Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Bax-shop ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

2.43
2.43 0 10
51 reviews
20% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-06-15 11:40:08
22 dagen geleden
1 10 0
capo besteld, na week nog niet geleverd,mail wordt niet beantwoord, klantenservice wimpelt vragen af en zeggen dat je terug gebeld gaat worden. kortom, dit was de laatste keer.
Rapporteren
2020-05-12 14:50:07
2 maanden geleden
1 10 0

Heb over een week terug (6/5/20) 3 zaken besteld bij Bax , waarde 1625,25 € alles te samen.
Vandaag bestellen morgen in huis is de leuze .
Ik neem aan dat met het corona probleem dat niet allemaal zo simpel is.
Maar als men mij maild en zegt dat alle pakjes aan B-post zijn afgeleverd dan verwacht men dat toch binnen 2 a 3 dagen bij U thuis , maar , niets van .
Eerste pakje komt na 2 dagen , tweede pakje komt na 4 dagen.
derde pakje wacht ik nog steeds op ( vandaag 12/05/20).
Heb reeds 3 keer contact opgenomen met Bax helpdesk , waarvan ik één antwoord kreeg.......U derde pakje staat hier nog......jQuery31105474802411354529_1589287600174?!!!!
Maar als ik dan vraag van wanneer kan ik dit dan verwachten .......blijf ik op mijn honger zitten.neemt met Bax hang je 25 min aan de lijn zonder iemand te kunnen spreken.
Twijfel sterk voor mijn volgende bestelling........niet te doen
Bedankt Bax voor U goede service , wat gaat dat dan wel zijn als er eens een reparatie moet uitgevoerd worden.
Mijn klantnr. 1202962158
Datum beste
ordernr.:7795665
uitlevernr 8101116
U referentie RBA
Rapporteren
2020-04-02 13:11:46
3 maanden geleden
1 10 0
Bijna 2weken geleden boxen van Pioneer besteld.. door corona virus even afgewacht..maar omdat het toch wel heel lang was 2dagen geleden gebeld.. ze konden niet antwoorden ze gingen onderzoek starten om te kijken of het pakket nog bij hen was of bij de vervoerder.. ze gingen mailen.. niets..
Vandaag (2dagen later) terug gebeld.. btw telkens moet je meer als half uur wachten om iemand aan de lijn te krijgen.. ze weten nog altijd niets.. als je iets vraagt zwijgen ze aan andere kant van de lijn! Als je wil annuleren willen ze dat niet doen..dat gaat niet.. je vraagt om de manager te spreken..gooien ze de telefoon op de haak!! Wat een service is ditjQuery31103089394892707371_1585825198331? Nog nooit meegemaakt dit!! Maar betaald is het pakket wel!!! We willen ons pakket of ons geld terug is dit zo moeilijk?? En verder helpen is blijkbaar ook moeilijk..ja de klant wordt mss boos.. het gaat ook niet om 20€.. dan is het de taak van klantendienst om oplossing te zoeken en de klant tevreden te houden denk ik dan..
NOOIT IETS KOPEN!!!!!!
Rapporteren
2020-04-02 13:10:56
3 maanden geleden
1 10 0
Bijna 2weken geleden boxen van Pioneer besteld.. door corona virus even afgewacht..maar omdat het toch wel heel lang was 2dagen geleden gebeld.. ze konden niet antwoorden ze gingen onderzoek starten om te kijken of het pakket nog bij hen was of bij de vervoerder.. ze gingen mailen.. niets..
Vandaag (2dagen later) terug gebeld.. btw telkens moet je meer als half uur wachten om iemand aan de lijn te krijgen.. ze weten nog altijd niets.. als je iets vraagt zwijgen ze aan andere kant van de lijn! Als je wil annuleren willen ze dat niet doen..dat gaat niet.. je vraagt om de manager te spreken..gooien ze de telefoon op de haak!! Wat een service is ditjQuery31103089394892707371_1585825198331? Nog nooit meegemaakt dit!! Maar betaald is het pakket wel!!! We willen ons pakket of ons geld terug is dit zo moeilijk?? En verder helpen is blijkbaar ook moeilijk..ja de klant wordt mss boos.. het gaat ook niet om 20€.. dan is het de taak van klantendienst om oplossing te zoeken en de klant tevreden te houden denk ik dan..
NOOIT IETS KOPEN!!!!!!
Rapporteren
2020-04-02 13:09:29
3 maanden geleden
1 10 0
Bijna 2weken geleden boxen van Pioneer besteld.. door corona virus even afgewacht..maar omdat het toch wel heel lang was 2dagen geleden gebeld.. ze konden niet antwoorden ze gingen onderzoek starten om te kijken of het pakket nog bij hen was of bij de vervoerder.. ze gingen mailen.. niets..
Vandaag (2dagen later) terug gebeld.. btw telkens moet je meer als half uur wachten om iemand aan de lijn te krijgen.. ze weten nog altijd niets.. als je iets vraagt zwijgen ze aan andere kant van de lijn! Als je wil annuleren willen ze dat niet doen..dat gaat niet.. je vraagt om de manager te spreken..gooien ze de telefoon op de haak!! Wat een service is ditjQuery31103089394892707371_1585825198331? Nog nooit meegemaakt dit!! Maar betaald is het pakket wel!!! We willen ons pakket of ons geld terug is dit zo moeilijk?? En verder helpen is blijkbaar ook moeilijk..ja de klant wordt mss boos.. het gaat ook niet om 20€.. dan is het de taak van klantendienst om oplossing te zoeken en de klant tevreden te houden denk ik dan..
NOOIT IETS KOPEN!!!!!!
Rapporteren
2020-03-30 15:55:28
3 maanden geleden
2 10 0
Verkopen B-stock als nieuw!

Een nieuwe Native Instruments Maschine MK3 besteld en een gebruikte gekregen. Hier kwam ik helaas achter toen ik de software probeerde te installeren dit lukte niet omdat de software sleutel al gebruikt was! en dus geregistreerd op een ander account. Hierdoor was mijn Maschine onbruikbaar.

Klanten service van Bax zou hier achteraan gaan. Dit is niet gebeurd en heb ik zelf de fabrikant benadert dit geen ook vrij moeizaam omdat ze de casus behandelden als zijnde een tweedehands product. 3 dagen verder heb ik eindelijk via de fabrikant de software vrij gekregen.

Meer dan een excuus kon er niet vanaf bij Bax. Een compensatie wilde ze niet geven ondanks dat mijn product dus duidelijk B-Stock was en gebruikt!!!!
Rapporteren
2020-03-01 12:36:07
4 maanden geleden
2 10 0
Vrijdag in de ochtend besteld. Speciale levering zou Zaterdag tussen 14:00uur en 18:00uur moeten aankomen. Hele middag lopen wachten in een weekend! Raad eens ja hoor! Helemaal niks aangekomen. Het is inmiddels Zondag nog steeds niks! Zelfs geen track en trace code!

Bax Shop, wat word ons compensatie hiervoor!!!!!! Je belooft vandaag besteld, morgen thuis maar doet er niks an. Zelfs dominos geeft een compensatie na 40 minuten!
Rapporteren
2020-02-03 10:43:57
5 maanden geleden
1 10 0
Ben met 3 verschillende lijnen aan het bellen, ze zeggen wachttijd korter dan 5 min. Zit ondertussen op 3 verschillende lijnen meer als half uur te wachten. Wat een KLOTE SERVICE EERSTE KLAS IS DIT. SLECHT SLECHT SLECHT. winkel moet gewoon de boeken dichtdoen en stoppen mensen in de zeik te nemen. Wordt maar tijd dat we de pers maar eens onderzoek laten doen!! Weet gelijk heel Nederland en België hoe slecht ze zijn!!
Rapporteren
2020-01-25 23:13:28
5 maanden geleden
2 10 0
ik belde ze op voor een grote bestelling, bij bax-shop was het totaalbedrag van de hele bestelling 45 euro duurder dan bij een ander online winkel in Duitsland. (GROTE BESTELLING ) ik vroeg of ik precies de zelfde artikelen, bij hun ook voor de zelfde prijs kon krijgen. Een medewerker gaf het antwoord \\ meneer dan moet u het gewoon elders kopen bij ons kost het .........\ ik was al jaren klant bij de bax-shop. niets kon geregeld worden . okee.. ik ben dus elders gaan kopen. De klantendienst werkt zeer mager. tot slecht... ze roepen maar wat omdat het personeel slecht geschoold is weinig ervaring heeft en continu wisselt. in 2018 was ook de media en de FNV bij hun op bezoek voor het personeelsbeleid. Ik weet het niet ze waren zo goed begonnen. Maar dat valt tegenwoordig vies tegen.
Rapporteren
2019-12-19 22:07:01
7 maanden geleden
1 10 0
Bax beheerst zowat alle zoekresultaten via Google, maar ik bestel hier niet meer. Sinds begin 2019 gaat Bax hollende achteruit en worden er veel fouten gemaakt. Ik heb veel bestellingen geplaatst en er ging bijna altijd wel iets mis. Ik kreeg geen antwoord, ontving geen retourlabel en moest tig keer informeren wanneer het bedrag retour wordt geboekt. Nu weer een betalingsherinnering vanwege een crediteringsfout van hun kant. Klantvriendelijkheid was ooit goed, is nu ver te zoeken.
Rapporteren
2.43
Bekijken
Beoordelen