Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Aon ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

1.87
1.87 0 10
55 reviews
15% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-09-04 16:07:37
14 dagen geleden
2 10 0
Lange wachttijden tevens slechte service aan de telefoon ben er ook gelijk per vandaag mee gestopt
Rapporteren
2019-08-28 13:21:38
22 dagen geleden
2 10 0
Kreeg vage brief over premie verhoging. Bellen lukte - ook na diverse keren - echt niet. Per email kreeg ik een automatische mail dat er binnen 10 werkdagen reactie kwam, niet dus. De verstuurde brieven van 1 maand geleden hebben ook nog niet geleid tot antwoord. Maar de nota's komen keurig binnen
Rapporteren
2019-08-24 13:18:00
26 dagen geleden
0 10 0
Bovenstaande moge voor zich spreken.
Rapporteren
2019-08-15 13:13:56
1 maanden geleden
1 10 0
Vriendin heeft een student verzekering basic health insurrance aangevraagd, heeft 4 maanden geduurd voordat ze eindelijk een polis geregeld hadden, met meerdere dreigingen van boetes ondanks dat wij alles direct op tijd en correct aangeleverd hadden. Meermaals gebeld, elke keer kregen we een excuus en werden beloftes gedaan die niet nagekomen werden.
Uiteindelijk proberen ze nadat het contract is afgelopen toch nog weer een maand extra kosten in rekening te brengen.
Absolute oplichting, dit bedrijf zou verboden moeten worden.
Rapporteren
2019-08-13 16:23:30
1 maanden geleden
0 10 0
Mijn motor is overreden terwijl hij geparkeerd stond, totaal niet mijn schuld dus. Overkomt jou iets soortgelijks? Bereid je voor om bij de KNMV (of is het AON, of is het Allianz?) er gewoon alleen voor te staan! Je kunt alles lekker zelf gaan regelen, iedereen zegt weer iets anders en uiteindelijk heeft niemand enig idee wat er aan de hand is. Makkelijk geld verdienen.
Rapporteren
2019-08-09 13:19:22
1 maanden geleden
0 10 0
Na 8 maanden gebel en gemail is de op de website beloofde 12,5% korting nog steeds niet doorgevoerd. Uren telefoneren (op mijn kosten want zij bellen je niet) en mailen levert niets op. Van het kastje naar de muur. Dient u maar een klacht in. Degene die erover gaat is met vakantie; nee we weten niet wanneer hij terug komt. Er wordt aan gewerkt (maar wat er dan precies gedaan wordt weet niemand). Enz enz. Op mails wordt niet gereageerd en als je belt hang je oeverloos in de wacht. Er wordt niets opgepakt om het op te lossen. Ze laten het allemaal bij de klant liggen. Die moet maar bellen, mailen, klacht indienen en ondertussen gebeurt er niets. Behalve dat het teveel aan premie elke maand weer vrolijk wordt afgeschreven. Ze lokken je met een korting van 12,5% maar als ze je eenmaal binnen hebben kun je ernaar fluiten. LOOP MET EEN GROTE BOOG OM DEZE VERZEKERINGSMAATSCHAPPIJ HEEN!!
Rapporteren
2019-08-05 15:35:49
1 maanden geleden
1 10 0
bel je voor je status van je schade uur in de wachtrij met doorverbinden erbij bij de ene zeggen ze je moet in noordwijk zijn de andere zegt je moet in eindhoven zijn en ga zo maar door
Rapporteren
2019-08-01 06:27:18
2 maanden geleden
1 10 0
Toen het nog IAK was, was de service perfect en 5 sterren waard. Sinds IAK samen gegaan is met AON is de service ronduit waardeloos. Nog niet eens 1 ster waard.

Voorheen (IAK) werd een email binnen 2 a 3 dagen beantwoord. Tegenwoordig mag je blij zijn als je binnen 3 week antwoord krijgt. Als je al een antwoord krijgt, regelmatig ook gewoon geen antwoord gekregen.

Voorheen (IAK) kon je bellen en stond je max 5 minuten in de wachtrij. Tegenwoordig mag je blij zijn als je binnen 45 minuten iemand aan de lijn hebt.

Ook zo leuk, zonder het van tevoren te laten weten moet je ineens poliskosten betalen bij een wijziging in je verzekering. Bij IAK was dat gratis. En ze hebben per 1 januari 2019 verzonnen dat je prolongatie kosten moet betalen iedere maand. Ook zonder je er van tevoren over te informeren.

Ze zijn erg goed in het bedenken van dingen om hun klanten maar zoveel mogelijk geld afhandig te maken.

Doordat ik meerdere verzekeringen gewijzigd dan wel opgezegd heb, zijn ze nog geld aan mij schuldig.
Innen zijn ze ontzettend goed in. Bij een wijziging waarbij ik iets meer moet betalen, zijn ze er als de kippen bij om het te innen.

Maar een teveel betaald bedrag terugbetalen hebben ze blijkbaar nog nooit van gehoord.

Factuur nr 120286944 een bedrag van 4,27 euro staat al open sinds 8 maart.
Factuur nr 120930975 met een bedrag van 9,47 euro staat al open sinds 30 april. 
Factuur nr 122226539 een bedrag van 140,06 euro staat al open sinds 13 juni.

Totaal bedrag van 153,80 euro nog door AON aan mij te voldoen. 
Het is nu 1 augustus en ik heb nog steeds niks terug. In mijn ogen zijn het wanbetalers en ik raad dus ook niemand aan om zich bij deze amateuristische bende te verzekeren.

Want wat nou als je een keer schade hebt? Dan moet je blijkbaar dus een jaar of langer wachten voor ze een keer uitbetalen. Als ze dat al doen tenminste..... Ik neem de gok niet en heb ondertussen bijna alles ondergebracht bij Centraal Beheer. Echt een verademing hoeveel beter dat is. Een teveel betaald bedrag heb je daar gewoon binnen een week terug. Reactie op email binnen 2 dagen en de wachtrij aan de telefoon is vaak max 5 minuten.

Ik heb al meerdere keren gemaild naar de AON klantenservice over wanneer ik mijn geld terug gestort krijg. Er wordt gewoon niet op gereageerd. Ik hoop dat een slechte review ze op andere gedachten kan brengen en dat er tenminste 1 iemand bij AON is die welwillend is om dit op te lossen.
Rapporteren
2019-07-30 12:54:31
2 maanden geleden
1 10 0
Slecht contact. Komen belverzoeken niet na. Slechte beoordeling schade. Vraag om contact wordt niet nagekomen. Min 3 x 30 min aan de lijn voordat ik een callcentermedewerker te spreken krijg. Dan kom je niet verder. Gewoon zeer slecht wat hier gebeurd.
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
1.87

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730