Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Zekur ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

3.98
3.98 0 10
12 reviews
33% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-02-04 10:48:55
3 maanden geleden
1 10 0
Ik wacht al weken op een bevestiging van ZEKUR ivm opzeggen autoverzekering. Meerdere berichten via de website ingestuurd, meerdere emails gestuurd via het info adres, wel steeds een bevestiging van ontvangst maar inmiddels 5 weken later en nog steeds helemaal niets terug gehoord. Ook meermaals geprobeerd te bellen maar wat je steeds te horen krijgt is dat er nog meer dan 5 wachtenden zijn, en dat voor meer dan 10 min. Dus steeds maar weer opgelegd. Inmiddels ben ik verzekerd bij een andere verzekeraar maar de betalingsherinneringen voor premies die je niet meer verschuldigd bent ontvang je dan weer wel van ZEKUR. Wat zijn ze bij ZEKUR toch aan het doen? In ieder geval geen klanten voorzien van service. Na 5 weken en meerdere berichten helemaal nog geen reactie plaatst ZEKUR in de top 3 van mijn slechte klantenservice ervaringen ooit. Goed gedaan ZEKUR, ga zo door!”
Rapporteren
2019-01-27 11:09:19
3 maanden geleden
1 10 0
zekur autoverzekering: Ze reageren niet bij klachten. Dreigen met incasso en boetes terwijl je geen autoverzekering meer bij hen hebt. Slordige administratie hebben ze. Verhogen zomaar een kleine week van tevoren de autoverzekering zonder dat je de kans hebt om het op tijd te laten stoppen en verder te zoeken naar een andere autoverzekering. Kosten bellen is veel aangezien er een lange wachtrij is en moeilijk te verstaanbaar medewerkers. Microfoon staat te zacht aan.
Rapporteren
2018-05-23 08:47:33
11 maanden geleden
1 10 0
Val en stootschade van uw inboedel is niet verzekerd. Het is mooie taal en als je het leest klinkt het nog bijna logisch maar het is natuurlijk je reinste oplichterij. Wanneer gaat er bij de inboedel iets kapot? Door inbraak (komt relatief weinig voor) en doordat je iets laat vallen dat relatief nieuw is. Dat laatste komt weer meer voor maar is bij Zekur niet mee verzekerd. Wel blikseminslag en vandalisme (komt relatief weinig voor) Kortom: bij Zekur ben je verzekerd tegen events die nauwelijks voorkomen. Een hele zorg meer!
Rapporteren
2017-12-18 14:37:06
1 jaren geleden
1 10 0
Ongeveer driekwartjaar geleden een Zekur woonverzekering afgesloten met alles erop en eraan a 33,50 per maand. Afgelopen augustus is mijn telefoon gestuiterd en heb ik een schadeformulier ingediend. Toen ik eind september niks had gehoord heb ik maar is gebeld en bleek dat zekur niks had ontvangen. Volgens klantenservice had ik een verkeerd mailadres ingevuld en mlest ik het maar opnieuw indienen. Dat heb ik gedaan en binnen 4 weken zou ik uitsluitsel krijgen. Eind oktober weer gebeld, wéér niks ontvangen. Moest het nog maar een keer indienen. Inmiddels is het half december, zijn we vier maanden verder en heb ik nog steeds niks ontvangen. Prima als iets niet wordt goedgekeurd, maar niks laten weten is zeer amateuristisch. Ik stap over, dit is zonde van mn geld
Rapporteren
2017-11-14 20:35:27
1 jaren geleden
1 10 0
Bij deze verzekeraar ben je niet verzekerd! Wettelijk moeten ze aangesloten zijn bij een klachtenorganisatie. Bij klacht indienen bij deze klachtorganisatie wil deze organisatie zeggenschap over je Medisch Dossier. Als je dit weigert wordt de klacht geweigerd. M.a.w. deze "Zorg"verzekeraar handelt in strijd met de Zorgwet, intimideert en weigert zorg.
Rapporteren
2017-03-14 17:00:25
2 jaren geleden
1 10 0
Dure premie en kan nog duurder, slechte service, wordt niet goed geholpen, interesse ligt niet bij de klant maar bij het geld verdienen, zorgkeuze is er niet, je moet velen kilometers reizen voor een simpele behandeling zoals bloedprikken, slaat nergens op. Velen vergoedingen moet je uit je eigen zak betalen. Wordt langzamerhand moe van deze zorgverzekeringen.
Rapporteren
2016-07-26 11:27:06
3 jaren geleden
1 10 0
Zeer slecht bereikbaar, email adressen verdwijnen telefoonnummers werken niet etc etc. Niet aan teraden. Betaal liever iets meer. Gelukkig alleen de auto verzekert, maar die is sinds vandaag beëindigd. mijn zorg verzekering zou ik nooit en never bij deze maatschappij afsluiten. ZEER ONBETROUWBAAR!
Rapporteren
2015-09-28 11:49:03
4 jaren geleden
2 10 0
Ja, het is een goedkope verzekering. Maar op het moment dat iets mis gaat, gaat dat erg in je nadeel werken (is mijn ervaring). Het valt me op dat de goede recensies die ZEKUR krijgt voornamelijk komen van mensen die nog geen echt contact hebben gehad met deze verzekeraar. Mails worden heel slecht beantwoord, bellen gaat vaak met iemand die heel slecht verstaanbaar is, en er worden allerlei smoesjes bedacht om niet te hoeven uitkeren. Trap er dus niet in, en ga voor een goede verzekeraar. Uiteindelijk zal je daar waarschijnlijk juist veel geld op besparen.
Rapporteren
2014-12-07 14:50:07
4 jaren geleden
8 10 0
Zekur is voor studentjes zoals ik een uitkomst. Lage maandlasten maar helaas wat minder keuze vrijheid. Echter woon en studeer ik in Amsterdam en kan dus bij veel instellingen in de buurt gewoon terecht. Kortom geen probleem voor mij. En zeker voor de lage maandkosten echt een goede keuze.
Rapporteren
2014-11-15 14:07:31
4 jaren geleden
7 10 0
Ik heb mijn verzekering lopen bij Zekur omdat ze de goedkoopste zijn voor mij. Dat betekend wel dat ze door de lage kosten niet alles kunnen aanbieden wat ik zou willen maar genoeg wat ik nodig heb. Zo kan ik niet vrij kiezen uit zorgaanbieder. Maar ik heb nagenoeg nooit wat dus dat is niet echt een issue voor me.
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
3.98
Bekijken
Beoordelen