Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

C&A ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

5.10
5.10 0 10
8 reviews
63% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2018-12-10 09:37:19
1 jaren geleden
1 10 0
Het heeft geen nut om online bij C&A te bestellen. Ik zit al 2 weken te wachten maar na vertraging en nog meer vertraging nu weer in de verkeerde winkel bezorgd. (thuis afleveren rond de feestdagen was de kans dat het niet op tijd was te groot dus dan maar afhalen.) Mag nu nog 7 dagen wachten tot het in de juiste winkel is aangekomen. Ruim te laat voor pakjes avond. De boel annuleren en geld terug kan ook niet want pakket is onderweg. Overigens moest er vooruit betaald worden want andere optie waren wel beschreven maar nooit beschikbaar. Met bellen krijg je ook niks voor elkaar, standaard praatje dat niks kan. Overigens ook een slecht te verstaan bandje met vervelende muziek en lange wachttijden dus daar krijgen ze ook geen punten voor. Dus hebben ze het niet in de winkel jammer koop iets anders ergens anders.
Rapporteren
2018-11-11 09:47:40
1 jaren geleden
2 10 0
Ik heb al verschilende keren via de onlineshop artielen besteld. Deze keer ook weer. Allereerst krijg ik een mail dat er vertraging is. De 2e mail vertelt dat het verzonden is naar de winkel en dat ik een mail krijg om de artikelen op te halen. Deze mail komt nooit. Ik heb voor de 3e! keer via de onlineshop een klacht gedeponeerd, zoeel schriftelijk als telefonisch. Soms wordt een artikel teruggestuurd zonder dat je weet dat het in de winkel ligt. Zelfs een reactie op de mailtjes wordt niet uitgevoerd. Hoe arrogant zijn deservice medewerkers. Telefonisch worden er toezeggingen gedaan om dit te verbeteren. Dit was mijn laatste bestelling bij C&A.
Rapporteren
2018-10-03 09:13:46
1 jaren geleden
5 10 0
Gisteren een bestelling gedaan bij C&A, ik had een mail ontvangen met een kortingscode die 14 dagen geldig was. Deze kortingscode netjes ingevoerd maar helaas, geen korting gekregen terwijl ik ruim binnen de termijn mijn bestelling deed. Vind ik jammer
Rapporteren
2017-12-10 16:16:47
2 jaren geleden
3 10 0
Ik heb inmiddels 10 dagen geleden een bestelling gedaan bij C&A en heb toen een bevestiging gekregen van dat de bestelling onderweg is. Maar ik heb verder niks meer vernomen, ik vind het jammer dat de communicatie van C&A kant uit zo slecht is. Nadat ik vandaag zelf contact opgenomen heb via de facebook pagina van C&A kreeg ik te horen dat mijn pakket al in het filiaal van C&A gearriveerd was. Als ik hier zelf geen contact over opgenomen had zou ik dit nog niet weten. Ook jammer dat de bestelling via online bestellen niet gratis thuisbezorgd wordt, en dat dit alleen gratis bezorgd kan worden bij een filiaal. Dan kan je net zo goed niet via de site bestellen, als je alsnog de winkel in moet gaan. Al met al slechte service en communicatie van C&A. Ik zou mensen afraden om de webwinkel te gebruiken.
Rapporteren
2017-04-01 12:25:03
3 jaren geleden
2 10 0
Ik heb kleding online besteld en helaas niet kunnen ophalen omdat ik plotseling in het ziekenhuis terecht kwam. Dit was pure overmacht. Aangezien het filiaal zo dom was de kleding niet naar het depot terug te sturen, kan ik niets meer bestellen omdat ik boven een bepaald limiet zit. Ik had het liefst nooit meer bij C & A besteld, maar aangezien mijn man zomerkleding nodig heeft en alleen de maten van C & A past, kan het niet anders.
Rapporteren
2016-12-12 18:15:52
3 jaren geleden
4 10 0
Vandaag bij C&A geweest in Purmerend. Ben weer slecht te speken over het personeel. Ik heb lang in de rij gestaan bij de kasse. Er stonden 3 medewerkers achter de toonbank en er was maar een kassa open. 2 medewerkers stonden aan een kassa. Een pakte de artikelen in, de ander stond achter de kassa. En de andere medewerker stond achter de gesloten kassa, terwijl er 6 klanten in de rij stonden. Zelfs bij een supermarkt is het beter geregeld. Je hebt als klant vaak het gevoel dat je een irritatie object bent. Ik ga zelde met een goed gevoel de winkel uit. Jammer.
Rapporteren
2014-09-23 19:33:44
5 jaren geleden
6 10 0
Ik koop regelmatig bij C & A.
Bij aankoop van een lange broek stuit ik altijd op het probleem dat deze steeds te kort zijn. Ik denk dat vele mensen mijn mening zullen delen!
Grote mensen kunnen het bij C & A wel vergeten, hetgeen ik enorm spijtig vindt. De kleuren daarentegen valt niets op aan te merken.
Misschien een goede tip voor C & A om de broeken iets langer te maken!
Rapporteren
2014-04-25 12:00:46
6 jaren geleden
10 10 0
Wij doen altijd met de hele familie inkopen bij de C&A. Eigenljik altijd als er uitverkoop is, omdat dat met 5 mensen toch een hoop geld bespaart! Ik kan dan ook neit anders dan tevreden zijn, want de kleding is meer dan goed te noemen voor de prijs!
Rapporteren
1

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
5.10
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730