Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Centralpoint ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Centralpoint
4.38 / 0 10
Er zijn 8 ervaringen toegevoegd
Centralpoint ervaring toevoegen Lees alle Centralpoint ervaringen

8 Centralpoint ervaringen

Start aan je beoordeling van Centralpoint
Klik hier om je beoordeling te geven
1 / 100
Beoordeeld op 23-07-2018 door
Ik heb een Apple Watch besteld en betaald.

Ondanks dat ze zelf op Twitter aanbiedingen hadden geplaatst en Apple Mega Korting Maddness dagen hadden, willen ze het product toch niet leveren voor de afgesproken prijs.

Ze schermen dan met zelf verzonnen prijzen die ruim 38% boven de adviesprijs liggen, om het aannemelijk te maken dat er sprake is van een kennelijke vergissing.

Daar laat ik mij niet door om de tuin leiden. Helaas reageert CentralPoint verder nergens meer op. Ik ontvang wel leesbevestigingen, dus er moet iemand de mailtjes binnen gekregen hebben.

Naar mijn mening is het ronduit arrogant, om zo met je klanten om te gaan. Ik heb dan ook helaas juridische stappen moeten ondernemen om CentralPoint tot de orde van de dag te roepen.

Ik hoop dat ze niet zo tegen iedereen doen. Iemand adviseren daar te kopen zal ik echter nooit meer doen.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 03-07-2018 door
Gisteren een MS Surface Pro besteld. Uiteraard meteen via iDeal betaald. Ik krijg daar per ommegaande een bevestiging van.


************************************************************
* Uw bestelling is aanvaard
************************************************************

Bewaar dit ontvangstbewijs in uw archieven

Deze e-mail bevestigt uw geplaatste bestelling bij Central Point Nederland B.V..

En daarna een tweede mail.

Hierbij willen wij u laten weten dat uw betaling vandaag bij ons is binnengekomen.

Bedankt voor uw bestelling. Uw order is verwerkt in ons systeem en komt zo snel mogelijk naar u toe.

Alle producten die op voorraad zijn worden direct verzonden. De levertijd is per product verschillend en staat vermeld bij het specifieke product op onze portal. Producten die niet op voorraad zijn blijven in bestelling staan bij de fabrikant. Deze zullen worden verzonden op de dag dat deze op voorraad komen. Na verzending ontvangt u de factuur per e-mail.

Wanneer u meerdere producten heeft besteld kan het zo zijn dat deze producten via verschillende vervoerder en op verschillende tijdstippen geleverd kunnen worden.

Uw bestelling zal zo spoedig mogelijk verzonden worden naar het volgende adres:

Een dag nadat zowel CentralPoint als ik blij was met de bestelling krijg ik een mailtje van ze dat er een prijsverschil is opgetreden. Er is geen prijsprotectie van toepassing en ik krijg hun excuses voor het ongemak. Vervolgens krijg ik een prijsvoorstel dat bijna 9% hoger is.

Chef Support bemoeit zich er nog even mee en mailt me het volgende.

Een prijsverhoging op een reeds geplaatste order is natuurlijk erg vervelend, maar komt helaas af en toe voor. Alhoewel wij dit vanzelfsprekend altijd voor de klant proberen op te vangen kan het soms een zodanig verschil zijn dat we dit helaas toch moeten doorberekenen. Uw case betreft zo'n uitzondering. Het artikel 5.3 uit onze "algemene voorwaarden zakelijk" biedt juist die ruimte om in uitzonderlijke situaties als deze een order te kunnen wijzigen of annuleren.
"De prijs die is vermeld in het Formulier is bindend, tenzij er tussen het moment van bestelling en het moment van levering sprake is van omstandigheden die de kostprijs van de bestelde producten verhogen. In dat geval is Leverancier gerechtigd om de prijzen dienovereenkomstig te verhogen. Een dergelijke prijsverhoging geeft Afnemer het recht de overeenkomst te ontbinden."
In dit geval is de kostprijs door onvoorziene omstandigheden zoals de dollarkoers en grondstofprijzen verhoogd waardoor we de prijzen dienovereenkomstig kunnen aanpassen. Uiteraard geeft dit u ook het recht de overeenkomst te ontbinden. We horen graag of u het product voor de nieuwe prijs wilt afnemen of dat u de order alsnog definitief wenst te annuleren.
Excuses voor het ongemak

Dit heeft helemaal niets met dollarkoers of grondstofprijzen te maken maar met een afgelopen actie vanuit Microsoft. Waar sommige leveranciers zelf voorraadrisico nemen bij actiemodellen neemt Cetralpoint die dus niet. Ook nemen ze hun verantwoording niet. Gang naar de rechter heb ik geen zin in maar deze review krijgen ze om hun oren. Tevens zal ik mijn beklag bij Microsoft neerlegen.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 25-04-2017 door
ik heb op 06-4-2017 heb ik en order ssd geplaatst was niet op voorraad
de verwachte leverdatum zou zijn 24-4-2017 maar naar paar dagen staart er in eens 27-4-2017 weer laat er 01-5-2017

heb op 19-4-2017 mail gestuurd ze zeggen
Hierbij laten wij u weten dat de verwachte leverdatum van uw bestelling helaas nog onbekend is

dat ik al wist
De verwachte voorraaddata worden bij de producten vermeld op onze website
een dat is nou wat er is ondertussen staat leverdatum 05-5-2017 nu weer paar dagen verder leverdatum 08-5-2017

sorry maar dan is het over de wettelijke 30 dagen
als consument word je aan het lijntje gehouden met de leverdatum

maar helaas heb ik het product al betaald
ik heb nu weer en mail gestuurd heb niets meer ge hoort
ondertussen is mijn pc onderdelen binnen maar mis alleen nog de ssd
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 07-02-2016 door
Printer gekocht. Snel geleverd, maar na 1 dag helaas defect. Gebeld met Centralpoint en direct goed geholpen. Uiteindelijk 3 dagen later een nieuwe printer op de stoep. Deze werkt prima. Service zoals het hoort en dat bij een zakelijke bestelling. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 04-02-2016 door
Veel voor weinig. Snel leveren, aardige mensen. Tevreden. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 27-01-2016 door
Erg fijn winkelen. Simpel en duidelijk. Mag soms iets goedkoper, maar daarentegen wel veel voorraad. Levering snel en goed verpakt. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 30-09-2015 door
Ze hebben er niks in voorraad (dropshippen rechtstreeks van groothandels) en leveringen kunnen daarom ook heel lang duren... Er staat "in voorraad, levering 2 werkdagen" maar hiermee bedoelen ze niet "in voorraad in hun magazijn" want dat hebben ze niet.

16 (!) werkdagen erna is er nog steeds niks geleverd. Je order annuleren gaat moeilijk want ze hebben jouw geld natuurlijk wel onmiddellijk aangenomen. Geld terugbetalen doen ze niet. Ze hebben me meer dan 1000 euro in m'n zakken gezeten.

MENSEN LET OP DIT ZIJN STRUIKROVERS
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 15-07-2015 door
Koop geen producten bij Centralpoint!

Dit is een onbetrouwbaar bedrijf. Als er iets met de bestelling is, bent u ervan verzekerd dat dit bedrijf zich niet inzet voor de klant.

Levering was op tijd, maar product bleek defect. Ik moet zelf maar het product opsturen naar de VS...! Ze konden mij verder niet helpen. Want, zo meldde dit bedrijf, ik had immers de voorwaarden geaccordeerd door de betaling te doen.

Schandalig. Ik word er nog woedend van als ik aan deze organisatie denk!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
38% van de consumenten zijn tevreden over Centralpoint
Lees alle reviews en bekijk Centralpoint
Oke
© 2018 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy