Notice: Trying to get property 'page_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 40

Notice: Trying to get property 'review_title' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 45

Notice: Trying to get property 'review_text' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 46

Notice: Trying to get property 'page_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 47
- Sixt
Notice: Undefined variable: aPost in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 128

Notice: Trying to get property 'ID' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 128
Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Commerieel gepush en zeer slordig

De huur van de aurto is 2x inrekening gebracht. Dat constateer ik nadat de creditcard afschriften binnenkomen.
Eén keer via de boekingssite autohuren.nl . Maar ter plaatste werd ons ook gevraagd af te rekenen.
Ik had een kopie van de reservering bij me. Maar daar is dus te weining notie aan gegeven.
Bovendien hebben we ter plaatse bijna 50 euro meer moeten afrekenen dan Autohuren.nl ons had voorgerekend.