Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Hertz ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Hertz
4.08 / 0 10
Er zijn 16 ervaringen toegevoegd
Hertz ervaring toevoegen Lees alle Hertz ervaringen

16 Hertz ervaringen

Start aan je beoordeling van Hertz
Klik hier om je beoordeling te geven
4 / 100
Beoordeeld op 23-09-2018 door
Bij Hertz Preveza aangekomen moest ik de benzine vooruit betalen. Ik moest EUR. 82,50 af rekenen voor 55 liter benzine. Dat was voordelig voor mij want dan betaalde ik slechts EUR. 1,50 per liter. Op mijn vraag of er wel 55liter benzine in een C3 past werd nadat zij een blik op haar scherm wierp stellig geantwoord dat dit inderdaad het geval was. Bijkomend voordeel was dat ik de tank dan kon leegrijden en de auto met een lege tank kon inleveren. De tank leegrijden gaat natuurlijk niet omdat je niet zonder wil komen te staan. In de praktijk blijft er misschien wel tussen de 5 en de 10 liter achter in de tank. Dit in combinatie met het feit dat er niet meer dan 45 liter in een C3 tank past zorgt er voor dat de literprijs uiteindelijk neerkomt op zo”n EUR. 2,00 per liter in plaats van 1,50.

Verder werd mij nog gevraagd of ik een upgrade wilde. Voor een kleine bijbetaling kreeg in een grotere auto. Hoewel ik dit natuurlijk niet kan bewijzen, viel het mij op de sleutel van de C3 al klaar lag, en de papieren al waren geprint. Blijf ik dus met het knagende gevoel zitten dat ALS ik de upgrade had genomen nog steeds de C3 had meegekregen maar wel had bijbetaald.

Ps: geen kwaad woord over de C3. Prima auto!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 19-07-2018 door
Normally my experiences with Hertz are good and 4 star!

But the guys at Hertz Preveza airport have there own rules....

After a 3 hour flight with 2 hours delay we arrived at Preveza airport to pick up our Terios or Renegade. Because the line was so long we decided to walk outside and we walked up the lot of Hertz... a lot of small cars and 1 SUV a jeep Renegade with our ordered childseat on board, great!
When we wanted to pick up the keys at the office the woman said (whilst our bookingform and the keys of a renegade where next to her) that we booked a Suzuki Jimny and that was not possible with two persons and two kids - I said we ordered a Terios/Renegade and pointed at our bookingform. She called her manager and we had to pay a surplus of 450 euro (!!) on top of the few hundreds of euros we already paid. So i suggested then well take a smaller car...not possible...(the price of a renegade for that week was 425 euro normally but now we had to pay it extra)

I can go on and on about these criminal practice... It doesnt suit Hertz and I would strongly suggest to remove your sign from that office.....

Happy to further inform Hertz HQ
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 22-09-2017 door
Bij deze wil ik jullie waarschuwen om nooit een auto te huren bij de firma Hertz.
Deze zomer huurden mijn ouders een auto bij hen en trokken hiermee door Italië. Alles verliep goed totdat ze aankwamen aan de luchthaven van Venetië. Aan de hand van mijn papa's IPhone (7) vonden zij met de GPS hun weg naar de luchthaven. Daar aangekomen werd de auto gecontroleerd door een 'inspecteur'. Vanwege een tijdsgebrek spoeiden ze zich naar de boottaxi's. Bijna vertrokken merkte mijn papa dat hij zijn gsm vergeten was in de auto. Mijn mama liep snel naar de plaats waar ze de auto achtergelaten hadden. De 'inspecteur' was reeds verdwenen en de aanwezige personen creëerden een dreigende sfeer. Geen gsm meer te vinden.... Mijn mama voelde zich niet veilig en voelde zich verplicht terug te keren naar mijn papa.
Eens aangekomen in Venetië lieten ze een pv opmaken bij de politie. Maar dit haalde niets uit. Wanneer men terug in België was probeerde we via allerlei kanalen in contact te komen met de klantendienst van Hertz. Dit lukte, maar doordat we niet konden bewijzen dat de gsm daar gepikt was, kregen we geen vergoeding.
Btw. Voor mijn papa was deze gsm heel waardevol en onmisbaar omdat hierin belangrijke gegevens in stonden en hij zijn zaken moest opvolgen.
Ik vind dit ronduit schandalig! Hoe kan je ooit bewijzen dat jouw gsm gestolen is op een bepaalde plaats?!?!
Te zielig voor woorden, dus bij deze waarschuw ik u, huur nooit bij Hertz.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 29-08-2017 door
Ik huurde via Car Hire Labs een auto bij Hertz in Timisoara, Roemenië. Afhalen ging vlot, terugbrengen ook. Maar enkele uren na thuiskomst kreeg ik telefoon dat ik diesel in de benzinetank zou hebben gedaan. Ik ben 100 % zeker dat dit niet waar is. Ik weet nog heel goed waar ik getankt heb en met welk pistool, en heb dit via Google Streetview duidelijk kunnen nakijken. Bovendien past een dieselvulpistool niet in een benzinewagen. En last but not least: na het tanken heb ik nog een kleine 10 km gereden zonder enig probleem. Volgens mijn eigen garage had de auto het geen 2 km uitgehouden. Helaas heb ik na het inleveren van de auto het bewijsje van het tanken weggegooid.
Toch bleef Hertz beweren dat ik verkeerd getankt had. Het zou me niet verwonderen dat ik niet de eerste klant ben die dit meemaakt.
Uiteindelijk kreeg ik een factuur van €158 voor het reinigen van de leidingen en het opnieuw voltanken. Zonder enige scrupule hebben ze €169 van mijn rekening gehaald. Gangsterpraktijken zijn het!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 30-07-2016 door
via site 5 deurs auto gereserveerd en betaald voor vijf personen. bij ophalen wilden ze een 3 deurs voor 4 personen meegeven. toen we die weigerden konden we alleen via een dure up-grade een station meekrijgen. kennelijk een truck want na heel veel bellen van onze kant bleken ze de volgende dag wel de 5 deurs/5 personen te hebben. helaas waren we toen al op weg.
we voelen ons behoorlijk opgelicht door Hertz. kennelijk gebruiken ze dit truckje om meer te verdienen. Heb bij andere verhuurbedrijven, bij het niet aanwezig zijn van de gereserveerde categorie, nooit een dure up-grade moeten nemen.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 30-04-2016 door
Auto gehuurd op Tenerife via Elisa was here. Na een paarcdagen op achteraf weggetje een lekke band. HERZ geveld maar die gaven niet thuis. Ook niet toen ik aangaf dat het me niet lukte de band te verwisselen. Gelukkig iemand gestopt die me naar een garage heeft gebracht. Tuiskomertje Door garage er op gemonteerd encauro gewisseld kreeg vervolgens een kleinere auto mee. Wat echt slecht is dat je gewoon aan je lot wordt overgelaten bij pech. Waar een grote verhuurder klein in kan zijn. ...... ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 27-04-2016 door
Auto gehuurd in Malaga in april. Nieuwe auto, perfect dus en snelle service op het vliegveld. Alleen na terugkomst wordt € 39,= afgeschreven van mijn Credit Card. Blijkt dat de tank niet vol zat terwijl ik in Mijas (25 km van het vliegveld) de tank bomvol heb gegooid. 100% volle tank kan nooit, ook niet als je een auto op haalt. Op het vliegveld is geen tankstation, dus later tanken kan niet.€ 39,=, daarvan is € 3,= benzine en de rest uurloon blijkt bij navraag bij Hertz Nederland. Mijn bezwaar hiertegen en mijn verzoek om dit te onderzoeken werd resoluut van tafel geveegd. Dus voor mij : Nooit geen Hertz meer !! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 10-04-2016 door
Auto gehuurd op Tenerife airport zuid. Ik had alle verzekeringen al geregeld via de tussenpersoon.

Werd nog wel extra verzekering aangeboden, maar niet over doorgezeurd toen ik aangaf dat de zaak al geregeld was.

Auto zeer netjes, paar kleine beschadigingen die door de persoon achter de balie al opgeschreven waren.

Bij inleveren, inspectie geen probleem of gezeur.

Bij thuiskomst bleek mijn ereader kwijt te zijn. Ik vermoedde dat hij uit mijn jaszak tussen de stoelen van de huurauto was gevallen dus mail gestuurd. Ik verwachtte er verder niets meer van, maar binnen paar dagen ontving ik een mail van de klantenservice dat ze hem gevonden hadden. Binnen een week lag hij weer bij mij thuis in de bus tegen 9 euro verzendkosten.

Prima service van Hertz!
Volgende keer weer een auto van Hertz!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 07-03-2016 door
OP internet auto geboekt bij HERTZ en betaald en niet gekozen voor all risk verzekering. OP vraag of ik die alsnog wilde antwoordde ik net als altijd met Nee, dank u.

De verkoper ging daarna heftig aan de slag met mijn besluit in twijfel trekken en zeggen dat ik dan het risico liep op 925 euro. Ik ging in gesprek dat ik toch een verzekering had; en als een ander bij mij naar binnen reed ik toch verzekerd was. Nee hoor, bij elke kras zou ik 925 moeten betalen!! De extra verzekering zou 141 euro kosten; meer dan het huurbedrag.( 133 euro) Ik werd geirriteerd en onzeker. Dat merkte hij en opeens vroeg hij met welke maatschappij ik gevlogen had. Omdat het Air Europa had kreeg ik opeens korting en hoefde maar 99,88 euro te betalen voor de extra verzekering. ( HEEL VREEMD) en daarvoor kreeg ook mijn vriendin recht om te rijden. Ik voelde mes op mijn keel; het zweet brak me uit en achter me stonden mensen te wachten en voelde dat ik niet anders kon en ben met tegenzin akkoord gegaan. Thuis gekomen heb ik gebeld met Hertz; een hele aardige meneer zei dat er onderzoek zou komen naar werkwijze in Gran Canaria, maar dan moest ik mijn verhaal even op de mail zetten. Dat heb ik gedaan en binnen 10 minuten had ik reactie. Niets inhoudelijk op mijn verhaal , alleen standaard dat de werknemer niets verkeerd had gedaan en dat de rekening correct was. Daar ging het mij helemaal niet om; het ging om de werkwijze van deze werknemer waardoor ik uiteindelijk een verzekering afsloot die ik niet wilde. ( die keus had ik al op internet gemaakt n.l.toen ik de auto reserveerde en betaalde) Kortom ; ook door de klantenservice voel ik me niet serieus genomen en ik betreur dat een gerenommeerd bedrijf als Hertz het blijkbaar dus goed vindt dat hun bedrijf hun klanten op zo'n manier benadert bij het afhalen van een huurauto op de luchthaven van Gran Canaria. Ik heb diverse auto's gehuurd, nooit met all risk en heb ik dit nooit meegemaakt. Slechte zaak en ik zal dus niet meer huren bij Hertz en ook zeker dit bedrijf niet aanraden.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 12-11-2015 door
Wegens omstandigheden moest onze vakantie worden ingekort met 1 dag. Dat is al vervelend genoeg, maar we moesten dus ook de auto eerder inleveren. Na een telefoontje was alles geregeld en kregen we netjes ons geld van 1 dag terug! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 17-09-2015 door
Van de zomer een auto gehuurd bij Hertz Florence airport. Van te voren betaald per voucher. Bij de Hertz balie vroegen ze of ik extra verzekeringen wou. Ik heb duidelijk NEE gezegd. Op het bonnetje wat mij gevraagd werd te ondertekenen om de auto mee te kunnen nemen, hadden ze toch die extra verzekeringen ingevuld, met vrij kleine lettertjes. Helaas ben er ten onrechte van uit gegaan dat ze mijn afwijzing van de extra verzekering hadden aangenomen. Ik zag wel een totaal bedrag. Maar de persoon bij de desk verklaarde dat dat een borg was voor eventuele schade. Heb ook geen kopie van dat bonnetje meegekregen.

Kortom: HERTZ probeert zijn klanten gewoon op te lichten. Ga dus nooit zomaar met HERTZ in zee. Controleer alles en ga uit van kwade trouw.

Ze proberen klagen ook moeilijk te maken door de afrekening niet mee te geven of op te sturen. En het enige contactgegeven dat ze vermelden is een (Italiaans) telefoonnummer. Geen mail of postadres.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7.2 / 100
Beoordeeld op 10-09-2015 door
Vanuit mijn studentenhuis verhuizen van Groningen naar Amsterdam. Vergelijking gedaan en Hertz was goedkoper dan andere aanbieders. Busje zo opgehaald in Groningen en dan afgeleverd in Amsterdam. Kost trouwens wel wat extra maar scheelt weer hoop tijd. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 15-07-2015 door
Ontzettend aardig personeel welke ons goed heeft geholpen. Het enigste minpuntje welke ik kon verzonnen was dat de Clio wel wat ouder was, maar wij wouden dan ook vooral een goedkope auto. Voor de rest alles netjes verlopen ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 13-07-2015 door
Ja hoor wij zijn er ook ingetrapt! Heerlijk goedkoop dacht ik een auto te huren in Sicilie. Nou deze man sprak dus voor gene meter engels maar ik moest wel ff 248 euro extra aan allerlei belasting betalen? Beetje vreemd he?? ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7.2 / 100
Beoordeeld op 17-06-2015 door
Hebben voor onze huwelijksreis een auto gehuurd in Sicilie via Hertz en eigenlijk alles was zoals afgesproken. De auto stond bij aankomst klaar en konden direct weg. Wel hadden we op het laatste moment nog een tomtom gehuurd waardoor we op het einden og 90 euro moesten betalen. Eerlijk gezegd hadden we 2 weken de auto gehuurd voor een aanzienlijk bedrag en vonden we het wel zo netjes als dit gewoon erbij zat, maar oke blijkbaar is dat niet het geval. Wel hebben ze dit netjes gecommuniceerd. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 01-06-2015 door
Wij hebben een auto gehuurd voor onze vriendinnen weeekend en eht was super. Heerlijk open dak en echte ven een weekend genoten :) ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
38% van de consumenten zijn tevreden over Hertz
Lees alle reviews en bekijk Hertz
Oke
© 2018 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy