Start met beoordelen

Luud
2 jaren geledenIk stuur al weken lang diverse e-mails om een polis op te zeggen. Tot op heden nog geen taal of teken van Route Mobiel vernomen (buiten de automatische bevestiging dat ze de e-mails hebben ontvangen). Ze reageren totaal niet op e-mails en ook niet via het klachtenformulier op hun website. Wel zijn ze heel snel om het bedrag via automatische incasso van je rekening af te schrijven voor het komende jaar. De pechhulpdienst is perfect en krijg je goede service, maar om je polis te beëindigen is bij hen zwaar waardeloos.
Rapporteren

Johan
3 jaren geledenIk had na een aanrijding wat schaden en wist niet precies hoe ik dit allemaal moest afhandelen. Route mobiel heeft mij hier top bij geholpen en alles is goed geregeld. Zo zie je maar dat je de waarde van een bedrijf pas merkt als je ermee in aanmerking komt
Rapporteren

Gast
4 jaren geleden- Webformulier voor opzeggen is stuk.
- Telefoonlijn is langzaam en verbreekt steeds verbinding. Zeer, zeer frustrerende ervaring!! Heb geprobeerd een declaratie te doen, maar de communicatie was matig en ik heb de moed opgegeven. De communicatie was erg langzaam en het lijkt alsof ze je mail niet goed lezen.
Rapporteren

Willems
4 jaren geledenNa de zoveelste keer door de ANWB in de steek te zijn gelaten na 25 jaar klant ben ik verder gaan kijken. Route mobiel kwam daarbij als beste aanbieder. Ik had al een reisverzekering via hen een aantal jaar en nu dus ook mijn pechhulp. Erg tevreden tot nu toe.
Rapporteren

Monique van der Zee
4 jaren geledenWij kwamen door een gebroken gaskabel stil te staan met de bus van onze dochter. Route Mobiel gebeld, na 5 minuten pas iemand aan de lijn. De mevrouw vertelde ons dat we inderdaad pech hadden want onze dochter was geen lid.Oke, dan maken wij haar nu gelijk lid (wij zijn zelf al sinds 2004 lid) was mijn antwoord. Helaas dan komen wij u nog niet helpen want dat gaat pas na een paar dagen in... wat een superslechte service!!! Gelijk onze lidmaatschap opgezegd....
Rapporteren

Paul
5 jaren geledenRoute mobiel is goedkoper dan de ANWB mits je auto jonger dan 10 jaar is. Heb je een oudere auto kijk dan nog eens bij de ANWB of bij je auto verzekering die ook vaak een pechhulp service heeft. Mijn ervaring met route mobiel zijn gematigd. Zeker niet positief. De pechhulp is adequaat. De service en communicatie daarin tegen is ronduit slecht. Op e-mails word niet gereageerd, terugbel verzoeken worden niet beantwoord en bij zelfstandig de service desk te bellen worden er loze beloften gedaan.
Rapporteren

Willem en Anita
5 jaren geledenKlant worden is echt een fluitje van een cent. Het aanmeldproces is in vergelijking met andere bedrijf erg simpel en zo gedaan. Toch hoop ik dat ik zo nooit nodig heb haha
Rapporteren

Marielle
5 jaren geledenIk kwam door mijn eigen stomme schuld langs de kant van de weg te staan. Ja je raad het al geen bezine. Ondanks dat was Route Mobiel er binnen 25 minuten en kon ik gelukkig weer snel opweg. Ik had haast dus was hier echt super blij mee! Ondanks het mijn eigen fout was, zijn ze toch snel gekomen helemaal super :)
Rapporteren

Nicole
6 jaren geledenIk stond dus in spanje met mijn gezin met autopech en was in die tijd nog lid van de ANWB. Wij dus naar de ANWB bellen, maar tot mijn grote verbazing werd ik dus gewoon niet geholope! Ze hebben ons gewoon laten staan! Ik ben dus meteen toen ik thuis kwam overgestapt naar Route MObiel en dit is allemaal goed gegaan. Ook de kostne zjin echt neit duur!
Rapporteren

Scholtes
6 jaren geledenBedankt route mobiel voor de snelle service.
Wij waren op de terugreis vanuit Oostenrijk toen onze auto kapot ging. Erg snel een leenauto gekregen waardoor wij dezelfde dag onze reis konden voortzetten.
Normaal ben ik lid van de ANWB, maar vanwege de lage prijs voor Europa hulp overgetapt.
Totaal geen spijt van, erg tevreden!!.
Kan het iedereen aanraden.
Rapporteren