Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Home24 ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

5.42
5.42 0 10
50 reviews
62% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-08-28 22:11:22
21 dagen geleden
4 10 0
Bestel ik voor de 1e keer. Netjes direct betaald. Denk ik na 3 dagen "waar blijft mijn bestelling nou"
Kijk ik op mijn account, moet ik nog 1 a 2 weken wachten voordat ik het ontvang!!
Ik had dat graag vóór mijn bestelling zien staan, dan had ik mijn apparaat ergens anders gekocht.
Teleurgesteld..... Dit was 1x maar niet weer. Heel erg jammer.
Rapporteren
2019-08-28 21:29:05
21 dagen geleden
4 10 0
Na het bestel proces te hebben doorlopen, op de een na laatste stap de kortingscode ingevoerd en deze wordt toegepast op de factuur echter ik wordt niet doorgezet naar de betaalsite. Bij opnieuw inloggen is deze code opeens niet meer geldig dat scheelt ons mooi € 30.— en daar baal ik van.
Rapporteren
2019-08-14 12:26:37
1 maanden geleden
0 10 0
zien er mooi uit en goed in de prijs kwaliteit
Rapporteren
2019-08-05 11:02:27
1 maanden geleden
5 10 0
Koop was al definitief voor akkoord en betaling Adres moet nog gewijzigd worden.
Rapporteren
2019-08-05 10:34:22
1 maanden geleden
5 10 0
Ben ontevreden omdat order werd geactiveerd voor akkoord en betaling
Ik wilde nog mijn adres aanpassen en wat weten over het factuur bedrag.
Verschil van € 40.-
Rapporteren
2019-08-05 00:13:01
2 maanden geleden
0 10 0
Ik ben enorm teleurgesteld in de werkwijze van Home24. Ik heb nl. simpelweg iets besteld en betaald, vervolgens kreeg ik een mail dat de levering met 6 weken was vertraagd en daarna ontving ik het bericht dat - ondanks een herinnering - NOT! - mijn betaling nooit is ontvangen, waardoor de bestelling is geannuleerd. Nu kan ik weer actie gaan ondernemen, omdat ik wel degelijk het artikel van vorige maand direct betaald heb. Ik werd van deze zgn. annulering er serieus erg chagrijnig van! Ik kreeg een bericht om mijn betalingsbewijs dan te uploaden, maar waar dan? Ik heb op 24 juli jl. voor deze bestelling betaald en verwacht derhalve jullie levering.

Van deze reactie heb ik opnames gemaakt.

Linda Kerver
Rapporteren
2019-07-31 13:29:14
2 maanden geleden
6 10 0
Ik vind het jammer dat je niet in je account kan zien dat je betaald heb. Je kan alleen selecteren of je wilt betalen of annuleren. Zelfs als je betaald hebt staat of er steeds.
Rapporteren
2019-07-28 10:31:19
2 maanden geleden
5 10 0
zie boven
Rapporteren
2019-07-27 15:08:18
2 maanden geleden
2 10 0
Ik heb een maand op een pergola gewacht. Het zou 3x al geleverd moeten zijn. Heb er 3 dagen vrij voor genomen. Nu is het er weer niet. Hierbij zeg ik mijn bestelling op en wil direct mijn geld terug.
Rapporteren
2019-07-08 17:27:13
2 maanden geleden
6 10 0
(Goedkoop) klein onderkastje waarvan kwaliteit (lichte beschadigingen aan o.a. hout) mij het meeste opviel. Hier geldt dus ook: goedkoop is meestal dan ook duurkoop. Het kastje is echter wel makkelijk en snel in elkaar te zetten.

Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
5.42
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730