Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Vakantiediscounter ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

5.48
5.48 0 10
67 reviews
63% tevredenheid
Andere bekeken
Goed
7.50
Start met beoordelen
-
2020-08-16 23:18:50
1 maanden geleden
2 10 0
Kan al maanden mijn voucher niet verzilveren
20 mailtjes gestuurd omdat ze de telefoon hebben afgesloten.
Ze reageren gewoon niet !!
Vieze vuile klote reisorganisatie
Rapporteren
2020-07-24 18:18:54
2 maanden geleden
1 10 0
Om te beginnen, wat heb ik een ontzettend slechte ervaring met deze organisatie.. Eerst afwachten totdat onze volledige reissom is betaald zodat ze ons geld binnen hebben en vervolgens een mail sturen dat onze vakantie is geannuleerd ivm “de coronacrisis”. Met verder geen legitieme reden. Terwijl Kos (Griekenland) gewoon op GEEL staat momenteel (!!!). En het meest schandalige is nog wel dat een vakantie naar Kos gewoon nog te boeken valt op de Website?!? Er gaat hier toch flink wat mis als ik het zo bekijk. Verder zijn ze gewoon NIET bereikbaar. Zowel telefonisch als via de mail geen contact kunnen leggen. Schandalig dit. Wat een slechte organisatie..
Rapporteren
2020-07-21 18:56:25
2 maanden geleden
1 10 0
Mijn Klacht:
Wij hebben in januari een reis geboekt naar Italië Van 12 t/m 26 September a.s. We hebben €1700,00 aanbetaald. 8 juni zijn we begonnen met vragen of het om geboekt kon worden omdat er in Italië meer Corona heerst dan in Kreta (waar we eerder met de vakantiediscounter zijn geweest). Alles kunnen we daar lopend doen.
We hoeven daar geen auto te huren (2 zelfs omdat we niet tot 1 huishouding behoren).

Ik kreeg bericht dat het omboeken van de vakantie op €928,77 kwam plus €25,00 adm kosten. Ik heb een mail gestuurd met het verzoek dat bedrag toe te lichten.
Daarop kreeg ik bericht dat ze erop terugkomen.

Echter, tot op heden geen antwoord ontvangen.
17 juni gemaild of we de reis kunnen verzetten naar 2021. Nu 4 weken later nog geen antwoord.

We kregen wel bericht gisteren dat we voor volgende week het restantbedrag van ruim €3500 betaald moeten hebben. Gemaild maar ze behandelen op datum van vertrek; dus voorlopig zijn we nog niet asn de beurt.

Gezien de toename van de Corona voelen we er eigenlijk niets voor om nog weg te gaan.
Ter informatie: zitten allemaal In de risico groep (65 t/m 74 jaar).

Met vriendelijke groet,

Ingrid Bos-van Kapel
Rapporteren
2020-07-09 15:37:48
2 maanden geleden
0 10 0
Je krijgt geen contact, reageren niet. Laten alle klanten in de kou staan.
Rapporteren
2020-07-07 11:19:00
2 maanden geleden
1 10 0
Ik heb verscheidene keren (vanaf mei) gemaild met de vraag hoe en wat mbt tot corona, annuleren en omboeken maar kreeg steeds geen reactie. Wel via Facebook Messenger contact, maar die kunnen de mails blijkbaar niet zien: 'Ik zie helaas alleen mails van afgelopen week vanuit het adres van de boeker. Deze worden nog beantwoord via de juiste afdeling.' Tsja, en dan is het precies de dag dat de omboeking niet meer kan plaatsvinden. Ze zeiden toen via Facebook messenger: 'Het omboeken mag bij TUI tot 7 dagen voor vertrek, maar daar zitten we nu helaas al aan' Toevallig? ...
Rapporteren
2020-07-06 11:06:27
3 maanden geleden
1 10 0
Vakantie is door hun geannuleerd in mei. Sindsdien niets meer van zich laten horen. Reageren niet op mail en zijn per telefoon niet bereikbaar. Volgens mij laten ze zich failliet verklaren en kunnen wij naar ons geld fluiten. En het geld wat niet is afgedragen aan de vliegmaatschappijen en reisbureaus is natuurlijk weggesluisd.
Rapporteren
2020-06-30 10:16:02
3 maanden geleden
4 10 0
Vakantiediscounter is een online reiswinkel. Via hun hebben we een reis naar Thailand via Tui geboekt. I.v.m. corona We hebben aangegeven dat we de reis naar Thailand willen omboeken naar Kroatië. Dit is een gratis service van Tui. Vakantie discounter zou dit aanzetten maar helaas hierna nooit meer iets vernomen. Dit is zo'n 3 tot 4 weken geleden. Bellen lukt helemaal niet en via de mail of facebook krijgen automatische antwoorden. Wat kunnen we doen?
Rapporteren
2020-05-15 11:13:42
4 maanden geleden
2 10 0
Wat een klantontvriendelijk bedrijf is dit! Wees gewaarschuwd. 600 euro aanbetaling kwijt omdat je zelf moet annuleren omdat je corona hebt, totaal geen coulance. En dan durven ze daarna ook nog een rekening te sturen van 56 euro. Terwijl alle reizen geannuleerd zijn en zij dus geen kosten aan ons kwijt zijn. Steken hun geld lekker in hun eigen zak. Echt het meest waardeloze bedrijf ooit. Al meerdere malen om uitstel van betaling gevraagd, onmogelijk volgens hen. Één dag na annuleren, omdat je anders nog eens 1200 euro kwijt bent, worden alle betalingstermijnen verkort naar 4 weken ipv 6 weken. Ook worden alle vluchten geannuleerd één dag na annuleren. Vreselijk dat er geen coulance wordt getoond, ondanks de meerdere berichten die wij hebben gedaan en dan durven ze nu nog meer geld van ons te vragen. Wat een oplichters!
Rapporteren
2020-04-23 12:37:54
5 maanden geleden
1 10 0
Vakantiediscounter is telefonisch niet bereikbaar en op vragen per mail wordt ook niet beantwoord. Volgende keer boek ik rechtstreeks bij een betrouwbare reisaanbieder.
Rapporteren
2019-12-16 22:39:06
9 maanden geleden
0 10 0
Prijzen op site kloppen niet
Rapporteren
5.48