Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Hertz ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

3.86
3.86 0 10
22 reviews
36% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-06-16 20:16:38
7 maanden geleden
2 10 0
Plus: goede auto, soepele pick up en drop off.
Zeker niet de goedkoopste, maar dat is van ondergeschikt belang.
Hoe kies je een aanbieder? Hertz was de enige die aanbood dat je auto op het Noordereiland opgehaald kon worden en op het Zuidereiland ingeleverd. Daarom kozen we Hertz en boekten een overtocht incl. auto. Eenmaal in NZ aangekomen kregen we een formulier met de mededeling: If you are going one way, you are not permitted to bring your Hertz vehicle on the Ferry, even if your booking confirmation suggesties this is possible. Dan zakt je broek af. (jammer dat ik hier geen foto van dat document kan plaatsen). Gelukkig was Inter Islander zo sympathiek het deel voor de auto-overtocht terug te boeken. Voor ons dus nooit meer Hertz.
Rapporteren
2020-01-21 10:58:01
1 jaren geleden
1 10 0
Komt laat aan op alicante airport. krijgt een auto mee met veel schades , vies, kale banden. hij zou wit moeten zijn volgens huur papieren maar is zwart. Daaruit blijkt al dat er gesjoemeld wordt.kan niet meer naar de balie want die is gesloten. fotos van de auto gemaakt en bij inleveren vinden ze toch een kras die ze vermelden op het huur formulier. en later een rekening.Dit doen ze bewust.
Rapporteren
2019-12-23 13:52:21
1 jaren geleden
1 10 0
Auto gehuurd via SunnyCars. 161 EUR extra berekend door Hertz voor zgn. extra bestuurder. Nooit gemeld dat er meerkosten zouden zijn. Was 50% van de originele huurprijs.
Rapporteren
2019-11-04 15:34:17
1 jaren geleden
1 10 0
Bij inleveren wagen krijgen we mail dat alles in orde is.
Na 2 maanden zien we plots dat er 30.5€ van onze visa is gehaald, zonder een woord uitleg!
Rapporteren
2019-06-04 18:53:12
2 jaren geleden
1 10 0
Op Skavsta vliegveld in Zweden een auto gehuurd bij Hertz. Heel onpersoonlijk werkt dat via een automaat. De auto vindt je door met de afstandsbediening door de parkeergarage te lopen en te kijken welke lampen er gaan knipperen. Dat was nog tot daaraantoe. Na het inleveren van de sleutel (let op tussen 00:00 en 07:00 gesloten) in de automaat leek alles oké. Twee dagen later krijg ik een mail dat er een kras op de voorbumper zit en dat ik die moet betalen. Terwijl ik de auto schadevrij heb ingeleverd. Het moet dus gebeurt zijn in de tijd dat ik de sleutel heb ingeleverd en Hertz de auto heeft opgehaald. Natuurlijk had ik foto's moeten maken maar dat is weer achteraf.
Er volgt een groot aantal mails waarbij stelling wordt gesteld dat ik de schade heb veroorzaakt en de rekening gepresenteerd krijg. Dit is je reinste geldklopperij. Ga niet met Hertz in zee!!!!!
Rapporteren
2019-05-15 20:47:43
2 jaren geleden
3 10 0
we hadden een auto gehuurd en betaald via het reisbureau, bij aankomst in de luchthaven van Malaga gaan we naar de verhuurstand onze auto ophalen.
Men laat ons wat tekenen (in het Spaans ) en ze zeggen dat is voor de waarborg van de auto.
later bleek dat ze ons een verzekering, een extra chauffeur, een gps toestel, en een extra tankbeurt hebben doorgerekend via viskaart
Rapporteren
2018-12-05 12:07:47
2 jaren geleden
1 10 0
In september een auto opgehaald op schiphol. Zoals altijd krijg je nooit de auto mee die je hebt besproken online. Echter de eerste extra kosten kregen we omdat de creditcard op mijn naam staat, en mijn man dus als chauffeur werd opgegeven. Ondanks dat ik aangaf zelf niet te kunnen/willen rijden moesten de extra kosten betaald worden. Tijdens het verblijf kregen we een parkeer bekeuring omdat we GEEn blauwe kaart in de auto hadden en ook niet wisten waar we deze konden krijgen. De bekeuring is netjes aangekomen op ons adres maar er werd door Hertz over de bekeuring wel 5 euro tax en 25 euro administratie kosten berekend. Voor mij dus nooit geen Hertz meer. Zeer slechte services, je moet zelf de auto controleren op schade voordat je hem meeneemt want niemand die daar iets van noteert. Men probeert verde op allerlei manieren te zorgen dat je extra kosten hebt.
Rapporteren
2018-11-22 14:41:00
2 jaren geleden
2 10 0
Van te voren een auto gereserveerd, met verzekeringen. Kom je ter plaatse ( Fuerteventura airport), moet je 150 euro borg voor een volle tank betalen en 85,- extra verzekering. Geef herhaaldelijk aan dat ik die verzekering niet wil, nee het moet, want anders krijg ik de auto niet mee. Ga je later klagen....ja meneer heeft er zelf voor gekozen en voor getekend... pff, voor mij nooit meer Hertz.
Rapporteren
2018-09-23 14:45:50
2 jaren geleden
4 10 0
Bij Hertz Preveza aangekomen moest ik de benzine vooruit betalen. Ik moest EUR. 82,50 af rekenen voor 55 liter benzine. Dat was voordelig voor mij want dan betaalde ik slechts EUR. 1,50 per liter. Op mijn vraag of er wel 55liter benzine in een C3 past werd nadat zij een blik op haar scherm wierp stellig geantwoord dat dit inderdaad het geval was. Bijkomend voordeel was dat ik de tank dan kon leegrijden en de auto met een lege tank kon inleveren. De tank leegrijden gaat natuurlijk niet omdat je niet zonder wil komen te staan. In de praktijk blijft er misschien wel tussen de 5 en de 10 liter achter in de tank. Dit in combinatie met het feit dat er niet meer dan 45 liter in een C3 tank past zorgt er voor dat de literprijs uiteindelijk neerkomt op zo”n EUR. 2,00 per liter in plaats van 1,50. Verder werd mij nog gevraagd of ik een upgrade wilde. Voor een kleine bijbetaling kreeg in een grotere auto. Hoewel ik dit natuurlijk niet kan bewijzen, viel het mij op de sleutel van de C3 al klaar lag, en de papieren al waren geprint. Blijf ik dus met het knagende gevoel zitten dat ALS ik de upgrade had genomen nog steeds de C3 had meegekregen maar wel had bijbetaald. Ps: geen kwaad woord over de C3. Prima auto!
Rapporteren
2018-07-19 10:08:06
3 jaren geleden
2 10 0
Normally my experiences with Hertz are good and 4 star! But the guys at Hertz Preveza airport have there own rules.... After a 3 hour flight with 2 hours delay we arrived at Preveza airport to pick up our Terios or Renegade. Because the line was so long we decided to walk outside and we walked up the lot of Hertz... a lot of small cars and 1 SUV a jeep Renegade with our ordered childseat on board, great! When we wanted to pick up the keys at the office the woman said (whilst our bookingform and the keys of a renegade where next to her) that we booked a Suzuki Jimny and that was not possible with two persons and two kids - I said we ordered a Terios/Renegade and pointed at our bookingform. She called her manager and we had to pay a surplus of 450 euro (!!) on top of the few hundreds of euros we already paid. So i suggested then well take a smaller car...not possible...(the price of a renegade for that week was 425 euro normally but now we had to pay it extra) I can go on and on about these criminal practice... It doesnt suit Hertz and I would strongly suggest to remove your sign from that office..... Happy to further inform Hertz HQ
Rapporteren
3.86
Bekijken
Beoordelen