Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

123inkt.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.67
4.67 0 10
6 reviews
33% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-08-14 16:07:55
1 maanden geleden
2 10 0
Ik heb voor de volgende dag een printer nodig.
De consumentenbond geeft aan dat een all in one Brother de beste koop is en hij is bij 123inkt het goedkoopst.
Ik ga naar de site en er staat beperkte voorraad. Goed beperkt betekent nog in huis.
Dus ik bestel op tijd en reken meteen af.
Krijg ik later een mail dat er nog eens 2 dagen overheen gaan eer dat ze gaan leveren. Dan komt de levertijd van postnl er nog een keer bij.
Dus wordt het niet de 15e maar de 19e dat het geleverd wordt.
Ja hoor blèren met geaceerde letters levering binnen 24u.....bla bla bla.
En dan bel, krijg een lang excuus waar ik niks aan heb en lekker nonchalant. ...niet tevreden geld terug ipv hoe kunnen we dit Nu oplossen.
Jaaa geweldig de service van 123 lik me vestje
Rapporteren
2019-07-09 17:16:33
2 maanden geleden
2 10 0
Altijd met veel plezier hier artikelen gekocht, maar loop nu tegen een beschamende klantenservice aan. Verkeerde informatie op hun website heeft ervoor gezorgd dat we van Dymo printservers hebben gekocht, die dus niet doen wat we ervan mogen verwachten. Het is geen netwerk oplossing, zoals ook Dymo zelf zegt, maar wat wel op de website van 123inkt staat. Diep beschamend om te zien hoe de klantenservice van 123inkt hier mee omgaat. Past niet bij dit bedrijf en had ik ook niet verwacht. Als HP ze pest, reageren ze als door een wesp gestoken en versturen ze gelijk een persbericht naar al hun klanten. Ze behandelen hun klanten echter zelf net zo. Hoogmoed komt voor de val, zeggen ze wel eens. Aan ons zijn ze op deze manier een klant kwijt. Kijken of de directie van 123inkt dit zo maar laat gebeuren. Ben benieuwd ?

Rapporteren
2019-04-10 08:11:48
5 maanden geleden
0 10 0
Het is altijd wat met 123 inkt. Dan sturen ze na telefonisch advies hun eigen merk toners naar je toe in plaats van de originele. Die doen het dan alweer niet. Dan weer een heel gedoe met terugzenden - nieuwe facturen- crediteringen. Dan wordt het pakket weer op een ander adres bezorgd. Dan krijg je weer de verkeerde toner toegestuurd. Het gaat allemaal niet zo vlotjes daar.
Rapporteren
2018-11-09 13:31:26
10 maanden geleden
3 10 0
Na een bestelling van nieuwe originele HP cartridges werd ik direct na de bestelling gebeld door een medewerker van 123Inkt waarom ik dure HP cartridges had besteld en niet hun eigen huismerk die net zo goed waren en stukken goedkoper. Toen ik zei dat ik in mijn omgeving slechte ervaringen met de huismerk cartridges had werd er gezegd dat er een nieuwe chip in zat en nu alles prima zou functioneren. Of ik de huismerk cartridges s.v.p. wilde proberen en als ze niet bevielen zou ik mijn geld terugkrijgen. Helaas zorgden deze cartridges dat mijn printer helemaal niet meer wilde printen. Nooit problemen met mijn printer gehad en nu, bij gebruik van 123inkt cartridges, geeft die de geest. 1123inkt reageert dat ik de printer moet laten onderhouden (was niet nodig) maar rept niet over mijn opmerkingen over de kwaliteit van de huismerk cartridges en komt niet meer terug op haar belofte het geld te retourneren als de cartridges niet bevielen. Ik was altijd tevreden over 123inkt maar nu ze hun ware aard laten zien bestel ik mijn producten liever elders.
Rapporteren
2018-05-15 07:16:17
1 jaren geleden
1 10 0
Vorige week een dymo labelwriter aangeschaft via deze webshop, helaas bleek deze niet compatible met onze server en hebben we een andere printer moeten kiezen de QL 700 van Brother. Printer ongeveer 5 minuten getest en helaas niet compatible, alles netjes gehouden en zoals het uit de doos kwam weer terug gedaan. Vervolgens begint de ellende, om überhaupt iets terug te kunnen sturen dien je een compleet formulier in te vullen met factuurnummer klantennummers artikel nummer redenen en allerlei andere voorwaarden. Hierna moet je nog even drie fotos maken van je artikelen en weer terug mailen. Vervolgens gaat 123 bepalen of dat jij het wel terug mag sturen. Let wel dit is uiteraard volledig voor eigen rekening, eenmaal teruggestuurd ontvang ik een mail dat het artikel 100% verkoop onwaardig is geworden?? En ook nog eens dat als je binnen 5 werkdagen geen mail terug stuurt ze jouw artikel milieuvriendelijk gaan afvoeren. Toen brak echt mn klomp, Micheal van de retour afdeling zegt dus dat ze een nieuwe printer zo linea recta de container in gooien als je niet reageert. Onzin wat er dan gebeurd is dat het artikel terug de voorraad in gaat en dan ineens wel verkoopbaar is. Ow en om het artikel weer terug te krijgen moet je uiteraard weer even verzendkosten aftikken. Top service mannen, ga zo door. Vermijdt deze winkel a.u.b. beter gun je het webshops die wel om klanten geven. Nogmaals vermijd deze nare winkel.
Rapporteren
2017-11-07 14:09:19
2 jaren geleden
4 10 0
Op 30 oktober jl. inkt patronen HP 301 kleur en zwart en PG 545 en CL 546 gekocht. Ordernummer: 11305260 - Datum bestelling: 30 okt 2017. Eerst de inkt patronen in de HP Envy 4500 printer geplaatst en ze werken absoluut niet. Ik heb van alles geprobeerd om af te drukken maar de inkt patronen zijn naar mijn mening een ondeugend product. Ik heb contact met de klantenservice van 123inkt.nl opgenomen maar ze willen alleen de zwart inkt patroon op grond van de garantie inruilen. Ik heb geen vertrouwen meer in de producten van 123inkt.nl en wil ik graag mijn hele bestelling met factuur 10278405 terug sturen en mijn geld ontvangen. Maar 123inkt.nl wilt niet echt helpen. Waarom ??? De inkt patronen zijn niet te gebruiken met een HP Envy 4500 printer.
Rapporteren
1

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.67

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730