Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Aon ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

1.87
1.87 0 10
62 reviews
13% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-05-13 11:35:32
2 maanden geleden
2 10 0
Lange wachttijden bij Klantenservice is eerder regelmaat dan uitzondering. Helpdesk luistert slecht naar klachten, geeft lachwekkende adviezen. Na doorverbonden te zijn, wordt na lange wachttijd wederom spontaan contact verbroken. Medewerkster bij financiële administratie was volgens medewerker klachtendienst niet werkzaam!!!!!!~, werd later na zoveelste argumentatie van het tegendeel, herroepen. Inloggen in Mijn Omgeving is al twee dagen niet mogelijk; deze klacht werd m.i. niet eens serieus genomen gelet op het advies van de ICT-functionaris. Dat ik normaal op mijn account kon inloggen werd niet eens naar geluisterd. Kortom een trieste ervaring. Ben druk doende mijn verzekeringen bij een betrouwbaardere organisatie onder te brengen: AON, niet doen dus!!
Rapporteren
2020-04-16 15:40:14
3 maanden geleden
1 10 0
AON heeft tot 3x toe achterelkaar de motorverzekering van ondergetekende bij Allianz opgezegd terwijl zij iedere keer opnieuw wel een (nieuwe)prolongatie en (nieuwe) groenekaart zonden. Mijn motor is zelfs een aantal weken onverzekerd en afgemeld geweest bij de RDW om vervolgens later weer na de nodige acties van een advocaat hersteld te krijgen. AON bestaat uit een stelletje ongelofelijke bureausletten! Een verzekering bij AON of KNMVjQuery31105125197271248896_1587043683919? Ik zou even verder kijken!! Beter wat meer premie betalen dan je in te laten met dit soort hersenloze mosselen!
Rapporteren
2020-01-17 15:50:41
6 maanden geleden
0 10 0
in oktober ben ik helaas ziek geworden op een vakantie in Thailand. thuisgekomen heb ik de kosten van het ziekenhuis gedeclareerd bij mijn ziektekostenverzekering AON. Na ruim 6 weken! kreeg ik eindelijk wat terugbetaald. Helaas gebruikt AON een andere wisselkoers dan dat ik die dag heb betaald, waardoor het bedrag al niet meer klopt. De medicatie die ik heb gekregen (keurig op de factuur benoemd, maar met een totaalprijs) krijg ik niet vergoed. Na telefonisch en schriftelijk contact krijg ik te horen dat de medicatie uitgespecificeerd moet zijn en dat ik anders zelf maar per medicijn een prijs moet bepalen...... Vreemd, de medicijnen en ook de totaalprijs zijn bekend, en voor buitenlandhulp word maximaal de in Nederland geldende prijzen vergoed. Tot op Heden heb ik na meerdere mails niets meer vernomen. Ik kan nu ook niet declareren bij mijn reisverzekering, omdat het eerst via de zorgverzekering loopt Na op de site een klacht te hebben ingediend, heb ik een mail ontvangen dat een klachtenfunctionaris zsm contact zou opnemen. Dat is inmiddels alweer bijna een maand geleden! Vandaag meerdere keren proberen te bellen: 32, 28, 30 wachten voor me.......
Rapporteren
2019-12-28 11:58:12
6 maanden geleden
2 10 0
AON heeft Meeuws overgenomen en hiermee is mijn tevredenheid nog meer gedaald. Zaken regelen gaat erg traag, je krijgt mensen lastig te spreken, staat lang in de wacht, gemaakte afspraken worden niet nagekomen en als je iemand aan de telefoon krijgt dat is het merendeel van de medewerkers zijn niet deskundig.
Rapporteren
2019-12-16 21:13:48
7 maanden geleden
2 10 0
Premie geïncasseerd terwijl de verzekering door mij is stopgezet. Premie teruggehaald, 7 keer een mail gestuurd maar geen antwoord. Nu ontvang ik een betalingsherinnering. Gelukkig heb ik alles op papier, maar ben zeer ontevreden over de klantvriendelijkheid.
Rapporteren
2019-12-08 13:29:06
7 maanden geleden
1 10 0
2 maanden moeten wachten op uitsluiting Dekking. 1 week voordat verzekering contact met ons opnam, kregen wij het te horen van bureau dat de schade heeft onderzocht, wiens taak het niet is. Dekking niet betaald gekregen, had op zijn minst verwacht
Rapporteren
2019-11-01 16:51:15
8 maanden geleden
2 10 0
Zie korte uitleg!
Rapporteren
2019-09-04 16:07:37
10 maanden geleden
2 10 0
Lange wachttijden tevens slechte service aan de telefoon ben er ook gelijk per vandaag mee gestopt
Rapporteren
2019-08-28 13:21:38
10 maanden geleden
2 10 0
Kreeg vage brief over premie verhoging. Bellen lukte - ook na diverse keren - echt niet. Per email kreeg ik een automatische mail dat er binnen 10 werkdagen reactie kwam, niet dus. De verstuurde brieven van 1 maand geleden hebben ook nog niet geleid tot antwoord. Maar de nota's komen keurig binnen
Rapporteren
2019-08-24 13:18:00
11 maanden geleden
0 10 0
Bovenstaande moge voor zich spreken.
Rapporteren
1.87