Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Sunny Cars ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Sunny Cars
7.04 / 0 10
Er zijn 29 ervaringen toegevoegd
Sunny Cars ervaring toevoegen Lees alle Sunny Cars ervaringen

29 Sunny Cars ervaringen

Start aan je beoordeling van Sunny Cars
Klik hier om je beoordeling te geven
10 / 100
Beoordeeld op 20-09-2017 door
Wij huurde vanaf Barcelona een Ford focus voor 14 dagen voor 385 euro incl alle verzekeringen twee bestuurders en ongelimiteerde aantal km's. Via Sunny cars kwamen we bij Alamy die de daadwerkelijke auto leverde. We hebben een prima auto gehad deze twee weken en heel wat van Spanje kunnen zien. Zeer nette en vriendelijke mensen bij het verhuurkantoor. geen gezeur over extra verzekeringen omdat dit allemaal al via Sunny cars al geregeld was. Voorheen huurde we weleens via andere verhuurders een auto maar dat zorgde altijd voor wat gedoe als je de auto kwam afhalen of terug brengen maar dit was een prima ervaring. Volgend jaar weer ! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 24-08-2017 door
aangezien ik geen creditcard heb maar wel een auto nodig had op mijn vakantie heb ik contact opgenomen met sunnycars. omdat mijn retourvlucht vrij vroeg in de ochtend was was ik verplicht om de auto een dag eerder terug te brengen aangezien de borg niet op mijn rekening terug gestort kon worden . telefonisch afgesproken om de auto s'avonds om 22.00 te brengen ,een hotel in de buurt van de luchthaven geboekt en een taxi besteld . echter bij het retourneren van de auto werd mij verteld dat er niemand was om de auto te controleren en dat het daardoor niet mogelijk was om mijn borg terug te krijgen. het was echter geen probleem was om mijn borg terug gestort te krijgen.kort om kosten gemaakt welke niet nodig waren en nog mijn borg niet terug.bij thuiskomst meteen sunny cars gebeld en er werd mij verteld dat ze versneld mijn geld terug zouden halen ,na een week gebeld en dan word er gezegd dat het wel 3 tot zes weken kan durenis dat versneld ????? ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 09-07-2017 door
Reis Kreta met Eliza was here: huurauto inbegrepen van Hertz via Sunny Cars. Wij hadden een aanrijding met vluchtmisdrijf. Hebben bij terugkomst op maandag de schriftelijke aangifte gedaan (reeds voordien telefonisch aangegeven) aan Sunny Cars en op dinsdag reeds bericht ontvangen dat de schade werd terugbetaald.Uitstekende service. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 19-05-2017 door
Ik huurde een auto bij Sunny Cars voor een vakantie in de vs. De auto werd geleverd door Alamo Los Angeles. Na 2 dagen rijden begon er een lampje te knipperen en bleek dat de auto nieuwe olie nodig had, dus blijkbaar geen goed onderhoud gepleegd aan deze auto. Helaas heb ik een aanrijding gehad op een parkeerplaats waarbij de huurauto en een andere auto beschadigd werden. Gelukkig was ik all risk verzekerd. Wel de sheriff erbij gehaald en gelijk naar Sunny Cars in Nederland gebeld. Daar werd wel de telefoon opgenomen maar er was in het weekend niemand aanwezig die wist hoe de schade verder afgehandeld moest worden, hoewel dit wel op de site staat vermeld. Bij aflevering in Las Vegas voor vertrek naar Nederland werd vastgesteld dat ik niets hoefde te betalen want de verzekering dekte de schade. Tot mijn grote verbazing komt er nu na 2 maanden een rekening van de totale schade aan de huurauto van 460 dollar en die moet ik zelf betalen. Sunny Cars stuurt alleen een standaard antwoord en geeft geen antwoord op mijn vraag hoe dit mogelijk is. Ben benieuwt hoe dit af gaat lopen en er nog een antwoord komt. Ben dus niet erg onder de indruk van de service! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 30-04-2017 door
Wij hebben voor 5 dagen een auto gehuurd via Sunnycars in Antalya-Luchthaven, Turkije (uitgevoerd door Europcar). De keuze viel op een Renault Clio Diesel. Wij kregen ter plekke een gratis upgrade naar een Renault Fluence Diesel (iets groter dan een Megane), zonder dat ik er naar vroeg! Geen gezeur verder over verzekeringen, eigen risico, banden, etc. Een scan van m'n paspoort, rijbewijs en creditcard en we konden verder. Balie-werk duurde amper 5 minuten en dat is fijn met een vermoeid kind aan je been. Ben erg tevreden. Na x keer gezanik en gedoe aan de balie met de andere aanbieders, wil ik geen andere meer. De volgende keer dus weer Sunnycars: vooraf duidelijkheid over de prijs en voorwaarden, geen gezeur achteraf aan de balie ter plaatse en op en top verzekerd. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 16-01-2017 door
Wij voelde de bui wel aankomen. Op onze vakantie pikte we de auto op nadat we geland waren en tot onze verbazing kregen we hem zo mee. Hoefde dus niet opeens wat bij te betalen wat bij Europcar wel vaak gebeeurde.Na een gezellige avond halverwege onze vakantie kwamen we terug bij onze auto en zagen we dat onze spiegel wat schade had. Waarschijnlijk een brommer ofzo tegenaan gereden, want daar zijn er tal van in griekenland.Ik heb contact opgenomen met Sunnycars en na een standaard praatje over de shade vroegen zei of we nog vervangend vervoer nodig hadden. Aangezien het om een paar krasjes ging leek mij dit niet nodig.Aan het einde van onze vakantie leverde ik toch de auto in met de gedachten dat er nog een aap uit de mauw moest komen maar dit gebeurde helemaal niet. Ze hebben de schade bekeken en alles is netjes afgerond en zonder een euro extra te betalen konden we onze heerlijk vakantie afsluiten.Hierbij een Pluim aan dit top bedrijf! Zo kan het dus ook (y) ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 26-12-2016 door
Na ontvangst van de voucher wordt vermeld dat het lokale verhuurkantoor gesloten is als wij aankomen met het vliegtuig. Dit gaat extra € 40,-- kosten. Het is prettig als dit tijdens het reserveren wordt vermeld en niet nadat je hebt geboekt. dit is toch een bedrijf zonder verborgen kosten?? ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 17-10-2016 door
Begin september begon onze vakantie op Kreta (Koutouloufari) samen met mijn vrouw, dochter en kleinzoon. Om iets van het eiland te zien en naar het strand te gaan. De auto zou zondag om 11:00 uur geleverd en om 10:00 uur kwam er een telefoontje dat het niet haalbaar was, maar wel om 18:00 uur. Daar gaat je eerste trip. Om 17:50 uur kreeg ik van de receptive een telefoontje, waar ik bleef want de "dame van de auto" was er. Wij er naar toe en je rook haar al voordat haar zag. Volgens mij had ze de hele dag op het land gewerkt, zo stonk ze. De formaliteiten werd op een muurtje afgehandeld. Ik mocht om de auto lopen en hier waren de sleutels. Toen ik de auto wegzette (parkeerplaats) merkte ik dat er iets niet klopte (remmen!!!) Dit heb ik direct 'savonds gemeld, maar vond geen gehoor (de auto was zo door mij geaccepteerd) We besloten om de auto dan maar te laten staan, want zo ga ik niet op pad met een kind van 2 jaar. Hetgeen betekende dat we dus NIETS van het eiland hebben gezien en NIET naar het strand zijn geweest. BEDANKT SUNNY-CARS. Prima service, maar niet heus. Ik zal en kan iedereen afraden om hier een auto te huren. Ga lekker naar de lokale verhuurder. Zij begrijpen wel wat je bedoelt. De reactie van Sunny-Cars heb ik gehad. Euro 40,00, een doekje voor het bloeden. Maar de vakantie was verder perfect. Dank zij TUI!!!!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 12-10-2016 door
Wij hebben met 2 vrienden een auto gehuurd in Frankrijk. Waren hier een beetje angstig voor, omdat we toch af en toe rare geluiden hoorde. Maar bij ons is alles 100% goed verlopen. We hadden de auto van te voren besproken en alles geregeld en konden hem zo ophalen naar alle benodigde papieren. Ook bij terugkomst waren er geen rare dingen en mochten we na de controle weer weg. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 30-09-2016 door
We hebben een auto gehuurd in Malaga voor 2 weken van 1/7 tot 15/7. Alles verliep heel vlot van de boeking tot de afhaling. Echter 4 weken na de inlevering kwam er geheel onverwacht nog een rekening van Hertz Malaga. De auto was onbeschadigd en met volle tank ingeleverd. We hadden dus totaal geen idee van waarom deze extra rekening. Onmiddellijk is dit gemeld aan Sunny Cars met de vraag - hoe/wat/waarom deze extra rekening. Ik heb ondertussen al een paar keer geïnformeerd naar de stand van zaken (email + telefonisch). Telkens krijg je wel direct antwoord dat je vraag goed ontvangen is maar verder hoor je helemaal niks meer. Ik heb dan maar zelf via de hoofdzetel van Hertz navraag gedaan en ondertussen is alles uitgeklaard. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 14-08-2016 door
Voor 3 dagen een auto gehuurd op Tenerife. We hebben dit geboekt bij het reisbureau via sunnycars maar de auto werd verhuurd door aviacar. Om 10:00 zou de auto aan ons hotel worden gebracht of we werden opgepikt. Echt om 10:20 nog geen auto gezien. Toen hebben we gebeld naar sunnycars. Zei hebben direct contact opgenomen met het verhuur van de auto en belde ons gelijk weer terug dat het spitsuur was en er aan zouden komen. Rond 10:45 heeft sunnycars ons weer terug gebeld of we de auto inmiddels al hadden gekregen. Dat was echter nog niet zo en sunnycars ging gelijk weer bellen. Nog geen 5'min later stond iemand aan de deur voor de auto. Heel erg netjes van sunnycars dat als je belt ze ook gelijk actie ondernemen en vooral dat ze uit hun eigen terug bellen om te horen of we dape auto nog niet hadden vind ik echt een pluspunt. Verder was de auto prima in orde hier en daar wel een beschadiging aan de auto maar daar zijn foto's als bewijs dat we de auto zo hebben gekregen en hebben 3 fijne dagen ermee gehad. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 02-08-2016 door
Onze ervaring met Sunny Cars is erg slecht. Voor vier dagen een auto gehuurd op Corfu. Auto zou om 10.00 uur maandagochtend worden afgeleverd bij het hotel. Om 10.00 uur, niemand te bekennen. Om 10.30, ook nog niet. Receptie van het hotel gebeld naar het kantoor van Union Cars ( lokale verhuurder), maar geen gehoor. Zat niet anders op dan nog even te wachten. Uiteindelijk 10.45 arriveerde de dame van Union, geen sorry ben wat later, helemaal niets. De auto in kwestie bleek een FIAT Panda. Op zich prima, zou je zeggen. We zijn niet verwend en gewend om kleinere auto's te rijden, ook privé. Daarom ook kleine auto geboekt. Niks mis mee. Het bleek echter een auto met ontelbare krassen en deuken en behoorlijk oud ( stond inmiddels tegen de 85.000 km op de teller). Dame gaf aan dat we de auto samen moesten controleren op krassen en deuken en dit moesten noteren op een formulier ( waarvan ik overigens geen kopie kreeg). In de praktijk een onmogelijke opgave, om alle krassen en deuken te noteren was ik nog wel een uurtje bezig geweest in de brandende zon. Dus zo goed als mogelijk gedaan. Auto zou worden afgeleverd met volle tank, er zat echter slechts een kwart tot een derde benzine in. De opdracht was om het maar weer af te tanken tot precies dat niveau bij inleveren. Verder zou de auto weer volgens afspraak op vrijdagochtend 10.00 worden opgehaald, maar de dame gaf aan dat ik de sleutel donderdagavond bij de receptie kon achterlaten, dan zouden ze hem ergens op de vrijdag wel weer halen. Ze wisten namelijk niet hoe laat ze vrijdag zouden komen. Ik moest dus maar afwachten of het vooraf opgemaakte krassen- en deukenrapport akkoord zou zijn, wat een onrustig gevoel geeft wanneer je creditcardgegevens zijn genoteerd.Tijdens het rijden schakelde auto heel slecht, moest deze letterlijk in zijn versnelling duwen. Het lukte wel, maar echt prettig was het niet. Ook het bolletje van de versnellingspook kwam tijdens het rijden plotseling los. Je schrikt je een hoedje als je net in de eerste versnelling een berg op rijdt. Hoedenplank ontbrak en binnenverlichting deed het niet, wat geen overbodige luxe is wanneer je in het donker op donderdagavond met zekerheid je spullen uit de auto wilt halen. Al met al staat er in de algemene voorwaarden van Sunny Cars dat je bij problemen het noodnummer moet bellen zodat men kan bemiddelen. Anders kan er achteraf niets met de klacht worden gedaan. Allemaal leuk en aardig, maar gaat men werkelijk bemiddelen bij een loskomend bolletje van de versnellingspook, een ontbrekende hoedenplank, een onwerkbaar deukenrapport zonder mogelijkheid tot wederhoor bij eventuele extra deuken, een late aflevering, een te oude auto etc? En bovendien, zit ik er op te wachten dat ik er een halve vakantiedag extra aan kwijt ben om op een andere auto te wachten? Het antwoord is nee. We zijn op vakantie en hebben wel wat beters te doen. We hebben het er maar mee gedaan. Zou Sunny Cars iets met mijn klacht moeten doen? Ik vind van wel. Bellen met het noodnummer doet men bij nood ( auto rijdt totaal niet, wordt niet geleverd etc). Dit is gewoon een opeenstapeling van feiten die leiden tot een zeer slechte ervaring. Een dergelijk klacht achteraf zou ondanks het indekken via de algemene voorwaarden gewoon serieus genomen moeten worden. Prioriteit nummer 1 zou toch een tevreden klant moeten zijn. Ben benieuwd. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 05-07-2016 door
Via Sunny Cars een huurauto voor 2 weken geregeld op Gran Canaria. we mpesten ons melden bij de balie van Hertz autoverhuur. De vriendelijke medewerker achter de balie was corect en snel geen gezeur over extra verzekeringen. We hadden een auto met premium pakket geboekt en kregen een nieuwe auto uit een duurdere klasse.We moesten €100 borg betalen via onze creditcard. Bij inlevering van de auto was alles binnen 5min geregeld en stond de borg de volgende dag al op onze rekening. Je betaalt misschien iets meer bij Sunny Cars maar dat is het meer dan waard. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 31-05-2016 door
Ik en een vriendin hebben een auto'tje gehuurd in Lanzarote en hebben hier totaal geen klachten over. De service bij de balie was erg vriendelijk en prettig. Op alle vlakken erg tevreden. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 12-05-2016 door
Wij hebben na het landen direct een auto gehuurd en het was heerlijk. Barcelona is vrij groot en met de auto kan je echt heerlijk de stad verkennen. HIerdoor konden we ook lekker langs de kust rijden met onze open dak. Wel even goed opletten dat je een duidelijke afspraak maakt over de prijs en niet voor onverwachte verassingen komt te staan als je de auto terug brent. Bij ons was alles dan ook duidelijk en geen rare poes pas. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 06-01-2016 door
Wij boeken ieder jaar een vakantie naar Portugal en elk jaar hebben we een auto gehuurd welke klaarstaat bij de vluchthaven. We ondervinden vaak een prima service en hebebn dan ook geen klachten over Sunny Cars. De auto is altijd erg goed en wij genieten vanaf het moment dat we in de auto stappen van het echte vakantiegevoel. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 12-12-2015 door
Voor onze vakantie in Italië hebben we bij Sunny Cars via het reisbureau een auto gehuurd. Ophalen in Venetië, wegbrengen in Rome. Aangekomen in Venetië kregen we na 1,5 uur wachten in de rij bij Sicilly by Cars te horen dat er geen auto beschikbaar was. Gek, want we hadden al heel lang van tevoren geboekt. Telefonisch contact met Sunny Cars gehad en zij gaven aan dat we maar bij een andere maatschappij moesten kijken of ze een vergelijkbare auto hadden. Sorry? Is dat niet jullie werk? Nou nee, want als zij zouden bellen, zouden ze toch zeggen dat er niets beschikbaar was. Dat riep al direct vragen bij ons op, maar we wilden graag onze vakantie gaan vieren, dus op pad naar een andere autoverhuurder. Na 1,5 uur in rijen gestaan te hebben en overal 'nee' te horen, was Hertz de enige met een beschikbare auto, maar wel een paar klasses hoger dan wat wij gereserveerd hadden. Wij bellen met Sunny Cars, maar omdat zij zelf in het systeem ook niets anders konden vinden, mochten we deze auto huren. Wel effe zelf voorschieten, maar als we de bonnen in zouden leveren, kregen we het geld gewoon terug. Hertz duidelijk uitgelegd wat de bedoeling was: zelfde soort contract (dubbele bestuurder, one way, etc), maar GEEN verzekeringen. Kosten? €1.027,-. Voor de zekerheid Sunny Cars nog maar even gebeld, maar het bedrag was akkoord en in het systeem genoteerd. Terug in Nederland direct alle bonnen e.d. ingestuurd en na twee weken geen gehoor toch maar even gebeld. De onvriendelijke mevrouw Vork kon ons telefonisch niets vertellen (huh?) maar zou per mail een reactie geven.... lekkere klantenservice...... Vervolgens krijgen wij een mail met een reactie op onze klacht (wij hadden op dat moment nog geen klacht, dus hoe komen ze daarbij?) en de bevestiging dat ze zo'n € 300 niet vergoeden 'omdat dat niet onder hun voorwaarden valt'. Belachelijk, want ze wilden o.a. de One Way kosten niet vergoeden. Hoe hadden we dan van Venetië naar Rome moeten gaan? En hoe hadden wij op dat moment moeten weten wat wel en niet onder hun voorwaarden zou vallen? Daarnaast: ze hadden het totaalbedrag telefonisch aan ons bevestigd en in het systeem genoteerd, waarom dan toch niet volledig uitkeren? En als het bedrag te hoog was, waarom had Sunny op het moment dat wij belden dan niet zelf de contacten met Hertz gelegd om uit te zoeken waar die € 1.027 uit bestond? Wij hebben daar hun werk moeten doen en worden daar uiteindelijk ook nog eens de dupe van! Om verder een lang verhaal kort te maken: er is twee maanden gebakkelei tussen het reisburo en Sunny Cars geweest met als resultaat een uitkering van €90 en nog weer later € 93 (een 'coulance' betaling, te zot voor woorden!). Wij hebben vervolgens contact met de geschillencommissie opgenomen en toen de Accountmanager van Sunny Cars hier via ons reisburo lucht van kreeg, is Sunny over gegaan tot het betalen van het laatste bedrag. Schandalig hoe Sunny Cars omgaat met dit soort situaties. Wij hebben alles gedaan in Venetie wat ze van ons konden verwachten, we hebben zelfs hun werk moeten doen en vervolgens laten ze je bij thuiskomst zelf opdraaien voor de kosten. Geen excuses voor de problemen, voor de afhandeling, helemaal niets. We hebben ons geld uiteindelijk terug, maar alleen maar omdat wij er niet voor schuwen om naar de geschillencommissie te stappen. Nooit meer Sunny Cars voor ons en hopelijk ook niet voor andere mensen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 01-12-2015 door
Auto was prima. Echter bleek naderhand dat de huur van een autostoeltje voor 7 dagen maar liefst 83,49 euro was!!!! Hiervoor kan je bijna een nieuwe kopen. Daarnaast berekend sunnycars na het inleveren van de auto nog eens 10 euro extra kosten zonder aanwijsbare reden. Waarover ook nog eens 21% btw betaald moet worden. Al met al dus toch nog een dure huurauto. Maar ja de prijs van het autostoeltje stond wel ergens in de kleine lettertjes..... ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 12-11-2015 door
Wij boeken al jaren via Sunnycars en zijn echt altijd tevreden. Supper gemakkelijk en een snelle afhandeling ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 13-07-2015 door
In vergelijking met andere huur auto aanbieders heeft Sunnycars de beste autoverzekering. Iets wat veel mensen over het hoofd zien. We hebben een auto in Amerika gehuurd via Sunnycars. En vooraf zeiden ze al dat het verstandig was om goed naar de verzekering te kijken. Bij Sunnycars is deze verreweg het beste. Iets wat wel lekker is als je rustig op vakantie wil naar een land waar claims de pan uit kunnen schieten. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 13-07-2015 door
Bij het boeken was Sunny Cars iets duurder als conculega's maar uiteindelijk wel goedkoper! Let op bij veel auto verhuurder moet je ter plekke opeens allerlei dingen bijbetalen! Bij sunny cars heb nou al meerdere keren gehuurd en nog noot onverwachtse kosten bij moeten betalen ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 07-07-2015 door
Na het lezen van veel positieve ervaringen heb ik 10 dagen een auto gehuurd via Sunnycars. Ik kon mijn auto bij Europcar ophalen. Een aantal maanden van tevoren heb ik het gehele bedrag overgemaakt. Daar heb ik geen omkijken meer naar dacht ik, nou niets is minder waar. Ik had per abuis een GPS meebesteld, daar kwam ik pas achter bij het afhalen van de auto. Op de bevestiging stond niet duidelijk aangegeven dat ik dit als extra had besteld en welke kosten ik hier nog ter plaatse zou moeten voldoen. Ter plaatse kon ik de navigatie niet meer annuleren. De GPS die ik meekreeg werkte niet eens en Europcar wilde dit niet oplossen. Bij thuiskomst mijn klacht ingedient bij Sunnycars, zij konden niets meer voor mij betekenen. Ik moet dus ruim €100,- extra betalen voor iets waar ik niet eens gebruik van kon maken. Geen beste bemiddelaar die Sunnycars... Mijn advies: huur je auto direct bij de verhuurder. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 16-06-2015 door
Als ik naar het buitenland ga regel ik altijd zoveel mogelijk al in Nederland. Zo ook met het huren van een auto. Ik heb vanuit Nederland een auto gehuurd bij Sunny cars (via de ANWB) en dit was gewoon top. Alles is netjes meeverzekerd en je kan best veel overleggen over bijvoorbeeld het ophalen van de auto en het inleveren van de sleutel. De auto was erge netjes en zoals beloofd. De auto inleveren verliep ook allemaal soepel en stond niet voor gekke verassingen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 18-03-2015 door
De auto was super! Heb over de kwaliteit en prijs dan ook totaal geeen klachten over Sunny Cars echt een super auto gehad waar we twee weken heerlijk in rond hebben kunnen rijden. Helaas kwamen we bij thuiskomst toch nog een nahefing tegen welke niet vooraf was gecommuniceerd. Ik ben dus even gaan kijken en vond deze wel ergens vermeld, maar niet heel erg duidelijk. Was wel zo netjes geweest als alles gewoon netjes in een oogopslag vermeld was. Zo heb je toch na een fantische ervaring een bittere nasmaak ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 15-01-2015 door
Wij hadden op 03-01-2015 een auto gehuurd bij SunnyCars om eens heerlijk van het landschap in Spanje te genieten. De auto ophalen duurde wat langer als verwacht, omdat we wel de nodige formulieren nog moesten invullen maargoed. Toen we de auto hadden hebben we okal was het neit al te warm heerlijk genoten van Spanje. Wat een otnzettend prachtig land blijft het toch als je van de toeristische plekken af gaat. Voor de rest hebben we bij het inleveren van de auto geen enkel probleem ondervonden en hebben we echt alleen maar kunnen genieten. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 16-11-2014 door
Bij het boeken van mijn vakantie naar Marbella ook een auto gehuurd via Sunny Cars. Deze werd min of meer aangeboden in combinatie met mijn vakantie. Het is een prima aanbieder maar er zijn goedkopere in de markt. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 15-11-2014 door
Via de website een auto huren is zo gebeurt. En ter plekken kan ben je met een paar minuten al klaar. De auto's zijn goed en prijs is prima. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 12-10-2014 door
Wij waren opzoek naar een autoverhuurder welke niet perse de aller goedkoopste is, maar vooral de beste. Wij wouden gewoon dat als we een auto huurde we goed verzekerd waren en niet als we vervolgens een probleem kregen we in de problemen kwamen. Bij Sunnycars is het zo dat als je een auto huurd je gewoon volledig verzekerd bent en wat er dan ook gebeurd gewoon goed gedekt bent. Daarnaast vonden wij het personeel erg vriendelijk en legde ze alles netjes uit. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 04-09-2014 door
Wij zijn met ze tweeen naar Zuid-Afrika geweest en hebben daar een heerlijke vakantie gehad! Wij hebben wel even getwijfeld waar we onze auto gingen huren, omdat we zeker wouden zijn dat we goed verzekerd zouden zijn. Uiteindelijk dus voor Sunny cars gekozen, omdat we hier een totale dekking voor kregen. Heben dan uiteindelijk geen enkel probleme gehad en alles is keurig verlopen! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
72% van de consumenten zijn tevreden over Sunny Cars
Consumenten zijn het meest te spreken over de Betrouwbaarheid bij Sunny Cars
Oke
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy