Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

AEGON ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

AEGON
1.2 / 0 10
Er zijn 5 ervaringen toegevoegd
AEGON ervaring toevoegen

5 AEGON ervaringen

Start aan je beoordeling van AEGON
Klik hier om je beoordeling te geven
2 / 100
Beoordeeld op 13-03-2018 door
Vele jaren schadevrij op reis geweest met steeds een tijdelijke verzekering. Na mijn pensionering een doorlopende reisverzekering afgesloten bij Aegon.
Dat was een grote vergissing. Tijdens mijn laatste reis raakte ik mijn camera kwijt. Misschien door eigen schuld, maar zeker is dat niet. Na terugkomst mijn schade gemeld. Krijg simpel antwoord dat ze de schade niet vergoeden omdat ik de camera onbeheerd heb achter gelaten.
Waarvoor heb je dan een reisverzekering?
Advies: sluit geen enkele verzekering af bij Aegon.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 08-12-2017 door
Nog nooit wat in mijn leven gehad, nu verlies ik op vakantie 2 producten (slippers en zonnebril) op twee verschillende dagen. Vul alles volgens waarheid en eerlijkheid in, wat betekent op de eerste dag de slippers van 20euro, en op de laatste dag de zonnebril. Wordt alleen de eerste schade vergoed, aangezien op de tweede schade een eigen risico van 250 euro zit. Echt een naaistreek, zo vragen ze er gewoon om om de boel te flessen. Had ik beide schades op 1 dag gehad, had ik gewoon alles vergoed gekregen. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 30-06-2017 door
Aegon is blijkbaar de enige organisatie in Nederland die uitspraken van de Hoge Raad naar de prullenbak verwijst. In de uitspraak van 2 september 2016 is door de Hoge Raad vastgesteld dat de tussenpersonen, die producten als het Sprintplan verkochten, geen vergunning daartoe hadden. Verjaring, waar Aegon regelmatig mee zwaait, gaat in mijn geval niet op, want ik heb tijdig een stuitingsbrief aangetekend aan Aegon verzonden. Toch komt Aegon niet over de brug met een schadeloosstelling. Toen ik ook op mijn schikkingsvoorstel geen enkele reactie van AEGON mocht ontvangen, heb ik mij aangemeld bij Consumentenclaim/PAL en Sprintplanclaim. 'See you in Court'.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 24-06-2017 door
Sprintplan; nog steeds geen oplossing

Aegon is blijkbaar de enige organisatie in Nederland die uitspraken van de Hoge Raad naar de prullenbak verwijst. In de uitspraak van 2 september 2016 is door de Hoge Raad vastgesteld dat de tussenpersonen, die producten als het Sprintplan verkochten, geen vergunning daartoe hadden. Verjaring, waar Aegon regelmatig mee zwaait, gaat in mijn geval niet op, want ik heb tijdig een stuitingsbrief aangetekend aan Aegon verzonden. Toch komt Aegon niet over de brug met een schadeloosstelling. Toen ik ook op mijn schikkingsvoorstel geen enkele reactie van AEGON mocht ontvangen, heb ik mij aangemeld bij Consumentenclaim/PAL en Sprintplanclaim.
'See you in Court'.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 30-03-2017 door
Na de zesde poging om een levensverzekering op te zeggen nog steeds geen antwoord. Bij telefonisch contact een heel irritant bandje inspreken waarvoor je beld en dan nog een verkeerde medewerker aan de lijn krijgen. Je krijgt geen bevesteging op mailcontact. Verschrikkelijk. Ik raad niemand aan om met Aegon in zee te gaan. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
© 2018 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy