Start met beoordelen

Niek
1 maanden geledenschandalig dat dit bedrijf bestaat. De wijze waarop mijn klacht behandeld wordt achte ik uiterst frustrerend en oneerlijk. Broek die ik binnen kreeg met foute maat retour verzonden, waarna ik een andere doos met een ander artikel en de melding terug kreeg dat het artikel niet van hen is. Na eindeloos gesteggel met de klantenservice heb ik het door hen verschuldigde bedrag nooit terug gekregen. Waar het na de aflevering van het retourpakket mis is gegaan kan ik niet verklaren, en is tevens niet mijn verantwoordelijkheid. Ik heb mij enkel strikt aan het retourbeleid gehouden maar heb desalniettemin nooit meer wat van mijn geld gezien. Ik zal iedereen afraden met dit bedrijf in zee te gaan.
Rapporteren

Oksana Klerks
4 jaren geledenvandaag 8-04-2016 om 13 uur 50 heb ik dress for less gebeld. Ik wou vraag stellen hoe snel krijg ik mijn geld terug ( ik heb mijn pakket retour gestuurd). Ik spreek geen Engels dus ik heb gevraagd een collega die Nederlands spreek. dat was een man. Zeer opgejaagd, heeft geen vraag beantwoord, begon tegen mijn zeer geïrriteerd te praten Uiteindelijk heeft telefoon opgehangen. Ik vind erg slecht omgaan met klanten. Ik ben sinds vandaag geen klant meer van dress foor les. Hopelijk krijg ik mijn geld zo snel mogelijk terug.
Rapporteren

Gast
6 jaren geledenPaar jaar geleden bestelde ik regelmatig op Dress-for-less. Helaas is in de afgelopen jaren het aanbod op de site minder geworden. Minder grote merken en minder keuze.
Af en toe krijg ik nog wel een leuke aanbieding en koop ik nog wel eens wat. Maar lang niet zoveel als voorheen.
Af en toe krijg ik nog wel een leuke aanbieding en koop ik nog wel eens wat. Maar lang niet zoveel als voorheen.
Rapporteren

Gast
6 jaren geledenIk heb voor mijn dochtertje 2 nieuwe truitjes besteld en ze twee dagen later had ik alles binnen! Echt super leuke truitjes en inderdaad waren ze nergens anders goedkoper.
Rapporteren