Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Vliegtickets.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

3.02
3.02 0 10
29 reviews
34% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-07-01 07:50:02
14 dagen geleden
0 10 0
Onze reis is geannuleerd door corona. Natuurlijk snappen we dat. We hadden een verzekering Afgesloten die restitueert om welke reden dan ook. Maar 3 maanden na de annulering en 2 maanden na de toezegging te restitueren geeft men nog steeds aan dat er een achterstand van duizenden verzoeken ligt. Je kan mij niet wijsmaken dat het restitueren van een bedrag 3 maanden na dato nog steeds niet mogelijk is. Hier wordt welbewust niet uitgekeerd..
Rapporteren
2020-05-28 18:28:50
2 maanden geleden
1 10 0
Vliegtickets geboekt. De reis gaat niet door ivm corona. Daar kan vliegtickets niets aan doen. Wat ze wel zouden kunnen doen is op zijn minst op 1 e-mail reageren. Al weken sturen we dagelijks een mail met het verzoek om ons geld terug te krijgen conform de geldende regels. Maar vliegtickets.nl geeft niet thuis. Mijn mening is dat dat behoort tot de categorie oplichters praktijken! We zullen nimmer meer zaken doen met dit “bedrijf”!
Rapporteren
2020-05-13 13:46:44
2 maanden geleden
1 10 0
Zeer slechte ervaring met de reisorganisatie. Door corona is mijn vlucht geannuleerd. Dit is volledig overmacht en buiten hun schuld.

Door de situatie rondom corona lopen de dingen nu iets anders. De vliegmaatschappijen mogen, onder bepaalde voorwaarden, passagiers ter compensatie een voucher aanbieden. Echter, zoals de Europese Commissie heeft gesteld, behoudt de passagier het recht om een degelijke voucher te weigeren en een volledige restitutie te ontvangen.

Vliegtickets pakt de situatie niet goed op. Ik heb per mail contact opgenomen over de geannuleerde vlucht een een restitutie aangevraagd. Het reisbureau is niet ingegaan op mijn behoefte en heeft mij gewezen op een voucher. Ik heb in meerdere e-mails moeten uitleggen hiervan te willen afzien en recht te hebben een terugbetaling.
Desondanks heeft Vliegtickets voor mij een voucher aangevraagd bij de maatschappij.

Wanneer ik hen wijs op mijn rechten en hun fout willen zij deze niet (h)erkennen. Ze lijken zich te verschuilen achter onwetendheid en onprofessionaliteit.
Vliegtickets is hierin niet klantgericht en durft niet de spreekwoordelijke hand in eigen boezem te steken. Dit siert een bedrijf van deze omvang niet.

Al met al ben ik erg teleurgesteld. Bij voorkeur zou ik een boeking Vliegtickets.nl in de toekomst vermijden.
Rapporteren
2020-04-05 16:35:53
3 maanden geleden
1 10 0
Wegens corona-crisis moesten wij onze reis wijzigen. Vooralsnog geen enkele reactie of oplossing van Vliegtickets.nl.Over 72 uur vertrekt onze vlucht naar Mexico! Wij zijn bang dat wij onze zuurverdiende spaarcenten die in de tickets zaten op ons buik kunnen schrijven.
Rapporteren
2019-12-21 13:32:18
7 maanden geleden
1 10 0
Ik heb al gelezen dat ik niet de enige ben die onder valse beloftes gelokt is.
ik boek voorkeuze stoelen voor mijn reis naar curaçao en deze afspraak wordt 1 week na betaling teruggedraaid
ik kan nu de zelfde stoelen weer boeken voor 200€ meer.
Wat een streek zeg, en je belt klantenservice en die zeggen glashard dat ze er niets aan kunnen doen
Rapporteren
2019-12-12 20:18:32
7 maanden geleden
2 10 0
De reviews lezende ben ik niet de enige met een slechte ervaring. Klacht ingediend, na reminden pas na dik een week respons. Om vervolgens alleen maar te verschuilen achter de voorwaarden. Wij werden gelokt met 96 euro en opeens in het acceptatie proces naar 134 euro verhoogd. Toch maar gedaan. Om vervolgens de volgende morgen wakker te worden met een annulering .. ?. Om vervolgens elders (uiteraard) duurder te moeten boeken. Want tickets zijn volatiel ...

Advies: niet betrouwbaar qua verwachtingen dus, gewoon rechtstreeks boeken.
Rapporteren
2019-12-07 12:27:57
7 maanden geleden
1 10 0
Voor de 1ste keer geboekt bij Vliegtickets. Ach, een foutje moet kunnen.

Mijn vliegticket had nog geen 250 euro gekost. Door kleine foutje van mijn kant kreeg ik per email een betaal link van 190 euro. Dit moest betaald worden voor de wijziging.

Ik toon begrip voor de kosten van wijziging maar je vraagt toch niet 190 euro extra voor kleine aanpassing ! ! !

homepage beloofd veel maar als je hulp nodig hebt, zijn ze niet thuis. Wij zullen nooit, maar dan ook nooit meer gebruik maken van de Vliegtickets.nl. Tip voor degene die overweegt via Vliegtickets.nl te boeken: NIET doen! Het kost een hoop geld en ergernis en je komt nergens!

BOEK DIRECT VANUIT DE VLIEGMAATSCHAPPIJ KOM JE VEEL GOEDKOPER UIT EN KAN JE ZELF JE GEGEVENS WIJZIGEN ZONDER EXTRA KOSTEN
Rapporteren
2019-04-24 20:28:05
1 jaren geleden
1 10 0
verschrikkelijk!
verschrikkelijk!! Krijg niemand aan de lijn echt al vaak gebeld!! Ik heb een achternaam met leestekens en deze is fout ingevoerd omdat jullie als vliegmaatschappij deze niet kennen. nog nooit meegemaakt maar dit was de eerste keer dat een website voor vliegtickets een umlaut niet accepteerde en zei (vul een geldige achternaam in). Gedaan dus.. maar deze is fout ingevoerd dus wil graag deze laten veranderen. En het is best dringend. Daarnaast krijg ik diegene die wel reageerde op mijn chat niet meer te pakken , ik heb gelijk gereageerd maar deze persoon is er gewoon mee gekapt en reageert niet meer (Rianne). verschrikkelijke ervaring. Ik mag hopen dat jullie mij toch wel nog verder willen helpen met mijn vraag aangezien deze nog steeds speelt!!
Rapporteren
2019-01-02 13:50:12
2 jaren geleden
2 10 0
Advies: kijk eerst bij de luchtvaartmaatschappijen zelf wat de totale kosten daar zijn. Vliegtickets oogt in eerste instantie goedkoper voor een ticket maar rekent behoorlijk pittige boekingskosten die daar dan nog bovenop komen. Ik heb hierover gebeld Annulering bleek niet mogelijk en vliegtickets ziet het verder ook niet misleidend.. Als ik rechtstreeks bij Transavia geboekt had was ik een stuk goedkoper geweest. Verder vind ik de website van vliegtickets heel onoverzichtelijk, word je van het kastje naar de muur gestuurd als je vragen hebt tenzij je direct de klanten service belt à € 1,00 per gesprek. Ik geloof niet dat ik nog een keer gebruik ga maken van de diensten van vliegtickets.
Rapporteren
2018-09-03 18:18:50
2 jaren geleden
1 10 0
Anderhalve week geleden heb ik contact gehad met vliegtickets.nl om onze vlucht naar lombok om te boeken (dit ivm aardbevingen). Toen werd mij verteld dat er tot nu toe alleen een negatief reisadvies is t/m 31 aug en dat dan bekend werd of deze verlengd wordt. Het zou ons op dat moment dan ongeveer €500,- extra kosten om onze tickets om te boeken naar Bali, dit was met omboekingskosten incl. Vandaag belde ik nogmaals om te kijken wat de stand van zaken is. Ze vertelde mij toen dat het negatieve reisadvies verlengd is tot 31 oktober. Wat dus betekende dat ik geen omboekingskosten hoef te betalen. Toen ik zei dat ok dit wilde doen vertelde de dame mij dat dit dat €500,- zou kosten. (Huh!) ik vroeg hoe dit kon, toen zei ze dat het tariefverschil omhoog gegaan is, maar als ik kijk op hun site bieden ze deze vlucht aan voor €716,-. Wij hebben €730,- betaald voor onze tickets. Haar antwoord was, ja maar nu wil iedereen omboeken, dus hebben we minder tickets beschikbaar.... Ik was gewoon perplex!!!! Geen idee wat ik nu moet doen. Ik voel me echt belazerd!
Rapporteren
3.02
Bekijken
Beoordelen