Notice: Trying to get property 'page_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 40

Notice: Trying to get property 'review_title' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 45

Notice: Trying to get property 'review_text' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 46

Notice: Trying to get property 'page_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 47
- ANWB
Notice: Undefined variable: aPost in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 142

Notice: Trying to get property 'ID' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 142
Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Afschuwelijke service en betrouwbaarheid, belazerd met honderden euro's

Twee weken geleden onderweg naar huis met pech in Duitsland gestrand op de snelweg. Pechhulp zou er binnen een half uur zijn, dat werd 2 uur. Vervolgens was het een sleepservice die ons bracht naar het desbetreffende depot om de auto en ons daar te droppen. De anwb gaf geen sturende hulp en heeft niks voor ons betekend, ook gaven zij aan dat omdat wij op zaterdag met pech stonden, wij maandag pas inzicht konden hebben in de eventuele schade van de auto, een huurauto kon dus nog niet geregeld worden, tenzij het op onze kosten verhaald werd. Zij gaven aan dat de eerst bepaald moesten hebben dat de auto binnen 48 uur niet gemaakt kon worden, voordat zij een huurauto konden vergoeden. Na ongeloof en volledige onredelijkheid besloten wij het risico te nemen om de auto in duitsland te laten staan en de huurauto aan te nemen om naar huis te rijden. De anwb gaf aan wij 21 dagen recht hadden op vervangend vervoer (met europa standaard). Omdat ook de sleepservice 3 weken duurde besloten wij de auto in duitsland te maken. Twee weken later, wanneer de auto gemaakt was en wij de huurauto wilde inleveren, geeft europcar aan de anwb de auto voor 2 dagen voor ons heeft gereserveerd en de huurauto veel te laat is ingeleverd, er staan kosten open (dit gaat over honderden euro’s tot duizend euro!). Na tig belletjes en uuuren in de wacht te staan om van pion naar pion te worden verwezen, krijgen we keer op keer te horen dat we maar twee dagen recht hadden op vervangend vervoer en zij niks kunnen betekenen. Met geen elke wijze hebben ze ons hiervan op de hoogte gesteld, noch staat het in het contract wat wij met europcar hebben getekend. Ik heb de kosten voor de huurauto niet betaald en de factuur wordt voor nu naar de anwb gestuurd, puur omdat ik weigerde te betalen. Onze situatie staat nog in behandeling en het wordt de vraag wat hier uit gaat komen. Ik en mijn partner zijn verbijsterd. de service, compassie, begrip en dienstverlening van de anwb is waar-de-loos. Wanneer gegeven wordt dat ik hiervoor de kosten moet gaan betalen, start ik een juridische procedure. Bedankt anwb voor de 'pechhulp', langs de reparatiekosten voor de auto zullen er alleen nog meer kosten bijkomen, de factuur van de huurauto gaat over meer dan duizend euro!

Blijf weg bij de anwb, ik hoop dat het failliet gaat en de mkb’s met goede service de markt weer beheersen.