Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Vliegtickets.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.05
4.05 0 10
22 reviews
45% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-04-24 20:28:05
5 maanden geleden
1 10 0
verschrikkelijk!
verschrikkelijk!! Krijg niemand aan de lijn echt al vaak gebeld!! Ik heb een achternaam met leestekens en deze is fout ingevoerd omdat jullie als vliegmaatschappij deze niet kennen. nog nooit meegemaakt maar dit was de eerste keer dat een website voor vliegtickets een umlaut niet accepteerde en zei (vul een geldige achternaam in). Gedaan dus.. maar deze is fout ingevoerd dus wil graag deze laten veranderen. En het is best dringend. Daarnaast krijg ik diegene die wel reageerde op mijn chat niet meer te pakken , ik heb gelijk gereageerd maar deze persoon is er gewoon mee gekapt en reageert niet meer (Rianne). verschrikkelijke ervaring. Ik mag hopen dat jullie mij toch wel nog verder willen helpen met mijn vraag aangezien deze nog steeds speelt!!
Rapporteren
2019-01-02 13:50:12
9 maanden geleden
2 10 0
Advies: kijk eerst bij de luchtvaartmaatschappijen zelf wat de totale kosten daar zijn. Vliegtickets oogt in eerste instantie goedkoper voor een ticket maar rekent behoorlijk pittige boekingskosten die daar dan nog bovenop komen. Ik heb hierover gebeld Annulering bleek niet mogelijk en vliegtickets ziet het verder ook niet misleidend.. Als ik rechtstreeks bij Transavia geboekt had was ik een stuk goedkoper geweest. Verder vind ik de website van vliegtickets heel onoverzichtelijk, word je van het kastje naar de muur gestuurd als je vragen hebt tenzij je direct de klanten service belt à € 1,00 per gesprek. Ik geloof niet dat ik nog een keer gebruik ga maken van de diensten van vliegtickets.
Rapporteren
2018-09-03 18:18:50
1 jaren geleden
1 10 0
Anderhalve week geleden heb ik contact gehad met vliegtickets.nl om onze vlucht naar lombok om te boeken (dit ivm aardbevingen). Toen werd mij verteld dat er tot nu toe alleen een negatief reisadvies is t/m 31 aug en dat dan bekend werd of deze verlengd wordt. Het zou ons op dat moment dan ongeveer €500,- extra kosten om onze tickets om te boeken naar Bali, dit was met omboekingskosten incl. Vandaag belde ik nogmaals om te kijken wat de stand van zaken is. Ze vertelde mij toen dat het negatieve reisadvies verlengd is tot 31 oktober. Wat dus betekende dat ik geen omboekingskosten hoef te betalen. Toen ik zei dat ok dit wilde doen vertelde de dame mij dat dit dat €500,- zou kosten. (Huh!) ik vroeg hoe dit kon, toen zei ze dat het tariefverschil omhoog gegaan is, maar als ik kijk op hun site bieden ze deze vlucht aan voor €716,-. Wij hebben €730,- betaald voor onze tickets. Haar antwoord was, ja maar nu wil iedereen omboeken, dus hebben we minder tickets beschikbaar.... Ik was gewoon perplex!!!! Geen idee wat ik nu moet doen. Ik voel me echt belazerd!
Rapporteren
2018-06-21 11:25:35
1 jaren geleden
1 10 0
wat een slechte klant onvriendelijk "buro"is dit
Rapporteren
2018-03-06 17:19:32
2 jaren geleden
1 10 0
Pas op met het boeken van tickets bij vliegtickets.nl een van de bedrijven van Oltravo BV. Wanneer je tickets bestelt en betaalt en die je vervolgens ook nog via de mail bevestigd krijgt denk je dat alles ok is. Echter als je gebruik wilt maken van je ticket om terug te vliegen en aan de incheckbalie wordt verteld dat je niet op de passagierslijst staat voor de terugvlucht word je aan je eigen lot overgelaten en mag je zelf nieuwe tickets kopen, een overnachting regelen en 1000 euro onnodige kosten maken. Vervolgens deelt vliegtickets.nl na weken wachten mede dat niet zij verantwoordelijk zijn maar de vliegmaatschappij en dat je hen maar aansprakelijk moet stellen. De afdeling Customer Care doet niets, verschuilt zich en komt geen enkele afspraak na. Je koopt dus een dienst die niet afgenomen kan worden en je kan naar je geld fluiten. De betreffende vliegmaatschappij Corendon waar naar verwezen wordt doet overigens precies het zelfde. Ook zij delen mede niet verantwoordelijk te zijn omdat zij de tickets hebben doorgezet naar een andere vliegmaatschappij. Veel succes met de afhandeling van de klacht met een maatschappij uit een niet Europees land werd nog even medegedeeld. De uitslag laat zich raden. De slogan van vliegtickets.nl Transparant en Betrouwbaar en bemiddeling bij klachten kan beter veranderd worden in Ondoorzichtig en Onbetrouwbaar, bemiddeling bij klachten doen wij niet aan dat komt dichter bij de waarheid.
Rapporteren
2017-11-01 20:27:22
2 jaren geleden
1 10 0
Ze rekenen meer dan 800 euro aan verborgen kosten en reageren dan nergens meer op. Niet op de telefoon, niet op de mail, niet op de externe klachten sites. BLIJF BIJ ZE UIT DE BUURT
Rapporteren
2017-08-03 19:31:27
2 jaren geleden
1 10 0
super slecht service of eigenlijk helemaal geen service. ik moest het nummer 0900 - 363 7010 voor informatie kost 1 euro per gesprek waarom niet 0900 – 9556 (€ 0,45 p/m)!!! was nog niet klaar met mijn vraag toch werd constant onderbroken op een onbeschofte manier de vrouw had totaal geen zin in overduidelijk. ik moest steeds herhalen wat ik moest zeggen wat mij betreft totaal onnodig is was puur om te treiteren. zeer onprofessioneel en daar boven op gaat zij ophangen. ik ben nog nooit zo erg behandeld. zo laf om misbruik te maken van het feit dat de medewerker in call center zit ver van de KLANT jij dat ben ik.
Rapporteren
2015-12-18 06:55:15
4 jaren geleden
2 10 0
Reis geboekt naar Manila via Londen. 3 uur stop-over; geen probleem. Totdat ik er (na boeken en afrekenen) achter kom dat ik in die tijd van Gatwick naar Heathrow moet; bagage ophalen, door de douane, transfer van een uur, opnieuw door de douane, bagage afgeven. Kan toch niet waar zijn ... Even informeren bij vliegtickets.nl hoe dat precies zit. NA RUIM EEN WEEK NOG STEEDS GEEN REACTIE Ronduit schandalig. En dan druk ik mij nog netjes uit.
Rapporteren
2015-10-27 09:14:41
4 jaren geleden
3 10 0
Personeel wilde reis niet annuleren. Dit hierom zelf gedaan. De annuleringskosten werden hierna wel door hen in rekening gebracht, ondanks de toezegging dat dit niet zou gebeuren. Niet op vertrouwen wat het personeel aan de telefoon doorgeeft!!!!!!!
Rapporteren
2015-08-07 14:05:30
4 jaren geleden
1 10 0
Voor de tweede keer geboekt bij Vliegtickets. Ach, een foutje moet kunnen. Maar twee keer verkeerd te zijn geïnformeerd en bij de aftersales voor de tweede keer nul op het rekest krijgen, dat is 1 keer te veel. De homepage beloofd veel maar als je hulp nodig hebt, zijn ze niet thuis. Wij zullen nooit, maar dan ook nooit meer gebruik maken van de Vliegtickets.nl. Tip voor degene die overweegt via Vliegtickets.nl te boeken: NIET doen! Het kost een hoop geld en ergernis en je komt nergens!
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.05
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730