Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Bax-shop ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

3.67
3.67 0 10
27 reviews
37% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-03-19 10:29:23
3 dagen geleden
2 10 0
Klantenservice niet of nauwelijks te bereiken. Deze is echt WAARDELOOS.
Er komt enkel een beetje schot in de zaak indien je dreigt met een slechte review te plaatsen.
Nu heb ik lang genoeg geduld gehad.
Na 4 weken te klungelen met mijn bestelling.
Sturen ze gewoon credit nota. Ook al vroeg ik om gewoon mijn bestelde goederen zo snel mogelijk te leveren.
Waarschijnlijk zal het terugbetalen ook al een ramp worden.
Volgens mij lezen de mensen van de KLANTENDIENST gestuurde e-mails maar half of niet...
Als je deze horror en frustratie wil vermijden. Bestel ergens anders ..
Rapporteren
2019-02-19 09:37:39
1 maanden geleden
1 10 0
Nu had ik me dus een stelletje plectrums (stuk of 10), een kabel en een setje snaren besteld. Wanneer ik het pakketje thuis krijg zitten de plectrums (overigens alle 12 apart in een plastic zakje verpakt, +1 voor het milieu) in de doos, de gitaarkabel en een of ander verbindingsstukje wat ik niet had besteld. Geen snaren. Vervolgens bax gemaild, paar dagen later antwoord: of ik een foto kan sturen dat ik het tussenstukje kapot heb gemaakt zodat ze me de snaren op kunnen sturen. Serieus?
Rapporteren
2019-02-08 10:51:09
1 maanden geleden
4 10 0
Sinds een aantal maanden valt me op dat de bereikbaarheid van bax enorm slecht is geworden. Wachttijden van een half uur en langer en geen enkele reactie op mijn laatste paar mails. Jammer maar ik ga er niet meer kopen.
Rapporteren
2019-01-11 09:00:46
2 maanden geleden
5 10 0
Als je de helpdesk wilt bereiken hou er rekening dat je wacht wacht wacht wacht. Al hun "1" medewerkers zijn in gesprek. Een half uur tot 3 kwartier wachten behoort hier tot SOWIESO.
Rapporteren
2019-01-02 10:20:32
3 maanden geleden
2 10 0
Ik heb een Procab CLD600/1 2.0 USB A male - USB A male kabel 1 meter op 20 december 2018 besteld. De verzending ging via DHL. Helaas begreep ik van DHL dat het pakketje beschadigd was en teruggestuurd is naar Baxschop. Ik probeer ze steeds te bellen maar de wachttijd bedraagt steeds meer dan een half uur. Volgens mij nemen zij gewoon niet op met al die slechte reviews. Ook niet in de diverse filialen zoals Amsterdam. Je krijgt steeds het zelfde bandje. Slechte service en zeer klantonvriendelijke instelling. Slechte communicatie met de klant.
Rapporteren
2018-12-06 08:07:06
4 maanden geleden
2 10 0
Pakket retour gestuurd. Nu maand verder en verschillende mails. Geen enkele reactie terug gehad. Gebeld en na 32 minuten iemand aan de telefoon. Excuus het word opgelost. Dus niet en weer geen reactie meer.
Rapporteren
2018-11-02 19:53:11
5 maanden geleden
1 10 0
Ik had afgelopen Augustus een gitaar gekocht ,en nou is t zo dat de D-knop dol is gedraaid dat ik snaar niet meer kan stemmen,heb ze een mail gestuurd,maar geen reactie op gehad, gitaar heeft ook niet duur gekost,maar ben wel benieuwd naar die zaak,met hun afhandeling naar de klanten toe.moet nog een reactie van hun verwachten.
Rapporteren
2018-08-23 15:08:39
7 maanden geleden
1 10 0
niks kopen hier slechte klantenservice slechte spullen leveren niet optijd als professionele muzikant kost dit je gewoon veel geld als je op spullen moet wachten
Rapporteren
2018-07-30 17:02:13
8 maanden geleden
6 10 0
19-04-18 een Focusrite Clarett 4pre gekocht bij Bax-shop a 532,-. Na later alle opties te gebruiken van de Clarett 4pre blijkt dat een gedeelte van het apparaat niet te werken. Rma in werking gesteld en op 22-6-18 de melding gekregen dat de vervolgactie reparatie is. Zonder enig overleg met mij word het retour gestuurd naar de leverancier voor reparatie. Na diversen mails gestuurd te hebben over hoe de status is heb ik geen reactie terug mogen ontvangen tot op 12-07-18 (na een facebook bericht geplaatst te hebben bij Bax-shop). Nu blijkt dat er nog geen onderdelen zijn bij de leverancier voor het apparaat en dat 4 weken standaard is voor reparatie. 4 weken? Het vertrouwen in de Clarett 4pre is natuurlijk verdwenen, maar erger nog in Bax-Shop. Bax-Shop was altijd de leverancier voor mijn audio apparatuur en nog nooit problemen gehad met de aftersales. De gedachten dat er een defect apparaat is geleverd en dan ge-repareert moet worden zit me dus niet lekker. In mijn ogen krijg ik dadelijk een 2e hands toestel retour waar ik ook nog eens geen vertrouwen meer in heb. We praten wel over een toestel van 532,-. Update 30-7-2018: We zijn nu bijna 6 weken onderweg sinds de rma aanvraag en ik heb niks meer gehoord van het geweldige Bax-Shop. De onderdelen moeten vast nog gemaakt worden in Verweggistan? Dit is toch niet meer normaal of ben ik nu gek? Waardeloos.
Rapporteren
2018-07-24 05:40:34
8 maanden geleden
2 10 0
Bewust plaatst Bax lagere prijzen op Marktplaats dan Thomann en Musicstore. Zodra je bestelt blijkt de prijs ineens 21% hoger te zijn! Juridisch is er sprake van “opgewekt vertrouwen”, juist ingeval van een speciale aanbieding zoals B stock. Ik ga Bax nu ook dwingen om voor de Marktplaats prijs te leveren. Zonodig onder juridische dwang. Dit is een principe zaak...
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
3.67
Bekijken
Beoordelen