Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Vakantiediscounter ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

vakantiediscounter
Vakantiediscounter
5.86 / 0 10
Er zijn 18 ervaringen toegevoegd
Vakantiediscounter ervaring toevoegen

18 Vakantiediscounter ervaringen

Start aan je beoordeling van Vakantiediscounter
Klik hier om je beoordeling te geven
1 / 100
Beoordeeld op 21-09-2017 door
Erg slechte ervaring met DE Vakantiediscounter....reis naar Malta geboekt, goede plek, fijne kamer met kitchenette en balkon met seavieuw aangevinkt (en voor betaald, want was duurder dan kamer zonder balkon}, ontbijtje erbij geboekt, twee keer alles gecheckt en verstuurd.....Betaald en klaar...dachten we. Volgende dag preferentie doorgemailt naar het hotel (was geen mogelijk om dat al tijdens het boeken te doen] en tot onze grote schrik hoorden we van het hotel dat er voor ons GEEN seavieuw appartement geboekt was maar een interne promotion room, dus zonder balkon, seavieuw en kitchenette.....en we konden nog wel zo'n kamer boeken maar moesten dan €220,00 bijbetalen......terwijl wij er al voor betaald hadden! Ogenblikkelijk de bevestiging gecheckt met de prachtige foto vd kamer met zeezicht voorop die wij dus geboekt hadden maar helaas...n paar pagina's verder stond dat het om n promotion room ging. Meteen gebeld naar de klantenservice...na 40 minuten eindelijk iemand aan de telefoon en gezegd dat ze de verkeerde kamer voor ons geboekt hadden...maar nee...geen mogelijk tot annuleren want dat kostte VEEL en na heel veel heen en weer bellen en mailen was de eindconclusie....de fout ligt bij ons zelf en zeeeeeker niet bij hun. Ik heb nog nooit zovaak gevloekt na het boeken!! Zwaar teleurstellend en riekend naar vette oplichting! Nooit boeken bij de Vakantiediscounter dus.... ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 21-09-2017 door
Erg slechte ervaring met DE Vakantiediscounter....reis naar Malta geboekt, goede plek, fijne kamer met kitchenette en balkon met seavieuw aangevinkt (en voor betaald, want was duurder dan kamer zonder balkon}, ontbijtje erbij geboekt, twee keer alles gecheckt en verstuurd.....Betaald en klaar...dachten we. Volgende dag preferentie doorgemailt naar het hotel (was geen mogelijk om dat al tijdens het boeken te doen] en tot onze grote schrik hoorden we van het hotel dat er voor ons GEEN seavieuw appartement geboekt was maar een interne promotion room, dus zonder balkon, seavieuw en kitchenette.....en we konden nog wel zo'n kamer boeken maar moesten dan €220,00 bijbetalen......terwijl wij er al voor betaald hadden! Ogenblikkelijk de bevestiging gecheckt met de prachtige foto vd kamer met zeezicht voorop die wij dus geboekt hadden maar helaas...n paar pagina's verder stond dat het om n promotion room ging. Meteen gebeld naar de klantenservice...na 40 minuten eindelijk iemand aan de telefoon en gezegd dat ze de verkeerde kamer voor ons geboekt hadden...maar nee...geen mogelijk tot annuleren want dat kostte VEEL en na heel veel heen en weer bellen en mailen was de eindconclusie....de fout ligt bij ons zelf en zeeeeeker niet bij hun. Ik heb nog nooit zovaak gevloekt na het boeken!! Zwaar teleurstellend en riekend naar vette oplichting! Nooit boeken bij de Vakantiediscounter dus.... ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 31-08-2017 door
Beste mensen na een week nog steeds geen bevestigmail gekregen. Was mn eigen schuld was een leter vergeten. De klantenservice is moeilijk bereikbaar maar via de facebook chat heeft Laura het allemaal snel opgelost. Dus niet bellen maar gebruik de facebook chat voor communicatie. Tnxd Laura Grtzz Ruud ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 19-08-2017 door
Vakantie geboekt waar geen transfer bij zat. Dat is in principe je eigen verantwoordelijkheid om te checken maar toen ik belde met de klantenservice bleek dat er totaal geen optie voor een transfer was! Dat had dan wel even op de site erbij mogen staan. Ook moest er 16 minuten worden gewacht alvorens er werd opgenomen bij de klantenservice, terwijl vooraf werd gezegd dat de wachttijd maximaal 8 minuten zou bedragen. Vervolgens kreeg ik een enorm chagrijnige mevrouw aan de telefoon die weinig zin leek te hebben om mij te helpen. Zij vertelde mij dat de enige optie het huren van een auto was voor de gehele periode van de vakantie, en dat we die dan maar als 'transfer' moesten gebruiken. Zij zou mij hiervan een offerte sturen maar deze heb ik nooit ontvangen. Wel kreeg ik een paar dagen later een betalingsherinnering voor een gehuurde auto! Een huurauto waarop ik dus nooit heb ingestemd en die tevens te klein was en waarbij ik waarschijnlijk niet eens aan de huurvoorwaarden voldeed (bepaald aantal jaar rijbewijs), wat dus voor nog meer problemen had kunnen zorgen. De huurauto werd door een andere medewerker van de klantenservice wel weer verwijderd na dit te hebben verzocht, maar voor mij was de pret er al van af door al het gedoe. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 14-07-2017 door
Vanmorgen geboekt,toen de email met gegevens kwam stond erbij dat ik geen huurauto had bij geboekt.Dit had ik wel gedaan,moest paar minuten in de wacht en opgelost!!Kreeg gelijk een nieuwe mail met de huurauto erbij inbegrepen. Ook super te woord gestaan door de medewerkster. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 09-07-2017 door
Alleen maar ellende gehad met deze reisorganisatie. Een paar jaar terug een week New York geboekt. Specifiek gekozen om op JFK te landen (ondanks dat Newark dichterbij lag) om daarmee het maximale te halen uit ons verblijf. De aankomst- en vertrektijden kwamen dan voor ons beter uit, dus een gerichte keuze gemaakt. Hiertoe een auto moeten huren (openbaar vervoer was niet te doen en taxi kostte bijna net zoveel) om op onze bestemming in New Jersey te kunnen komen. Maar dit hadden we ervoor over. Kregen 2 weken voor vertrek het bericht dat de vertrektijd 3 uur werd vervroegd. Gebeld met vakantiediscounter en die konden regelen dat het ticket alsnog kon worden terug geboekt naar de oorspronkelijke vertrektijd. Of we even € 450 extra bij wilden betalen. Hebben we niet gedaan. We hebben onze afspraak op de laatste dag af moeten zeggen, de auto hebben we uiteindelijk voor niets gehuurd, we hadden alsnog beter op Newark kunnen vliegen met uiteindelijk dezelfde tijden. Onze afspraak hebben we naar voren moeten halen, met als gevolg dat we hiervoor een dag New York op hebben moeten offeren. De eerder aangeschafte New York Pass hebben we daardoor niet volledig kunnen benutten. Het mooiste is dat we daarna nog contact hebben gehad met Delta Airlines en die gaven aan dat we tot op de dag van vertrek onze tickets gratis om hadden kunnen boeken. We hebben dit voorgelegd aan de Vakantiediscounter om ons te compenseren. Dit heeft ons bijna € 600 extra gekost. Ze wezen alles hooghartig af. Zelfs voor laten komen bij de geschillencommissie. Geen speld tussen te krijgen. Voor ons nooit keer de Vakantiediscounter, bah ?????? ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 21-06-2017 door
Zowel de reis als het (telefonisch) contact na boeking is prima verlopen. Toen medewerkster het antwoord op vraag niet direct wist beloofde ze dezelfde dag terug te bellen. Dit is ook gebeurd en mijn vraag/klacht is naar volle tevredenheid afgehandeld door een vriendelijke en beleefde medewerkster. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 12-04-2017 door
Prima organisatie al enkele keren via hun naar volle wens geboekt. Helaas laatste reis iets fout gegaan. In de aanbieding naar Kaapverdië stond gratis eiland tour. deze werd niet geaccepteerd op plaats van bestemming ondanks dat meerdere gasten dit aanbod ook hadden gekregen .Advies: Print niet alleen je reisgegevens uit maar het hele reis aanbod zodat je lasteren bewijs in je hand hebt anders heb je geen poot om op te staan. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 26-10-2016 door
