Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Sixt ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.74
4.74 0 10
12 reviews
42% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2018-10-12 19:35:50
9 maanden geleden
2 10 0
Auto gehuurd bij Sixt op Schiphol voor 3 dagen. Na 40 minuten wachten bij de balie en dan nog eens 15 minuten bij het ophalen van de auto, eindelijk op weg. Na het inleveren blijkt het volgende : - eerst 20 euro extra kosten voor "banden en voorruit bescherming" : nooit van gehoord en nooit op gewezen of gevraagd. Ergens verborgen in de kleine lettertjes - en dan, tot mijn grote verrassing, komt Sixt 3 weken later met : er schade aan de auto (er was niemand aanwezig bij het inleveren van de auto op Eindhoven luchthaven) terwijl ik 100% geen scahde heb veroorzaakt. Wagen is waarschijnlijk sinds dien al 10 keer verhuurd aan anderen. Sixt mijden. Wat een rotzooi daar.
Rapporteren
2018-09-18 09:19:50
9 maanden geleden
1 10 0
Na een botsing buiten onze schuld om, kregen we geen vervang auto, maar moesten we nog 800 km door Marokko rijden met een kapotte achteras. Gelukkig is alles goed gegaan. Tijdens het ongeluk is Sixt komen kijken en de politie betrokken. Bij het inleveren van de auto, bleek dat er een papiertje ontbrak. Waardoor we ons eigen risico niet terug hebben gekregen. Sixt is niet bereikbaar voor commentaar. Ik raad niemand Sixt aan! Als er problemen zijn ze slecht bereikbaar bij een ongeluk en de handelingen daarna ook.
Rapporteren
2018-08-28 11:53:10
10 maanden geleden
10 10 0
Afgelopen vakantie bij Sixt onze auto gehuurd op het vliegveld. Prijs is wel wat aan de hoge kant, maar we hadden inclusief volledige verzekering. We hoefden dus ook nergens naar te kijken. We konden meteen onze auto meenemen, het nieuwste model Polo met maar weinig kilometers. Halverwege de week besloten we ergens anders nog te overnachten en na een telefoontje konden we zonder problemen onze auto ergens anders inleveren dan waar we hem hadden gehaald. Ook bij het inleveren hoefden we nergens naar te kijken, leverden we de sleutels in en kregen we vrijwel meteen die week het geld wat gereserveerd stond op de creditcard terug. Al met al een topervaring gehad bij Sixt!
Rapporteren
2018-06-29 21:02:12
1 jaren geleden
1 10 0
Auto gehuurd in Faro bij de luchthaven, het was drama om de auto op te halen aangezien er 32 wachtenden voor ons waren en dus anderhalf uur hebben zitten wachten( personeel deed hun best). Na drie weken breng je de auto terug staan er wel zeker 20 wachtenden voor ons om de auto in te leveren en dat ging zo tergend langzaam dat we de auto aan de kant gezet hebben en de sleutels achtergelaten omdat we anders onze vlucht niet zouden redden, niu die hebben we ook maar net gered terwijl we voldoende tijd in acht hadden genomen maar Sixt er een mega puinzooi van heeft. Voor ons nooit meer!!!
Rapporteren
2018-01-14 16:29:38
1 jaren geleden
2 10 0
Dieven. Als je met je credit card betaald en je annuleert tijdig ben je gewoon je geld kwijt
Rapporteren
2018-01-02 11:14:54
1 jaren geleden
1 10 0
AUTO OPHALEN WAARDELOOS. AUTO INLEVEREN WAARDELOOS. FINANCIEELE AFWIKKELING WAARDELOOS. BEOORDELING HUURAUTO WAARDELOOS, NIET VERGELIJKBAAR MET EIGEN AUTO. NEVER NOOIT MEER EEN HUURAUTO VAN SIXT.
Rapporteren
2017-12-30 21:45:46
2 jaren geleden
8 10 0
In de kerstvakantie heb ik zeer goede ervaringen opgedaan met huren bij Sixt in Milaan. Het is misschien niet de goedkoopste verhuurder, maar daar staat tegenover: geen wachtrij, goed engelstalige service, een prima auto, heldere voorwaarden, geen gedoe bij het inleveren. Tusentijds bijschrijven van een extra chauffeur op een ander kantoor ging ook soepeltjes. Als enige nadeel kan ik bedenken dat de auto binnen beter schoongemaakt zou kunnen zijn (maar dat is bijna altijd en bij elke verhuurder zo).
Rapporteren
2017-12-04 19:32:29
2 jaren geleden
2 10 0
NOOIT MEER! Vooraf tekenen voor de auto en achteraf deze handtekening gebruiken op een schadeformulier met daarop schade die wij niet veroorzaakt hebben.
Rapporteren
2016-09-18 12:00:26
3 jaren geleden
1 10 0
Vanwege drukke verkeersomstandigheden kwam ik nog geen half uur te laat aan om onze huurauto in te leveren. De betreffende medewerker maakte me enorm blij door mij te vertellen dat ik geen extra kosten zou krijgen. Een week later ontvang ik toch de rekening voor een extra dag. Dit netjes gemeld bij Sixt, maar de toezeggingen van hum medewerker worden niet gehonoreerd en ik moet de extra dag gewoon betalen. Als de medewerker dit gewoon had verteld, had ik dit geaccepteerd maar nu zeker niet. Voor mij geen SIXT meer.
Rapporteren
2015-10-20 10:29:25
4 jaren geleden
7 10 0
Ik heb voor mijn vakantie in Juli een auto gehuurd bij Sixt Eindhoven en helaas meteen een mindere ervaring bij de bali. Ik moest opeens allerlei verzekeringen nemen welke mij niet duidelijk waren. Dit kosten mij toch het nodige waar ik geen rekening mee had gehouden, maar oke ik moest de auto hebben dus betaald (iets meer dan 100 euro). De auto was voor de rest prima en bij inleveren heb ik niks meer vernomen dus alles lijkt prima. Let dus goed op dat je wel wat meer kwijt bent dan je in eerste instantie denkt.
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.74

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730