Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Home24 ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.83
4.83 0 10
89 reviews
58% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-07-13 22:21:18
1 dagen geleden
10 10 0
Ik had dus een nwe bureaustoel gekocht, binnen een week ging die gasveer kapot. Balen dus. Ik heb een melding gemaakt en hoorde in eerste instantie niets. Na een dag of vier een tweede melding gemaakt. (Eerst gebeld met de klantenservice, maar daar waren 8 wachtenden voor me. Had ik geen geduld voor). Enfin, ik zag ineens een mailtje met een retourformulier voor de kapotte stoel en ik heb een nwe stoel toegestuurd gekregen. De kapotte heb ik gedemonteerd en in de doos van de nwe teruggestuurd. Kostte wat moeite, maar uiteindelijk prima geregeld.
Ik hoop dat deze bureaustoel wat duurzamer is, want ik vind ‘m wel mooi en lekker zitten.
Rapporteren
2020-07-10 16:28:23
5 dagen geleden
10 10 0
Helemaal blij ermee.
Rapporteren
2020-07-07 10:56:12
8 dagen geleden
3 10 0
Bestellen ging prima bij home 24 maar de levering via dpd laat te wensen over 2 juli op hun depot 6 juli nog niet geleverd als j e ze belt krijg je iedere keer te horen dat het pakket nog op het depot ligt en hopelijk de dag erop geleverd word ga naar een andere bezorger post nl doet het Veel beter ben klaar met dpd
Rapporteren
2020-07-04 12:25:01
11 dagen geleden
1 10 0
Wij vonden prachtige meubels voor de werkkamer op de website van Home24. Dat de levertijd enige vertraging opliep werd keurig gemeld. Dat de pakketten uiteindelijk in beschadigd karton werden geleverd was de eerste teleurstelling. Bij het openmaken van de pakketten werd de schade snel duidelijk en hebben we alles met foto's, zoals dit wordt gevraagd door Home24, ook duidelijk kunnen maken. Vanaf de eerste melding laat Home24 een snelle reactie voor een oplossing achterwege. Op onze herinneringsmail wordt een actie toegezegd. Het is voor ons onacceptabel dat er na twee maanden nog geen vervangende onderdelen zijn geleverd, zoals is toegezegd. Onze kast ligt hier nu nutteloos te liggen, waardoor wij de werkkamer ook nog steeds niet kunnen gebruiken.
Rapporteren
2020-06-17 12:51:31
28 dagen geleden
0 10 0
Ze zijn mijn bank kwijt geraakt!
En me geld is nog niet terug gestort maar ik moet wel een nieuwe bestelling plaatsen en krijg een kortingscode van 10 % die ik ook op de site kan vinden! BELACHELIJK! BESTEL HIER NIET!
Ik ga dit aanvechten!
Rapporteren
2020-06-12 09:18:52
1 maanden geleden
10 10 0
De bestelde vitrinekast is van goede kwaliteit en volgens afspraak afgeleverd.
Rapporteren
2020-06-12 08:09:15
1 maanden geleden
7 10 0
Goed?
Rapporteren
2020-06-10 20:33:57
1 maanden geleden
1 10 0
Slechte service
De bestelling verliep vlot, maar dat was dan ook het enige. Onze zetels zouden een week geleden geleverd worden, dus de dag voor levering hebben wij onze hoekzetel weggedaan naar het containerpark om plaats te maken voor de 2 nieuwe zetels. Maar die kwamen niet toe. Toen ik een klacht stuurde omdat de levering niet gebeurd was, werd de levertermijn verwijderd bij de status van mijn bestelling. Wij zitten hier nu mooi zonder zitmeubels! En op mijn vraag wanneer ze dan wel geleverd gaan worden, krijg ik geen antwoord. Home24 zegt dat de levering door corona vertraagd is, maar volgens hun koerier zijn de zetels nog niet eens opgehaald voor transport. Bovendien heb ik ondertussen veel gelijkaardige ervaringen gelezen die dateren van lang voor de coronacrisis. Wie weet hoe lang dit nog gaat duren..
Rapporteren
2020-06-09 23:46:30
1 maanden geleden
5 10 0
Kwaliteit van de kast is te laag voor deze prijs.
Deuren klappen hard dicht en zijn niet geremd.
Lades hebben erg goedkope ladegeleiders. Ook niet geremd.
De afwerking van de lak is erg mooi glanzend.
De klantenservice bellen kostte me drie kwartier wachten, maar daarna werd ik zeer vriendelijk geholpen.
Op de opgegeven leverdatum kwam er niemand opdagen. Uitleg van de klantenservice was duidelijk. De datum op de site is onzin en dynalogic heeft het erg druk.
Er zou een bericht volgen met een tijdvak.
Die zou vroeg in de ochtend komen.
Niet dus.
om 11:10 kreeg ik pas het eerste bericht. Een tijdvak van 12:55-14:55
Uiteindelijk kwam er een SMS met 14:55
De bezorgers stonden om 15:20 voor de deur en deden netjes hun werk.
Helaas zat er wel schade aan een van de planken.
Je zit het nét niet in de kast, maar toch vind ik dit voor deze prijs echt niet kunnen.
Alles bij elkaar genomen, vind ik het bedrijf een "dozenschuiver"

Dit kan echt veel en veel beter.
Rapporteren
2020-06-09 17:39:07
1 maanden geleden
2 10 0
Pakketje besteld. DPD zou aan de deur geweest zijn, wat niet zo is, en pakketje is terug naar depot gegaan. Daar ligt het nu al bijna een week. Gebeld/gemaild met DPD en HOME24, zij zullen het gaan nakijken en daar blijft het bij. Antwoorden krijg ik niet, maar ondertussen krijg ik niets bezorgd en moet ik maar zien of ik het pakketje nog krijg of mijn geld terug. HOME24 eens maar NOOIT meer Super slechte service
Rapporteren
4.83
Bekijken
Beoordelen