Notice: Trying to get property 'page_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 40

Notice: Trying to get property 'review_title' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 45

Notice: Trying to get property 'review_text' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 46

Notice: Trying to get property 'page_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 47
- ANWB
Notice: Undefined variable: aPost in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 142

Notice: Trying to get property 'ID' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 142
Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Kan niet rekenen op de Hulpdienst (afspraken en medewerker informatie)

Op zaterdag een auto storing melden bij de ANWB Centrale. Meteen een medewerkster aan de lijn die ons goed probeert te helpen, jammer genoeg moeten wij meerdere keer wat correctie doen op het opgenomen verhaal (jammer dat na het melden, geen schriftelijke document via mail of dergelijke komt voor verificatie en eventuele correctie).
Na wat discussie met de medewerkster en een ANWB deskundige, beslissing is gemaakt om de voertuig te repatriëren naar Nederland.
Ons wordt gevraagd voor de lokale adres. Die wordt meteen gegeven (lokale herstel garage < 90km verder).
Eerst is dan besproken over zaterdag en/of zondag, wij geven geen voorkeur: beide dagen zijn acceptabel voor ons. Een tijdje later, horen wij over een andere datum, het zou of de komende maandag, of dinsdag/woensdag afhankelijk van de vervoerder (wel tot 4 dagen na de eerste melding en voor 86km!).
Terug naar huis, bellen wij de garage op woensdag, die heeft nog geen nieuws. Bellen naar de ANWB Logistiek dienst, horen wij dat de voertuig op dinsdag (of woensdag) vanuit de plaats van pech naar een centrale plek in Nederland vervoerd is geweest. Dan vragen aan de medewerker waarom niet meteen naar de eind plaats, horen wij dat zij wilden daar een gecombineerde transport regelen met een vervoerder om kosten te besparen. Het voertuig zou dan om de donderdag, of vrijdag maar maximaal op de volgende maandag getransporteerde worden. Na 9 dagen, en voor <90km. Nergens wordt dit geschreven, niet op de website en niet op de algemene voorwaarden. Echt schandalig. En tussendoor geen excuses maar ook geen voertuig (die misschien bij de lokale garage op de eerste maandag na de melding gerepareerd had kunnen zijn!)