Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Hertz ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.38
4.38 0 10
16 reviews
43% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2018-12-05 12:07:47
4 maanden geleden
1 10 0
In september een auto opgehaald op schiphol. Zoals altijd krijg je nooit de auto mee die je hebt besproken online. Echter de eerste extra kosten kregen we omdat de creditcard op mijn naam staat, en mijn man dus als chauffeur werd opgegeven. Ondanks dat ik aangaf zelf niet te kunnen/willen rijden moesten de extra kosten betaald worden. Tijdens het verblijf kregen we een parkeer bekeuring omdat we GEEn blauwe kaart in de auto hadden en ook niet wisten waar we deze konden krijgen. De bekeuring is netjes aangekomen op ons adres maar er werd door Hertz over de bekeuring wel 5 euro tax en 25 euro administratie kosten berekend. Voor mij dus nooit geen Hertz meer. Zeer slechte services, je moet zelf de auto controleren op schade voordat je hem meeneemt want niemand die daar iets van noteert. Men probeert verde op allerlei manieren te zorgen dat je extra kosten hebt.
Rapporteren
2018-11-22 14:41:00
4 maanden geleden
2 10 0
Van te voren een auto gereserveerd, met verzekeringen. Kom je ter plaatse ( Fuerteventura airport), moet je 150 euro borg voor een volle tank betalen en 85,- extra verzekering. Geef herhaaldelijk aan dat ik die verzekering niet wil, nee het moet, want anders krijg ik de auto niet mee. Ga je later klagen....ja meneer heeft er zelf voor gekozen en voor getekend... pff, voor mij nooit meer Hertz.
Rapporteren
2018-09-23 14:45:50
6 maanden geleden
4 10 0
Bij Hertz Preveza aangekomen moest ik de benzine vooruit betalen. Ik moest EUR. 82,50 af rekenen voor 55 liter benzine. Dat was voordelig voor mij want dan betaalde ik slechts EUR. 1,50 per liter. Op mijn vraag of er wel 55liter benzine in een C3 past werd nadat zij een blik op haar scherm wierp stellig geantwoord dat dit inderdaad het geval was. Bijkomend voordeel was dat ik de tank dan kon leegrijden en de auto met een lege tank kon inleveren. De tank leegrijden gaat natuurlijk niet omdat je niet zonder wil komen te staan. In de praktijk blijft er misschien wel tussen de 5 en de 10 liter achter in de tank. Dit in combinatie met het feit dat er niet meer dan 45 liter in een C3 tank past zorgt er voor dat de literprijs uiteindelijk neerkomt op zo”n EUR. 2,00 per liter in plaats van 1,50. Verder werd mij nog gevraagd of ik een upgrade wilde. Voor een kleine bijbetaling kreeg in een grotere auto. Hoewel ik dit natuurlijk niet kan bewijzen, viel het mij op de sleutel van de C3 al klaar lag, en de papieren al waren geprint. Blijf ik dus met het knagende gevoel zitten dat ALS ik de upgrade had genomen nog steeds de C3 had meegekregen maar wel had bijbetaald. Ps: geen kwaad woord over de C3. Prima auto!
Rapporteren
2018-07-19 10:08:06
8 maanden geleden
2 10 0
Normally my experiences with Hertz are good and 4 star! But the guys at Hertz Preveza airport have there own rules.... After a 3 hour flight with 2 hours delay we arrived at Preveza airport to pick up our Terios or Renegade. Because the line was so long we decided to walk outside and we walked up the lot of Hertz... a lot of small cars and 1 SUV a jeep Renegade with our ordered childseat on board, great! When we wanted to pick up the keys at the office the woman said (whilst our bookingform and the keys of a renegade where next to her) that we booked a Suzuki Jimny and that was not possible with two persons and two kids - I said we ordered a Terios/Renegade and pointed at our bookingform. She called her manager and we had to pay a surplus of 450 euro (!!) on top of the few hundreds of euros we already paid. So i suggested then well take a smaller car...not possible...(the price of a renegade for that week was 425 euro normally but now we had to pay it extra) I can go on and on about these criminal practice... It doesnt suit Hertz and I would strongly suggest to remove your sign from that office..... Happy to further inform Hertz HQ
Rapporteren
2017-08-29 21:23:19
2 jaren geleden
1 10 0
Ik huurde via Car Hire Labs een auto bij Hertz in Timisoara, Roemenië. Afhalen ging vlot, terugbrengen ook. Maar enkele uren na thuiskomst kreeg ik telefoon dat ik diesel in de benzinetank zou hebben gedaan. Ik ben 100 % zeker dat dit niet waar is. Ik weet nog heel goed waar ik getankt heb en met welk pistool, en heb dit via Google Streetview duidelijk kunnen nakijken. Bovendien past een dieselvulpistool niet in een benzinewagen. En last but not least: na het tanken heb ik nog een kleine 10 km gereden zonder enig probleem. Volgens mijn eigen garage had de auto het geen 2 km uitgehouden. Helaas heb ik na het inleveren van de auto het bewijsje van het tanken weggegooid. Toch bleef Hertz beweren dat ik verkeerd getankt had. Het zou me niet verwonderen dat ik niet de eerste klant ben die dit meemaakt. Uiteindelijk kreeg ik een factuur van €158 voor het reinigen van de leidingen en het opnieuw voltanken. Zonder enige scrupule hebben ze €169 van mijn rekening gehaald. Gangsterpraktijken zijn het!
Rapporteren
2016-07-30 17:00:29
3 jaren geleden
1 10 0
via site 5 deurs auto gereserveerd en betaald voor vijf personen. bij ophalen wilden ze een 3 deurs voor 4 personen meegeven. toen we die weigerden konden we alleen via een dure up-grade een station meekrijgen. kennelijk een truck want na heel veel bellen van onze kant bleken ze de volgende dag wel de 5 deurs/5 personen te hebben. helaas waren we toen al op weg. we voelen ons behoorlijk opgelicht door Hertz. kennelijk gebruiken ze dit truckje om meer te verdienen. Heb bij andere verhuurbedrijven, bij het niet aanwezig zijn van de gereserveerde categorie, nooit een dure up-grade moeten nemen.
Rapporteren
2016-04-30 18:46:35
3 jaren geleden
2 10 0
Auto gehuurd op Tenerife via Elisa was here. Na een paarcdagen op achteraf weggetje een lekke band. HERZ geveld maar die gaven niet thuis. Ook niet toen ik aangaf dat het me niet lukte de band te verwisselen. Gelukkig iemand gestopt die me naar een garage heeft gebracht. Tuiskomertje Door garage er op gemonteerd encauro gewisseld kreeg vervolgens een kleinere auto mee. Wat echt slecht is dat je gewoon aan je lot wordt overgelaten bij pech. Waar een grote verhuurder klein in kan zijn. ......
Rapporteren
2016-04-27 12:48:04
3 jaren geleden
2 10 0
Auto gehuurd in Malaga in april. Nieuwe auto, perfect dus en snelle service op het vliegveld. Alleen na terugkomst wordt € 39,= afgeschreven van mijn Credit Card. Blijkt dat de tank niet vol zat terwijl ik in Mijas (25 km van het vliegveld) de tank bomvol heb gegooid. 100% volle tank kan nooit, ook niet als je een auto op haalt. Op het vliegveld is geen tankstation, dus later tanken kan niet.€ 39,=, daarvan is € 3,= benzine en de rest uurloon blijkt bij navraag bij Hertz Nederland. Mijn bezwaar hiertegen en mijn verzoek om dit te onderzoeken werd resoluut van tafel geveegd. Dus voor mij : Nooit geen Hertz meer !!
Rapporteren
2016-04-10 09:42:29
3 jaren geleden
8 10 0
Auto gehuurd op Tenerife airport zuid. Ik had alle verzekeringen al geregeld via de tussenpersoon. Werd nog wel extra verzekering aangeboden, maar niet over doorgezeurd toen ik aangaf dat de zaak al geregeld was. Auto zeer netjes, paar kleine beschadigingen die door de persoon achter de balie al opgeschreven waren. Bij inleveren, inspectie geen probleem of gezeur. Bij thuiskomst bleek mijn ereader kwijt te zijn. Ik vermoedde dat hij uit mijn jaszak tussen de stoelen van de huurauto was gevallen dus mail gestuurd. Ik verwachtte er verder niets meer van, maar binnen paar dagen ontving ik een mail van de klantenservice dat ze hem gevonden hadden. Binnen een week lag hij weer bij mij thuis in de bus tegen 9 euro verzendkosten. Prima service van Hertz! Volgende keer weer een auto van Hertz!
Rapporteren
2015-11-12 14:56:31
3 jaren geleden
10 10 0
Wegens omstandigheden moest onze vakantie worden ingekort met 1 dag. Dat is al vervelend genoeg, maar we moesten dus ook de auto eerder inleveren. Na een telefoontje was alles geregeld en kregen we netjes ons geld van 1 dag terug!
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.38
Bekijken
Beoordelen