Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Sunny Cars ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

5.54
5.54 0 10
29 reviews
76% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-06-21 23:14:34
3 dagen geleden
10 10 0
Voor het eerst auto gehuurd via Sunny Cars en nooit meer anders! Wat zijn wij toch goed geholpen. Wij hebben 5 dagen auto gehuurd op Sicilië via Sicily by Car. Op laatste dag troffen wij onze auto beschadigd aan op de parkeerplaats. Met paniek Sunny gebeld en die heeft ons gerust gesteld en uitstekend geïnformeerd. Bij het inleveren is alles top gegaan en wij hoefden 0,0 te betalen en kregen zelfs onze borg terug omdat er werd verteld dat sunny dat verder afhandelt. Wij huren vanaf nu nog alleen maar bij sunny Cars en zullen iedereen dit ook aanraden. Wil je letterlijk zonder enige zorgen auto huren moet je bij sunny zijn!
Rapporteren
2019-06-03 13:03:31
22 dagen geleden
2 10 0
Voorheen altijd tevreden klant geweest bij Sunny Cars. Echter zijn we deze keer opgelicht door de verhuurder Europcar in Malaga die Sunny Cars voor ons heeft geboekt. Wij hebben de voucher ingeleverd en het contract (dat bij aankomst klaar lag) bij ze getekend zoals Sunny Cars ons heeft verteld en nu wordt er een meerprijs van 484,00 van onze creditcard afgeschreven. Ons werd verteld dat onze klasse er niet meer was, maar we zijn niet ingelicht over een meerprijs. In mijn beleving doet Sunny Cars er te weinig aan om dit recht te zetten. Zeker vanwege het feit dat het algemeen bekend is dat Europcar Malaga dit probeert. Ik kreeg in eerste instantie antwoord dat ze niks voor me konden doen. Na veel aanhouden gaan ze alsnog weer contact opnemen met Europcar. Dat de autohuur van 381,00 naar 865,00 gaat is natuurlijk buiten alle proporties! Nu bijna twee weken verder en niks meer gehoord van Sunny Cars. Ze laten hun klanten gewoon barsten in dit soort situaties.
Rapporteren
2018-12-22 18:01:37
6 maanden geleden
3 10 0
Met vele boekingen voor autohuur in diverse europese landen via Sunny Cars altijd een tevreden klant geweest. Helaas wordt er géén actie ondernomen tegen zogenaamde goed geselecteerde partners die ter plaatse toch een extra verzekering door de neus boren. Dit is ons 1 maal overkomen in Leeds UK. Telefonisch contact met de klanten service levert niets op. Tot onze spijt laat Sunny Cars ook klanten in de kou staan met een onterechte afschrijving door in ons geval Win-Rent Florence It.(sept 2018) De ``goed ontvangen`` meldingen van de klantenservice zijn een lachertje, er wordt naar onze mening weinig of niets ondernomen om een klacht op te lossen. Tijd rekken en uiteindelijk met dit als eind oordeel te komen(letterlijke tekst ): ``De verhuurder heeft aangegeven dat u belast bent voor een extra bestuurder. De extra bestuurder is niet geboekt in het gekozen pakket. Deze kosten mag de verhuurder in rekening brengen.`` HUH !! ?? Extra bestuurder ? Wie dan? Nee is/was er ook niet. Alle bijbehorende documenten en voorwaarden opgevraagd omtrend deze ``spook`` bestuurder maar tot op heden géén antwoord. Als redmiddel de hulp in geroepen van de credit card maatschappij die keurig binnen een nette periode met alle aangeleverde papieren het geld hebben terug gevorderd en terug gestort. Wij zullen voor onze volgende boekingen helaas moeten uitwijken en hopen hier op een betere service. Het zou Sunny Cars sieren om deze zogenaamde geselecteerde partners beter door te lichten en op locatie ook de omstandigheden en afhandelingen te volgen. De klantensercice van Sunny Cars is de naam klantenservice niet waardig.
Rapporteren
2018-11-27 16:36:57
7 maanden geleden
1 10 0
Wij hebben een rondreis door Schotland geboekt en daardoor ook een auto gehuurd van SunnyCars. In Nederland alles betaald inclusief een verzekering. Bij aankomst in Schotland onze voucher afgegeven bij de betreffende balie. Daar werden we op geattendeerd dat er afgetankt moest worden en er mocht geen schade ontstaan aan de auto daarmee zouden we de borg terug krijgen. Weer aangekomen in Nederland blijkt dat we ter plekke getekend hebben voor een extra verzekering van 215 euro,waar wij niets van weten. Contact opgenomen met de klachtenafhandeling maar die kunnen hier ook niks mee omdat er een handtekening op het papier stond. Uit coulance hebben we een tegoedbon van 95 euro ontvangen voor het huren van een auto voor de volgende keer. Nou op deze manier zaken doen zorgt er voor dat wij geen auto meer huren bij SunnyCars.
