Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Aon ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

3.54
3.54 0 10
25 reviews
24% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-02-24 15:10:08
25 dagen geleden
2 10 0
Vanaf 6 oktober 2018 (naar aanleiding van uitzending van #Kassa) van het kastje naar de muur gestuurd bij #AON #IAK #Meeuws #Dekker Desk One Overlijdensrisicoverzekering in 2007 afgesloten. Nog nooit contact met ons gezocht, niet op de hoogte gebracht van premiedalingen. #zorgplicht
Rapporteren
2019-01-29 09:40:03
2 maanden geleden
1 10 0
Ik probeer al 2,5 week mijn verzekering op te zeggen bij AON, 1e keer is het me gelukt om telefonisch contact met ze te krijgen, hierbij werd me verteld dat ik het vrijwaringsbewijs moest inscannen en opsturen, dit heb ik gedaan met de vraag of ik een bevestiging kon krijgen van de opzegging. Inmiddels heb ik 3 mails gestuurd, zonder reactie. Ik probeer al 4 dagen telefonisch contact te krijgen, ik sta constant onzettend lang in de wacht (meerdere malen per dag geprobeerd). Ik krijg gewoon niemand te pakken. Ik heb nog nooit zulke slechte service gehad!!
Rapporteren
2018-12-27 19:12:37
3 maanden geleden
3 10 0
Helaas heb ik sinds de overgang van IAK naar AON veel klachten over de afhandeling van de rekeningen. In de helft van de gevallen klopt de uitbetaling, voor zover er wordt uitbetaald!, niet. Erg frusterend! Reeds meerdere malen telefonisch en per mail contact opgenomen, maar helaas nu weer een onterecht afgewezen rekening. Zucht....
Rapporteren
2018-11-07 19:53:19
4 maanden geleden
2 10 0
we waren in de zomer verhuisd van een vrijstaand huis naar appartement. je wil het niet geloven we moesten maar liefst zeker meer dan 6 x bellen en heleboel email gestuurd om de wijziging gedaan te krijgen en dan heb ik het nog niet over de fouten die zij gemaakt hebben. Met onze verhuizing ging ook onze dochter op dr zelf wonen. Ons is verteld dat met het nieuwe verzekeringsjaar krijgt zij de personeelskorting niet meer. nou prima zou je zeggen en begrijpelijk. 17 oktober kreeg zij de polis en de rekening per post. dan denk je ok alles is geregeld, er zat geen brief bij dat de verzekering per 1 november beeindigd is. Tot ieders verbazing kreeg ze op 5 november een brief in de bus dat haar autoverzekering per 1 nov is beeindigd. je kunt je voorstellen dat je dan helemaal schrik! AON verbeter aub je bedrijfsvoering! als verzekering achten we dat je weet wat het belang hiervan! als je vragen hebt, bel mij op 06 11376112
Rapporteren
2018-09-12 17:31:45
6 maanden geleden
2 10 0
11 september krijg ik een brief gedateerd september van Meeus. Fijn dat u klant bent bij Meeus. Meeus en Aon gaan samen verder als één bedrijf onder de naam AON. We bundelen onze kennis en ervaring om u nog beter van dienst te kunnen zijn. Veel verandert er niet voor u. Zo blijven onze verzekeringsproducten hetzelfde. Als er in de toekomst iets aan deze producten verandert informeren we u daar op tijd over. Ook op 11 september krijg ik een brief van Meeus gedateerd 31 augustus. Per 1 oktober 2018 wijzigt uw autoverzekering. Deze verzekering bieden wij dan niet meer aan. Wij zetten uw huidige verzekering voor u om naar de verzekeraar die het meeste bij uw situatie past. Zoals u gewend bent, blijft u via ons verzekerd. Huidige premie: €.52,73 nieuwe premie: €73,67 = 40% duurder!!! Daarnaast zijn de nieuwe voorwaarden véél slechter! Dit noemt Meeus/Anon dus een verbetering.
Rapporteren
2018-08-08 08:51:21
8 maanden geleden
1 10 0
Zeer amateuristisch bedrijf. In een week tijd, maar liefst 3 bedragen gekregen voor het verzekeren van een moto. Hoog tarief, laag tarief opnieuw hoog tarief, enfin wie kan nog volgen?? Dan bleek enkel het hoge tarief het juiste tarief. De vergissing was te wijten aan het feit dat mijn wagen nog actief stond, die toch al meer dan een jaar elders verzekerd was!! Hallo?! Aon is enkel te bereiken via email, telefonisch is het rampzalig!!
Rapporteren
2018-06-13 10:29:30
9 maanden geleden
1 10 0
Schandalig! Ik wacht al 3 weken voor een inschrijvingsbewijs en heb al 5keren gebeld naar mijn verzekering en nog steeds heb ik geen inschrijvingsbewijs kunnen ontvangen. Ik heb er geen woorden voor dit kan gewoon niet!
Rapporteren
2018-01-11 15:15:00
1 jaren geleden
2 10 0
Ik heb meer dan 30 schadevrije jaren, toch is mijn premie in mei 2017 verhoogd van 25,54 euro naar 37,05 euro. In verband hiermee heb ik gezocht naar een andere verzekering. Bij het vergelijkende onderzoek bleek dat AONdirekt in 2017 niet alleen de premie had verhoogd maar dat ook de polisvoorwaarden in ongunstige zin waren veranderd. Ik heb nu een all risc verzekering bij de ABNAMRO afgesloten voor iets meer dan 25 euro. Bij het opzeggen van de autoverzekering van AONdirekt bleek dat ik behalve de premie ook 11 euro aan opzegkosten moet betalen
Rapporteren
2017-06-28 11:25:05
2 jaren geleden
1 10 0
Aon is de verzekeraar van de VvE waarin ik woon (Amsterdam). Door leidingbreuk is in mijn appartement afgelopen februari waterschade ontstaan. Firma Feenstra heeft deze elders in het gebouw gerepareerd en uiteraard is vervolgschade - zoals ontstaan - fotografisch door mij gedocumenteerd. Nu, bijna een half jaar later, heeft Aon verzekeraar bedacht dat ondanks mijn fotografische vastlegging en een werkbon van fa. Feenstra (i.o.v. de VvE) zij vooralsnog niet overgaan tot vergoeding daar laatstgenoemd bedrijf hun werkzaamheden niet op foto heeft vastgelegd (?!). Ik zal mijn wanstaltige ervaring met deze verzekeraar tot ver laten doorgalmen, als eerste stap zorgen dat deze VvE ontbonden wordt van Aon alias verzekeringsbedrijf.
Rapporteren
2017-05-16 18:34:32
2 jaren geleden
1 10 0
waarschijnlijk met het bekijken na de premie hebben we een verzekering afgesloten. heb hiervan niks thuis gehad en ook niet in me mailbox. wel probeert men de premie van iets meer dan 4 euro af te schrijven. na twee maal contact heb ik een mail gestuurd op aanraden van de klantenservice om de niet door mij aangegaande verzekering op te zeggen maar helaas tot op heden nog steeds dreigmail. natuurlijk ga ik ook al is het maar 4 euro dit niet betalen. ik heb niet willens en wetens deze verzekering afgesloten en daardoor ga ik niet betalen. tevens vervalt volgens de wet dan de verzekering( dit is geen wettelijk verzekering) maar men blijf aandringen. op de opzegmail niks gehoord natuurlijk.
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
3.54