Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Leaseplan ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

3.08
3.08 0 10
23 reviews
13% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-04-26 03:56:29
3 maanden geleden
0 10 0
Auto besteld via ANWB in november 2019, besteld 17 december 2019. Met verwachte levertijd 8-12 weken. Na bestelling pas duidelijkheid over verwachte leverweek, week 14 2020. Verwachte aflevering bij dealer 1 april "waarschijnlijk" grappig bedoelt, maar geen grap en geen auto. Terwijl op 29 maart 1e mailbericht komt met melding gefeliciteerd binnenkort wordt uw auto geleverd, binnen enkele dagen ontvangt u de 2e mail over de betaling. Welke, betaling lever eerst maar het bestelde, daarna komt de betaling wel. Vanwege corona uitgesteld naar week 24 in 2020, naar verwachting. Aangeboden contract om te zetten wordt direct afgewezen, of kan het afkopen met 3 maand termijnen. Voorloop auto tegen gereduceerd tarief is ook in eerste instantie niet mogelijk omdat hun kantoren dicht zijn. Na vele telefoongesprekken wordt 1 maand termijn gratis aangeboden. Als tegen bericht gevraagt toch te kijken naar voorloopauto met 1 maand termijn cadeau. Maar je raad het al, nee het is de voorloopauto en geen vergoeding. Nu maar rechtsbijstand ingeschakeld, wellicht dat Leaseplan dan eindelijk eens mee gaat denken.
Rapporteren
2020-03-10 12:50:08
4 maanden geleden
1 10 0
Sinds augustus 19 private lease auto ingeleverd. Schade laten maken. Geprobeerd via Waarborgfonds is niet gelukt, te laat ingediend (hoorde ik vandaag 10 maart 20)

Schade laten repareren aan achterbumper, vlak voor inleveren. Bij Schadenet namen ze paar krassen op zijkant ook gelijk mee. Mooi denk je dan.

Wat blijkt, dit worden als 2 verschillende schades gezien en dus dubbel eigen risico van E 300. Hierover kreeg ik dus 9 maart 20 ineens een factuur voor eigen risico nog te betalen.

Leaseplan had intern wat fout ingeboekt, werd gezegd. De schade van dit en van dat geboekt op weet ik veel.....

Geloof maar niet dat Leaseplan je tegemoet komt. Niks, nada.

De klant staat niet voorop bij Leaseplan. Ach! Dit kunnen ze uiteraard doen, macht regeert.

Tenenkrommend slechte service en klantvriendelijkheid komt Leaseplan ten deel. Heel triest

Rapporteren
2019-11-29 16:53:37
8 maanden geleden
1 10 0
Lease nooit bij leaseplan
Oplichters!!
Ze zetten op hun pagina dat als je een schade hebt van minder dan 2cm ( wat al snel gebeurd door losliggende steentjes op de weg) dat dit acceptabel is. Nergens staat op hun site dat als er in een scherm twee plekjes zitten dat dit onacceptabel is.kleine gebruikersschade wordt dus in rekening gebracht kost je gelijk 300,- euro terwijl die wel zo wordt doorverkocht. Ze ver teelde dat de auto namelijk al in de verkoop stond. Ook mocht ik mijn auto een maand eerder inleveren zonder kosten dit is niet gebeurd de extra kilometers die ik niet had gereden werden met het laatste termijn bedrag verrekend waardoor ik niets van die kilometers terug kreeg. Ik lease hier nooit en dan ook nooit meer en zou het niemand aanraden ook.
Rapporteren
2019-08-23 06:49:34
11 maanden geleden
2 10 0
Every time I come in contact with them, cheap isn't cheap enough. Instead of having maintenance at the dealer, they work with small local garages, not even dealers. Having driven Lease cars for over 20 years, this is the worst ever.
Rapporteren
2019-08-07 15:44:34
11 maanden geleden
1 10 0
Don't even think to do business with them.
I leased a car from them and then I decided to buy it. They told me that if I go before 1st of August to register it on my name, I have to pay penalties. I went on 1st of August to register the car at PostNL, at 8:30 in the morning and then I found out that I actually have to pay for 1 day the lease...

So doesn't matter how you do, you still have to pay them extra...

I would not recommend this company not even to the worse enemies...
Rapporteren
2019-07-16 09:24:54
1 jaren geleden
0 10 0
Na tien jaar klant te zijn geweest krijg ik een nota gepresenteerd die niet gespecificeerd is en dus niet duidelijk. Meerdere malen gevraagd om uitleg. Ik krijg geen antwoord alleen aanmaningskosten en dreiging met incasso..eindelijk iemand die reageert en dan nog krijg ik mijn verhaal niet uitgelegd. Zelf storneren ze de automatische incasso en leggen niets uit. Nog steeds geen gespecificeerde eindafrekening. Hoe moeilijk kan het zijn? Na dik tien jaar kom ik tot de conclusie dat Leaseplan niet meer is wat het was. Ik ga verder kijken! Mijn vriend zit bij Rebel Lease, die weten nog wat service is.
Rapporteren
2019-07-03 00:23:33
1 jaren geleden
2 10 0
Slecht te bereiken met vragen en elke persoon komt met een ander verhaal, daarbij all 2 keer mee gemaakt dat er rechtstreeks aan de telefoon gelogen wordt en valse informatie word gegeven.
Denk eerst 10 X na voordat je bij hun een contract afsluit. Auto verder goed, leaseplan zelf niet aan te raden.
Rapporteren
2019-06-04 09:51:50
1 jaren geleden
1 10 0
Wat een ontzettend slechte organisatie is dit, werkelijk alles gaat fout hier en er word absoluut niet meegedacht of ontlastend gewerkt. Alle communicatie loopt langs elkaar heen en iedere afdeling geeft een andere afdeling de schuld en je moet zelf overal achteraan mailen en dan gebeurt er nog niks. Inmiddels bijna in kort geding met ze omdat ze kosten in rekening hebben gebracht voor een leenauto van een schadegeval voor een bij ons niet bekend kentekenjQuery31101682840746084182_1559634573815 zelfs dit oppakken wordt niet gedaan dus dan maar procederen echt diep triest deze organisatie!! begin er niet aan!!!!
Rapporteren
2019-06-04 09:51:36
1 jaren geleden
1 10 0
Wat een ontzettend slechte organisatie is dit, werkelijk alles gaat fout hier en er word absoluut niet meegedacht of ontlastend gewerkt. Alle communicatie loopt langs elkaar heen en iedere afdeling geeft een andere afdeling de schuld en je moet zelf overal achteraan mailen en dan gebeurt er nog niks. Inmiddels bijna in kort geding met ze omdat ze kosten in rekening hebben gebracht voor een leenauto van een schadegeval voor een bij ons niet bekend kentekenjQuery31101682840746084182_1559634573815 zelfs dit oppakken wordt niet gedaan dus dan maar procederen echt diep triest deze organisatie!! begin er niet aan!!!!
Rapporteren
2019-06-04 09:51:07
1 jaren geleden
1 10 0
Wat een ontzettend slechte organisatie is dit, werkelijk alles gaat fout hier en er word absoluut niet meegedacht of ontlastend gewerkt. Alle communicatie loopt langs elkaar heen en iedere afdeling geeft een andere afdeling de schuld en je moet zelf overal achteraan mailen en dan gebeurt er nog niks. Inmiddels bijna in kort geding met ze omdat ze kosten in rekening hebben gebracht voor een leenauto van een schadegeval voor een bij ons niet bekend kentekenjQuery31101682840746084182_1559634573815 zelfs dit oppakken wordt niet gedaan dus dan maar procederen echt diep triest deze organisatie!! begin er niet aan!!!!
Rapporteren
3.08