Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Leaseplan ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

leaseplan
Leaseplan
2.4 / 0 10
Er zijn 5 ervaringen toegevoegd
Leaseplan ervaring toevoegen

5 Leaseplan ervaringen

Start aan je beoordeling van Leaseplan
Klik hier om je beoordeling te geven
Andere kozen voor
1 / 100
Beoordeeld op 11-07-2017 door
beste lezers van deze review, er zijn 101 manieren om je te laten oplichten laat leaseplan er niet een zijn. service verlenen ze alleen in het traject tot aan de lease vanaf dat moment ben je alleen nog maar de melkkoe. ik heb een nieuwe bedrijfswagen op lease uit het niets valt de spiegel eruit en zijn de kosten voor onszelf. ik krijg dan vervangend vervoer aangeboden een bedrijfswagen uit eigen voorraad van de dealer die al zeker 15 jaar oud is en waarmee je zeker niet bij een klant wilt aankomen, en toch gewoon een factuurtje sturen. 2 weken later zelfde bedrijfswagen, zodra ik richting aangeef doet deze het niet en gaat zelfs de verlichting uit. LEVENSGEVAARLIJK !!! heb daarna moeten strijden voor vervangend vervoer waarbij een bedrijfswagen vervagen werd door een personenauto waar ik niets aan heb aangezien ik lading moet vervoeren. meerdere malen contact gehad met leaseplan om verschillende zaken. voel mij niet serieus genomen men denkt zeker niet mee met de ondernemer en alles word teruggeschroven naar de ondernemer. na afloop van dit contract ga ik 6 bedrijfswagens leasen via een echt kwalitatief leasebedrijf. geld afpakken kan iedereen maar daar service voor bieden doen er maar weinigen het. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 10-03-2017 door
Pas op met het lease van een occasion lease bij leaseplan, bij ingebruiknamen van de auto word deze geleverd zonder opname rapport, als je dan de auto inlevert krijg je de rekening van ieder krasje.Voor ons was het eenmalig een occasionlease van leaseplan, doen wij nooit meer. Tevens slechte bereikbaarheid bij vragen / opmerkingen. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 30-08-2016 door
Dit bedrijf maakt afspraken en komt ze vervolgens niet na! Ga absoluut niet met ze in zee ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 08-12-2015 door
In april 2015 kocht ik een prachtige 2e hands Volkswagen Polo Blue Motion bij jullie. Nog geen 4 jaar oud en met een prima kilometerstand van 109.000 km.Jullie zijn Autoleaseplan een groot, professioneel en, naar ik dacht, goed te boek staand bedrijf. Door jullie verkocht als zijnde steeds door de dealer onderhouden.Voor de komende jaren verwachtten wij geen grote problemen.Het was daarom extra vervelend dat net een half jaar later zich al twee forse mankementen voordoen.Ten eerste bleken de remblokken én remschijven tot op de draad versleten. Terwijl ik en mijn vrouw heel bewust rijden en zoveel mogelijk op de motor remmen en laten uitrollen. Ik kan niet anders concluderen dat de vorige gebruiker (s) dit heeft veroorzaakt.Mike (senior-verkoper bij Autoleaseplan belt mij terug) legt mij nog even begripvol uit dat dit slijtageonderdelen zijn en daar vergoeden zij niks van. Dit deed Mike heel goed, precies zoals hij dat in zijn opleiding tot verkoper heeft geoefend: met alle begrip aan de klant vertellen dat je als vertegenwoordiger van een groot en machtig bedrijf lak hebt aan de rechten van individuen.Vervolgens moet de EGR klep compleet vervangen worden.Toen ik daarover met Autoleaseplan telefonisch in contact trad, kreeg ik tot mijn grote verbazing nul op rekest van de junior verkoper aan de andere kant van de lijn. Nu heb ik deze klacht naar Autoleaseplan verstuurd per mail en wordt ik vereerd met een telefoontje van senior verkoper Mike die mij precies hetzelfde "wij staan volledig in ons recht en kunnen niks voor u doen"-praatje verkoopt.Ik heb dan het "geluk" gehad dat ik samen met mijn dealergarage coulance heb bedongen voor de onderdelen van de EGR klep bij Volkswagen zelf. Een actie die eigenlijk door de verkoper hoort te worden ondernomen.Maar de montagekosten moest ik wel volledig zelf betalen. Op verschillende sites staat hierover dat de verkoper deze montagekosten op zich dient te nemen, want dat vergoed de fabrikant, zoals ondervonden, inderdaad niet.Wat de EGR betreft: overal is al jaren bekend dat dit onderdeel sowieso kapot gaat, de vraag is alleen wanneer.Op het moment dat ik een relatief nieuwe auto rijd mag ik toch minimaal verwachten dat ik alleen met heel veel pech zo'n dure reparatie voor mijn kiezen krijg.Nu kreeg ik er binnen afzienbare tijd maar liefst twee!Autoleaseplan zou hiervoor gewoon een terug roep actie moeten doen. En niet de consument op laten draaien voor een falen van hun kant.Ik heb de eerste stap gezet door te vertrouwen op Autoleaseplan en datgene waar zij voor claimen te staan namelijk, het leveren van een goed product en "geen verassingen achteraf". En wat doet Autoleaseplan....niks: ze laten mij gewoon doodleuk voor de kosten opdraaien met een hele begripvol geformuleerde versie van "voor jou tien anderen".In Duitsland nemen zij tenminste verantwoordelijkheid voor deze problemen en worden de EGR-kleppen kostenloos vervangen.Ik verwacht dat door het indienden van deze klacht verantwoordelijkheid word genomen door Autoleaseplan en ik mijn geld terug krijg voor deze reparatie.Ik overweeg juridische stappen op basis van het conformiteitsbeginsel. Seniorverkoper Mike vroeg mij wat ik daar precies mee bedoelde. Toen ik hem dit uitlegde, vond Mike dit toch echt de verantwoordelijkheid van de fabrikant. Terwijl dit toch echt bij de verkoper thuis hoort.Alle vrienden en kennissen aan wie ik Autoleaseplan de afgelopen tijd steeds met veel vertrouwen heb aangeraden ga ik nu ook op de hoogte stellen van hun reactie. Deze review is daar het begin van.Tot slot heeft Autoleaseplan mij als terugkerende klant in ieder geval verloren. Ik ben benieuwd met welk gelikt antwoord Autoleaseplan hier weer op gaat reageren zonder mij conform hun bedrijfsvoering daadwerkelijk tegemoet te komen. (niet dus!)Sterke punten: Verkooppraatjes.Zwakke punten: Verkooppraatjes en zeer doorzichtige menselijke, want eigenlijk puur zakelijke houding. Ook het woord coulance staat niet in hun woordenboek.Jan Willem beveelt LeasePlan NIET aan bij vrienden/bekenden ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 04-09-2014 door
Moet zeggen dat ik me redelijk in de omschrijving kan vinden. Je zit aan vaste lasten vast en komt niet voor onverwachte kosten te staan! Let wel op dat je kosten waarschijnlijk maandelijks wat hoger uit komen te vallen dan als je alles zelf kan betalen.

Het is dus niet per definitie dat je goedkoper uit bent met een auto lease, maar het wel zo makkelijk!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy