Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Allsecur ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.89
4.89 0 10
9 reviews
33% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-02-12 12:13:10
1 maanden geleden
1 10 0
Stel je eens voor: Je koopt een bloedmooie golf 7. Je ziet je zelf rijden, maar wilt natuurlijk goed verzekerd zijn. Na wat onderzoek te hebben gedaan op internet kom je uit op Allescur en tref je een te mooi om waar te zijn aanbod. Toch blijkt het zo te zijn, Vol enthousiasme druk je op de aanvraagknop. Je krijgt de factuur op de mat en wat blijkt: het tarief zoals eerder gecommuniceerd op de website komt niet overeen met je factuur. Wat doe je da? Je gaat bellen. Logisch toch? Maar wat schets de verbazing: Tom, Sasha en Amy komen allen met een ander verhaal waarmee je niet bent geholpen en onder aan de streep blijft er weinig over van mooi om waar te zijn' gevoel. hoe zou jij je voelen als nieuwe klant ? Misleid en alles behalve welkome,toch? Inderdaad ik dus ook. Nu maar wachten op positieve oplossing. Ik ben benieuwd of ze deze noodkreet wel tot een oplossing leiden?
Rapporteren
2018-08-15 12:05:33
7 maanden geleden
1 10 0
*slecht communicatie *arrogante medewerker *werken langs elkaar heen *je krijgt tegenstrijdig informatie van de medewerkers *zit de gegevens door elkaar als je meer dan 1 Auto bij hun verzekeren *deze mensen komen uit een ander planeet *Bij eerst schade verlies zo veel jaren ongeacht 20 of 30 of 40 schadevrije jaren dan zak je naar 10 schadevrije jaren, bij alle verzekering maatschappij als je heb 15 of hoog schadevrij jaren dan zak je 6 treden met
Rapporteren
2017-04-19 20:34:20
2 jaren geleden
2 10 0
Beste, Hierbij zou ik graag mijn ervaring met AllSecur met jullie willen delen. Sinds een aantal jaren heb ik een autoverzekering via AllSecur, ik kan jullie zeggen dat het niet een autoverzekering is die ik u/ jullie kan aanraden. Dit omdat ik heb ervaren dat wanneer je in een geschil raakt deze verzekeringsmaatschappij zich onvoldoende inspant voor zijn cliënt. Dit ondanks dat je duidelijk bewijs hebt dat je als cliënt in je recht staat, buiten dat is mijn ervaring met de verzekeringsmaatschappij dat zij de situatie saboteren, om zelf zo hun voordeel uit de situatie te trekken. Ik raad u/ jullie dan ook bij deze aan om zich zeker niet te laten verzekeren door AllSecur. Een keer is bij deze dus ook nooit meer. Met vriendelijke groet, Elshan,S
Rapporteren
2016-12-30 23:44:03
2 jaren geleden
1 10 0
Geen bijzonderheden in mijn schadeverleden, kreeg na enkele uren al het verzoek om telefonisch contact op te nemen voor aanvullende vragen die niet per email of whatsapp konden worden gesteld. De afdeling is op vrijdag tot 21 uur bereikbaar. Om 17:20 uur telefonisch contact opgenomen, acceptatie afdeling was al naar huis. Maandag kon ik terugbellen ( kan voor mij weer pas na 17 uur) dinsdag verloopt mijn voorlopige dekking ( was 7 dagen en is blijkbaar teruggebracht naar 5) Is hier sprake van een vergissing of misleiding..
Rapporteren
2015-02-19 00:19:19
4 jaren geleden
1 10 0
Vanwege emigratie naar het buitenland de auto verkocht. Ik had net de premie a ca. 1300,- per jaar vooruit betaald.. Na ruim 10 maanden terug in Nederland en gevraagd waarom ik geen premie terug kreeg? Nou NEE de autoverzekering is niet opgezegd dus vanaf heden word deze pas opgezegd.. dit ondanks de overschrijving bij de RDW 10/11 maanden ervoor/uitschrijving in Nederland en dat de nieuwe eigenaar natuurlijk direct een verzekering had afgesloten. Schade dik 1000,- euro omdat er ergens in de kleine lettertjes staat dat je de verzekering schriftelijk dient op te zeggen.
Rapporteren
2014-08-19 14:13:24
5 jaren geleden
1 10 0
Sinds een aantal jaren heb ik mijn auto verzekerd bij AllSecur. Ik had een bonus malus korting van 80% en meer dan 12 schadevrije jaren, omdat ik 20 jaar schadevrij rijd. Nu had ik dit jaar een kleine schade van (volgens AllSecur) €600,--. Dit heb ik zelf niet gedocumenteerd, omdat AllSecur deze gegevens niet verstrekt. Men regelt dit rechtstreeks met de door hen geadviseerde schadeher-steller.

Onlangs kreeg ik de verlengingsbrief met verlengingsvoorstel + nieuwe premie en Premie Alert.
Hieruit bleek dat ik ben terug gezet naar 6 schadevrije jaren. En gezakt ben naar trede 14 van het bonus malus principe. Concreet zou ik hierdoor 5% inleveren op mijn bonus malus korting en nog steeds 75% korting moeten krijgen.
Echter tot mijn verbazing is mijn premie met €121,81 p.j. gestegen. Dit is respectievelijk 27%.

Mijn berekening:

Voorstel AllSecur
Dekking Bruto premie B/M korting Netto
WA + Volledig Casco € 1.53,12 75% €384,28
Inzittendenverzekering € 47,88 € 47,88
Vrije reparatiekeuze € 39,89 € 39,89
Totale jaarpremie excl. Assurantiebelasting €472,05
=====
Inclusief 21% assurantiebelasting €571,18

Premie 2013 onder dezelfde voorwaarden echter met 80%
B/M korting €449,37-
Ik betaal meer per jaar €121,81

Dit zou echter 1% van €449,37= €4,49 x 5= € 22,47-
moeten zijn.
Ik betaal teveel € 99,34

Wat maakt dat bovenop de 5% verhoging door de gemaakte
schade mijn premie exact met 22,107% is verhoogd, omdat
1 % van €449,37= €4,4937 x 22,107 %= € 99,34

Bovenstaand heb ik incl. berekening doorgestuurd middels een klachtenformulier naar AllSecur en dit was het antwoord:

Beste heer Sieders,
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Zoals al eerder is gecommuniceerd heeft de premiestijging te maken met de schade van schadedatum 03-02-2014. U heeft altijd het recht om binnen een jaar na uitbetaling naar de tegenpartij de schade voor eigen rekening te nemen. In dat geval zullen wij uw schadevrije jaren met terugwerkende kracht aanpassen.

Wij hebben op het voorstel de vrije reparatiekeuze aangehouden, omdat u wij pas recentelijk een aanpassing hebben gedaan dat men ook kan kiezen voor reparatiesturing.
Dit is geen verhoging van de premie maar een splitsing. Indien u voor reparatiesturing zou kiezen komt de jaarpremie op € 522,91.
Bij reparatiesturing kunt u uw auto aanbieden bij een Topherstel-garage. Een overzicht van de garages bij u in de regio kunt u vinden op de website: www.topherstel.nl.

Voor meer informatie verzoek ik u telefonisch contact met ons op te nemen via 073 548 50 00. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 17.00 uur.

Wilt u liever teruggebeld worden? Via onze website http://www.allsecur.nl/autoverzekeringen/Contact.html kunt u een bel-me-terug afspraak maken. Wij bellen u dan terug wanneer het u uitkomt.

Met vriendelijke groet,
Lia de Zoete
Deskaccountmanager

Wat hier het bijzondere is, dat ik nu voor reparatiesturing kan kiezen. Echter hiervoor had ik vrije reparatiekeuze, dus voor de berekening van de huidige premie heb ik dit onveranderd meegenomen. Ik wil deze optie ook behouden.
Na het laatste telefoongesprek met een medewerker van AllSecur gaf deze toe dat de verhoging kwam door de door mij gemaakte schade en zo wordt dit opnieuw bevestigd middels dit schrijven. Echter men gaat op geen enkele wijze in waarop deze verhoging naast de begrijpelijke 5% is gebaseerd.
Hoe komt men bij de premieverhoging van ruim 22%? Er staat nergens in de polis dat bij een schadegeval de polis met 27% wordt verhoogd. Dit is op de site van AllSecur ook nergens terug te vinden.
Rapporteren
2014-02-26 21:21:46
5 jaren geleden
10 10 0
Het allerbeste aan Allsecur is dat ze echt de focus op 1 ding hebben gelegd en dat is autoverzekeringen. Daardoor is de focus en de service goed en daarmee ook de prijs.

Nu heb ik nog nooit iets gehad met mijn auto en heb dus nooit de afhandeling van schade kunnen ervaren (en daar ben ik natuurlijk ook wel blij om), dus ik kan daar geen beoordeling over geven. Tweede voordeel is dat mijn schadevrije jaren al lekker oplopen en dus ook veel korting krijg. Ik blijf voorlopig nog wel zitten, want ik ben gewoon tevreden.
Rapporteren
2014-02-09 21:51:16
5 jaren geleden
8 10 0
Zeer te spreken over Allsecur. Kreeg laatst een belletje of ik mijn verzekering wil aanpassen. Had een allrisk verzekering en die was niet handig meer omdat mijn auto te oud was geworden. Bespaar ik nu een paar knaken en ben nog goed verzekerd.
Rapporteren
2014-01-29 11:01:39
5 jaren geleden
10 10 0
Ben al jaren trouwe klant van Allsecur. Ze hebben een prima autoverzekering en goede prijs-kwaliteit verhouding. Is toch altijd maar afwachten wat je kan verwachten van een autoverzekeraar want uiteindelijk betaal je voor je gevoel altijd teveel. Bij Allsecur krijg ik voldoende info en updates met betrekking tot mijn polis. Weet dus precies hoe ik er voor sta en of ik korting kan krijgen. Heb vaak last gehad van steenslag maar heb daar nooit een rekening van gezien. Prettige verzekeraar en zeker een aanrader!
Rapporteren
1

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.89