Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Centralpoint ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.88
4.88 0 10
8 reviews
38% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-02-19 20:19:26
7 maanden geleden
1 10 0
Laptop aangeschaft Deze had binnen 6 maand problemen met de wifi Laptop retour gestuurd en vrij snel weer terug gekregen. Wifi werkte weer Na 6 maand wederom geen of haperende wifi Nu blikt na vele pogingen dat je niet 2 keer hetzelfde retour kan aanmaken via je account dus maar contact opgenomen via de site. Dan wordt je eerst trugverwezen naar de site (wat dus niet werkt) vervolgens moet je alles dorsturen en vragen ze daar nog een paar keer om Uiteindelijk zeggen ze gewoon dat de laptop meer dan een jaar terug is aangeschaft (LET OP, mede dankzij het kastje-muur van Central Point was ik welgeteld 3.5 weken te laat) en er dus geen garantie meer was Extra excuus was dat ze zelf maar 3 maanden garantie op de reparatie hadden en ik dus pech had. Beetje onzinverhaal, dit is namelijk niet van toepassing Op basis van non-conformiteit (laptop 2x binnen 1 jaar hetzelfde probleem) heb ik gewoon recht op kosteloos herstel. Antwoord Central Point: vecht het maar via juridische weg uit Dus wil je service en garantie (waar je recht op hebt) dan mag je bij aanschaf van een produkt gelijk wel je advocaat inseinen. Iets wat ik uiteraard ook nu gedaan heb.....
Rapporteren
2018-12-16 09:45:05
9 maanden geleden
1 10 0
Wij hebben een tijdje behoorlijk wat gekocht bij Centalpoint voor de lage prijs. Inmiddels diverse ervaringen met slechte levering, retouren en garantie, het bedrijf is er volledig op ingericht om on onder haar serviceverplichingen uit te komen. Concreet: - Er wordt geen verantwoording genomen voor verkeerd advies. - Op voorraad betekend nog steeds dat u vaal weken mag wachten op de levering, Centralpoint ziet de voorraad bij leveranciers in het buitenland als bij zichzelf op voorraad. - Als er garantie nodig is en u geeft via uw account een verzoek tot RMA waarbij u alles bekand is zoals de reden van, uw adres, serinmummers etc. Krijgt u toch ( en dagen later) mails die nogmaals om de informatie vragen die al gelijk gegeven of bekend was. Uiteindelijk bent u vaal meer dan een weel bezig voordat u een RMA hedt om het defecte item retour te sturen. - Retourgestuurde Items met Centralpint RMA worden in meer dan 50% van de gevallen ( alle duurdere zaken lijkt het) gewijgerd door het magazijn. BV frankering niet goed op een franko vezonden zending. Het magazijn beweerd dan de zending nooit gezien te hebben en u betaald weer porto en tijd. - De returntijd is beter in maanden uit ter drukken. Hun positieve record is meer dan 6 weken voor een harddisk die defect was geleverd. En alleen omdat wij vaak hebben gebeld. - Denk niet dat uw contactpersoon, als u die al heeft, iets doet als dergelijke zaken mis gaan. nee dat is niet zijn taak, u kunt bij hem alleen meer kopen. - het maximale record is nog onbekend, wij gaan richting meer dan zes maanden voor defecte QNAP in garantie. Zie ook nadere ervaringen, alles wat ze doen is verkopen voor een lage prijs, maar uiteindelijk kost het u te veel. Dit is ook een waarschuwing voor goedwillende fabrikanten, u wilt immers niet uw goede naam in het slop hebben als er zo met uw garantie wordt omgegaan?
Rapporteren
2018-07-23 13:16:20
1 jaren geleden
1 10 0
Ik heb een Apple Watch besteld en betaald. Ondanks dat ze zelf op Twitter aanbiedingen hadden geplaatst en Apple Mega Korting Maddness dagen hadden, willen ze het product toch niet leveren voor de afgesproken prijs. Ze schermen dan met zelf verzonnen prijzen die ruim 38% boven de adviesprijs liggen, om het aannemelijk te maken dat er sprake is van een kennelijke vergissing. Daar laat ik mij niet door om de tuin leiden. Helaas reageert CentralPoint verder nergens meer op. Ik ontvang wel leesbevestigingen, dus er moet iemand de mailtjes binnen gekregen hebben. Naar mijn mening is het ronduit arrogant, om zo met je klanten om te gaan. Ik heb dan ook helaas juridische stappen moeten ondernemen om CentralPoint tot de orde van de dag te roepen. Ik hoop dat ze niet zo tegen iedereen doen. Iemand adviseren daar te kopen zal ik echter nooit meer doen.
Rapporteren
2017-04-25 00:09:53
2 jaren geleden
2 10 0
ik heb op 06-4-2017 heb ik en order ssd geplaatst was niet op voorraad de verwachte leverdatum zou zijn 24-4-2017 maar naar paar dagen staart er in eens 27-4-2017 weer laat er 01-5-2017 heb op 19-4-2017 mail gestuurd ze zeggen Hierbij laten wij u weten dat de verwachte leverdatum van uw bestelling helaas nog onbekend is dat ik al wist De verwachte voorraaddata worden bij de producten vermeld op onze website een dat is nou wat er is ondertussen staat leverdatum 05-5-2017 nu weer paar dagen verder leverdatum 08-5-2017 sorry maar dan is het over de wettelijke 30 dagen als consument word je aan het lijntje gehouden met de leverdatum maar helaas heb ik het product al betaald ik heb nu weer en mail gestuurd heb niets meer ge hoort ondertussen is mijn pc onderdelen binnen maar mis alleen nog de ssd
Rapporteren
2016-02-07 21:13:34
4 jaren geleden
10 10 0
Printer gekocht. Snel geleverd, maar na 1 dag helaas defect. Gebeld met Centralpoint en direct goed geholpen. Uiteindelijk 3 dagen later een nieuwe printer op de stoep. Deze werkt prima. Service zoals het hoort en dat bij een zakelijke bestelling.
Rapporteren
2016-02-04 22:05:38
4 jaren geleden
9 10 0
Veel voor weinig. Snel leveren, aardige mensen. Tevreden.
Rapporteren
2016-01-27 22:23:54
4 jaren geleden
10 10 0
Erg fijn winkelen. Simpel en duidelijk. Mag soms iets goedkoper, maar daarentegen wel veel voorraad. Levering snel en goed verpakt.
Rapporteren
2015-07-15 11:14:24
4 jaren geleden
1 10 0
Koop geen producten bij Centralpoint! Dit is een onbetrouwbaar bedrijf. Als er iets met de bestelling is, bent u ervan verzekerd dat dit bedrijf zich niet inzet voor de klant. Levering was op tijd, maar product bleek defect. Ik moet zelf maar het product opsturen naar de VS...! Ze konden mij verder niet helpen. Want, zo meldde dit bedrijf, ik had immers de voorwaarden geaccordeerd door de betaling te doen. Schandalig. Ik word er nog woedend van als ik aan deze organisatie denk!
Rapporteren
1

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.88
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730