Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Allsecur ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Allsecur
4.62 / 0 10
Er zijn 8 ervaringen toegevoegd
Allsecur ervaring toevoegen

8 Allsecur ervaringen

Start aan je beoordeling van Allsecur
Klik hier om je beoordeling te geven
Andere kozen voor
2 / 100
Beoordeeld op 19-04-2017 door
Beste,Hierbij zou ik graag mijn ervaring met AllSecur met jullie willen delen. Sinds een aantal jaren heb ik een autoverzekering via AllSecur, ik kan jullie zeggen dat het niet een autoverzekering is die ik u/ jullie kan aanraden. Dit omdat ik heb ervaren dat wanneer je in een geschil raakt deze verzekeringsmaatschappij zich onvoldoende inspant voor zijn cliënt. Dit ondanks dat je duidelijk bewijs hebt dat je als cliënt in je recht staat, buiten dat is mijn ervaring met de verzekeringsmaatschappij dat zij de situatie saboteren, om zelf zo hun voordeel uit de situatie te trekken. Ik raad u/ jullie dan ook bij deze aan om zich zeker niet te laten verzekeren door AllSecur. Een keer is bij deze dus ook nooit meer.Met vriendelijke groet,Elshan,S ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 31-12-2016 door
Geen bijzonderheden in mijn schadeverleden, kreeg na enkele uren al het verzoek om telefonisch contact op te nemen voor aanvullende vragen die niet per email of whatsapp konden worden gesteld. De afdeling is op vrijdag tot 21 uur bereikbaar.Om 17:20 uur telefonisch contact opgenomen, acceptatie afdeling was al naar huis.Maandag kon ik terugbellen ( kan voor mij weer pas na 17 uur) dinsdag verloopt mijn voorlopige dekking ( was 7 dagen en is blijkbaar teruggebracht naar 5)Is hier sprake van een vergissing of misleiding.. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 19-02-2015 door
Vanwege emigratie naar het buitenland de auto verkocht. Ik had net de premie a ca. 1300,- per jaar vooruit betaald.. Na ruim 10 maanden terug in Nederland en gevraagd waarom ik geen premie terug kreeg? Nou NEE de autoverzekering is niet opgezegd dus vanaf heden word deze pas opgezegd.. dit ondanks de overschrijving bij de RDW 10/11 maanden ervoor/uitschrijving in Nederland en dat de nieuwe eigenaar natuurlijk direct een verzekering had afgesloten.Schade dik 1000,- euro omdat er ergens in de kleine lettertjes staat dat je de verzekering schriftelijk dient op te zeggen. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 19-08-2014 door
Sinds een aantal jaren heb ik mijn auto verzekerd bij AllSecur. Ik had een bonus malus korting van 80% en meer dan 12 schadevrije jaren, omdat ik 20 jaar schadevrij rijd. Nu had ik dit jaar een kleine schade van (volgens AllSecur) €600,--. Dit heb ik zelf niet gedocumenteerd, omdat AllSecur deze gegevens niet verstrekt. Men regelt dit rechtstreeks met de door hen geadviseerde schadeher-steller.

Onlangs kreeg ik de verlengingsbrief met verlengingsvoorstel + nieuwe premie en Premie Alert.
Hieruit bleek dat ik ben terug gezet naar 6 schadevrije jaren. En gezakt ben naar trede 14 van het bonus malus principe. Concreet zou ik hierdoor 5% inleveren op mijn bonus malus korting en nog steeds 75% korting moeten krijgen.
Echter tot mijn verbazing is mijn premie met €121,81 p.j. gestegen. Dit is respectievelijk 27%.

Mijn berekening:

Voorstel AllSecur
Dekking Bruto premie B/M korting Netto
WA + Volledig Casco € 1.53,12 75% €384,28
Inzittendenverzekering € 47,88 € 47,88
Vrije reparatiekeuze € 39,89 € 39,89
Totale jaarpremie excl. Assurantiebelasting €472,05
=====
Inclusief 21% assurantiebelasting €571,18

Premie 2013 onder dezelfde voorwaarden echter met 80%
B/M korting €449,37-
Ik betaal meer per jaar €121,81

Dit zou echter 1% van €449,37= €4,49 x 5= € 22,47-
moeten zijn.
Ik betaal teveel € 99,34

Wat maakt dat bovenop de 5% verhoging door de gemaakte
schade mijn premie exact met 22,107% is verhoogd, omdat
1 % van €449,37= €4,4937 x 22,107 %= € 99,34

Bovenstaand heb ik incl. berekening doorgestuurd middels een klachtenformulier naar AllSecur en dit was het antwoord:

Beste heer Sieders,
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Zoals al eerder is gecommuniceerd heeft de premiestijging te maken met de schade van schadedatum 03-02-2014. U heeft altijd het recht om binnen een jaar na uitbetaling naar de tegenpartij de schade voor eigen rekening te nemen. In dat geval zullen wij uw schadevrije jaren met terugwerkende kracht aanpassen.

Wij hebben op het voorstel de vrije reparatiekeuze aangehouden, omdat u wij pas recentelijk een aanpassing hebben gedaan dat men ook kan kiezen voor reparatiesturing.
Dit is geen verhoging van de premie maar een splitsing. Indien u voor reparatiesturing zou kiezen komt de jaarpremie op € 522,91.
Bij reparatiesturing kunt u uw auto aanbieden bij een Topherstel-garage. Een overzicht van de garages bij u in de regio kunt u vinden op de website: www.topherstel.nl.

Voor meer informatie verzoek ik u telefonisch contact met ons op te nemen via 073 548 50 00. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 17.00 uur.

Wilt u liever teruggebeld worden? Via onze website http://www.allsecur.nl/autoverzekeringen/Contact.html kunt u een bel-me-terug afspraak maken. Wij bellen u dan terug wanneer het u uitkomt.

Met vriendelijke groet,
Lia de Zoete
Deskaccountmanager

Wat hier het bijzondere is, dat ik nu voor reparatiesturing kan kiezen. Echter hiervoor had ik vrije reparatiekeuze, dus voor de berekening van de huidige premie heb ik dit onveranderd meegenomen. Ik wil deze optie ook behouden.
Na het laatste telefoongesprek met een medewerker van AllSecur gaf deze toe dat de verhoging kwam door de door mij gemaakte schade en zo wordt dit opnieuw bevestigd middels dit schrijven. Echter men gaat op geen enkele wijze in waarop deze verhoging naast de begrijpelijke 5% is gebaseerd.
Hoe komt men bij de premieverhoging van ruim 22%? Er staat nergens in de polis dat bij een schadegeval de polis met 27% wordt verhoogd. Dit is op de site van AllSecur ook nergens terug te vinden.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
4 / 100
Beoordeeld op 29-03-2014 door
De prijs en producten zijn echt wel goed, maar als je een issue hebt en met ze in contact wil komen om het op te lossen dan gaat er van alles mis. De communicatie is heel slecht op zo'n moment en je wordt gewoon niet geholpen.

Dit is voor mij de reden geweest om over te stappen naar een andere autoverzekeraar.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 26-02-2014 door
Het allerbeste aan Allsecur is dat ze echt de focus op 1 ding hebben gelegd en dat is autoverzekeringen. Daardoor is de focus en de service goed en daarmee ook de prijs.

Nu heb ik nog nooit iets gehad met mijn auto en heb dus nooit de afhandeling van schade kunnen ervaren (en daar ben ik natuurlijk ook wel blij om), dus ik kan daar geen beoordeling over geven. Tweede voordeel is dat mijn schadevrije jaren al lekker oplopen en dus ook veel korting krijg. Ik blijf voorlopig nog wel zitten, want ik ben gewoon tevreden.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 09-02-2014 door
Zeer te spreken over Allsecur. Kreeg laatst een belletje of ik mijn verzekering wil aanpassen. Had een allrisk verzekering en die was niet handig meer omdat mijn auto te oud was geworden. Bespaar ik nu een paar knaken en ben nog goed verzekerd. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 29-01-2014 door
Ben al jaren trouwe klant van Allsecur. Ze hebben een prima autoverzekering en goede prijs-kwaliteit verhouding. Is toch altijd maar afwachten wat je kan verwachten van een autoverzekeraar want uiteindelijk betaal je voor je gevoel altijd teveel. Bij Allsecur krijg ik voldoende info en updates met betrekking tot mijn polis. Weet dus precies hoe ik er voor sta en of ik korting kan krijgen. Heb vaak last gehad van steenslag maar heb daar nooit een rekening van gezien. Prettige verzekeraar en zeker een aanrader! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy