Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Aon ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Aon
3.48 / 0 10
Er zijn 19 ervaringen toegevoegd
Aon ervaring toevoegen

19 Aon ervaringen

Start aan je beoordeling van Aon
Klik hier om je beoordeling te geven
Andere kozen voor
1 / 100
Beoordeeld op 28-06-2017 door
Aon is de verzekeraar van de VvE waarin ik woon (Amsterdam). Door leidingbreuk is in mijn appartement afgelopen februari waterschade ontstaan. Firma Feenstra heeft deze elders in het gebouw gerepareerd en uiteraard is vervolgschade - zoals ontstaan - fotografisch door mij gedocumenteerd. Nu, bijna een half jaar later, heeft Aon verzekeraar bedacht dat ondanks mijn fotografische vastlegging en een werkbon van fa. Feenstra (i.o.v. de VvE) zij vooralsnog niet overgaan tot vergoeding daar laatstgenoemd bedrijf hun werkzaamheden niet op foto heeft vastgelegd (?!). Ik zal mijn wanstaltige ervaring met deze verzekeraar tot ver laten doorgalmen, als eerste stap zorgen dat deze VvE ontbonden wordt van Aon alias verzekeringsbedrijf. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 16-05-2017 door
waarschijnlijk met het bekijken na de premie hebben we een verzekering afgesloten. heb hiervan niks thuis gehad en ook niet in me mailbox. wel probeert men de premie van iets meer dan 4 euro af te schrijven. na twee maal contact heb ik een mail gestuurd op aanraden van de klantenservice om de niet door mij aangegaande verzekering op te zeggen maar helaas tot op heden nog steeds dreigmail. natuurlijk ga ik ook al is het maar 4 euro dit niet betalen. ik heb niet willens en wetens deze verzekering afgesloten en daardoor ga ik niet betalen. tevens vervalt volgens de wet dan de verzekering( dit is geen wettelijk verzekering) maar men blijf aandringen. op de opzegmail niks gehoord natuurlijk. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 14-03-2017 door
Ik ben geconfronteerd met 3 vervelende dingen in een auto schade afhandeling. Namelijk een slordige onduidelijke mail over een schade afhandeling. Waarin geen enkele moeite wordt gedaan voor mij als verzekerde. Ze vragen om informatie en als reactie krijg ik een mail waar ze de inhoud van de vorige mail herhalen en als ik het er niet mee eens ben, naar de rechter kan gaan. Ik was echt zo verbaasd over die onvriendelijke toon. Terwijl ze niet ingaan op mijn antwoorden op de vragen die ze zelf vragen (bv over een getuige). Wij voelen ons niet geholpen in de afhandeling, eerder ervaar ik tegenwerking. Inmiddels geven ze hun slordigheid en fouten toe na een boze brief. Maar voor mij is de ellende er al. Het heeft veel werk en tijd gekost. En het levert veel frustratie op. Dus wij zijn niet tevreden. Overigens is de telefonische afdeling altijd erg vriendelijk. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 07-11-2016 door
Wij hebben een recreatiebedrijf. Regelmatig veroorzaken klanten per ongeluk schade. Meestal geen probleem, de meeste mensen hebben een reisverzekering of een WA-verzekering. Met Univé of Achmea zijn diverse schades in het verleden snel opgelost. De schade die nu speelt is voor 99,9% zeker veroorzaakt door een klant van AON maar AON keert pas uit bij 100% zeker. Mijn klanten hun borg kwijt. Ik niet mijn volledige schade vergoed. AON 100% winst. Mijn tip: sluit je verzekering bij een maatschappij ook uitkeert ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 20-10-2016 door
Helaas heb ik ook te maken met aon al ca bijna 3 maand. 1 van hun verzekerde kon zich niet gedragen haalde in en reed me zo klem vast de auto in. Politie er zelfs bij laten halen omdat meneer weg wou rijden. En nu word het mooi gedraaid dat het mijn eigen schuld is...jaja dat zal...dan maar een rechtzaak ervan maken want sterk sta ik...aangezien de tegenpartij ook ingevult heeft dat meneer inhaalde waar het niet eens kan en mag!. Conclussie vindt dit diep en diep triest om zo om te gaan met mensen . Jullie moeten dat soort mensen per direct uit de verzekering halen !!!!!! Ten 2de...poging tot doodslag associale rijgedrag! ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 03-04-2016 door
Wij zijn al een aantal jaren verzekerd bij AON. Wij hebben hier alle verzekeingen lopen. Afgelopen februari hadden wij lekkage uit de wasmaschine in de bijkeuken (er zat een slangetje los). Aangezien de vloer over de gehele benedenverdieping lag, moest de hele vloer vervangen worden. Ik was hoogzwanger en dit heb ik ook gemeld. AON reageerde snel en binnen een maand lag er een geheel nieuwe vloer in, inclusief plinten. We hadden herstelservice dus geen geleep met meubels oid. Erg fijn! En snel afgehandeld. Ook de andere verzekeringen zijn wij tevreden over. Aon heeft nooit moeilijk gedaan over uitkeren. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 22-01-2016 door
Wij hebben als tegenpartij met Aon te maken gehad vanwege een schadegeval. Aon heeft de aansprakelijkheid erkend, de taxatie uit laten voeren en laat het daar vervolgens bij. Er wordt in het geheel niet gereageerd op het verzoek dit af te ronden.Ik verwacht van een verzekeraar dat men niet alleen de schade van de eigen klanten netjes afhandelt, maar ook de tegenpartij niet met de brokken laat zitten. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 06-10-2015 door
Ik ben verzekerd bij Aon op aanraden van mijn werkgever. Nu ik met pensioen ging keek mij werkgever even mij naar mijn verzekeringen en raden mij Aon aan. Ik ben hiernaar overgestapt en alles is nu netjes voor de toekomst goed geregeld. Ook qua kosten ben ik een stuk naar beneden okal vind ik dat niet eens zo belangrijk.Mijn toekomst is nu veilig ingedeeld wat toch erg prettig is ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 18-09-2015 door
Via Vga verzekerd bij AON. Vga heel klantvriendelijk. Over AON ben ik totaal niet over te spreken. Wat een verschrikkelijke maatschappij. Heb een lekkage in de badkamer. Expert langs geweest 3 min binnen geweest. Oordeel lekkage wordt veroorzaakt door kit randen. Aannemer ingehuurd alles open gehaald blijkt dat de lekkage wordt veroorzaakt door de leidingen. Opnieuw contact met AON en foto's gemaild. Een week lang geen reactie van AON. Niemand langs geweest. Na week weer gebeld. Dan pas komen ze in actie. Ze gaan een expert sturen inmiddels is mijn aannemer bezig om de boel te repareren. Uiteindelijk komt er iemand om foto's te maken. Daarna weer niets gehoord. Na vele malen zelfs te bellen krijg je horen dat het is overgedragen aan een Ander partij!!!! Vermoeiend!! Nu komt er weer een expert terwijl de hele boel is repareerd. Ben benieuwd wat ze nu willen doen. Wat er mij om gaat dat je bij dit maatschappij niet serieus wordt genomen. Eerlijke mensen worden door dit soort mensen als een crimineel behandeld. Waarom sluit ik überhaupt een inboedelverzekering als het toch niet gedekt is waardeloos. Totaal geen goed woord voor AON. Slechte schadebehadelaars komen hun afspraken niet na. Ik zal tevens al mijn verzekeringen die ik heb lopen bij AON opzeggen. Totaal geen vertrouwen in dit rot maatschappij. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 19-08-2015 door
De premie van AON is niet laag, maar goed, ik verwacht dan ook een goede service. Helaas. Als blijkt dat ik teveel premie heb betaald, krijg ik i.p.v. restitutie van teveel betaalde premie, een aanmaning dat ik de premie niet betaald zou hebben. Na 2 telefoontjes ben ik nog steeds niets wijzer en wacht ik nu al bijna 2 maanden op mijn geld. Er wordt zelfs niet op schriftelijke klachten gereageerd. De afhandeling aan de telefoon is zelfs ronduit klantonvriendelijk. Hoe krijg ik ooit nog mijn geld terug? ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 14-07-2015 door
Wij hebben al onze verzekering overgezet naar Aon en zijn echt super teverden over hoe alles is overgezet. We hebben nu alle prijzen weer netjes op een rij wat ook wel is lekker is ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 10-07-2015 door
Ik heb zeer slechte ervaringen met de schade afhandeling bij AON Direct. Er is in mijn volkswagen golf ingebroken en ik kreeg mijn RNS 510 niet vergoed. EN de afhandeling duurde enorm lang. ik heb toen bewust voor een andere merk auto gekozen zodat mij dit niet meer zou overkomen. ik kocht een audi a3 sportback, heb deze voorzien van stuurslot, klasse 3 alarm, en in een overdekte garage elke dag geparkeerd. Weer was het zover, inbraak.. scherm RNS-E scherm gestolen en schade aan mijn auto. Weer ontzettend langzaam in schadeafhandeling. En weer word het schadebedrag geweigerd door de verzekering. Voor mij geen AON meer. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 10-03-2015 door
Wij hebben al een tijdje al onze verzekeringen bij Aon lopen en zijn zeer tevreden. We zijn met onze autoverzekering net overgestapt naar on-line en ook dit is keurig gegaan. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 21-08-2014 door
Sluit me volledig aan bij de onderstaande berichten.

Wil er verder niks meer aan toe voegen.

AON bedankt voor de service
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 21-08-2014 door
De klantenservice heeft zichzelf weer bewezen.

Ze schuiven alles naar jouw toe, en jij bent degene die alles mag gaan oplossen en achterna mag gaan.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 21-08-2014 door
slechte klantenservice. Onduidelijk waar je voor verzekerd bent. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 21-08-2014 door
als je een reisverzekering afsluit dan ben je goed verzekerd voor diefstal ALS je op vakantie bent. maar als je voor je studie naar het buitenland gaat en een lange reisverzekering afsluit dan ben je niet verzekerd als je beroofd wordt op straat??

Maar als het thuis was gebeurd dan was je wel verzekerd??

Heel raar, dankje wel AON!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 07-04-2014 door
Hallo,

Ik ben klant bij AON en heb een inboedelverzekering, autoverzekering en ook een caravanverzekering afgesloten bij AON. Kortom een grootverbruiker.

Nu heb ik afgelopen zomer een aanrijding gehad toen we onderweg waren naar onze vakantiebestemming in Frankrijk. Midden op de tolweg werden we door een niet oplettende automobilist aan de zijkant geraakt.

De auto had een flinke deuk en ook onze caravan was beschadigd. Langs de kant van de weg hebben we alles kunnen regelen met de andere automobilist. We konden onze weg vervolgen en eenmaal thuis heb ik direct contact opgenomen met AON. Ik moest wat informatie opsturen en dezelfde week kwam er nog iemand langs om een schaderapport op te maken.

Alles is perfect geregeld door AON en heb er weinig omkijken meer aan gehad. Service en communicatie was geweldig en het was heel snel opgelost.

Dikke pluim dus voor AON.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 07-04-2014 door
Voor onze VVE hebben we diverse verzekeringen lopen bij AON. Al diverse malen hebben we aanspraak gedaan op de verzekeringen en het is altijd snel en simpel opgelost. Het indienen van schade is heel makkelijk en er wordt snel opgevolgd.

Er wordt nooit moeilijk gedaan en ze keren heel snel uit.

Omdat we op de centjes moeten letten is de prijs heel belangrijk. Ook daar doen we met AON goede zaken en besparen we sinds we zijn overgestapt honderden euro's per jaar.

Voor de goede service en goede prijs krijgt AON van ons een dikke 10!!
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy