Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Bewuzt ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

5.76
5.76 0 10
7 reviews
71% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-03-23 01:12:29
8 maanden geleden
2 10 0
Ontzettend spijt dat ik van Zilveren Kruis ben overgestapt naar deze internet toko.
Ik heb speciaal een buitenlandmodule genomen omdat ik veel in het buitenland verblijf. Er werd niet 1 nota vergoedt door Bewuzt waardoor ik me afvraag waarom je dan deze modules aanbied. Ontzettend slecht te bereiken, ik heb geen Twitter of Facebook en een normale e-mail is niet mogelijk. Vanuit het buitenland bellen is kostbaar.
Rapporteren
2017-03-20 17:35:42
3 jaren geleden
1 10 0
Nog nooit zo asociaal behandeld! Ik ben al jaren verzekerd bij Bewuzt. Tot nu toe heb ik nooit echt problemen gehad met mijn gezondheid en daardoor heb ik nog weinig te maken gehad met Bewuzt. Helaas heb ik vorig jaar contactlensintolerantie ontwikkeld, waardoor ik gedwongen ben om een bril te dragen. Met mijn sterkte (-15 tot -16) kan ik slecht zien met een bril. De enige manier om weer volledig te kunnen zien is via lensimplantaten. Volgens de polisvoorwaarden vergoedt Bewuzt deze operatie deels in het geval van een sterkte vanaf -10 in combinatie met contactlensintolerantie. Na indienen van de aanvraag inclusief medische verklaring werd de aanvraag zonder veel toelichting afgewezen. Na telefonisch contact werd me verteld dat ik het opnieuw in moest laten dienen omdat ze meer informatie nodig hadden. Dit kon blijkbaar alleen via een nieuwe aanvraag wat dus weer een lange wachttijd betekende… Dit heb ik maar laten doen en na nog een maand wachten vandaag weer telefonisch contact gehad. Toen werd me verteld dat ze verder niet meer reageren op verdere aanvragen, dit omdat ze al een keer een brief hebben gestuurd en ze geen reden zien om dit te vergoeden. In dat geval is blijkbaar het beleid van Bewuzt om verdere aanvragen te negeren! Ook mogen/willen ze mij niet vertellen waarom ze niks vergoeden. Behalve dat de aanvraag volgens hun niet goed is onderbouwd. Maar wat niet goed is onderbouwd willen ze niet zeggen. Het was absoluut onmogelijk om me door te verbinden met iemand die wel over deze beslissing ging en deze dus wel toe kan lichten. Daarvoor moest de zorginstantie maar contact opnemen. Helaas weigert Bewuzt tot nu toe ook om aan hun een verklaring te geven. De medewerkster weigerde zelfs om haar naam door te geven, waarschijnlijk om verdere klachten te voorkomen. Ik ben nu al sinds december hiermee bezig en voel me nu genoodzaakt om maar contact op te nemen met rechtsbijstand. Jammer dat dit nodig is, maar hopelijk hebben ze dan wel het fatsoen om te reageren. Volgend jaar zeker een andere zorgverzekering!!!
Rapporteren
2015-11-24 19:24:43
4 jaren geleden
7 10 0
Hoi, ik zit al drie jaar bij Bewuzt met mijn zorgverzekering. En tot op heden geen reden gehad om over te stappen. De afhandelingen van doktersbezoeken is snel en heb er geen werk aan. Zeker omdat ik door een aandoening vaker bij de dokter kom is het handig dat ik er verder geen zorgen aan heb. Ook komend jaar geen reden voor mij om te wisselen van aanbieder tenzij er toch veel verschil komt in de maandelijkse kosten. Want daar zal ik wel op blijven letten.
Rapporteren
2015-10-06 07:54:29
4 jaren geleden
8 10 0
Afgelopen jaar ben ik naar Bewuzt overgestapt vanaf Zilvere kruis en het ging allemaal erg gemakkelijk. Eigenlijk hebben wij niks hoeven doen en een hoop geld bespaart. Het is een betrouwbare en eerlijke verzekeraar waar we zeker blijven als dit jaar de prijzen ook goed blijven.
Rapporteren
2014-12-07 14:02:24
5 jaren geleden
7 10 0
Een jaar geleden had ik moest ik met spoed naar het ziekenhuis. Een niet al te erge aandoening maar je zit wel in de stress. En als je dan ook nog eens een flinke rekening verwacht schiet de stress er nog meer in. Mijn man heeft de dag na de opnamen contact opgenomen met Bewuzt om te kijken wat er wel en niet vergoed zou worden. Direct werd hij telefonisch geholpen en kreeg hij geruststellende woorden. Das wel fijn. Alles is netjes afgehandeld en dat geeft je wel een goed gevoel.

Ben erg blij en blijf dit jaar trouw aan Bewuzt. Ik weet gewoon dat ik goed zit.
Rapporteren
2014-11-15 14:54:06
5 jaren geleden
7 10 0
Afgelopen jaar een zorgverzekering afgesloten. De website is zo simpel op gezet en je kan met een paar klikken je pakket samenstellen. De kosten zijn ook erg aantrekkelijk. Voor het pakket wat ik heb samengesteld kon ik geen andere aanbieder vinden die net zo goed was.

Afgelopen jaar heb ik een declaratie gehad en was met 2 weken helemaal in orde. Super goed geholpen en geen lastige vragen.

Erg fijn om bij een zorgverzekeraar te zitten waar je tevreden over kan zijn.
Rapporteren
2014-10-18 20:57:02
5 jaren geleden
8 10 0
Ik heb een zorgverzekering bij Bewuzt, en afgelopen jaar heb ik enkele keren een bezoek aan de fysio moeten brengen. Dit had ik gelukkig verzekerd. Bij Bewuzt hebben ze alles keurig afgehandeld. Maandelijkse kosten vallen ook mee dus een winner voor mij! Dit jaar stap ik niet over.
Rapporteren
1

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
5.76

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730