Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Das Rechtsbijstand ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Das Rechtsbijstand
2.8 / 0 10
Er zijn 5 ervaringen toegevoegd
Das Rechtsbijstand ervaring toevoegen

5 Das Rechtsbijstand ervaringen

Start aan je beoordeling van Das Rechtsbijstand
Klik hier om je beoordeling te geven
Andere kozen voor
Rechtsbijstandverzekering
1 / 100
Beoordeeld op 19-12-2016 door
Doen weinig tot niks. Communicatie bar slecht. Wanneer je opgeeft maandelijkse machtiging te geven, en zij maken de fout en vervolgens niks afschrijven.. Is het jouw schuld dat je te laat bent en krijg je er ook nog een boete van incasso bovenop. Omdat ik bij het afsluiten niets heb meegekregen dat ik er 1 jaar aan vast zat, heb ik noodgedwongen elke maand 60 euro weg kunnen gooien. Vervolgens krijg ik 2 tot 3 toe te horen dat mijn bijstand was geblokkeerd omdat er geen betalingen binnen kwamen. Na bewijzen te hebben opgestuurd, kreeg ik geen excuses niks. Maar wel elke maand dreigende brieven binnen krijgen ten onrechte. En elke medewerker beweerde wat anders. Kortom een bedrijf die ik niemand aan zal raden. ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 04-08-2016 door
na een bezoek bij een horror tandarts heb ik zoveel schade opgelopen aan mijn gebit en ook nog eens erbij verlies van mijn bedrijf heb ik voor de eerste in 10jr een beroep gedaan op de rechtsbijstand van Das. na 2jr ontving ik een brief van das dat de horrortandarts gedagvaard zou worden. mm dacht mooi maar 2 dagen later werd ik gedagvaard door de horrortandarts en ik moet nu alle kosten vergoeden inclusief gerechtskosten aan de horrortandarts en Das liet me ijskoud in de steek. daar blijft het niet bij want de schade die de horrortandarts bij mij heeft aangericht moet ik ook nog eens voor opdraaien want een nieuwe tandarts mag mijn gebit opnieuw verbouwen met een nieuw kosten plaatje..... ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 16-04-2015 door
Ik zou graag mensen willen afraden om hier een verzekering bij af te sluiten op basis van mijn eigen ervaring. de zaak die ik in behandeling heb laten nemen is redelijk simpel. de tegenpartij (een aannemer) was vergeten om bij zijn meerwerkprijzen BTW toe te voegen en heeft 7 maanden na het tekenen van het contract een prijsverhoging willen doorvoeren. in mijn ogen een simpele zaak.in december 2014 mijn zaak aangemeld, ongeveer 10 telefoontjes en 3 mails en 2 maanden later werd er voor het eerst naar mijn zaak gekeken en geconstateerd dat er 1 document miste in mijn aanmelding. 15 telefoontjes, 6 mails en 10 weken later was er eindelijk een analyse op tafel. op dit moment (16 april 2015 nog steeds geen concept brief gehad en nog geen contact gehad met de tegenpartij vanuit das)overzicht beoordeling: Vriendelijkheid telefonisten: 4 / 5 deskundigheid personeel: 2 / 5 beloften nakomen : 0 / 5 bereikbaarheid contactpersoon 0 / 5 afhandeling klachten 1 / 5 eindoordeel (tot nu toe) 1 / 5kortom raad ik het af om hier je te laten verzekeren.je word niet terug gebeld / gemaild. het lijkt erop of men niet met computers om kunnen gaan aangezien het digitale aanmeldingssysteem niet werkt. ik heb niet het gevoel alsof men je serieus neemt.zaak is nog niet opgelost, als er iets veranderd in het verloop van de zaak en in de houding van de DAS zal ik mijn review aanpassen ....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 15-11-2014 door
Het afsluiten van een rechtsbijstandsverzekering is niet iets waar je zomaar bij stilstaat maar ik ben blij met mijn DAS rechtsbijstandsverzekering.

Ongeveer 3 maanden geleden kwam ik in een conflict met mijn werkgever. Ik was maar al te blij dat ik een verzekering had afgesloten. Zo zit je in zo'n zorgelijke situatie toch rustig. Bij DAS hebben ze me heel goed geholpen en voelde me goed gesteund. Het is fijn te weten dat je specialisten aan je kant hebt staan.

De service was geweldig en ben ze tot op de dag van vandaag erg dankbaar.
Dus voorkom zorgen en sluit ook een rechtsbijstandsverzekering af en dan vooral bij DAS. Ik kan uit ervaring spreken en je zit echt een stuk rustiger.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 07-11-2014 door
Behalve misschien je banksaldo

Claims worden afgewezen, klachten niet serieus genomen. Tijdens juridische procedures vertrekken behandelaars en de dossiers worden niet voldoende overgedragen aan opvolgers. Zo is het ons overkomen dat de ene behandelaar zei:"je hebt een sterke zaak" en de nieuwe behandelaar weigerde om zelfs maar met de zaak aan het werk te gaan, zonder enig redelijk argument.
....
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
┬ę 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy