Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Albelli ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

albelli ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten
Albelli
3 / 0 10
Er zijn 5 ervaringen toegevoegd
Albelli ervaring toevoegen Lees alle Albelli ervaringen

5 Albelli ervaringen

Start aan je beoordeling van Albelli
Klik hier om je beoordeling te geven
10 / 100
Beoordeeld op 16-12-2017 door
Net een prachtig fotoboek voor mijn oudste kleindochter binnen gekregen. Duidelijke en heldere foto's.
Ik ben er erg tevreden over en heel blij mee.
Bovendien woensdag besteld en vandaag op zaterdag al binnen gekregen!!!!
Gister een ander fotoboek besteld voor mijn jongste kleindochter en ik hoop dat ik het fotoboek net zo snel bezorgd krijgt als het fotoboek van vandaag.
De prijs inclusief verzendkosten vind ik pittig.
Als de kosten lager zouden zijn dat zou ik vaker fotoboeken bestellen. Ik heb tenslotte 2 kleinkinderen dus dat is 2 maal een uitgave in 1 keer.
Desalniettemin erg tevreden over het prachtige herinneringsboek
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 05-12-2017 door
Deze Sinterklaas had op tijd een boekje gemaakt, helaas op de dag van pakjes avond toch nog maar eens gekeken wanneer hij bezorgt gaat worden wat ik 4 december ook heb gedaan. Nu staat er ineens dat er 1 a 2 dagen vertraging is opgelopen. Dat had volgens mij een dag of 2 van te voren ook wel even per mail mogen worden verteld, maar ik kreeg te horen dat dat door de drukte niet lukt. Bedankt!!! Zit Sinterklaas vanavond zonder cadeau. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 01-12-2017 door
Chat started on 01 Dec 2017, 03:54 PM (GMT+0)
(03:54:20) *** Straatman joined the chat ***
(03:54:20) Straatman: Goedendag, Onze bestelling zou volgens DHL gisteren tussen 11/15 uur komen maar helaas is er gisteren niemand geweest en ook geen briefje in de bus gedaan tot onze verbazing zagen we vandaag dat de zending ineens vandaag tussen 11/15 uur zou kokmen maar helaas wederom weer niks kunt u achter halen wat er aan de hand is en wanneer we onze bestelling kunnen verwachten inmiddels houden we er al twee dagen rekening mee dat er iemand in die periode thuis is... mvg Petra
(03:54:53) Straatman: o ja het bestelnummer is : SAL1549447678
(03:59:22) Albelli Klantenservice: Momenteel is de wachttijd langer dan gebruikelijk. Wij vragen u nog even geduld te hebben. U wordt zo spoedig mogelijk geholpen.
(04:02:41) *** Shriya joined the chat ***
(04:03:33) Shriya : Goedemiddag mevrouw Straatman
(04:04:10) Shriya : Ik ga even uw gegevens inkijken. Ik ben zo bij u terug.
(04:04:15) Straatman: oke
(04:06:31) Shriya : Ik heb ook even gekeken naar de track & trace op DHL en ik zie staan: bezorging ingepland in de rit van de bezorger
(04:07:14) Shriya : Bezorging is helaas vertraagd.
(04:08:07) Straatman: Dit stond er gisteren ook al toen heb ik ook al de hele dag zitten wachten en vandaag wederom. Waarom wordt er niks doorgegeven daar over?
(04:09:32) Shriya : Momenteel hebben onze logistieke partners het heel erg druk. Misschien heeft u dit al vernomen en het is geen excuus.
(04:10:05) Shriya : Maar we vragen u om nog even geduld te hebben.
(04:15:07) Straatman: Tsja we hebben al twee dagen rekening gehouden met ons werk in verband met de bezorging maar daar kunnen we dus niet van op aan. Hadden wij nou een bericht gehad dat het gisteren niet zou komen en vandaag dus ook niet tijdens de vermelde tijden dan hadden we geen vrij genomen. Er staat inmiddels 5 keer dat het ingepland is bij de bezorger en als laatste staat er nu weer sorteren het is ondertussen ook twee keer bij het depot geweest? Ik begrijp er niks van moeten we maar gewoon weer de hele dag en avond wachten en wellicht morgen en maandag ook weer? Ik heb er niet echt vertrouwen in. Dat het druk is kunnen we ons best voorstellen maar de manier waarop vinden we een erg slechte service een keer later dan binnen de aangegeven tijden kan maar nu is het al twee dagen zo en zonder bercht hoe of wat?
(04:19:02) Shriya : U kunt hiervoor contact opnemen met DHL op telnr 088 055 2000
(04:20:42) Straatman: o het is dus de bedoeling dat wij zelf contact opnemen met Dhl we hadden gehoopt dat u meer informatie zou kunnen krijgen over het bij u bestelde product die nog niet geleverd is
(04:22:36) Shriya : Zou u het fijner vinden als ik even bel met DHL?
(04:27:39) Straatman: Dat zou een logische service zijn zeker nadat ik nu zelf gebeld heb en in de wacht heb gestaan en dat dit een heel verkeerd nummer blijkt te zijn die u door gegeven hebt
(04:28:57) Shriya : Ik ga contact opnemen met DHL, ben ik zo bij u terug.
(04:35:53) Shriya : DHL vraagt u of u track & trace in de gaten wilt houden. Uw pakket is vandaag niet meegenomen in bezorging.
(04:36:43) Shriya : Ze verwachten dat dit morgen wel het geval zal zijn, maar DHL kan dit niet garanderen.
(04:38:14) Straatman: Nou sorry hoor maar ik vind dit echt te gek voor woorden waarom wordt er een planning door gegeven en niks naar de klant gecommuniceerd! Ik vind dit echt een slechte service.
(04:40:55) Straatman: Ook u had begrepen dat de bezorging vertraagd was en zoals u schrijft ingepland bij de bezorger. Het is dat ik zelf contact opneem en nu blijkt ook nog eens dat het niet eens zeker is dat het morgen aankomt mijn wantrouwen klopt dus. Als bedrijf (Albelli) zou ik hier ook niet mee akkoord gaan dit gaat klanten kosten. Dit is geen goede samenwerking
(04:41:45) Shriya : Ik begrijp dat dit heel vervelend is mevrouw. Helaas kunnen wij hier niks aan doen.
(04:49:34) Straatman: Het is ronduit een slechte service! Twee dagen wachten en dan nog niet eens de garantie dat het de derde dag wel komt. En het blijkt zelfs zo te zijn dat het pakket dus niet eens mee genomen in bezorging vandaag is terwijl er wel weer een bezorg periode doorgegeven wordt aan de klant en dan wel uw klant want uw bedrijf gaat in zee met deze bezorgdienst. Dat moet je als bedrijf niet pikken lijkt mij. Dit geeft ontevreden klanten en signalen af! Enige compensatie zou op zijn plaats zijn. Tenslotte moeten er n u drie ( of meer) dagen rekening gehouden worden dat het pakket bezorgd gaat worden. Dit kost ons geld
(04:51:36) Shriya : Nogmaals onze oprechte excuses mevrouw. We vragen u om nog even geduld te hebben.
(04:58:28) Straatman: Er zit helaas niks anders op maar u kunt zich vast voorstellen dat wij zeer zeker geen tevreden klanten zijn en ons ook niet positief over Albelli zullen uiten, wij nemen tenslotte bij u een product af inclusief verzendkosten en hadden gehoopt een leuk cadeau te kunnen geven en we moeten maar afwachten wanneer en of het ergens een keer aankomt. Al met al kost het ons veel tijd en dus ook geld en ergernis. Nee wij kunnen ons hier niet in vinden en zullen dat ook uiten naar anderen. Slechte service hoor. Dan ook nog zelf moeten bellen en een verkeerd nummer doorgeven. Onbegrijpelijk
(04:58:55) Straatman: Met vriendelijke groet, Petra Straatman
(05:11:01) Straatman: Beste Shriya , U zult het wel te druk hebben om verder nog te kunnen reageren. Logisch ....
(05:11:06) *** Straatman has rated the chat Bad ***
(05:11:25) *** Straatman left the chat ***

NAME Straatman
EMAIL
PHONE —
LOCATION Den Haag, Netherlands
URL https://www.albelli.nl/klantenservice/levertijden
DEPARTMENT NL
SERVED BY Shriya
RATING Bad
COMMENT —
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 10-11-2017 door
Enkele maanden bezig geweest met een fotoboek van van Albelli (offline programma). Na een software update van Albelli was de album ineens verdwenen met daarin al onze herinneringen van de ontwikkeling van ons zoontje van 1 tot 2 jaar. Helaas hebben wij deze gebeurtenissen nergens anders opgeslagen omdat we er vanuit gingen dat het fotoboek nooit verloren zou kunnen gaan. Na vele aandringen (15 emails, 5 telefoongesprekken en 3 chat sessies) komt Albelli met wel gerekend 10€ korting op een volgende bestelling. Ze geven aan verder niets te kunnen doen. Ook de Backup files die wij halverwege gemaakt hebben kunnen ze niet herstellen. Let alstublieft op en sla geen belangrijke informatie op in je fotoboeken want deze kan zomaar verloren gaan! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 15-12-2016 door
Slechte ervaringen. Fotokwaliteit is "oké" maar de preview klopt niet waardoor de foto anders wordt geleverd dan opgestuurd. Klantenservice reageert in eerste instantie niet. Pas na doorvragen en komt niet met oplossing. Geen Albelli meer voor mij dus. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
albelli ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten
20% van de consumenten zijn tevreden over Albelli
Lees alle reviews en bekijk Albelli
Oke
© 2018 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy