Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Sixt ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Sixt ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten
Sixt
5.44 / 0 10
Er zijn 5 ervaringen toegevoegd
Sixt ervaring toevoegen

5 Sixt ervaringen

Start aan je beoordeling van Sixt
Klik hier om je beoordeling te geven
Andere kozen voor
1 / 100
Beoordeeld op 18-09-2016 door
Vanwege drukke verkeersomstandigheden kwam ik nog geen half uur te laat aan om onze huurauto in te leveren. De betreffende medewerker maakte me enorm blij door mij te vertellen dat ik geen extra kosten zou krijgen. Een week later ontvang ik toch de rekening voor een extra dag. Dit netjes gemeld bij Sixt, maar de toezeggingen van hum medewerker worden niet gehonoreerd en ik moet de extra dag gewoon betalen. Als de medewerker dit gewoon had verteld, had ik dit geaccepteerd maar nu zeker niet. Voor mij geen SIXT meer. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 26-08-2016 door
Wij hebben de auto met blikschade teruggebracht omdat wij de vangrail geschampt hadden. Gelukkig geen blessures, alleen blikschade. Tja, wel krassen van voor tot achter, dus eigen risico foetsie. Terecht, dat is onze keuze geweest.SIXT heeft ons later een oor proberen aan te naaien door te zeggen dat de auto niet verzekerd zou zijn geweest (ondanks de door ons afgesloten verzekering !!!!!) omdat wij de politie er niet bij gehaald hadden. Of wij even de 6.000,- euro schade wilden betalen. Zo niet dan zouden we in een systeem (ELENA systeem van de BOVAG) komen zodat we nooit meer ergens een auto zouden kunnen huren. En om het nog erger te maken werden we meteen beschuldigd van "doorrijden na een ongeval" alsmede van een "vluchtmisdrijf". Het is bedreiging en bangmakerij van de hoogste plank doorspekt met valse beschuldigingen. Het wordt overigens gedaan door meneer Jeroen Snoek van de Schade-afdeling in Hoofddorp.Het is dat wij sterk in onze schoenen staan, maar ik denk dat de meeste mensen onder druk van de juridische afdeling van een bedrijf als SIXT en de door SIXT gestuurde deurwaarders wel tot betaling over zouden gaan. Of, op z'n minst zouden happen in de snel voorgelegde betalingsregeling.Wij hebben van begin tot eind gezegd dat een rechter uitspraak mag doen als zij (SIXT) denken dat ze in hun recht staan. Uiteindelijk hebben ze de gang naar de rechter natuurlijk nooit gemaakt. Ze wisten van begin af aan natuurlijk al dat ze geen poot hadden om op te staan.NOOIT MEER SIXT, dankzij Jeroen Snoek van de Schade-afdeling te Hoofddorp.PS: Het ELENA systeem is door de BOVAG in het leven geroepen om autoverhuurder de mogelijkheid te bieden elkaar te informeren over autodieven, wanbetalers en ander gespuis. Het is niet bedoeld om SIXT een instrument in handen te geven om klanten onder druk te zetten om één of andere (onterechte en ongegronde) vordering te laten betalen. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7.2 / 100
Beoordeeld op 20-10-2015 door
Ik heb voor mijn vakantie in Juli een auto gehuurd bij Sixt Eindhoven en helaas meteen een mindere ervaring bij de bali. Ik moest opeens allerlei verzekeringen nemen welke mij niet duidelijk waren. Dit kosten mij toch het nodige waar ik geen rekening mee had gehouden, maar oke ik moest de auto hebben dus betaald (iets meer dan 100 euro). De auto was voor de rest prima en bij inleveren heb ik niks meer vernomen dus alles lijkt prima. Let dus goed op dat je wel wat meer kwijt bent dan je in eerste instantie denkt. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 14-10-2015 door
Een auto huren bij Sixt kan je echt zonder problemen doen! Zelf twee dagen een auto gehuurd en waren dik tevreden. Het enigste is dat ik nog wel ee nbeetje schrok van de prijs om een auto te huren. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 04-10-2015 door
Vind Sixt een super en betrouwbare autoverhuurder. Helaas vind ik wel de website een beetje omslachtig. Zo moet je echt alles aanvinken als je dat wilt verzeker. Bijvoorbeeld ook diefstalverzekering. Toch redelijk standaard zou je zeggen?? Ook is het aan te raden zodra je de auto ophaalt of alles goed is ingevuld. Zo was bij mij de eigenrisico niet goed verwerkt. Voor de rest was bij de auto inleveren alles goed en netjes verlopen. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy