Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Leaseplan ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

3.26
3.26 0 10
20 reviews
15% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-08-23 06:49:34
27 dagen geleden
2 10 0
Every time I come in contact with them, cheap isn't cheap enough. Instead of having maintenance at the dealer, they work with small local garages, not even dealers. Having driven Lease cars for over 20 years, this is the worst ever.
Rapporteren
2019-08-07 15:44:34
1 maanden geleden
1 10 0
Don't even think to do business with them.
I leased a car from them and then I decided to buy it. They told me that if I go before 1st of August to register it on my name, I have to pay penalties. I went on 1st of August to register the car at PostNL, at 8:30 in the morning and then I found out that I actually have to pay for 1 day the lease...

So doesn't matter how you do, you still have to pay them extra...

I would not recommend this company not even to the worse enemies...
Rapporteren
2019-07-16 09:24:54
2 maanden geleden
0 10 0
Na tien jaar klant te zijn geweest krijg ik een nota gepresenteerd die niet gespecificeerd is en dus niet duidelijk. Meerdere malen gevraagd om uitleg. Ik krijg geen antwoord alleen aanmaningskosten en dreiging met incasso..eindelijk iemand die reageert en dan nog krijg ik mijn verhaal niet uitgelegd. Zelf storneren ze de automatische incasso en leggen niets uit. Nog steeds geen gespecificeerde eindafrekening. Hoe moeilijk kan het zijn? Na dik tien jaar kom ik tot de conclusie dat Leaseplan niet meer is wat het was. Ik ga verder kijken! Mijn vriend zit bij Rebel Lease, die weten nog wat service is.
Rapporteren
2019-07-03 00:23:33
3 maanden geleden
2 10 0
Slecht te bereiken met vragen en elke persoon komt met een ander verhaal, daarbij all 2 keer mee gemaakt dat er rechtstreeks aan de telefoon gelogen wordt en valse informatie word gegeven.
Denk eerst 10 X na voordat je bij hun een contract afsluit. Auto verder goed, leaseplan zelf niet aan te raden.
Rapporteren
2019-06-04 09:51:50
4 maanden geleden
1 10 0
Wat een ontzettend slechte organisatie is dit, werkelijk alles gaat fout hier en er word absoluut niet meegedacht of ontlastend gewerkt. Alle communicatie loopt langs elkaar heen en iedere afdeling geeft een andere afdeling de schuld en je moet zelf overal achteraan mailen en dan gebeurt er nog niks. Inmiddels bijna in kort geding met ze omdat ze kosten in rekening hebben gebracht voor een leenauto van een schadegeval voor een bij ons niet bekend kentekenjQuery31101682840746084182_1559634573815 zelfs dit oppakken wordt niet gedaan dus dan maar procederen echt diep triest deze organisatie!! begin er niet aan!!!!
Rapporteren
2019-06-04 09:51:36
4 maanden geleden
1 10 0
Wat een ontzettend slechte organisatie is dit, werkelijk alles gaat fout hier en er word absoluut niet meegedacht of ontlastend gewerkt. Alle communicatie loopt langs elkaar heen en iedere afdeling geeft een andere afdeling de schuld en je moet zelf overal achteraan mailen en dan gebeurt er nog niks. Inmiddels bijna in kort geding met ze omdat ze kosten in rekening hebben gebracht voor een leenauto van een schadegeval voor een bij ons niet bekend kentekenjQuery31101682840746084182_1559634573815 zelfs dit oppakken wordt niet gedaan dus dan maar procederen echt diep triest deze organisatie!! begin er niet aan!!!!
Rapporteren
2019-06-04 09:51:07
4 maanden geleden
1 10 0
Wat een ontzettend slechte organisatie is dit, werkelijk alles gaat fout hier en er word absoluut niet meegedacht of ontlastend gewerkt. Alle communicatie loopt langs elkaar heen en iedere afdeling geeft een andere afdeling de schuld en je moet zelf overal achteraan mailen en dan gebeurt er nog niks. Inmiddels bijna in kort geding met ze omdat ze kosten in rekening hebben gebracht voor een leenauto van een schadegeval voor een bij ons niet bekend kentekenjQuery31101682840746084182_1559634573815 zelfs dit oppakken wordt niet gedaan dus dan maar procederen echt diep triest deze organisatie!! begin er niet aan!!!!
Rapporteren
2019-06-04 09:50:07
4 maanden geleden
1 10 0
Wat een ontzettend slechte organisatie is dit, werkelijk alles gaat fout hier en er word absoluut niet meegedacht of ontlastend gewerkt. Alle communicatie loopt langs elkaar heen en iedere afdeling geeft een andere afdeling de schuld en je moet zelf overal achteraan mailen en dan gebeurt er nog niks. Inmiddels bijna in kort geding met ze omdat ze kosten in rekening hebben gebracht voor een leenauto van een schadegeval voor een bij ons niet bekend kentekenjQuery31101682840746084182_1559634573815 zelfs dit oppakken wordt niet gedaan dus dan maar procederen echt diep triest deze organisatie!! begin er niet aan!!!!
Rapporteren
2019-06-04 09:49:58
4 maanden geleden
1 10 0
Wat een ontzettend slechte organisatie is dit, werkelijk alles gaat fout hier en er word absoluut niet meegedacht of ontlastend gewerkt. Alle communicatie loopt langs elkaar heen en iedere afdeling geeft een andere afdeling de schuld en je moet zelf overal achteraan mailen en dan gebeurt er nog niks. Inmiddels bijna in kort geding met ze omdat ze kosten in rekening hebben gebracht voor een leenauto van een schadegeval voor een bij ons niet bekend kentekenjQuery31101682840746084182_1559634573815 zelfs dit oppakken wordt niet gedaan dus dan maar procederen echt diep triest deze organisatie!! begin er niet aan!!!!
Rapporteren
2019-04-25 13:08:22
5 maanden geleden
3 10 0
Vaak onverstaanbaar, onverschillig overkomen. Een vraag gesteld krijgen en bij het beantwoorden op mute gezet worden, waarbij je het antwoord vervolgens moet herhalen onder het mom van "ik heb u niet goed verstaan". Onduidelijk informatie geven.
Afspraak via mijnLeasplan inplannen voor het ophalen van de auto, maar niet de afspraak nakomen. Regelmatig nabellen om de stand van zaken te controleren.
Dit is puur op basis van mijn ervaringen van de afgelopen 10 dagen.
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
3.26

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730