Rapporteren
2018-09-16 09:55:27
9 maanden geleden
3 10 0
Door ziekte moesten we onze andere vakantie annuleren en wilden we lastminute een auto huren in Kroatië om hier een rondreis te maken. Na contact met sunny cars (waaruit bleek dat dit mogelijk was en wij een reservering hadden gedaan) hadden wij een vlucht geboekt. Achteraf bleek dat het toch niet mogelijk was op deze termijn een auto te huren en zaten we de eerste 3 dagen zonder auto. Hierdoor moesten wij onze plannen omgooien en de eerste dagen alles met de taxi doen. Toen bleek ook nog eens dat er geen auto kon worden gehuurd zonder vluchtnummer (wij waren tevens een paar dagen van tevoren al gevlogen). Iedere keer toen wij belden voor hulp werd er weinig medeleven getoond en werd er weinig meegedacht. Wij zijn zeer ontevreden over de manier waarop dit gelopen is.
Rapporteren
2018-08-31 14:09:42
10 maanden geleden
1 10 0
Een vw polo gehuurd via sunnycars, bij het ophalen kregen we de auto niet mee, bij hetzelfde bedrijf PRECIES dezelfde auto gehuurd ( goedkoper ). Meteen sunnycars gebeld met ons probleem en dat we hier uiteraard wel voor betaald hadden. Nu een paar weken later de helft van ons geld terug gekregen en de andere helft houden ze in voor annuleringskosten. Dit is belachelijk! Wij hebben niks geannuleerd, sunnycars heeft dit niet goed geregeld voor ons. Uiteraard al tig telefoontje gepleegt met sunnycars en helaas zonder resulaat. De dames aan de telefoon zijn erg onvriendelijk en schuiven de schuld op ons af. Ik raad sunnycars bij niemand aan!
Rapporteren
2018-02-10 14:59:34
1 jaren geleden
1 10 0
Wij hebben van tevoren contact gelegd met Sunnycars over het huren van een auto en de kosten voor One-Way huren. Zij hebben hierna een offerte opgesteld voor een auto waarin duidelijk vermeld werd (zoals ook eerder bevestigd) dat er GEEN One Way kosten werden gerekend. Deze offerte is binnen een uur bevestigd door ons met een bevestiging via de mail. 2 dagen later een mail dat de auto helaas niet meer beschikbaar is en er nu een andere auto is uitgekozen voor het DUBBELE bedrag en oja, nog te voldoen, ruim 310 euro One Way kosten. Indien niet binnen 7 dagen reactie, geldt de gewijzigde reservering. Tijdens het telefoongesprek met Sunny Cars blijkt dat ze dit normaal vinden om een direct bevestigde offerte om te zetten in iets wat 5x duurder uitvalt. Zij verschuilen zich achter de beschikbaarheid van het verhuurbedrijf, echter, waar komt die offerte dan vandaan? Al met al, dus blij gemaakt met een dode mus ondanks meermaals duidelijk contact van tevoren. Helaas telefonisch geen begrip van Sunny Cars en deze belachelijke reservering (huurauto 2 dagen voor ruim 500 euro) natuurlijk per direct geannuleerd.
Rapporteren
2018-01-26 20:04:13
1 jaren geleden
10 10 0
Al jaren maken we gebruik van Sunnycars voor het huren van een auto op vakantie, dit tot volle tevredenheid; Een all-inclusive verzekering, waarbij we ook geen last hebben van het "aansmeren"van verzekeringen bij het ophaalpunt. Prima, nette en duidelijke afhandeling van het papierwerk bij het ophaalpunt. Tot nu toe een prima auto gekregen en altijd groter en luxer dan we hebben gereserveerd. Onze zoon die altijd zonder creditcard een auto reserveert, is ook dik tevreden. Kortom, voor ons alleen nog maar Sunnycars!
Rapporteren
2018-01-09 10:33:09
1 jaren geleden
10 10 0
Zo als het klokje thuis tikt tikt het ook bij Sunny Cars!
Rapporteren
2018-01-08 01:35:52
1 jaren geleden
2 10 0
Voor de periode tussen 23 december tot 6 januari, had ik via Sunny Cars een auto gehuurd voor een rondreis beginnend en eindigend bij Malaga airport. Als vaste klant van Sunny Cars (2 keer per jaar) ben ik altijd vanuit gegaan dat ik het beste verzekerd was, mocht het nodig zijn. Op 26 december in Granada kwam buiten mijn schuld in eens een beweegbare paal uit de weg en beschadigde het de radiator van de auto. Om geen verdere schade aan de motor te veroorzaken, heb ik de auto aan de kant gezet en zowel Sunny Cars als het lokale verhuurbedrijf (CarGest) gebeld. De auto zou worden opgehaald. Tegen mijn verwachting in bleek ik op geen enkele wijze recht te hebben op een vervangende auto! Men kondigde aan, dat wij zouden worden opgehaald door een taxi die ons zal terugbrengen naar Malaga om zelf een andere auto op te halen. Ik heb beide bedrijven uitgelegd, dat ik zowel Granada als Cordoba reserveringen had, waardoor ik de reis niet kon onderbreken. Bovendien stond ik op dat moment samen met mijn vrouw en drie kleine kinderen en bagage langs de weg in de stromende regen. Geen enkel begrip, een gesprek was onmogelijk. De medewerkers van zowel Sunny Cars als CarGest die ik aan de lijn kreeg, herhaalden steeds de zelfde zin zonder in te gaan op onze situatie. Op 27 december kondigde CarGest op eens aan, dat ik de dag daarna zal worden opgehaald door een taxi, die mij naar een andere autoverhuurbedrijf bij het treinstation in Granada zal brengen. Daar zou ik een auto krijgen waarmee ik door het doolhof van de nauwe straten van het centrum van Granada terug kon rijden naar mijn gezin om hen op te halen. Vervolgens moest ik naar Malaga airport rijden, om daar een vervangende auto te krijgen. En oh ja: de benzine- en tolkosten waren voor mijn eigen rekening. Daarop belde ik Sunny Cars om dit te bespreken. De medewerker die ik aan de lijn kreeg bleef mij onderbreken en liet mij steeds niet uitpraten. Toen ik haar vroeg om daarmee op te houden en eerst naar mijn verhaal te luisteren, werd mevrouw boos en gooide de hoorn neer. Tot mijn verbijstering kon geen hulp meer verwachten van Sunny Cars. De ochtend daarna moesten we het appartement verlaten. In de stromende regen stonden we weer op straat op die taxi te wachten die maar niet kwam. Na 1 uur belde ik weer CarGest. CarGest beweerde dat de taxi was geweest en zelfs had getoeterd maar wij waren er niet! Na een half uur kwam de taxi met de excuses van de chauffeur dat hij te laat was. En de kinderen die in de regen stonden mochten ook mee. Bij het treinstation van Granada, kregen we de sleutels van een auto die twee straten verderop was geparkeerd. Weer stonden we in de regen op straat met drie kleine kinderen en bagage. De reclamekreten van Sunny Cars zijn: ‘direct en all inclusief verzekerd’ en: ‘zorgeloze autohuur; dat is waar wij voor staan. Daarom is je huurauto bij ons standaard optimaal verzekerd. Bij Sunny Cars hanteren we de Rent a Smile filosofie. Voor ons is er niets belangrijker dan tevreden klanten die in een 100% zorgeloze huurauto van hun vakantie kunnen genieten.’ Behalve de extrakosten heeft deze behandeling ons veel, heel veel stress bezorgd tijdens een reis die een onbezorgde vakantie had moeten zijn. Een van de kinderen raakte verkouden en we raakten één dag van onze vakantie kwijt. Maar boven alles heeft het mij bijzonder geraakt dat een meisje, dat mijn dochter kan zijn in een noodgeval mij zo beledigt door de hoorn neer te gooien. En dat ook nog namens een bedrijf doet dat zich professioneel noemt en de beste garantievoorwaarden beweert te hebben. Om deze klacht hoeven wij nergens voor gecompenseerd te worden. Wij hoeven geen waardebonnen of vergoedingen van geen van deze twee bedrijven te hebben. Met geld maakt u het niet goed. Ons als klant bent u sowieso voor goed kwijt. Onze enige wens is, mocht er in een van deze twee bedrijven überhaupt iemand zijn die zich verantwoordelijk voelt, dat hij/ zij zich diep, diep schaamt.
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
5.54
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730