Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

AEGON ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.36
4.36 0 10
6 reviews
0% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-07-08 20:49:57
2 maanden geleden
1 10 0
vanaf 2014 reisverzekering bij Aegon. Autoruit ingeslagen voor ruim €850,00 uit de auto gestolen. Maar volgens de bekende kleine lettertjes krijg je geen vergoeding. Dus jaren voor niets verzekerd.
Rapporteren
2019-06-27 11:35:50
3 maanden geleden
1 10 0
Na het openen van rekenigen voor het uitkeren van mijn, via belastgvrij sparen vergaarde, spaargeld begon het ellende. Aegon keerde de verkeerde bedragen uit van de verkeerde rekeningen en met de verkeerde tijdsverloop. Aegon stond geen directe communicatie toe dus moet alles via m'n adviseur wat tijd koste. Het heeft weken geduurd voor dat zij het corrigeerde. Kort geleden bleek ik niet meer in te kunnen loggen voor dat ik een of andere procedure doorliep voor het wijzigen van m'n mobiele nummer [die zij al hadden en was niet veranderd] waarvoor ik een code via de post moest afwachten. De reden is de invoering van de mogelijkheid tot extra inlogcontrole. Aegon legde niets uit, je kwam er niet omheen. Eenmaal in huis kon ik de code alleen gebruiken voor het wijzigen van m'n nummer dus heb ik dezelved nummer ingevoerd. Ik moest de procedure doorlopen, en voor niets. Andere instanties [DSW, petje af] stuurde n email vooraf met uitleg over de nieuwe regeling en vroeg of ik na inloggen m'n gegevens wilde contoleren, dat m'n mobile nummer juist was en dat m'n email adres ook klopt want dat kan ook voor inlogcontrole worden gebruikt. Aegon heeft nog steeds niets uitgelegd... weigert email communicatie en geeft aan dat alle klachten voor het verbeteren van de website zijn, en dus niet aan de onderneming zelf worden voorgelegd. Als je bij Aegon zit is het een ramp, als je kan wegblijven DOEN!
Rapporteren
2019-03-11 14:39:07
6 maanden geleden
2 10 0
I.v.m. aanstaand overlijden heb ik vóór de verlenging de verzekering opgezegd. Toch schrijft men de hele jaarpremie weer af en kan e.e.a. pas na overlijden afgewikkeld worden en moet ik nabestaanden daarmee belasten. Dit vind ik erg klantonvriendelijk en de verzekeringen die ik (gelukkig) bij andere maatschappijen heb lopen worden wel direct stopgezet én verrekend. Heel klantonvriendelijk van Aegon, zéker in deze situatie!
Rapporteren
2018-03-13 16:51:02
2 jaren geleden
2 10 0
Vele jaren schadevrij op reis geweest met steeds een tijdelijke verzekering. Na mijn pensionering een doorlopende reisverzekering afgesloten bij Aegon. Dat was een grote vergissing. Tijdens mijn laatste reis raakte ik mijn camera kwijt. Misschien door eigen schuld, maar zeker is dat niet. Na terugkomst mijn schade gemeld. Krijg simpel antwoord dat ze de schade niet vergoeden omdat ik de camera onbeheerd heb achter gelaten. Waarvoor heb je dan een reisverzekering? Advies: sluit geen enkele verzekering af bij Aegon.
Rapporteren
2017-12-08 12:24:35
2 jaren geleden
1 10 0
Nog nooit wat in mijn leven gehad, nu verlies ik op vakantie 2 producten (slippers en zonnebril) op twee verschillende dagen. Vul alles volgens waarheid en eerlijkheid in, wat betekent op de eerste dag de slippers van 20euro, en op de laatste dag de zonnebril. Wordt alleen de eerste schade vergoed, aangezien op de tweede schade een eigen risico van 250 euro zit. Echt een naaistreek, zo vragen ze er gewoon om om de boel te flessen. Had ik beide schades op 1 dag gehad, had ik gewoon alles vergoed gekregen.
Rapporteren
2017-03-30 18:54:59
3 jaren geleden
1 10 0
Na de zesde poging om een levensverzekering op te zeggen nog steeds geen antwoord. Bij telefonisch contact een heel irritant bandje inspreken waarvoor je beld en dan nog een verkeerde medewerker aan de lijn krijgen. Je krijgt geen bevesteging op mailcontact. Verschrikkelijk. Ik raad niemand aan om met Aegon in zee te gaan.
Rapporteren
1

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.36

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730