Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Hema ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

hema
Hema
3.68 / 0 10
Er zijn 9 ervaringen toegevoegd
Hema ervaring toevoegen Lees alle Hema ervaringen

9 Hema ervaringen

Start aan je beoordeling van Hema
Klik hier om je beoordeling te geven
9 / 100
Beoordeeld op 30-07-2017 door
Vorige week een fotoboek besteld bij de Hema en ik moet zeggen, ze hebben mij enom verrast! Snelle service, programma om te uploaden dat erg makkelijk werkt en het boek ziet er gewoon erg goed uit! Gaan zeker vaker bestellen, want duur is het niet! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 17-11-2016 door
Update van onderstaande review: Tot mijn verbazing toch nog een reaktie via email mogen ontvangen met een 15% kortingscode, eind goed al goed en nu maar hopen dat ze dit serviceniveau vast gaan houden. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 17-11-2016 door
Zondag 13-11-2016 was er een 15% aktie op alles in de webwinkel van Hema. Website was bijna niet bereikbaar en er 2 uur over gedaan om de gewenste artikelen in de winkelmand te krijgen en te kunnen afrekenen. Na veel geklik en ergernis via ideal kunnen betalen maar wat bleek, de 15% was niet verrekend. Email achteraan gestuurd maar tot op heden geen reaktie. Vandaag gebeld met de klantenservice en daar was geen land mee te bezeilen. Achteraf verrekenen kon niet en ik moest de bestelling maar retour sturen!? Voor mij nooit meer bestellen bij Hema dus, jammer want op deze manier gaan ze V&D achterna. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 15-09-2016 door
Bestel al jarenlang fotoboeken tot volle tevredenheid tot dit jaar Mijn vakantiefotoboek Levertermijn volgens opgave 5 werkdagen. Inmiddels zijn er 15 verlopen. Nauwelijks bericht van de HEMA over oorzaak. Slechter reclame klant-onvriendelijk ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 04-08-2016 door
De arbeidsomstandigheden bij deze Hema filialen: Driebergen en Bunnik (onder leiding van de desbetreffende filiaalmanager: mw. Eijsink) zijn ver onder de maat. Zo is er zeer frequent sprake van de volgende zaken:-intimidatie op de werkvloer-zeer regelmatig gedwongen ontslagen (vaak met ongegronde redenen en om financiële redenen-niet aan afspraken houden wat betreft de werktijden-beloftes van de werkgever (mw. Eijsink) worden niet nagekomen-medewerkers tegen elkaar opzetten wat leidt tot een zeer vervelende werksfeer-contracten worden niet verlengd wegens ziekte van medewerkers(ex)medewerkers kunnen dit niet aan het licht brengen omdat ze het zwijgen opgelegd worden met gedragscodes van Hema (tegen reputatieschade) waar in geen geval van afgeweken mag worden. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 05-06-2015 door
Voor mijn dochters verjaardag een leuke witte damesfiets online besteld bij hema. Met bruine handvatten en bruin zadel. Werd al niet op afgesproken datum geleverd en kwam dus na de verjaardag. Excuses gekregen voor de vertraging maar wat schiet ik daar mee op. Toen na een paar dagen al een slag in het wiel. Slechte kwaliteit aluminium velgen. Moest binnen een week als twee nieuwe stalen velgen op laten leggen bij de fietsenmaker. Helemaal klaar met hema. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 01-05-2015 door
Via webshop bestelling gedaan bij Hema en keuze gemaakt uit de leverdatum. Product is niet op leverdatum geleverd. Vervolgens gebeld hierover, er werd beloofd dat het product de dag erop geleverd zou worden, dat was niet het geval. Kortom: veel beloftes, weinig resultaat ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 17-01-2015 door
Heb afgelopen tijd 2x via de webshop een bestelling gedaan bij de Hema. Bij Mijn Hema staat een vermoedelijke leverdatum. Krijg op en na die datum geen bericht dat ik mijn bestelling kan afhalen. Telefonisch blijf ik steeds in de wachtrij staan. E-mail wordt niet beantwoord. Als ik in de winkel ga vragen of mijn bestelling er is, ja hoor, die is er. Een kwartier na afhalen van de bestelling krijg ik een e-mail: we zien dat je je bestelling hebt afgehaald, zodoende hoeven we je klacht niet meer te behandelen. Slechte service. Ga er voortaan geen bestellingen meer doen ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 04-12-2014 door
Ik heb 23/11/14 een bestelling geplaatst voor 5 dec.
Het kan 5 tot 7 werkdagen duren voordat het binnen is.
Afgelopen week werd er een mail verstuurd dat ze vertraging hadden. En dat bestellingen na 27/11 niet op tijd bezorgt zouden worden. En bestellingen voor de 27 e wel op tijd zijn.
Pakjesavond is aantocht maar tot nu toe zonder pakjes.
Dit is volgens mij niet Echt Hema!!
Met een woord slecht!!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
hema
33% van de consumenten zijn tevreden over Hema
Consumenten zijn het meest te spreken over de Kwaliteit bij Hema
Oke
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy