Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

AEGON ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.99
4.99 0 10
4 reviews
0% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-03-11 14:39:07
10 dagen geleden
2 10 0
I.v.m. aanstaand overlijden heb ik vóór de verlenging de verzekering opgezegd. Toch schrijft men de hele jaarpremie weer af en kan e.e.a. pas na overlijden afgewikkeld worden en moet ik nabestaanden daarmee belasten. Dit vind ik erg klantonvriendelijk en de verzekeringen die ik (gelukkig) bij andere maatschappijen heb lopen worden wel direct stopgezet én verrekend. Heel klantonvriendelijk van Aegon, zéker in deze situatie!
Rapporteren
2018-03-13 16:51:02
1 jaren geleden
2 10 0
Vele jaren schadevrij op reis geweest met steeds een tijdelijke verzekering. Na mijn pensionering een doorlopende reisverzekering afgesloten bij Aegon. Dat was een grote vergissing. Tijdens mijn laatste reis raakte ik mijn camera kwijt. Misschien door eigen schuld, maar zeker is dat niet. Na terugkomst mijn schade gemeld. Krijg simpel antwoord dat ze de schade niet vergoeden omdat ik de camera onbeheerd heb achter gelaten. Waarvoor heb je dan een reisverzekering? Advies: sluit geen enkele verzekering af bij Aegon.
Rapporteren
2017-12-08 12:24:35
1 jaren geleden
1 10 0
Nog nooit wat in mijn leven gehad, nu verlies ik op vakantie 2 producten (slippers en zonnebril) op twee verschillende dagen. Vul alles volgens waarheid en eerlijkheid in, wat betekent op de eerste dag de slippers van 20euro, en op de laatste dag de zonnebril. Wordt alleen de eerste schade vergoed, aangezien op de tweede schade een eigen risico van 250 euro zit. Echt een naaistreek, zo vragen ze er gewoon om om de boel te flessen. Had ik beide schades op 1 dag gehad, had ik gewoon alles vergoed gekregen.
Rapporteren
2017-03-30 18:54:59
2 jaren geleden
1 10 0
Na de zesde poging om een levensverzekering op te zeggen nog steeds geen antwoord. Bij telefonisch contact een heel irritant bandje inspreken waarvoor je beld en dan nog een verkeerde medewerker aan de lijn krijgen. Je krijgt geen bevesteging op mailcontact. Verschrikkelijk. Ik raad niemand aan om met Aegon in zee te gaan.
Rapporteren
1

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.99