Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Sixt ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Sixt ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten
Sixt
3.94 / 0 10
Er zijn 15 ervaringen toegevoegd
Sixt ervaring toevoegen

15 Sixt ervaringen

Start aan je beoordeling van Sixt
Klik hier om je beoordeling te geven
2 / 100
Beoordeeld op 12-10-2018 door
Auto gehuurd bij Sixt op Schiphol voor 3 dagen.
Na 40 minuten wachten bij de balie en dan nog eens 15 minuten bij het ophalen van de auto, eindelijk op weg.

Na het inleveren blijkt het volgende :
- eerst 20 euro extra kosten voor "banden en voorruit bescherming" : nooit van gehoord en nooit op gewezen of gevraagd. Ergens verborgen in de kleine lettertjes

- en dan, tot mijn grote verrassing, komt Sixt 3 weken later met : er schade aan de auto (er was niemand aanwezig bij het inleveren van de auto op Eindhoven luchthaven) terwijl ik 100% geen scahde heb veroorzaakt. Wagen is waarschijnlijk sinds dien al 10 keer verhuurd aan anderen.

Sixt mijden. Wat een rotzooi daar.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 18-09-2018 door
Na een botsing buiten onze schuld om, kregen we geen vervang auto, maar moesten we nog 800 km door Marokko rijden met een kapotte achteras. Gelukkig is alles goed gegaan. Tijdens het ongeluk is Sixt komen kijken en de politie betrokken. Bij het inleveren van de auto, bleek dat er een papiertje ontbrak. Waardoor we ons eigen risico niet terug hebben gekregen. Sixt is niet bereikbaar voor commentaar.

Ik raad niemand Sixt aan! Als er problemen zijn ze slecht bereikbaar bij een ongeluk en de handelingen daarna ook.

....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 28-08-2018 door
Afgelopen vakantie bij Sixt onze auto gehuurd op het vliegveld. Prijs is wel wat aan de hoge kant, maar we hadden inclusief volledige verzekering. We hoefden dus ook nergens naar te kijken. We konden meteen onze auto meenemen, het nieuwste model Polo met maar weinig kilometers. Halverwege de week besloten we ergens anders nog te overnachten en na een telefoontje konden we zonder problemen onze auto ergens anders inleveren dan waar we hem hadden gehaald. Ook bij het inleveren hoefden we nergens naar te kijken, leverden we de sleutels in en kregen we vrijwel meteen die week het geld wat gereserveerd stond op de creditcard terug. Al met al een topervaring gehad bij Sixt! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
4 / 100
Beoordeeld op 11-08-2018 door
We hebben enorm lang moeten wachten (ca een uur) terwijl er maar 2 mensen voor ons in de rij stonden. Er werd steeds meegelopen naar auto's aangezien de mensen voor ons niet konden beslissen wat voor auto ze wilden huren.

Eenmaal aan de beurt werd er diverse malen gezegd dat onze verzekering alleen de body van de auto dekt en niet de wielen en de ruiten. Dit terwijl ze niet eens op de hoogte waren van de verzekering die wij gesloten hadden. Dit is zeer irritant (ze proberen je heel bang te maken voor evt. onverzekerde hoge kosten aan de auto).

Daarna krijg je in het Spaans een 'waslijst'mee met schades op de auto (die ergens geparkeerd staat waar het niet al te licht is). Probeer daar maar eens uit te komen. Toch wel belangrijk willen ze jou deze schades achteraf niet in de schoenen schuiven. Verder was de auto niet echt schoon aan de buitenkant.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 29-06-2018 door
Auto gehuurd in Faro bij de luchthaven, het was drama om de auto op te halen aangezien er 32 wachtenden voor ons waren en dus anderhalf uur hebben zitten wachten( personeel deed hun best). Na drie weken breng je de auto terug staan er wel zeker 20 wachtenden voor ons om de auto in te leveren en dat ging zo tergend langzaam dat we de auto aan de kant gezet hebben en de sleutels achtergelaten omdat we anders onze vlucht niet zouden redden, niu die hebben we ook maar net gered terwijl we voldoende tijd in acht hadden genomen maar Sixt er een mega puinzooi van heeft. Voor ons nooit meer!!! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 20-04-2018 door
Een auto gehuurd bij Sixt op de luchthaven van Valencia. Vooraf leek het een goeie deal te zijn, ook voor extra zekerheid gekozen met 0-euro eigen risico. Totdat na afloop het totaalbedrag werd afgeschreven. Er kwam nog eens doodleuk 168 euro bij vanuit het niets. Op de eindfactuur zag ik tot mijn grote verbazing een 'Protection Comfort' pakket waar ik helemaal niet voor gekozen had. Ook dubbel op omdat ik al extra geld betaalde voor 0-euro eigen risico.

Na veel bellen is er door Sixt mondeling toegezegd dit bedrag te vergoeden. Hier wacht ik nog op maar heb er weinig vertrouwen in. Geen Sixt meer voor mij in de toekomst!!!!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 14-01-2018 door
Dieven. Als je met je credit card betaald en je annuleert tijdig ben je gewoon je geld kwijt ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 02-01-2018 door
AUTO OPHALEN WAARDELOOS.

AUTO INLEVEREN WAARDELOOS.

FINANCIEELE AFWIKKELING WAARDELOOS.

BEOORDELING HUURAUTO WAARDELOOS, NIET VERGELIJKBAAR MET EIGEN AUTO.

NEVER NOOIT MEER EEN HUURAUTO VAN SIXT.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 30-12-2017 door
In de kerstvakantie heb ik zeer goede ervaringen opgedaan met huren bij Sixt in Milaan. Het is misschien niet de goedkoopste verhuurder, maar daar staat tegenover: geen wachtrij, goed engelstalige service, een prima auto, heldere voorwaarden, geen gedoe bij het inleveren. Tusentijds bijschrijven van een extra chauffeur op een ander kantoor ging ook soepeltjes.
Als enige nadeel kan ik bedenken dat de auto binnen beter schoongemaakt zou kunnen zijn (maar dat is bijna altijd en bij elke verhuurder zo).
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 04-12-2017 door
NOOIT MEER!

Vooraf tekenen voor de auto en achteraf deze handtekening gebruiken op een schadeformulier met daarop schade die wij niet veroorzaakt hebben.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 18-09-2016 door
Vanwege drukke verkeersomstandigheden kwam ik nog geen half uur te laat aan om onze huurauto in te leveren. De betreffende medewerker maakte me enorm blij door mij te vertellen dat ik geen extra kosten zou krijgen.
Een week later ontvang ik toch de rekening voor een extra dag. Dit netjes gemeld bij Sixt, maar de toezeggingen van hum medewerker worden niet gehonoreerd en ik moet de extra dag gewoon betalen.
Als de medewerker dit gewoon had verteld, had ik dit geaccepteerd maar nu zeker niet.
Voor mij geen SIXT meer.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 26-08-2016 door
Wij hebben de auto met blikschade teruggebracht omdat wij de vangrail geschampt hadden. Gelukkig geen blessures, alleen blikschade. Tja, wel krassen van voor tot achter, dus eigen risico foetsie. Terecht, dat is onze keuze geweest.

SIXT heeft ons later een oor proberen aan te naaien door te zeggen dat de auto niet verzekerd zou zijn geweest (ondanks de door ons afgesloten verzekering !!!!!) omdat wij de politie er niet bij gehaald hadden. Of wij even de 6.000,- euro schade wilden betalen. Zo niet dan zouden we in een systeem (ELENA systeem van de BOVAG) komen zodat we nooit meer ergens een auto zouden kunnen huren. En om het nog erger te maken werden we meteen beschuldigd van "doorrijden na een ongeval" alsmede van een "vluchtmisdrijf". Het is bedreiging en bangmakerij van de hoogste plank doorspekt met valse beschuldigingen. Het wordt overigens gedaan door meneer Jeroen Snoek van de Schade-afdeling in Hoofddorp.

Het is dat wij sterk in onze schoenen staan, maar ik denk dat de meeste mensen onder druk van de juridische afdeling van een bedrijf als SIXT en de door SIXT gestuurde deurwaarders wel tot betaling over zouden gaan. Of, op z'n minst zouden happen in de snel voorgelegde betalingsregeling.

Wij hebben van begin tot eind gezegd dat een rechter uitspraak mag doen als zij (SIXT) denken dat ze in hun recht staan. Uiteindelijk hebben ze de gang naar de rechter natuurlijk nooit gemaakt. Ze wisten van begin af aan natuurlijk al dat ze geen poot hadden om op te staan.

NOOIT MEER SIXT, dankzij Jeroen Snoek van de Schade-afdeling te Hoofddorp.

PS:
Het ELENA systeem is door de BOVAG in het leven geroepen om autoverhuurder de mogelijkheid te bieden elkaar te informeren over autodieven, wanbetalers en ander gespuis. Het is niet bedoeld om SIXT een instrument in handen te geven om klanten onder druk te zetten om één of andere (onterechte en ongegronde) vordering te laten betalen.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7.2 / 100
Beoordeeld op 20-10-2015 door
Ik heb voor mijn vakantie in Juli een auto gehuurd bij Sixt Eindhoven en helaas meteen een mindere ervaring bij de bali. Ik moest opeens allerlei verzekeringen nemen welke mij niet duidelijk waren. Dit kosten mij toch het nodige waar ik geen rekening mee had gehouden, maar oke ik moest de auto hebben dus betaald (iets meer dan 100 euro). De auto was voor de rest prima en bij inleveren heb ik niks meer vernomen dus alles lijkt prima. Let dus goed op dat je wel wat meer kwijt bent dan je in eerste instantie denkt. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 14-10-2015 door
Een auto huren bij Sixt kan je echt zonder problemen doen! Zelf twee dagen een auto gehuurd en waren dik tevreden. Het enigste is dat ik nog wel ee nbeetje schrok van de prijs om een auto te huren. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 04-10-2015 door
Vind Sixt een super en betrouwbare autoverhuurder. Helaas vind ik wel de website een beetje omslachtig. Zo moet je echt alles aanvinken als je dat wilt verzeker. Bijvoorbeeld ook diefstalverzekering. Toch redelijk standaard zou je zeggen?? Ook is het aan te raden zodra je de auto ophaalt of alles goed is ingevuld. Zo was bij mij de eigenrisico niet goed verwerkt. Voor de rest was bij de auto inleveren alles goed en netjes verlopen. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
© 2018 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy