Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

C&A ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

3.74
3.74 0 10
16 reviews
38% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-08-04 13:14:06
2 maanden geleden
4 10 0
Op 23 juli een bestelling geplaatst en betaald. Vandaag 4 augustus is de bestelling nog niet eens verzonden ! Dit is al de 2e keer dat dit gebeurt. Hun excuses over corona maatregelen ed. gaan niet op. Andere websites leveren binnen redelijke termijn. Zelfs vanuit China !
Rapporteren
2020-06-29 10:59:15
3 maanden geleden
1 10 0
Ik had een pak in huis, maar die was niet mooi. Een ander pak besteld en de volgende dag het 1ste pak retour gedaan via een winkel. 2 dagen later krijg ik een mail het bestelde pak is niet leverbaar en word ook niet leverbaar. Dus nu niks meer! Na 3 weken ook nog steeds mijn geld niet terug van het retour!
Rapporteren
2020-06-05 09:16:49
4 maanden geleden
1 10 0
Ik wilde kleiding ruilen maar omdat inde aanbieding was mochte ik niet bijde kassa niks gezegd inde winkel staat nergens dat niet kan alleen opde bon echt onzin ik ga nooit meer naar c
Rapporteren
2020-05-23 13:58:03
4 maanden geleden
1 10 0
Drie weken wachten op een bestelling en dat laten ze je weten bij een online bestelling na het afrekenen slim hè als je dat eerder weet ga je niet bestellen en dan word je voor gehouden komt door Corona vreselijke winkel nooit meer
Bij Bol.com hebben ze ook Corona en alles met een dag in huis
Rapporteren
2020-04-07 00:12:30
6 maanden geleden
1 10 0
geen geld terug !
Voor 100 euro besteld en betaald. Zou in de winkel bezorgd worden.
Pakketje nooit aangekomen tig keer gebeld met de associale onvriendelijke klantenservice.
Pakketje was retour gekomen en kon niet meer opnieuw verstuurd worden en kon ook niet naar mijn huisarts verstuurd worden ipv de winkel.
Ik zou mijn geld binnen een week terug krijgen
Na een week gebeld maar nu was het pakketje ineens kwijt in hun magazijn en krijgen wij ons geld maar niet terug!
Inmiddels weer 2 weken verder en regelmatig gebeld maar nog steeds geen geld terug.
Rapporteren
2020-02-20 08:02:43
7 maanden geleden
2 10 0
Tot 2 maal toe ben ik onjuist behandeld door het personeel van C
Rapporteren
2020-01-13 14:12:16
9 maanden geleden
1 10 0
Op 28 november een bestelling geplaatst, geen bestelvestiging ontvangen. Volgende dag gebeld, ik moest een bewijs sturen. 2 dagen later reactie ze gaan er naar kijken binnen 8 werkdagen komen ze erop terug. Na 10 werkdagen een reactie dat het klopt en dat de betaling wordt teruggestort binnen 8 werkdagen. (18 december) Op dag 9 gebeld, nee dit duurt max 10 werkdagen wacht het af. Weer wachten, op dag 12 weer gebeld. We gaan het uitzoeken. Uiteindelijk op 13 januari, jaja bijna een maand verder krijg ik een mail in het DuitsjQuery311013242074820194205_1578921089364 Dat het bedrag op 5 12 is overgemaakt. Really?? Ik weer gebeld, ja zeggen ze het is overgemaakt bewijs maar dat het niet zo is en kan ik weer terugvallen. Ben er klaar mee. Wat een slecht bedrijf en wat een slechte service!!
Rapporteren
2020-01-13 14:12:08
9 maanden geleden
1 10 0
Op 28 november een bestelling geplaatst, geen bestelvestiging ontvangen. Volgende dag gebeld, ik moest een bewijs sturen. 2 dagen later reactie ze gaan er naar kijken binnen 8 werkdagen komen ze erop terug. Na 10 werkdagen een reactie dat het klopt en dat de betaling wordt teruggestort binnen 8 werkdagen. (18 december) Op dag 9 gebeld, nee dit duurt max 10 werkdagen wacht het af. Weer wachten, op dag 12 weer gebeld. We gaan het uitzoeken. Uiteindelijk op 13 januari, jaja bijna een maand verder krijg ik een mail in het DuitsjQuery311013242074820194205_1578921089364 Dat het bedrag op 5 12 is overgemaakt. Really?? Ik weer gebeld, ja zeggen ze het is overgemaakt bewijs maar dat het niet zo is en kan ik weer terugvallen. Ben er klaar mee. Wat een slecht bedrijf en wat een slechte service!!
Rapporteren
2018-12-10 09:37:19
2 jaren geleden
1 10 0
Het heeft geen nut om online bij C&A te bestellen. Ik zit al 2 weken te wachten maar na vertraging en nog meer vertraging nu weer in de verkeerde winkel bezorgd. (thuis afleveren rond de feestdagen was de kans dat het niet op tijd was te groot dus dan maar afhalen.) Mag nu nog 7 dagen wachten tot het in de juiste winkel is aangekomen. Ruim te laat voor pakjes avond. De boel annuleren en geld terug kan ook niet want pakket is onderweg. Overigens moest er vooruit betaald worden want andere optie waren wel beschreven maar nooit beschikbaar. Met bellen krijg je ook niks voor elkaar, standaard praatje dat niks kan. Overigens ook een slecht te verstaan bandje met vervelende muziek en lange wachttijden dus daar krijgen ze ook geen punten voor. Dus hebben ze het niet in de winkel jammer koop iets anders ergens anders.
Rapporteren
2018-11-11 09:47:40
2 jaren geleden
2 10 0
Ik heb al verschilende keren via de onlineshop artielen besteld. Deze keer ook weer. Allereerst krijg ik een mail dat er vertraging is. De 2e mail vertelt dat het verzonden is naar de winkel en dat ik een mail krijg om de artikelen op te halen. Deze mail komt nooit. Ik heb voor de 3e! keer via de onlineshop een klacht gedeponeerd, zoeel schriftelijk als telefonisch. Soms wordt een artikel teruggestuurd zonder dat je weet dat het in de winkel ligt. Zelfs een reactie op de mailtjes wordt niet uitgevoerd. Hoe arrogant zijn deservice medewerkers. Telefonisch worden er toezeggingen gedaan om dit te verbeteren. Dit was mijn laatste bestelling bij C&A.
Rapporteren
3.74
Bekijken
Beoordelen