Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Home24 ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Home24
Home24
4.28 / 0 10
Er zijn 26 ervaringen toegevoegd
Home24 ervaring toevoegen Lees alle Home24 ervaringen

26 Home24 ervaringen

Start aan je beoordeling van Home24
Klik hier om je beoordeling te geven
6 / 100
Beoordeeld op 09-08-2017 door
Ik had bij home 24 een eettafel gekocht.Jammer genoeg was die tijdens het transport beschadigd. Maar home 24 heeft zonder problemen de tafel terug laten ophalen en het geld correct terug gestort ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 03-06-2017 door
Ondanks veel negatieve reacties toch een bank en stoelen besteld bij home24. Aangezien ik ze nergens anders kon vinden. Levering binnen 10 dagen, dus dat was snel. Perfect op de hoogte gehouden via mail, sms en een speciale website waarop ik kon zien hoe de zending verliep. Werd ook op de dag van levering steeds op de hoogte gehouden waar ze waren en hoelaat ze zouden komen. Dat was kortom perfect geregeld ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 28-02-2017 door
I ordered a kithcen bar and 2 chairs from these guys on November 19th.Both had delivery withing 5 weeks. I received the chairs after 9 weeks and I'm still waiting for the bar. it's been15 weeks :).They keep on blaming their provider and give stupid replies like " you can cancel the order if you want".. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 10-12-2016 door
Ik vond het belangrijk om vooral een review te plaatsen, toen ik namelijk voor het bestellen onderzoek deed leek dit geen betrouwbare partij. Twee boekenkasten besteld en na een paar dagen bezorgd. Helaas had 1 kast transportschade, na contact met Home24 is een prima oplossing geboden.Goede service en prima ervaring, ik zal ongetwijfeld vaker bestellen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 22-11-2016 door
Ik had al eerder opverschillende sites mijn beoordeling afgegeven i.v.m. een eerdere ervaring in april van dit jaar met Home24 (ééns maar nooooit meer!).Nu moet ik constateren, dat er nog helemaal niets veranderd is.Ik heb in de laatste twee weken al 5 mails gestuurd met het verzoek om een garantiegeval met mij af te wikkelen. Ze reageren gewoon niet!Hoe onbeleefd kan het nog worden!Hoe is het mogelijk, dat een bedrijf met zo`n enorm slechte reputatie überhaupt nog op de markt is?De verantwoordelijken zou je toch al lang de deur hebben gewezen, zou je zo denken. Maar nee hoor, het feestje gaat nog steeds zo door als voorheen.Als ik dit garantie-geval niet bij de hand had, zou ik met dat bedrijf niets meer van doen willen hebben.Ik geloof steevast, dat de (te) positieve beoordelingen hier van henzelf afkomstig zijn; ligt er namelijk te dik bovenop!Tom ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 06-11-2016 door
Ondanks alle negatieve ervaringen toch een bureau besteld; levertijd 2 weken. Binnen 10 dagen is het bureau afgeleverd door Dynalogic, precies op de beloofde tijd en je kon ook de route van de chauffeur online volgen. Kortom: we hebben wat we wilden, op tijd, zonder enig probleem. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 15-07-2016 door
Heb nog nooit zo een goede ervaring gehad als met dit bedrijf.Voor mij zeker een tien.Levering en contact met dynor logistics 100% tevreden ook helemaal niks beschadigd zoals sommige beweren.Zeker een aanrader voor iedereen home24. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 25-05-2016 door
ADVIES: NIET BESTELLEN OP DEZE WEBSITETerwijl op mijn account op de site van home24 werd aangegeven dat er (na 5 weken wachten) binnen 1 week geleverd zou worden, werd er niet binnen 1 week geleverd. Na nog 3 weken wachten contact met de klantenservice opgenomen. Na een paar dagen een email terug met daarin het antwoord dat door onvoorziene omstandigheden de wachttijd nog eens met 6 a 7 weken wordt verlengd. Als reactie daarop heb ik een mail teruggestuurd met de vraag om tekst en uitleg, maar tot op heden (2 weken later) geen reactie gehad.Kortom, zeer slechte service en ik mag hopen dat ik mijn bestelling nog dit jaar thuisbezorgd krijg.. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 12-05-2016 door