Goed voorgelicht, snelle reactie bij vragen . Kortom klasse. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 11-10-2016 door
t is niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer. alles is prima, de prijzen zijn scherp, alles wordt netjes afgehandeld via internet en mail. mail met vragen worden snel beantwoord. ik ben zeer tevreden. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 24-07-2016 door
Mijn vrouw en ik hebben geboekt voor een vakantie naar Turkije. ik werd de volgende dag gebeld door vakantiediscounter met het nieuws dat de prijs waarvoor wij hadden geboekt veel te laag was en of wij 300 Euro willen bij betalen. Wanneer wij hier niet akkoord mee zouden gaan dan zullen ze de boeking cancelenNatuurlijk heb ik voor optie 2 gekozen. Ik ga niet meer betalen voor een vakantie als ik het al tegen een bepaald bedrag heb geboekt.Dit was mijn eerste keer dat ik zoiets vaag mee maak en dit was mijn eerste en laatste keer dat ik met vakantiediscounter heb geboekt. Heb er namelijk geen vetrouwen in. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 15-12-2015 door
Aanbieding geboekt naar Bonaire op de laatste pagina waar je de pin betaling doet is de reis opeens 500 euro duurder als geboekt. Goed opletten dus want je wordt bedonderd door de vankantiediscounter!! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 24-07-2015 door
Wat een slechte organisatie! Ik boek nooit meer bij vakantiediscounter. Ze bieden een goedkope reis aan. Je boekt de reis en betaald netjes. Vervolgens herroepen ze de reis (wat mag binnen 8 kantooruren). Of je mag 1100 euro bijbetalen (voor een reissom van totaal 1500 euro) of je mag het annuleren en je krijgt je geld terug. Natuurlijk dit laatste gedaan. Vervolgens mag je 7 dagen wachten tot je je geld terug krijgt! Schandalig! Ik heb nu en geen reis en een week geen geld om een nieuwe reis te boeken! Een compensatie hiervoor is niet mogelijk en je wordt telefonisch erg brutaal te woord gestaan. Op e-mails wordt niet gereageerd. Denk heeeel goed na voordat je een reis bij vakantiediscounter boekt!! Ik ben er helemaal klaar mee. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 19-03-2015 door
Ja mensen goedkoop op reis gaan en een mooi prijs gaat toch samen. We zijn vanaf het begni tot het eind echt fantastisch geholopen en hebben een heerlijke vakantie gehad :)Vakantiediscounter wij boeken vaker bij jullie ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 01-03-2015 door
Zo simpel als de titel is, is het ook echt! Een goedkope wintersportvakantie naar frankrijk geboekt (scheelde enkele honderde euros me andere) en alles wat gewoon keurig netjes. We zijn net terug en hebben het fantastisch gehad. Mooi accommodatie, leuke mensen en veel sneeuw! Wat wilt een mens nog meerGroetjes, Yvonne en Patrick ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 18-02-2015 door
Ik had een reis geboekt bij de vakantiedisounter en dit was echt helemaal top! Na mijn boeking had ik nog wat vragen waarna ik telefonisch contact met ze opnam. Helaas heb ik hier dus slechte ervaringen mee. De man welke ik aan de lijn had hield me echt minuten lang aan de lijn zonder ook maar een zinnig word uit te brengen. Het gesprek had met een paar minuten afgelopen kunnen zijn, maar uiteindelijk heb ik 20 minuten aan de lijn gezeten. Dit vind ik voor dat je per minuut betaald ehct niet kunenn! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 29-01-2015 door
Met deze gure dagen heb ik net een vakantie geboekt naar Curacao heerlijk! Kan niet wachten tot we er weer zijn! De prijzen vallen reuze mee bij deze vakantieaanbieder. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7.2 / 100
Beoordeeld op 24-01-2015 door
Moest zo lachen toen ik op deze site uitkwam. Weet totaal niet wat ik kan verwachten. De prijzen zijn heel aantrekkelijk en het aanbod reuze. Alleen hoop ik dan maar dat met die prijzen de kwaliteit ook wat is. Duimen dus maar. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy