kunnen komen. Maar dit hadden we ervoor over. Kregen 2 weken voor vertrek het bericht dat de vertrektijd 3 uur werd vervroegd. Gebeld met vakantiediscounter en die konden regelen dat het ticket alsnog kon worden terug geboekt naar de oorspronkelijke vertrektijd. Of we even € 450 extra bij wilden betalen. Hebben we niet gedaan. We hebben onze afspraak op de laatste dag af moeten zeggen, de auto hebben we uiteindelijk voor niets gehuurd, we hadden alsnog beter op Newark kunnen vliegen met uiteindelijk dezelfde tijden. Onze afspraak hebben we naar voren moeten halen, met als gevolg dat we hiervoor een dag New York op hebben moeten offeren. De eerder aangeschafte New York Pass hebben we daardoor niet volledig kunnen benutten. Het mooiste is dat we daarna nog contact hebben gehad met Delta Airlines en die gaven aan dat we tot op de dag van vertrek onze tickets gratis om hadden kunnen boeken. We hebben dit voorgelegd aan de Vakantiediscounter om ons te compenseren. Dit heeft ons bijna € 600 extra gekost. Ze wezen alles hooghartig af. Zelfs voor laten komen bij de geschillencommissie. Geen speld tussen te krijgen. Voor ons nooit keer de Vakantiediscounter, bah ?????? ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 21-06-2017 door
Zowel de reis als het (telefonisch) contact na boeking is prima verlopen. Toen medewerkster het antwoord op vraag niet direct wist beloofde ze dezelfde dag terug te bellen. Dit is ook gebeurd en mijn vraag/klacht is naar volle tevredenheid afgehandeld door een vriendelijke en beleefde medewerkster. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 12-04-2017 door
Prima organisatie al enkele keren via hun naar volle wens geboekt.
Helaas laatste reis iets fout gegaan. In de aanbieding naar Kaapverdië stond gratis eiland tour. deze werd niet geaccepteerd op plaats van bestemming ondanks dat meerdere gasten dit aanbod ook hadden gekregen .Advies:
Print niet alleen je reisgegevens uit maar het hele reis aanbod zodat je lasteren bewijs in je hand hebt anders heb je geen poot om op te staan.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 26-10-2016 door
Goed voorgelicht, snelle reactie bij vragen .
Kortom klasse.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 11-10-2016 door
t is niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer. alles is prima, de prijzen zijn scherp, alles wordt netjes afgehandeld via internet en mail. mail met vragen worden snel beantwoord. ik ben zeer tevreden. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 24-07-2016 door
Mijn vrouw en ik hebben geboekt voor een vakantie naar Turkije. ik werd de volgende dag gebeld door vakantiediscounter met het nieuws dat de prijs waarvoor wij hadden geboekt veel te laag was en of wij 300 Euro willen bij betalen. Wanneer wij hier niet akkoord mee zouden gaan dan zullen ze de boeking cancelen

Natuurlijk heb ik voor optie 2 gekozen. Ik ga niet meer betalen voor een vakantie als ik het al tegen een bepaald bedrag heb geboekt.

Dit was mijn eerste keer dat ik zoiets vaag mee maak en dit was mijn eerste en laatste keer dat ik met vakantiediscounter heb geboekt. Heb er namelijk geen vetrouwen in.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 15-12-2015 door
Aanbieding geboekt naar Bonaire op de laatste pagina waar je de pin betaling doet is de reis opeens 500 euro duurder als geboekt.
Goed opletten dus want je wordt bedonderd door de vankantiediscounter!!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 24-07-2015 door
Wat een slechte organisatie! Ik boek nooit meer bij vakantiediscounter. Ze bieden een goedkope reis aan. Je boekt de reis en betaald netjes. Vervolgens herroepen ze de reis (wat mag binnen 8 kantooruren). Of je mag 1100 euro bijbetalen (voor een reissom van totaal 1500 euro) of je mag het annuleren en je krijgt je geld terug. Natuurlijk dit laatste gedaan. Vervolgens mag je 7 dagen wachten tot je je geld terug krijgt! Schandalig! Ik heb nu en geen reis en een week geen geld om een nieuwe reis te boeken! Een compensatie hiervoor is niet mogelijk en je wordt telefonisch erg brutaal te woord gestaan. Op e-mails wordt niet gereageerd. Denk heeeel goed na voordat je een reis bij vakantiediscounter boekt!! Ik ben er helemaal klaar mee. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 19-03-2015 door
Ja mensen goedkoop op reis gaan en een mooi prijs gaat toch samen. We zijn vanaf het begni tot het eind echt fantastisch geholopen en hebben een heerlijke vakantie gehad :)

Vakantiediscounter wij boeken vaker bij jullie
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 01-03-2015 door
Zo simpel als de titel is, is het ook echt! Een goedkope wintersportvakantie naar frankrijk geboekt (scheelde enkele honderde euros me andere) en alles wat gewoon keurig netjes. We zijn net terug en hebben het fantastisch gehad. Mooi accommodatie, leuke mensen en veel sneeuw! Wat wilt een mens nog meer

Groetjes,
Yvonne en Patrick
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 18-02-2015 door
Ik had een reis geboekt bij de vakantiedisounter en dit was echt helemaal top! Na mijn boeking had ik nog wat vragen waarna ik telefonisch contact met ze opnam. Helaas heb ik hier dus slechte ervaringen mee. De man welke ik aan de lijn had hield me echt minuten lang aan de lijn zonder ook maar een zinnig word uit te brengen. Het gesprek had met een paar minuten afgelopen kunnen zijn, maar uiteindelijk heb ik 20 minuten aan de lijn gezeten. Dit vind ik voor dat je per minuut betaald ehct niet kunenn!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 29-01-2015 door
Met deze gure dagen heb ik net een vakantie geboekt naar Curacao heerlijk! Kan niet wachten tot we er weer zijn! De prijzen vallen reuze mee bij deze vakantieaanbieder. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7.2 / 100
Beoordeeld op 24-01-2015 door
Moest zo lachen toen ik op deze site uitkwam. Weet totaal niet wat ik kan verwachten. De prijzen zijn heel aantrekkelijk en het aanbod reuze. Alleen hoop ik dan maar dat met die prijzen de kwaliteit ook wat is. Duimen dus maar. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
© 2018 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy