Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Unive ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

5.15
5.15 0 10
9 reviews
22% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-07-08 12:46:58
2 maanden geleden
2 10 0
Mensen niet doen !!!!!!!noooit unive verzekering ,
betref : schadeclaim nummer 2804828 Ik wens mij te beklagen over de afhandeling van mijn schadeclaim, alsook over de behandeling van mijn zaak door een uwer medewerkers, mevrouw xxx. Deze heeft mij op onvriendelijke wijze, met luide stem duidelijk gemaakt dat ik mijn probleem zelf maar moet oplossen! Dit is van de zotte!
Allereerst is er een expert van u langs geweest, die heeft geconstateerd dat alle schade re?el is en vergoedenswaardig. Ik mag van hem een deel van mijn keuken vernieuwen. Hiervoor wil hij eerst een offerte van een keukenbedrijf zien. Aldus is geschied en de offerte is door hem ook goedgekeurd. Vanaf hier komt de zaak in handen van mevr. xxx. Nu zit ik klem: De Keukenconcurrent zegt: eerst het gehele bedrag betalen, dan komen wij. Mevrouw xxx zegt, met luide stem, ?dat is hun werkwijze, daar heb ik niets mee te maken. Ik maak 70% van het bedrag over, de rest wanneer het klaar is.? De rest ik moet zelf voorschieten, anders kan zij mij niet verder helpen. Dat geld heb ik op dit moment niet. Betekent dat dan dat ik mijn keuken niet kan laten herstellen? Ik kan nu dus niets bestellen, omdat ik maar een deel van het bedrag krijg?
Als de offerte toch is goedgekeurd door uw eigen expert, wat is dan de reden om een deel van de vergoeding in te houden? Is het echt nodig dat ik hier ook nog rechtshulp bij haal? Laten we gewoon vriendelijk blijven, en haal die brutale dame van deze zaak af, aub
Rapporteren
2018-12-17 13:33:02
9 maanden geleden
7 10 0
Nadat ik met onze auto aangereden was op zaterdagmiddag ben ik maandagmorgen even langs kantoor in Ede gegaan en schadeformulieren afgegeven kreeg ik van medewerkster te horen ,o u bent all risk verzekerd dus regelen wij verder alles voor u en inderdaad ALLES werd geregeld en heel vlot.
Rapporteren
2018-06-22 13:00:13
1 jaren geleden
1 10 0
22 mei 2018 is onze (geparkeerde) auto aangereden door iemand die bij unive verzekerd is. Zelfde dag heeft betrokken dit gemeld en op 24 mei heeft unive een schaderapport ontvangen. Na vele verzoeken dit snel af te handelen gebeurt er niets. Schuldvraag is bekent. Buiten onze schuld zitten wij met een auto die niet gerepareerd kan worden omdat unive maar niet met een toezegging komt. Email wordt niet op gereageerd en telefonisch allee een toezegging dat het spoedig wordt beoordeeld. Nog nooit zoiets onfatsoenlijks en absurde behandeling meegemaakt.
Rapporteren
2018-05-28 00:30:08
1 jaren geleden
1 10 0
wacht al 7 jaar op vergoeding letselschade door Unive !!!! dit ondanks 100 % schriftelijke erkenning van schade !
Rapporteren
2018-03-28 09:19:57
1 jaren geleden
2 10 0
let goed op bij het afsluiten van een reis- en annuleringsverzekering. Unive keert namelijk niet uit bij annulering wegens ziekte! Wij zijn hierdoor met een flinke schadepost blijven zitten, wij hebben een verre reis moeten annuleren wegens ziekte van een van ons gezin, en Unive heeft niets uitgekeerd.
Rapporteren
2016-06-16 14:36:42
3 jaren geleden
1 10 0
Na altijd braaf mijn premie betaald te hebben had ik Univé nodig omdat ik de ziektewet uitgezet dreig te worden Nadat ik doorverbonden was door de helpdesk werd mij (ach hoe toevallig!)meegedeeld dat als ik gewerkt had of in de WW had gezeten ik wel recht had op hulp maar in de ziektewet heb ik geen recht hierop , dat zowel de ziektewet als de WW door een en hetzelfde bedrijf ;het UWV, betaald worden maakt voor hun niets uit En zo vinden ze altijd wel een rotsmoes om jou in dit geval nou net niet te helpen! Volgens de medewerker van Univé had ik WEL recht op hulp maar zo werkt het dus , Bij Univé weten ze zelf niet wat ze jou voor pakket verkopen maar verkopen ze je wel een partij gebakken lucht ! Meteen opzeggen en nooit meer met die afleggers in zee gaan want het enigste wat je mag doen is betalen ,maar hulp HO MAAR !
Rapporteren
2015-11-24 19:37:37
4 jaren geleden
8 10 0
Er is altijd wel iets aan te merken op een verzekeraar. Zo zie je maar weer in de reacties. Maar om eerlijk te zijn ben ik al 12 jaar verzekerd bij Unive en verschillende keren heb ik ze nodig gehad en nog nooit problemen. Heb een autoverzekering, reisverzekering, caravanverzekering en een rechtsbijstand bij ze afgesloten en nog nooit problemen. Ook niet toen ik schade had aan mijn auto en caravan tijdens mijn vakantie. Voor mij dus geen problemen en altijd zeer goed geholpen.
Rapporteren
2015-10-06 07:57:39
4 jaren geleden
2 10 0
Mijn ouders zijn al een jaartje ouder en zijn ook een beetje aan de zieken kant. Het overstappen van een zelfstandige naar verpleegtehuis maakt Unive ook al misbruik door zowel de aanvullende verzekering te ontvangen als de AWBZ
Rapporteren
2014-10-19 14:42:58
5 jaren geleden
2 10 0
hallo na bijna 30 te zijn verzekert bij unive gaan we na een meningsverschil over een autoverzekering uit elkaar ( we hebben daar bijna alles verzekerd )aan ons werd niks gevraagd en unive gaf ons de keus de autoverzekering aanpassen anders werd de autoverzekering opgezegt
ik heb centraal beheer achmea gevraagd om het hele pakket te verhuizen naar hun nu is deze aanvraag uiteindelijk afgewezen , in een brief hebben ze uitgelegt dat de afwijzing komt door een vermelding bij stichting CIS
ik vind dit vreemd we hebben verder nooit geen problemen met unive gehad

we hebben het gevoel dat een trap nakrijgen

vriendelijke groet frans njagul
Rapporteren
1

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
5.15
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730