Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Babypark.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Babypark.nl
8.26 / 0 10
Er zijn 4 ervaringen toegevoegd
Babypark.nl ervaring toevoegen Lees alle Babypark.nl ervaringen

4 Babypark.nl ervaringen

Start aan je beoordeling van Babypark.nl
Klik hier om je beoordeling te geven
8 / 100
Beoordeeld op 30-11-2016 door
Complete babykamer en box bestelt. Helaas zag ik direct dat er dozen waren beschadigd. Na het uitpakken van het eerste product bleek dat deze ook niet ongeschonden was. Uiteindelijk bleken alle producten wat te mankeren. Niet alleen door transport, maar ook fabricage fouten. Zoals je begrijpt was dit eigenlijk wel een teleurstelling.Direct gebeld met Babypark Kesteren na het uitpakken van het eerste product. Ik kwam in contact met Bart van IJmeren van de afdeling service. Hij was zeer vriendelijk en vertelde ook dat dit absoluut niet de normale gang van zaken was, en dat dit absoluut niet mocht. Producten moeten gewoon goed zijn! Hij adviseerde mij om eerst even de rest van de producten uit te pakken en te bekijken. Mocht ik dan nog iets tegen komen dan kon ik dat in 1 keer melden. Hij adviseerde mij om ook gelijk foto's te maken.Direct heeft hij een melding gemaakt in hun systeem, en binnen enkele seconden had ik al een email waar ik op kon reageren.Wat je eigenlijk automatisch doet, is even kijken op internet. Ik dacht misschien zijn er meer mensen met problemen met deze babykamer. Dat was echter niet het geval. Wel las ik best veel negatieve reacties van mensen die niet te spreken waren over de aftersales en service van Babypark.Omdat we toch nog wat andere babyspullen nodig hadden en ik direct op een oplossing wilde, ben ik in Kesteren langs gegaan om te kijken hoe ze dit gaan oplossen. Na het lezen van sommige reviews dacht ik dit kan nog wel een hoop getouwtrek gaan worden. Echter vind ik wel dat je een winkel altijd eerst zelf de kans moeten geven om het op te lossen. Tegenwoordig lopen mensen gelijk al een winkel af te zeiken op internet, zonder dat ze überhaupt contact hebben gehad met de winkel zelf. Dus op naar te winkel!Bart bij wie ik de klacht telefonisch had gemeld was ook aanwezig, en ik ben met hem in gesprek gegaan. Ik kreeg wat te drinken aangeboden en we zijn het probleem gaan bekijken. Na het zien van de foto's was hij het met mij eens en hij zei dat ze deze absoluut geen normale gang van zaken was en ze het gaan oplossen. Blijkbaar hadden wij gewoon de pure pech dat er met transport e.e.a. mis is gegaan, en in de fabriek.Ondanks alle pech en frustratie, is alles naar wens opgelost. Wat ik belangrijk vind is dat er duidelijk geluisterd werd naar wat ik verteld heb. Ik voelde mij absoluut geen nummer en ik ben serieus behandeld.Ook heb ik netjes zoals gevraagd een bevestiging gekregen per email, over wat er afgesproken was, Inmiddels is alles netjes opgelost en afgerond.Producten verkopen kan iedereen. Maar goede service / aftersales bieden is voor veel mensen een belangrijk punt. Dit bepaalt of je terug komt als klant of niet. En dat doen wij zeker! De aftersales is naar mijn mening prima op orde bij babypark Kesteren.Babypark is een groot concern, en in alle grote bedrijven gaan dingen fout. Je leest soms bij een bedrijf wel 30 negatieve reacties. Maar van de 10.000 mensen bij wie het wel goed gaat hoor je niks.Strekking van het verhaal: Laat je niet direct leiden door negatieve winkel reviews. Positieve reacties worden namelijk veel minder of helemaal niet geplaatst. Je moet het gewoon zelf ervaren.Het belangrijkste is dat je klacht serieus genomen word en opgelost word.Omdat het bij ons niet in 1 keer goed is gegaan, kan ik natuurlijk geen 10 geven. Vandaar dat ik een 8 geef. De aftersales zou natuurlijk wel de maximale score krijgen. Echter kan ik daar niet alleen op beoordelen.Het personeel in de winkel is deskundig. Zelfs de weekend krachten hebben een enorme product kennis. En dat zie je maar bij weinig winkels. Het personeel dat er werkt, heeft er ook plezier in. En dat merk je. Geen enkele vraag is te veel. Als je iets wilt weten krijg je een hele duidelijke uitleg. Mocht je een product willen zien, proberen of testen.. dan is dat ook geen probleem. Dat vinden wij erg prettig. Wat ik nog wel wil aangeven, ik las in sommige reviews van mensen dat ze de prijzen de duur vonden. Babypark heeft de laagste prijs garantie. Zie je iets in een andere winkel voor een goedkopere prijs. Dan krijg je dat bij hun ook. Hier hoefden wij niet om te vragen, maar dit werd zelf door 1 van de medewerkers verteld! De website is verder duidelijk, en het is erg prettig dat je de levertijd van je order in tijdsvakken kan zien op de website. Bestellen online gaat ook erg makkelijk en de website is snel en overzichtelijk.Wel viel het ons op dat er doordeweeks veel minder personeel aanwezig is. Waardoor je soms even moet zoeken naar een medewerker. Mede doordat de winkel ook groot is ben je soms wel even aan het lopen.Het ophalen van kleine producten in het afhaal magazijn ging niet heel vlot (doordeweeks), maar was acceptabel.Bezorging/Logistiek verdiend echter wel een aandachtspunt.Als de bezorging/logistiek wat meer aandacht krijgt, dan krijgt deze winkel van mij een absolute 9.Waarom dan geen 10?Dat heeft met het verhaaltje webshop te maken. Veel mensen shoppen in het weekend vanwege drukte in het dagelijkse leven. Op zondag is echter op de website van Babypark niet te winkelen. Ik vind dit persoonlijk erg jammer. Natuurlijk heb ik respect voor ieder zijn geloofsovertuiging. Dat je dan blokkeert dat mensen bestellingen kunnen plaatsen prima. Maar zorg dan wel dat mensen gewoon alle product foto's en prijzen kunnen zien. Dan kunnen ze op maandag gewoon hun hele bestelling doorvoeren en klaar. Dat je op zondag niet "werkt", helemaal prima. Maar er is toch niks op tegen om gewoon de product foto's en prijzen te laten zien? Op zondag lees je toch ook gewoon de krant? Ik denk dat dit af en toe best wel voor frustratie zorgt bij een hoop bezoekers. Dit kost je op deze manier wel klanten!Als ze dit veranderen krijgen ze van mij een 10. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 12-10-2016 door
Wij hadden een kast besteld, deze was geleverd maar kwam beschadigd aan. Babypark is hiervoor nog 2 keer teruggekomen maar steeds ontbraken er onderdelen. Uiteindelijk is babypark al 2 hele middagen in ons huis geweest, zonder het goed op te lossen. Bij het zelf controleren bleken uiteindelijk ook nog schroeven te ontbreken waardoor de kast verder uit zijn verband is gaan staan. Het was een kast van meer dan 1200 EUR. We hebben de buik er helemaal van vol en krijgen hebben na 4 maanden nog steeds geen goed kast. De kast zal niet in orde zijn voordat onze baby er al is wat voor mijn vrouw erg onrustig is. Babypark probeert er nu onderuit te draaien en met een klein bedrag wat niet representatief is het af te kopen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 22-10-2014 door
Heerlijk geshop in de grote winkel in kesteren. We hebben alles gevonden wat we zochten. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 11-03-2014 door
Als het om ons kindje gaat dan zijn wij altijd een beetje voorzichtig. Bij babypark zjin wij dan ook keurig geholpen en viel vooral de ontzettende toewijding van het personeel op. De prijs is dan misshien wel wat aan de hogere kant (ook weer niet extreem duur), maar de service maakt dit meer dan goed. Wij zjin dan ook uitermate tevreden! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
100 % van de consumenten zijn tevreden over Babypark.nl
Consumenten zijn het meest te spreken over de Betrouwbaarheid bij Babypark.nl
Oke
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy