Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Bax-shop ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

3.07
3.07 0 10
35 reviews
29% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-09-01 19:41:33
17 dagen geleden
1 10 0
Eerst PostNL, toen Dynalogic, daarna DHL en nu GLS ??? maar het pakketje (synthesizer) in nog niet binnen... Voor 23.00 besteld maar géén garantie dat de volgende dag zal worden geleverd. GLS levert niet eens op een zaterdag, waarom kiezen ze plotseling voor GLS ? Wat een slechte zaak, koop voortaal bij Thomann, daar is het nog vaak goedkoper ook !
Rapporteren
2019-07-24 14:52:09
2 maanden geleden
0 10 0
weer gaat een bestelling fout, product is weer niet te vinden, er ghaat weer een onderzoek komen, deze kan tot 2 weken duren. omdat ik hier niet op kan wachten wil ik de order annuleren, en mijn geld terug hebben. dit is volgens Bax niet mogelijk omdat er een ondersoek wordt gestart. Van mij hoeft er geen onderzoek gestart te worden. ik wil gewoon het product of mijn geld terug. dit is niet mogelijk! dit is al het zooveelste probleem met baxshop. zij zijn het thuiswinkel Certificaat Thuiswinkel Waarborg zeker niet waard. "Baxshop, misschien de goedkoopste, maar zeker de SLECHTSTE service van Nederland
Rapporteren
2019-07-23 09:27:23
2 maanden geleden
1 10 0
ze werken daar met 400 personeelsleden maar een email beantwoorden kunnen ze niet
Rapporteren
2019-07-12 15:43:05
2 maanden geleden
1 10 0
Eerste bestelling bij Bax-shop is het ergste dat ik ooit heb meegemaakt bij een webwinkel. Kort samengevat:

1. Producten worden te laat geleverd zonder tegenbericht of tegemoetkoming.
2. Producten zijn incompleet, bij een pedalboard voor gitaar-effecten bleken essentiële onderdelen te missen.
3. Bij eerste gebruik bleken onderdelen ook nog eens defect (Eén van de stopcontact pinnen van de netsnoer zat er niet goed in, waardoor deze onbruikbaar is.

EN DIT ALLEMAAL IN DE 1e BESTELLING!!!!!!

Het is dat ik geen 0 sterren kan geven, Die ene ster verdiend Baxshop geeneens.....
Rapporteren
2019-06-17 22:26:01
3 maanden geleden
2 10 0
De klantenservice van Bax-shop.nl is heel slecht bereikbaar zowel telefonisch als per e-mail.
We hebben een elektronisch drumstel besteld. Daar mankeerde een en ander aan. In eerste instantie een probleem met de kick drum. Deze werd wel vervangen binnen redelijke termijn. Echter blijkt er ook een probleem te zijn met het geluid door de headphones. Dit is later geconstateerd. Het is nu een al een paar weken geleden dat ik dit heb gemeld en een oplossing heb gevraagd. Slechts een keer heb ik een reactie op mijn vele mails gehad. Eenmalig is een nieuw verloopje toegestuurd als oplossing maar deze bleek helemaal niet te passen. Wederom hierover gemaild inclusief foto’s en het verzoek om een oplossing. Ik wacht nu al ruim een week op een reactie per mail of telefoon maar ze geven niet thuis. Ondertussen wel automatische incasso en borg betaald voor een drumstel dat niet maar behoren functioneert. De facturen weten ze wel vanuit de klantenservice te versturen maar verdere communicatie blijft uit.
Zwaar teleurgesteld. Ik zou dit bedrijf zeker niet aanraden.
Rapporteren
2019-04-12 18:01:03
5 maanden geleden
1 10 0
Product online besteld. Deze bleek defect waarna we hem terug hebben gestuurd. Zij zeggen dat hij niet defect was en dat ik nu eerst 50,= moet betalen voor ik hem terug krijg.

Als u mij vraagt nooit zaken mee doen !!
Rapporteren
2019-03-26 16:50:29
6 maanden geleden
2 10 0
Bellen naar helpdesk standaard bandje dat het *ongewoon* druk is. Dit al maanden. Of wordt verbinding na 30 minuten wachten verbroken. Mail wachttijd meer dan een week en dan geen antwoord maar vraag en dan weer 7 dagen en dat rustig keer of 4. Bel je enkies je bij bandje bestellen, wonder boven wonder bijna altijd binnen 3 minuten iemand aan de lijn, die je niet mag helpen met reeds bestelde producten.
Echt stelletje oplichters. Nu al vanaf eind januari bezig met eerst product ontvangen en na weken en elders te hebben gekocht refund. Maar na 3 toezeggingen steeds weer een bericht dat ze er toch nog een keer naar moeten kijken. Nooit meer BAX
Rapporteren
2019-03-19 10:29:23
6 maanden geleden
2 10 0
Klantenservice niet of nauwelijks te bereiken. Deze is echt WAARDELOOS.
Er komt enkel een beetje schot in de zaak indien je dreigt met een slechte review te plaatsen.
Nu heb ik lang genoeg geduld gehad.
Na 4 weken te klungelen met mijn bestelling.
Sturen ze gewoon credit nota. Ook al vroeg ik om gewoon mijn bestelde goederen zo snel mogelijk te leveren.
Waarschijnlijk zal het terugbetalen ook al een ramp worden.
Volgens mij lezen de mensen van de KLANTENDIENST gestuurde e-mails maar half of niet...
Als je deze horror en frustratie wil vermijden. Bestel ergens anders ..
Rapporteren
2019-02-19 09:37:39
7 maanden geleden
1 10 0
Nu had ik me dus een stelletje plectrums (stuk of 10), een kabel en een setje snaren besteld. Wanneer ik het pakketje thuis krijg zitten de plectrums (overigens alle 12 apart in een plastic zakje verpakt, +1 voor het milieu) in de doos, de gitaarkabel en een of ander verbindingsstukje wat ik niet had besteld. Geen snaren. Vervolgens bax gemaild, paar dagen later antwoord: of ik een foto kan sturen dat ik het tussenstukje kapot heb gemaakt zodat ze me de snaren op kunnen sturen. Serieus?
Rapporteren
2019-02-08 10:51:09
7 maanden geleden
4 10 0
Sinds een aantal maanden valt me op dat de bereikbaarheid van bax enorm slecht is geworden. Wachttijden van een half uur en langer en geen enkele reactie op mijn laatste paar mails. Jammer maar ik ga er niet meer kopen.
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
3.07
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730