Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Hema ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

5.71
5.71 0 10
13 reviews
38% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-03-26 13:20:43
9 maanden geleden
8 10 0
kom er al m'n hele leven online en in de winkel. werkt prima. goede prijs en goede service voor niet zo veel geld
Rapporteren
2018-12-19 22:34:58
1 jaren geleden
1 10 0
Ik bestel 25 november wijn voor Kerstmis. 1 doos ontbreekt. Aan de mail van DHL kan ik zien dat bij DHL al een doos te weinig is ingeladen. Ik mail dit aan de Hema 3 x!!! geen reactie. Uiteindelijk bel ik 19-12 de klantenservice. Ja mevrouw, dan moet er eerst een onderzopek komen dat 2 weken duurt. Ja, dan is het half januari. Protesteren dat uit de mail van DHL toch blijkt dat mij te weinig bezorgd is levert slechts op dat ik ze dan maar zelf bij een winkel moet gaan kopen. Ik ben daartoe nu wel gedwongen, omdat ik dezelfde wijn wil hebben. Een wijze les: koop niet meer bij de Hema, zeker niet online. Shitservice!
Rapporteren
2018-06-19 08:56:22
2 jaren geleden
1 10 0
Wat een ellende om iets te bestellen via de webshop van de Hema over een toilet Verkleiner . Gebeld met klantenservice, weten niet of ze die hebben, de ander zegt die moet je in de winkel bestellen en weer een ander zegt is in de winkel uitverkocht dan kunt U deze online bestellen. Weer ander zegt die kunt u niet online bestellen verbind U door en dan krijg je de winkel weer ? Wat loopt de Hema hier aan omzet mis zeg, de hele web shop deugt niet, als je toiletbril in voerd krijg je vitaminen enz. Weer een fijn begin van de dag? Raad mensen ook aan hier ook nooit meer iets te kopen, via die snauwende medewerkers van de webshop!
Rapporteren
2018-01-19 01:33:47
2 jaren geleden
2 10 0
Hema maakt steeds de fout om iets aan te bieden. Wat ze al doen sinds vorig jaar. 1+2 aan bieden maar leveren doen ze het niet. Een oplossing zou zijn 24 stuks gewoon leveren . Kan ik andere mensen daar blij mee maken.
Rapporteren
2017-07-30 20:23:27
2 jaren geleden
9 10 0
Vorige week een fotoboek besteld bij de Hema en ik moet zeggen, ze hebben mij enom verrast! Snelle service, programma om te uploaden dat erg makkelijk werkt en het boek ziet er gewoon erg goed uit! Gaan zeker vaker bestellen, want duur is het niet!
Rapporteren
2016-11-17 18:05:17
3 jaren geleden
8 10 0
Update van onderstaande review: Tot mijn verbazing toch nog een reaktie via email mogen ontvangen met een 15% kortingscode, eind goed al goed en nu maar hopen dat ze dit serviceniveau vast gaan houden.
Rapporteren
2016-11-17 10:23:05
3 jaren geleden
1 10 0
Zondag 13-11-2016 was er een 15% aktie op alles in de webwinkel van Hema. Website was bijna niet bereikbaar en er 2 uur over gedaan om de gewenste artikelen in de winkelmand te krijgen en te kunnen afrekenen. Na veel geklik en ergernis via ideal kunnen betalen maar wat bleek, de 15% was niet verrekend. Email achteraan gestuurd maar tot op heden geen reaktie. Vandaag gebeld met de klantenservice en daar was geen land mee te bezeilen. Achteraf verrekenen kon niet en ik moest de bestelling maar retour sturen!? Voor mij nooit meer bestellen bij Hema dus, jammer want op deze manier gaan ze V&D achterna.
Rapporteren
2016-09-15 11:09:42
3 jaren geleden
7 10 0
Bestel al jarenlang fotoboeken tot volle tevredenheid tot dit jaar Mijn vakantiefotoboek Levertermijn volgens opgave 5 werkdagen. Inmiddels zijn er 15 verlopen. Nauwelijks bericht van de HEMA over oorzaak. Slechter reclame klant-onvriendelijk
Rapporteren
2016-08-04 21:27:28
3 jaren geleden
1 10 0
De arbeidsomstandigheden bij deze Hema filialen: Driebergen en Bunnik (onder leiding van de desbetreffende filiaalmanager: mw. Eijsink) zijn ver onder de maat. Zo is er zeer frequent sprake van de volgende zaken: -intimidatie op de werkvloer -zeer regelmatig gedwongen ontslagen (vaak met ongegronde redenen en om financiële redenen -niet aan afspraken houden wat betreft de werktijden -beloftes van de werkgever (mw. Eijsink) worden niet nagekomen -medewerkers tegen elkaar opzetten wat leidt tot een zeer vervelende werksfeer -contracten worden niet verlengd wegens ziekte van medewerkers (ex)medewerkers kunnen dit niet aan het licht brengen omdat ze het zwijgen opgelegd worden met gedragscodes van Hema (tegen reputatieschade) waar in geen geval van afgeweken mag worden.
Rapporteren
2015-06-05 18:51:39
5 jaren geleden
2 10 0
Voor mijn dochters verjaardag een leuke witte damesfiets online besteld bij hema. Met bruine handvatten en bruin zadel. Werd al niet op afgesproken datum geleverd en kwam dus na de verjaardag. Excuses gekregen voor de vertraging maar wat schiet ik daar mee op. Toen na een paar dagen al een slag in het wiel. Slechte kwaliteit aluminium velgen. Moest binnen een week als twee nieuwe stalen velgen op laten leggen bij de fietsenmaker. Helemaal klaar met hema.
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
5.71
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730