Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

VGZ ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.51
4.51 0 10
16 reviews
44% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-08-06 12:52:27
1 maanden geleden
0 10 0
Dit is de slechtste verzekering die er bestaat. Alle rekeningen worden met een vage reden / smoes afgekeurd zonder opgaaf van reden. Dan moet je dus eerst bellen en de wachttijden zijn 40 minuten of meer. Dit lijkt bijzonder veel op oplichting. Het is werkelijk onmogelijk om contact te krijgen. Neem nooit VGZ als verzekeraar. In ieder geval valt VGZ onder de slechtste zorgverzekeraar die alles doet alles behalve ontzorgen.

Even als voorbeeld: Wij hebben een zwangerschapscursus gevolgd. Deze zou worden vergoed door VGZ. Nu is het zo dat de factuurdatum vroeger was de daadwerkelijke cursus. Dit is logisch omdat de factuur eerst door ons betaald moest worden. Toch gaat VGZ de factuur niet vergoeden.

Nog een voorbeeld: Er zwangerschapsdiabetes geconstateerd en is het noodzakelijk om dagelijks bloed te prikken. Erg vervelend. Hiervoor heb je een metertje/teststrips nodig. Deze hebben wij verkregen op doktersrecept. Nu blijkt dat dit alleen vergoed wordt als je het besteld bij een van de 6 aangesloten apotheken. Ja dus je vraagt een hoogzwangere vrouw om kilometers te reizen voor het kopen van een tester.

Wat is VGZ een teleurstelling zeg. Je kan beter een andere zorgverzekeraar nemen van VGZ.

Fam. Sluiter / van Mierlo
Rapporteren
2018-12-27 14:29:33
9 maanden geleden
6 10 0
Verzekering voor 2019 staat niet in mijn VGZ. Klantenservice gebeld. Eindelijk na 25 minuten iemand aan de telefoon. De mevrouw stond mij vriendelijk te woord maar na 15 minuten moest ze het opgeven omdat het computersysteem er uit lag. Afgelopen zaterdag had ik hier ook al een half uur voor aan de lijn gehangen. Volgens mij hebben ze hun systemen daar gewoon niet op orde. Als je iets wil opzoeken of veranderen via hun website, dan ben je ook de klos. Ontzettend gebruiksonvriendelijk allemaal.
Rapporteren
2018-03-01 10:53:15
2 jaren geleden
1 10 0
VGZ is toonbeeld van klantonvriendelijkheid. Ze maken dingen die heel simpel zouden kunnen zijn nodeloos ingewikkeld. Hun website is hopeloos en hun klantenservices is traag en ze kennen blijkbaar hun eigen werkprocessen niet eens. Kortom weinig verheffend. VGZ is duur en levert geen kwaliteit voor deze duurdere premies. Kortom opdoeken die handel. Volgens mij worden daar mensen ( managers)beloond voor bureaucratie.
Rapporteren
2017-12-29 18:32:53
2 jaren geleden
1 10 0
vgz jaren lang ellende met ze gehad. premie die niet betaald zouden zijn of premie die verrekend werden met andere dingen zonder dat je wist. wanbetalers premie terecht gekomen toen eruit gekomen. voor laten komen bij rechter en al me afschriften mee en kreeg me gelijk bij rechter helaas was toen mrt dus kon niet meer over stappen. toen dec 2016 zelfde geintje ik zou weer achterstand hebben kon weer niet over stappen ... alles ma getrokken en dit geval bleek zelfs dat geld van hun hoor te krijgen... nu mei 2017 komen ze weer met deur waardes dat 2016 niet betaald zijn. na veel heem en weer contact in dec maar bedrag overgemaakt waar ze om vroegen en gelijk over gestapt ... nu met advocaat werk van maken om me geld terug te krijgen aangezien ik nu te veel betaald heb maar maar gedaan heb om weg te kunnen. nu kreeg ik een mail omdat opgezegd is dat ze me graag aanbod doen om mijn als fijne klant te houden. nooit maar dan ook nooit meer zie nu dat ik niet de enige ben waar dit bij gebeurt is. blij dat bijna jan is en never meer met vgz wat te maken heb. oplichters
Rapporteren
2017-11-23 16:51:08
2 jaren geleden
1 10 0
Ik heb in 2014 een fraude melding gemaakt bij de VGZ in Eindhoven,. Tot op de dag van vandaag ben ik niet verder geholpen met mijn fraude melding. Een schande.
Rapporteren
2017-05-08 21:27:29
2 jaren geleden
1 10 0
Vgz de meest klant onvriendelijke afpersings maffia bende, bah wat Een asociaal bedrijf, maar ja zo worden we aan alle kanten genaaid in dit land, lang leven de corrupte Vvd kliek.
Rapporteren
2016-05-27 07:01:00
3 jaren geleden
8 10 0
Ben al jaren lid bij VGZ, omdat ik een goed gevoel heb bij deze verzekeraar. Wat ik wel het afgelopen jaar erg vervelend vond was dat rekeningoverzicht niet echt inzichtelijk was. Ik hierdoor niet heel specifiek zien waar alles naartoe ging. Voor de rest erg tevreden
Rapporteren
2016-01-12 10:26:25
4 jaren geleden
2 10 0
Via internet aangemeld 28/12/2015 ...4/01 gebeeld omdat geen bevestiging is binnen. VGZ reactie - geen zorgen wij hebben het heel druk. 8/01 gebeeld - zelfde antwoord. 12/01 gebeeld - U bent niet verzekeerde daar is iets mis gegaan. Te laat!!!
Rapporteren
2015-11-27 09:24:50
4 jaren geleden
2 10 0
In klantenservice weten ze nooit alles, elke vraag word nagecheckt, wordt na elke vraag op wacht gezet. Op het eind na het wachten krijg je vervolgens te horen dat je niet via telefoon aan je antwoord kan komen en maar een brief moet sturen of een mail. Slechte klantenservice, VGZ zelf staat ziekenhuizen toe om onnodige operaties te ondernemen, de artsen mogen neppe ziektes declareren waar je vervolgens achteraf pas achter komt via de declaraties. geen betrouwbare verzekering. erg slecht. ik heb nooit zoveel problemen gehad met andere zorgverzekeringen.
Rapporteren
2015-11-24 19:46:18
4 jaren geleden
7 10 0
Dankzij Ervaringensite nog een goeie tip gekregen. Want toen ik op de link klikte kreeg ik nog eens 10% korting. Vet handig en de voorwaarden zijn echt top.
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.51
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730