Bestelling gedaan bij home24, na 1 uur bestelling geannuleerd ivm verkeerde maten. Kon niet meer worden veranderd.Wacht nu al 14 dagen op mijn geld. Slecht bereik via email, reageren nergens op. Goede raad van mij, koop er niets, ze doen gewoon niet wat ze beloven.Henk ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 16-04-2016 door
Is eigenlijk wel jammer dat je denkt met vooruit te betalen dat je dacht goed te zitten. Betrouwbaarheid zoals beloofd gratis verzenden zo ook retourneren. Ik zocht een kast had bij beslist.nl de prijzen vergelijkt mede dat ik een bedrag in mijn gedachten had in verband met mijn financiële situatie. De kast was redelijk goedkoop zag op het plaatje goed uit, zo ook de opbergruimte deed aan mijn ideaal beeld. De kast kwam in drie pakketten binnen, eerst twee pakketten en de volgende dag het derde pakket. Ik had toen al bij de eerste aflevering de dozen terug moeten geven, maar dacht dat het niet kon dat bleek pas bij de tweee levering omdat deze doos wel heel erg beschadigd was. Nu zit ik nog met twee dozen uit het het 1e levering gebeld telkens blijkt de lijn roodgloeiend te zijn. Mailtjes gestuurd dan ga je lezen over de retour opdracht dat je veertig euro kost om de zending alsnog retour te sturen. Blijkt voor mij dan nog een dure kast en nog het gevoel te hebben dat je niet er niet opgeruimd erbij zit. Moet ik dan altijd maar eerst de ervaringen van anderen lezen! Lijkt mij eigenlijk wel verstandig en dat ze dan nog zo'n winkelsite laten bestaan! Onbetrouwbaar ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 24-03-2016 door
Op 19/12/2015 bed besteld dat na 8 weken zou aankomen. Het komt uiteindelijk pas in mei 2016 toe, 22 weken na bestelling. Na een 10-tal telefoontjes en telkens 20 minuten een wachtmuziekje te moeten aanhoren hebben ze me uiteindelijk 5% korting gegeven! 5% dus! Niet meer, zelfs niet na aandringen! Dit is zowat de slechtste webshop EVER! Ze denken totaal niet klantgericht en zijn enkel uit op hun eigen winst! Ik koop er in elk geval nooit meer. Never! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 09-03-2016 door
In Januari een Wit Boxspring bed besteld, Beige ontvangen. (1e middag vrij) na ontvangst meteen een omwisseling aangevraagd, midden Februari: het nieuwe product kwam (2e vrije middag opgeofferd) maar ook deze was weer beige. Ik heb de productiefout zelfs nog met foto's laten zien maar de manager had er geen oren naar. So be itMidden Februari is uiteindelijk een ophaling ingepland. Het product werd eind Febrauri na verschillende telefoontjes afgehaald.Om tot dit resultaat te komen zijn er zo'n 10 emails verstuurd waar welgeteld 1 fatsoenlijke reactie op kwam. In totaal ook ongeveer 12 keer gebeld en meer dan 4 uur in de wacht gestaan. Terugbelverzoeken werden niet uitgevoerd, reactie: ow ja dat ben ik vergeten....Dit alles doorstaan om daarna door de CS medewerker te worden verteld dat ze denken dat ze dit product waarschijnlijk helemaal niet produceren. Uiteindelijk een aanbod gekregen om een nieuw product te bestellen en daar 15% korting op te ontvangen. Zo gezegd zo gedaan.Eind Februari heeft home24 het Product gedeeltelijk aan de vervoerder afgegeven, dit was gemeld door de vervoerder dus ik heb netjes 1 week gewacht. Zoals verwacht kwam er geen reactie van Home 24. Weer 4 keer moeten bellen om tot een begin van een resultaat te komen. De CS gaat een nieuw product bestellen. Een versnelde levering is niet mogelijk ook al is er zoveel fout gegaan kunnen we niet van onze standaard procedure afwijken. Om er nog enigszins zicht op te hebben heb ik gevraagd of ik de bestelling kan vervolgen op mijn home24 site. Dat is niet mogelijk en de klantendienst kan je niet op de hoogte houden want daar is geen tijd voor. nu is er een soort status quo waarbij ik niet weet wanneer het product komt en zij zich waarschijnlijk niet meer melden tot het afgerond is. Ik ga later vandaag maar weer bellen...Ik geloof niet dat ik ooit met een minder professioneel en klantonvriendelijker bedrijf te maken heb gehad. Zodra dit bed binnen is hoop ik toch nog een positieve eindnoot te kunnen toevoegen (snelle levering, excuses o.i.d.) maar op dit moment schat ik die waarschijnlijkheid niet heel erg hoog in. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 01-03-2016 door
Bij home24 10 muur lampen led besteld. Helaas moest ik ze alle 10 retourneren omdat de lampen extreem fel waren en niet dimbaar. Heb 1 lamp aangesloten en dat was al zo schel licht dat ik de rest niet eens uitgepakt heb. 2 per muur en je kan met een zonnebril op gaan zitten. Retourformulier aangevraagd. Na dagen nog niet ontvangen. Bellen, en nog eens, en nog eens eindelijk contact. Formulier ingevuld zending retour. Nu geld van 1 lamp teruggekregen! Weer bellen, bellen, bellen gemiddeld 25 minuten in de wacht en nog geen contact. Zeer ontevreden. Wanneer zich dit niet razendsnel oplost is dit een bedrijf waar ik NOOIT meer iets zou bestellen en ook andere zal ik dit ernstig afraden.Inmiddels beweert home 24 dat ze hebben uitbetaald. Dit is pertinent niet waar! Ik heb op 19 feb eindelijk telefonisch contact gehad met Mathijs Kuijpers' en op verzoek een screenshot van mijn bankbelasting mbt home24 gemaakt. Hone 24 zou mij een betaalbewijs mailen niet gebeurt. Het is misschien wel overgemaakt maar niet aan mij!Deze week geen oplossing = juridische stappen ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 16-01-2016 door
We hadden bij home24 een kast (Sideboard Letters III Jack & Alice) besteld waarvan de levertermijn 11 weken was. We hadden tegelijk eletronisch betaald. Vanaf het moment van de bestelling bleef de status van bestelling permanent ongewijzigd. Na 11 weken mailden we hen, waarop geen antwoord kwam (behalve een nietszeggende automatic reply.) Ondertussen verscheen op de website van home24 dat precies dezelfde kast binnen 2 weken geleverd zou worden. Pas na een aangetekend schrijven waarin we hen hiermee confronteerden en we dreigden de zaak juridisch aanhangig te maken, werd de kast na 16 weken geleverd. Ondertussen is de levertijd volgens de website nu zogezegd 5 weken, maar mijn (objectieve, zakelijke) review over mijn ervaring is nooit op hun site verschenen (lees 'gecensureerd'). De kast was in orde, maar de service zeker niet! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 16-09-2015 door
2 kasten besteld, allebei beschadigd geleverd. Besloten om te retourneren en geld terug te vragen. Na vele mailtjes en belletjes eindelijk een afspraak voor ophalen kunnen maken. Kreeg netjes bericht dat het geld binnen 3 tot 4 dagen op mijn rekening stond. Een week later nog geen geld, weer gebeld en nu blijkt dat ze geen bankrekening gegevens hebben. Die heb ik nota bene in de laatste mail bijgevoegd! Kortom, erg slechte service en nog steeds geen geld retour! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 09-09-2015 door
Trekt op niets. In Nederland staat dezelfde kast goedkoper als in België. Laten leveren uit Nederland gaat niet, dus besteld in België. Kast was beschadigd geleverd. 32kg en zeer slecht ingepakt. Amper gebruik van stootbanden en dergelijke. Dan maar terugsturen. Klantendienst was nogal vervelend. Zowel antwoord vanuit Nederlandse als Belgische klantendienst, uiteraard heel verschillende. Na vele keren over en weer beloven ze een nieuwe en willen ze de oude ophalen. Ze wordt opgehaald door UPS als een pakket van 25kg. De man van UPS vond dat niet erg leuk... Enkele weken later nog steeds geen nieuwe kast. Nu beslissen ze het geld terug te storten (de boodschap is dat ze nooit omruilen). Een paar weken later, geen geld. Terug contact nemen: "We hebben geen rekening gegevens voor terugstorten". Het geld ontvangen ging anders wel vlotter :( Momenteel: geen geld en geen kast, wel al een 25-tal mailtjes. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 05-09-2015 door
Zeer goede service. Twee keer iets besteld, de eerste keer was het product perfect, de tweede keer beviel het een stuk minder. Klantenservice gebeld en Home24 heeft zonder problemen het artikel teruggenomen en binnen twee dagen stond het geld terug op mijn rekening. Top service! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 02-07-2015 door
In tegenstelling tot de vele negatieve berichten die ik op reviewsite had gelezen zijn mijn ervaringen met Home24 positief. 4 eetkamerstoelen besteld. Werden keurig binnen 4 dagen geleverd. Stoelen van prima kwaliteit. Mag ook gezegd worden... ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 02-07-2015 door
Wij hebben een slaapbank besteld bij Home24. Grrot in beeld dat deze op gewenste kamer/etage wordt geleverd.Om het verhaal niet al te lang te maken een kleine opsomming van alle problemen.- levertijd kwam niet overeen met datgene aangegeven - bezorging wilde (ondanks belofte home24) niet afleveren in gewenste kamer (wat oa een reden was hier te kopen). Bank werd mee retour genomen. - Na bellen met klanten"service" (30 min. standaard wachttijd) werd ons aangeboden het geld terug te geven. Niet geaccepteerd uiteraard, wij willen onze bank in de kamer na 3+ mndn wachten! - Manager klantenservice heeft niet volgende dag teruggebeld, wat de afspraak was. - Na zelf weer te bellen werd er aangegeven dat er niet meer geleverd ging worden. Na dreiging met juridische stappen zouden we worden teruggebeld door de manager...... Niet dus.. - Dus maar weer bellen. Bank zou geleverd worden maar dit zou tien werkdagen duren, we zouden bericht krijgen hoe en wat... NIET dus. - In middels contact per email (eerste verbetering) maar bank is nu in bestelling ?! kan even gaan duren?!, 10% korting voor het ongemak en een dikke sorry. - Huidige status, geld kwijt, geen bank (5+ mndn) en mocht ie nog komen, dan heb ik er 0% vertrouwen in dat deze geleverd wordt in de gewenste kamer.Dus doe jezelf een plezier en KOOP HIER NIKS!!Positieve berichten kunnen naar mijn inzien niet anders dan ingegeven zijn door mederwerker klanten"service", waarschijnlijk in de tijd dat je stadaard in de 30+ min. wachttijd wordt gegooid.Stel criminelen zijn het. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 19-03-2015 door
Op 17-02-2015 een boxspring type Romeo á €999.-- besteld en betaald. Binnen 5 minuten orderbevestiging en opgave van de levertijd deze zou 6 weken zijn. En jawel op vrijdag 13-03-2015 krijgen een telefoontje van een medewerkster van home 24 dat onze bestelling op woensdag 18-03-2015 zal worden bezorgd. Dit wordt per mail bevestigd met tevens de vermelding dat we op de dag van levering nog een bericht krijgen over het tijdstip. Woensdag 18 maart rond 9.00 uur ontvangen we een mail met de vermelding dat onze bestelling door Post nl. tussen 16.00 en 19.00 uur zal worden bezorgd. Om 17.07 uur krijgen we een telefonische melding van de pakketdienst dat wij eerstvolgende klant zijn. Rond 17.50 uur bellen er twee keurige heren aan van Post nl. en brengen de boxspring bestaande uit 1 matras, 1 topper, 1 vaste boxspring 120x200cm en een hoofdeinde voorzichtig en zonder beschadigingen 1 (buiten)trap op binnen. Met een levertijd van 4 weken (ipv 6 weken) ondanks de afwijkende maat van 120x200cm en een mijnsinziens perfecte manier van communiceren valt hier niets op aan te merken of te verbeteren. Bovendien zijn wij erg blij met onze boxspring goede prijs/kwaliteit verhouding heeft onze verwachtingen ruimschoots overtroffen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 13-01-2015 door
Home24, koop hier NIET als je genaaid wilt worden. Wat een oplichters.

Eind september een salontafel India II besteld en betaald. Redelijk lange levertijd, maar we hadden geen haast dus niks aan de hand, dachten we toen nog.
Tot onze verbazing ging de bestelstatus al snel naar 8 weken! Halverwege november zouden we de tafel krijgen.
Je voelt hem al aankomen, geen tafel. Na een paar keer gebeld te hebben (eerst half uur wachten, standaard). Zouden we 20% korting krijgen, wat resulteerde in 66 euro terug. Inmiddels eind december, nog steeds geen 66 euro en mijn geduld begint toch echt op te raken. Maar toch, ik geef ze nog een kans.
Ik bel waar de tafel EN de 66 euro blijven. "Ja meneer, die tafel komt over 2 dagen binnen en word dan aan de pakketdienst aangeboden. De 66 euro ligt bij de financiële afdeling en staat snel op uw rekening!" Met enig wantrouwen stem ik mee in.

Inmiddels een weekje later, uiteraard nog steeds geen 66 euro, ik dacht laat ik eens inloggen voor de bestelstatus. Blijkt de tafel geannuleerd te zijn. Reden klantenservice: geen idee meneer. Dit heeft mijn collega gedaan. U krijgt zo snel mogelijk uw geld terug!

Nu is het alweer halverwege januari, en nog steeds geen spoor van mijn 320 euro. Steeds word je na lang wachten van het kastje naar de muur gestuurd. En salontafel india II? Die staat nog steeds leverbaar op de site, ondanks dat klantenservice zegt dat ie niet meer te leveren is.

Wat een gigantische BALLENTENT. Ik heb nog nooit met zo'n pruts internetwinkel zaken gedaan als met HOME24, en ik bestel regelmatig / vaak van internet.

Daar bovenop word je bijna dagelijks gespamd met mail. Ik heb me inmiddels 63x uitgeschreven maar het blijft komen, met het ironische 'al 1000000 tevreden klanten gingen u voor'! Ja 1000000 klachten denk ik eerder.

Dus: HOME24 MIJDEN ALS DE PEST.
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 25-11-2014 door
Heb een bank besteld begin september , deze is nog steeds niet geleverd , vele mailtjes en telefoontjes. Sinds twee dagen zijn ze telefonisch niet meer te bereiken en worden de mails niet beantwoord....ik heb er geen vertrouwen meer in :-( ... nu maar uitzoeken wat te doen ... wil mijn geld terug ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 20-10-2014 door
Vorige week een nieuwe kast gekocht. Prima de volgende dag gratis bij mij thuis afgeleverd. Geweldig snelle service en wat prijs betreft prima. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 14-10-2014 door
Home24 heeft inderdaad lage prijzen, maar daar tegenover staat dat er geen klantenservice is. Ik heb het risico genomen een bureau te bestellen, maar na twee maanden wachten arriveert mij bureau compleet beschadigd. Terugsturen is tot op heden niet gebeurt, omdat de klantenservice, online, telefonisch, per email en social media niet bereikbaar is. Wat mij betreft geen enkele ster waard. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 04-09-2014 door
Heb vorige maand een mooie tafel gekocht voor in de eetkamer. Heb heel wat winkels gezien maar nergens een tafel die we echt wilde hebben en vaak waren ze ook gewoon te duur.

Toen ben ik online gaan kijken en kwam uit bij Home24. Nog nooit van gehoord maar wat een vondst. Samen met mijn man heb ik een mooie tafel gevonden en tegen een prijs wat ik niet had verwacht. Na de bestelling was de tafel snel in huis want dat was prima geregeld.

Ik heb de website opgeslagen als favoriete want ga er zeker nog eens iets kopen.

Groetjes, Jenna
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 04-09-2014 door
Wij waren opzoek naar drie barkrukken en vonden deze bij Home24. Hebben uiteindelijk drie zwart leren barkrukken besteld van ongeveer 120 euro. Met een mooie actie van 10% korting oven de 100 euro kreeg ik dus nog 12 euro terug!

Maandag avond besteld en heb ze nu een dag binnen en kan niet anders zeggen dan dat ik dik tevreden ben! Echt super stoelen en zien er fantastisch uit! Dik tevreden!!!
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy