Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Bax-shop ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Bax-shop
5.18 / 0 10
Er zijn 14 ervaringen toegevoegd
Bax-shop ervaring toevoegen Lees alle Bax-shop ervaringen

14 Bax-shop ervaringen

Start aan je beoordeling van Bax-shop
Klik hier om je beoordeling te geven
1 / 100
Beoordeeld op 04-09-2017 door
Maken loze beloftes over levertijd, komen tot 5 maal toe hun afspraken niet na. Zit nu al een maand later nog steeds zonder productVerzending: tot 2 maal toe verkeerde track en trace code ontvangen, kreeg ook een mailtje dat ik iets had teruggestuurd had terwijl ik dat nooit had gedaan en liegen over verzendingen niet nooit verstuurd zijnKlantenservice: 15min wachten voor een telefoontje waar je niets aan hebt ....
Bekijk Bax-shop
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 24-04-2017 door
Klantenservice: 9.5 [vriendelijk en behulpzaam]Volgen van je bestelling/zending : 9.5 [via e-mail]Kwaliteit producten: 9.5 [erg goede geluidskwaliteit van de Alesis Elevate 5 monitoren]en de AKG K92 hoofdtelefoon [voor 39 euries de beste hoofdtelefoon op de markt voor die prijs]Reviews behulpzaam : 9.6 [Ja, de reviews van de collega- klanten bieden een goede indicatie met betrekking tot het gewenste product] ....
Bekijk Bax-shop
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 22-04-2017 door
Op dinsdag een bestelling geplaatst die ik zaterdag nodig had, omdat ik net iets na 23uur betaald had wist ik dat deze donderdag geleverd zou worden. Op woensdag nog geen mail dat de bestelling onderweg zou zijn. Donderdag gebeld en er bleek een foutje in het systeem te staan over een product. Dit is door de medewerker opgelost en het zou nu dus op vrijdag geleverd worden. Op vrijdag ochtend nog geen mail. Wederom gebeld. De fout zat er nog steeds in en was nu weer opgelost, het zou zaterdag geleverd worden. Het foute product werd desnoods omgeruild en beloofd dat de zending vrijdag verstuurd ging worden. Aangegeven dat ik deze zaterdag echt nodig heb. Zaterdag ochtend geen mail ontvangen, Weer gebeld, de 3e medewerker kwam wederom met het zelfde verhaal over de fout in het systeem over het product. De spullen komen dus nu maandag aan Zoals wederom beloofd. Helaas 2 dagen te laat. We zullen afwachten wat er van terecht komt. ....
Bekijk Bax-shop
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 21-01-2017 door
op 6 januarie 2017 heb ik iets besteld bij bax-shop.nl maar ik had achteraf besloten om het te annuleren en ik mocht het pakketje weigeren aan de deur,zo gezegd zo gedaan,de eerste bezorger wilde het niet mee terug nemen want hij mocht het zogenaamd niet mee terug nemen en stond er op dat ik het pakketje aan nam maar ik bleef voet bij stuk houden en bleef het weigeren....oke dat had ik gehad DACHT ik....2 dagen later werd het pakketje weer aangeboden maar nu door een andere bezorger,ik weer het het pakketje geweigerd,en nu ligt het pakketje al anderhalve week in het sorteer centrum als ik track&trace moet geloven....ik heb vandaag contact gehad met bax en die vertelde mij dat ( Het pakket zal volgende week bij ons terugkomen en dan wordt het geld direct naar je overgemaakt. ) dan is het pakketje dus al bijna 3 weken onderweg en voor dat ik dan mijn geld retour heb duurt dan nog eens 3 werkdagen....dit kan toch niet bax? dat het bedrijf wat jullie pakketjes bezorgd er zo een rommeltje van maakt wil toch niet zeggen dat jullie je klanten laten wachten op hun geld? wie weet duurt het langer dan een week....dat het pakketje al anderhalve week op het sorteer centrum ligt daar kan ik toch niks aan doen? dat is iets tussen jullie en de bezorger ( fadello ).... ....
Bekijk Bax-shop
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 10-01-2017 door
Bax-Music Bax-Shop levert uitstekend materieel tegen uitstekende prijs middels uitstekende bezorging.Als het om een retourzending gaat, dan moet ik op hun website een aantal paginas invullen. Dat is uitstekend.Vervolgens krijg ik een email met een DHL retourlabel attached. Dat ik uitstekend.In de email staat dat er een retourformulier in de doos moet worden gestopt. De email heeft geen attached retourformulier. Na telefonische consultatie met de Bax HelpDesk bleek dat de email een download link bevat om het retourformulier te downloaden. Ja lekker duidelijk dan. Waarom dat forumlier niet net als het DHL label gewoon attached is, is mij een systeem ontwerp raadsel. Bax gaat er maar vanuit dat hun HTML mails door alle mail clients op alle systemen als HTML en niet als ASCII encoded worden. M.a.w. de inline link werkt dan dus niet. Zet dan in de mail dat er gedownload moet worden met een copy/paste URL. Het is dus niet consistent tegenover de klant.Diverse emails hierover gestuurd naar de HelpDesk maar die sturen gewoon dezelfde default standaard email terug en nemen niet de moeite op een normale en respectabele intelligente manier te antwoorden. Gemakzucht dus. Pas als ik de Bax HelpDesk bel dan krijg ik een zeer vriendelijke en kundige dame aan de lijn. Maar email communicatie is ronduit slecht.Wat betreft DHL retourzending, uiteraard gebruikt Bax de goedkoopste DHL verzend optie en de tracking is dus niet te volgen door particulieren, i.e. de klant. Daar kwam ik achter nadat ik DHL HelpDesk heb gebeld. En dat terwijl Bax beweert dat de tracking wel kan worden gevolgd door de klant. Voor de retourzending is dat niet waar dus.Summa summarum: Spul is uitstekend. Communicatie is slecht. ....
Bekijk Bax-shop
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 15-11-2016 door
Na een virus op de computer, hadden we nood aan een nieuwe versie van Sony Vegas. Na wat zoekwerk, bestelde ik bij Bax de Sony Vegas Pro 13 (downloadversie). De levertijd zou 4 werkdagen bedragen. Dat lukte niet, ik kreeg de pakbon een paar dagen te laat. Maar soit, zonder erg. Ik kreeg een link naar een site waar ik het programma kon downloaden én een sleutel (9 cijfers en letters).Toen begon de miserie... de sleutel werkte niet. Mails met vragen bleven onbeantwoord. Dus hing ik verschillende keren langer dan een half uur aan de lijn.Beloftes, die kreeg ik, maar voor de rest niets waar ik blij van werd. Één van de medewerkers heeft mijn pc even overgenomen om het programma te proberen downloaden, zonder resultaat...Uiteindelijk heb ik mijn geld teruggevraagd. € 255 voor gebakken lucht? Nee dank je!Ik heb het programma trouwens in Duitsland besteld, € 55 goedkoper! Nee, ze zien me niet meer bij Bax. Hopeloos! ....
Bekijk Bax-shop
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 07-12-2015 door
Ik bestelde een luidspreker op maandag 30 november in de namiddag; Het artikel is op stock en leverbaar daags nadien en direct betaald door mij. handig want had die luidspreker des woensdag nodig. Op dinsdag geen levering. Ik bel klantendienst die me levering beloofd op woensdag zonder probleem. Woensdag niks gezien en des avond teruggebeld. Dit zelfde scenario met zelfde belofte, zo ook op donderdag en vrijdag. De persoon vrijdag deed het zelfs af als "ja, maar je moet met de post bellen, hier is het weg, voor ons is het afgehandeld." Elke dag ook een mail gestuurd naar de helpdesk: nooit antwoord. Uiteindelijk via Twitter belofte gekregen dat indien 7/12 levering niet aankwam ze nieuwe gingen sturen. Sinds 7/12 werd ik gewoon genegeerd door Bax. Ik wil gewoon mijn geld terug. Vorige woensdag nog een externe geluidsinstallatie moeten huren omdat mijn levering niet tijdig aankwam. ....
Bekijk Bax-shop
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 06-09-2015 door
Zorg er voor dat je het product echt al kent. Anders moet je heel veel moeite doen om een andere in huis te krijgen. Het duurt ook heel lang eer je geld terug krijgt. Ben nu reeds 3 weken aan het wachten en steeds sturen ze sussende mailtjes maar geen actie. Mij hoor je geen reclame meer maken. ....
Bekijk Bax-shop
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 09-06-2015 door
Ik heb een tijdje geleden wat besteld bij hun ze hebben een fout gemaakt en ze sturen extra factuurtjes ik vertrouw ze niet meer. ....
Bekijk Bax-shop
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 27-02-2014 door
Ik ben al tijdje actief als muzikant en kocht onlangs een Mackie Big Knob monitor controller. Dat ding kost een paar duiten maar bij verschillende shops heb ik gekeken en Bax-shop had verreweg de beste deal. Ik koop nagenoeg altijd bij Bax-shop en kan gewoon aan op de service en kwaliteit. ....
Bekijk Bax-shop
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 21-02-2014 door
Moest een microfoon hebben dus heb bij baxshop gisteren een besteld en heb hem vandaag binnen gekregne. Kan niet anders zeggen dan dat hij helemaal geweldig is! Snelle levaring en ook nog eens 10 euro goedkoper dan elders. ....
Bekijk Bax-shop
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 07-02-2014 door
Ik ben al vanaf mijn jeugd bezig met DJ spelen. Eerst natuurlijk met bandjes klooien en daarna met een cd speler.Maar als je ouder wordt dan wil je professioneel materiaal. Bestel nu al jaren lang al mijn spullen bij Bax en echt top spul voor scherpe prijzen. Snelle bezorging en vette deals.Wil nooit meer ergens anders bestellen (tenzij iemand mij een goede deal maakt natuurlijk) ....
Bekijk Bax-shop
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 07-02-2014 door
S'avonds besteld en de volgende dag al in huis! Helemaal top dus ....
Bekijk Bax-shop
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 06-02-2014 door
Prima omschrijving van de producten, Snelle leveringne, prima prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader! ....
Bekijk Bax-shop
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
50% van de consumenten zijn tevreden over Bax-shop
Consumenten zijn het meest te spreken over de Betrouwbaarheid bij Bax-shop
Bekijk Bax-shop
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy