Voordeeluitjes ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

26 reviews
42% tevredenheid
-
2020-10-22 14:05:43
17 uur geleden
1 10 0
Belachelijk dat als je 8 dagen van te voren je boeking wilt annuleren je 90% moet afrekenen. Of als je het om wilt boeken naar een andere Roompot in de buurt het ook niet kan. Ik boekte vaak via voordeeluitjes. Maar dit is toch zeker de laatste keer. Via andere sites kan je tot 24 uur nog kosteloos annuleren. Dus dit is een erg slechte service.
2020-07-24 17:11:24
3 maanden geleden
0 10 0
Waardeloze organisatie,
2020-07-24 17:05:20
3 maanden geleden
0 10 0
Advies is om nooit meer boeken bij voordeeluitjes het zijn zwervers, hoe zij met de klanten omgaan. ga naar Roompot of Landal.
2020-06-10 10:24:53
4 maanden geleden
0 10 0
Heb inmiddels 10 mailtjes en 3 whatsapp-s gestuurd. Geen reactie
2019-08-18 12:49:20
1 jaren geleden
1 10 0
Door een fout op hun website was er een dubbele boeking gedaan. Zowel voordeeluitjes als ik had dat niet opgemerkt. We moesten onze vakantie dubbel betalen, omdat een opzeggen niet meer mogelijk was. Voordeeluitjes wilden niet tegemoetkomen in wat eigenlijk een probleem was in hun eigen ordening systeem. Uiteindelijk wilde het hotel ons wel tegemoetkomen. we moesten wel de 75 euro aan commissiekosten betalen die het hotel kwijt was aan Voordeeluitjes. Voordeeluitjes is geen goede keuze, ze zijn niet klantvriendelijk onze vakantie was 75 euro duurder. Wij hebben spijt voor onze keuze met Voordeeluitjes.
2019-05-30 20:22:31
1 jaren geleden
0 10 0
Ik had geboekt me niet bewust dat je niet meer kan annuleren. Dit deed ik toch 5 uur nadat ik verkeerd had geboekt. Nergens op de site of tijdens de boeking stat vermeld dat je 15% annuleringskosten moet betalen. Zelfs NA telefonisch onderhoud geen enkele flexibiliteit. NOOIT MEER VOORDEELUITJES.NL. PAS OP MET BOEKEN
2018-08-13 13:53:01
2 jaren geleden
1 10 0
Via Voordeeluitjes een boeking gedaan voor 4 dagen naar Camping Tikvah in Hooghalen (Drenthe) voor € 249,- in een safaritent incl. schoonmaak a € 50,- excl. allerlei bijkomende kosten. Net voor vertrek nog eens gebeld voor de zekerheid of alles goed geregeld is en kreeg ik zonder pardon te horen dat we maar 3 dagen konden komen omdat de zaterdag al volgeboekt zat via een andere website op de camping. Goed dat ik nog even bel dus, we krijgen doodleuk te horen dat we dit zelf maar moeten oplossen door nog elders zelf een accomodatie te vinden voor 1 dag om onze vaststaande planning niet geheel in het water te laten vallen. Ze draaien ook de rollen om en zeggen dat we heel blij mogen zijn met onze 3 dagen terwijl je een boeking van 4 dagen geboekt hebt ! Afin eind goed al goed zou je zeggen met een wrange bijsmaak. Dus niet !; we krijgen voor de (schade)dag minder maar een korting van € 35,- van Voordeeluitjes (ipv € 69,- p nacht) blijkt op de faktuur en blijken op de camping zelf de eindschoonmaak (a € 50,-) ook nog zelf te moeten uitvoeren vanwege meerdere partijen die niet met elkaar communiceren! Voordeeluitjes als bemiddelende partij die eindverantwoordelijk is, Vodatent als verhuurder en eigenaar van de tent en Camping Tikvah als verhuurder van de plaats, elektra, toeristenbelasting en de opdrachtnemer van de schoonmaak. De camping was leuk, maar Voordeeluitjes zijn oplichters door je geld achterover te drukken ! Schade € 34,- + € 50,- = € 84,- door je neus geboord ! Het enige dat ze tegemoet zijn gekomen is hun administratiekosten te annuleren. KIJK UIT JE KAN BETER GEEN ZAKEN DOEN MET VOORDEELUITJES HET ZIJN ECHTE BOEVEN !!
2018-08-10 07:41:18
2 jaren geleden
1 10 0
Ik heb een hotel geboekt voor 3 nachten in Duitsland. Niet de voordeligste. Maximaal een uur later krijg ik spijt van de boeking en annuleer via de bevestigingsmail. Je krijgt binnen 5 dagen antwoord als je daarom vraagt. Bel met 25 cent per minuut nadat ik een mail heb ontvangen dat ik 85% van de prijs van het hotel moet betalen. Voordeeluitjes heeft hier geen invloed op, maar vermeld dit niet duidelijk op de site. Advies van Voordeeluitjes is contact op te nemen met het hotel om om coulance te vragen om niet 85% van de kosten te betalen. Dit is niet zoals het hoort en stel Voordeeluitjes aansprakelijk voor alle kosten die ik maak om mijn recht te krijgen. Vriendelijke groet, Pim Nicolaas
2017-09-04 13:42:42
3 jaren geleden
1 10 0
Niet geboekt uiteindelijk, prijzen liggen altijd hoger dan eerst vermeld. Uiteindelijk een arrangement rechtstreeks via een hotel geboekt. 30% goedkoper
2017-07-01 07:47:39
3 jaren geleden
1 10 0
Via de site een boeking gedaan. Het leek mij een leuke aanbieding. Echter kreeg ik in de bevestigingsmail ineens een andere datum van mijn boeking binnen...contact via voordeeluitjes is slecht te noemen. Die geven aan dat ik het zelf maar moet regelen met het hotel. Annuleren kan schijnbaar ook niet kosteloos en ze vragen een belachelijk hoog bedrag hiervoor. Het is makkelijk naar anderen wijzen, zodat er zelf niets opgelost hoeft te worden. Ik raad deze site niet aan.
3.52
Bekijken
Beoordelen