Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Sunny Cars ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.52
4.52 0 10
36 reviews
69% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-06-16 12:13:54
3 maanden geleden
0 10 0
In februari opel corsa gehuurd in Benidorm. Er bleek geen corsa te zijn. Echter ik werd opgewaardeerd met een panda want die had vier deuren ipv twee bij de corsa. Ik wilde juist wel een tweedeurs. Na een uur rijden panda ingeleverd. Had zeer slechte stoelen, leken wel hangmatten, en alles rammelde. Er was geen andere vergelijkbare auto dus hele week geen auto gehad. Ook geen geld teruggekregen.Na thuiskomst geklaagd bij Sunny Cars. Zij konden niets doen omdat ik in eerste instantie de Panda had geaccepteerd dus geen geld terug.
Dit is een slechte en arrogante houding. Ik zal zeker nooit meer een auto van dit inferieure bedrijf huren. Mij geen auto geven maar wel laten betalen Bah.
Rapporteren
2020-05-12 07:28:39
5 maanden geleden
10 10 0
Wij hadden vorig jaar een auto nodig in Portugal en na een snel afhalen stond alles dan ook klaar. Geen gezeur met extra verzekeringen enzo gewoon goed geregeld
Rapporteren
2020-01-03 12:09:28
9 maanden geleden
0 10 0
Alles was verder goed geregeld. Bij terugkomst in Nederland kreeg ik een factuur van 59,00 voor het aftanken van de auto terwijl ik dit net had gedaan voor het inleverpunt. Duidelijk op papier dat we hem vol zouden inleveren. Kan alleen een e-mail sturen want bellen helpt niet.
Slechte zaak. Laatste keer dat ik hier een auto heb gehuurd. 2 de keer bellen namen ze al niet meer op. waarschijnlijk herkenden ze het nummer
Rapporteren
2019-12-01 19:21:28
10 maanden geleden
4 10 0
Tot 5x toe per mail gevraagd hoe het werkt met contant betaalde borg als je inlevert buiten openingstijden. Nooit goed gelezen en
dus geen antwoord. Toen ik zei het op te geven, wel excuses maar nog steeds niet het antwoord! Hebben het nu maar geregeld met 2e creditcard op naam van hoofdbestuurder.
Door de monopolie en zekerheid van geen gedoe ter plaatse toch geboekt maar zeer onbevredigend.
Rapporteren
2019-08-13 10:32:21
1 jaren geleden
1 10 0
Aangekomen op plaats van bestemming was de geboekte auto ‘uitverhuurd’ geen auto te vinden die we hadden geboekt. Vervolgens zelf opgelost met herz en contact gezocht met sunny cars. Bij sunny dus betaald voor een auto die er niet was en bij herz voor een auto die er wel was. Dubbel betaald en geen cent terug gekregen. Nooit meer bij sunny cars.
Rapporteren
2019-07-02 16:15:27
1 jaren geleden
4 10 0
Diverse malen hebben wij een auto geboekt via Sunny Cars. 9 van de 10x hebben ze de auto die je boekt niet/nooit gehad. Je krijgt dus in bijna alle gevallen een (niet in je voordeel)'vergelijkbare'. Laatst in Barcelona (OK rental)hadden wij een A3 cabrio of vergelijkbaar en dan krijg je een oude Beetle (naar mijn mening niet vergelijkbaar). In Barcelona werd laatst de credit-card van onze gezamenlijke rekening niet geaccepteerd ook al stonden we beiden als bestuurder. Maar aangezien mijn meisjesnaam ook vermeld werd en mijn man als hoofdbestuurder stond kregen we de auto niet mee (tenzij we ca 3 kwartier op toestemming van het hoofdkantoor zouden wachten). Gelukkig deed Europcar niet moeilijk en zijn we daar maar heen gegaan.
Rapporteren
2019-06-29 00:46:49
1 jaren geleden
2 10 0
Ze adverteren met Geen verborgen kosten, maar dat is een groot leugen.
Onze vlucht was vertraagt en moesten extra betalen (50,-) bij het verhuurbedrijf omdat het buiten kantoor uren was. Er staat over dit voorval nergens iets in de voorwaarden. Dus je verwacht met hun all-in en geen onverwachte kosten slogan, dat ze deze ophaal kosten vergoeden. Maar ze verwijzen je gewoon naar transavia en transavia verwijst je weer naar het verhuurbedrijf. Zeer slecht dit. Als ik een reis boek bij een reisburo incl transfer, dan verwacht ik ook geen extra transfer kosten als de vlucht vertraagd is. Daarnaast is sunnycars ook extreem duur geworden, er zijn veel betere alternatieven met alle dekkingen voor de helft van de prijs.
Rapporteren
2019-06-21 23:14:34
1 jaren geleden
10 10 0
Voor het eerst auto gehuurd via Sunny Cars en nooit meer anders! Wat zijn wij toch goed geholpen. Wij hebben 5 dagen auto gehuurd op Sicilië via Sicily by Car. Op laatste dag troffen wij onze auto beschadigd aan op de parkeerplaats. Met paniek Sunny gebeld en die heeft ons gerust gesteld en uitstekend geïnformeerd. Bij het inleveren is alles top gegaan en wij hoefden 0,0 te betalen en kregen zelfs onze borg terug omdat er werd verteld dat sunny dat verder afhandelt. Wij huren vanaf nu nog alleen maar bij sunny Cars en zullen iedereen dit ook aanraden. Wil je letterlijk zonder enige zorgen auto huren moet je bij sunny zijn!
Rapporteren
2019-06-03 13:03:31
1 jaren geleden
2 10 0
Voorheen altijd tevreden klant geweest bij Sunny Cars. Echter zijn we deze keer opgelicht door de verhuurder Europcar in Malaga die Sunny Cars voor ons heeft geboekt. Wij hebben de voucher ingeleverd en het contract (dat bij aankomst klaar lag) bij ze getekend zoals Sunny Cars ons heeft verteld en nu wordt er een meerprijs van 484,00 van onze creditcard afgeschreven. Ons werd verteld dat onze klasse er niet meer was, maar we zijn niet ingelicht over een meerprijs. In mijn beleving doet Sunny Cars er te weinig aan om dit recht te zetten. Zeker vanwege het feit dat het algemeen bekend is dat Europcar Malaga dit probeert. Ik kreeg in eerste instantie antwoord dat ze niks voor me konden doen. Na veel aanhouden gaan ze alsnog weer contact opnemen met Europcar. Dat de autohuur van 381,00 naar 865,00 gaat is natuurlijk buiten alle proporties! Nu bijna twee weken verder en niks meer gehoord van Sunny Cars. Ze laten hun klanten gewoon barsten in dit soort situaties.
Rapporteren
2018-12-22 18:01:37
2 jaren geleden
3 10 0
Met vele boekingen voor autohuur in diverse europese landen via Sunny Cars altijd een tevreden klant geweest. Helaas wordt er géén actie ondernomen tegen zogenaamde goed geselecteerde partners die ter plaatse toch een extra verzekering door de neus boren. Dit is ons 1 maal overkomen in Leeds UK. Telefonisch contact met de klanten service levert niets op. Tot onze spijt laat Sunny Cars ook klanten in de kou staan met een onterechte afschrijving door in ons geval Win-Rent Florence It.(sept 2018) De ``goed ontvangen`` meldingen van de klantenservice zijn een lachertje, er wordt naar onze mening weinig of niets ondernomen om een klacht op te lossen. Tijd rekken en uiteindelijk met dit als eind oordeel te komen(letterlijke tekst ): ``De verhuurder heeft aangegeven dat u belast bent voor een extra bestuurder. De extra bestuurder is niet geboekt in het gekozen pakket. Deze kosten mag de verhuurder in rekening brengen.`` HUH !! ?? Extra bestuurder ? Wie dan? Nee is/was er ook niet. Alle bijbehorende documenten en voorwaarden opgevraagd omtrend deze ``spook`` bestuurder maar tot op heden géén antwoord. Als redmiddel de hulp in geroepen van de credit card maatschappij die keurig binnen een nette periode met alle aangeleverde papieren het geld hebben terug gevorderd en terug gestort. Wij zullen voor onze volgende boekingen helaas moeten uitwijken en hopen hier op een betere service. Het zou Sunny Cars sieren om deze zogenaamde geselecteerde partners beter door te lichten en op locatie ook de omstandigheden en afhandelingen te volgen. De klantensercice van Sunny Cars is de naam klantenservice niet waardig.
Rapporteren
4.52
Bekijken
Beoordelen