Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

iBood ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

iBood
3.26 / 0 10
Er zijn 27 ervaringen toegevoegd
iBood ervaring toevoegen Lees alle iBood ervaringen

27 iBood ervaringen

Start aan je beoordeling van iBood
Klik hier om je beoordeling te geven
9 / 100
Beoordeeld op 14-09-2017 door
Heel tevreden over iBood! Goede en duidelijke site, goede aanbiedingen die zeker de moeite waard zijn! Op zondag een Macbook Air besteld die een stuk goedkoper was dan in de winkel, op woensdag al netjes afgeleverd door DHL. Nog geen gebruik gemaakt van garantie etc. dus daar kan ik helaas niets over zeggen. Verder heel tevreden, kan de site zeker aanbevelen! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 10-08-2017 door
lange levertijden (niet meer van deze tijd) maar dat geven ze tenminste nog aan. Hoge verzendkosten Produkten komen mij over als B keus die zelf door de leverancier niet meer verkocht worden. Retourneren kost je zelf geld en is een en al onduidelijkheid en mist alle vorm van communicatie, je mag hopen dat je ergens binnen 10 dagen je geld terug krijgt want een andere vorm van communicatie is er niet over de retour. Op tweets of prive berichten wordt niet gereageerd via Twitter. Dit was mijn eerste bestelling maar ook meteen de laatste. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 26-06-2017 door
Ik had eind januari 2017 een Tablet gekocht bij Ibood. Omdat hij niet werkte, heb ik hem ter reparatie opgestuurd. Vorige week kreeg ik netjes het volledige bedrag teruggestort. Ik geef Ibood een 10 met een griffel! Ik blijf zeer zeker klant bij hun. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 07-04-2017 door
Al verschillende dingen besteld via iBood, elke keer mooie korting, goed product, op tijd geleverd. Refurbished iphone6 gekocht, heel mooi in orde, geen krassen op. werkt perfect. Altijd tevreden over ibood tot op heden :) ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 19-02-2017 door
Al 7 jaar trouwe klant geweest bij iBood, maar ben zeer ontevreden en zelfs boos hoe ze een trouwe klant behandelen. Ik zal even vanaf het verhaal vanaf het begin vertellen. Op 4 februari een Philips Avance Keukenmachine gekocht zodat ik mijn vrouw op valentijnsdag kan verassen. Op 7 februari geleverd, maar ik kwam achter dat het alleen maar een dure mixer is en niet een keukenmachine is met vele accessoires. Op de website van iBood kon je namelijk een afbeelding (http://iboodimage.cachefly.net/94509/large/philips-avance-keukenmachine.jpg) vinden dat suggereert dat er vele accessoires mee wordt geleverd. In de omschrijving staat er ook het volgende: - Met zijn 900 W motor, 4 L roestvrij stalen kom en meerdere accessoires, helpt deze machine je bij elke culinaire uitdaging. - Van pizza- tot brooddeeg en van smoothies tot soep, praktisch alles kun je bereiden met deze machine.Dus als ik lees dat het een keukenmachine betreft en een afbeelding op de pagina te vinden is met diverse accessoires en tevens de bovengenoemde tekst lees ga ik er van uit dat de accessoires zoals in de afbeelding te zien is, mee is geleverd.Nu wilde ik het product terugsturen en binnen 14 dagen is dat ook geen probleem, maar nu krijg ik te horen dat ze de retourkosten niet willen vergoeden. Normaliter hoeven ze dat ook niet te doen en zou ik er geen moeite mee hebben, maar in dit geval ben ik van mening dat door de bovenstaande dwaling enigszins meegaand is met de klant en hiervoor een uitzondering maken. Ik heb diverse malen contact gehad met de klantenservice en zij vroegen mij om bewijsmateriaal waardoor ik van mening ben dat het dwaling betreft en iedere keer als ik bewijsmateriaal leverde proberen zij op allerlei manieren te omzeilen dat ze ook maar niet de retourkosten te vergoeden. Zij gaven o.a. aan dat het te lezen was in de specificaties, maar als ik lekker wordt gemaakt met een mooi plaatje waar vele accessoires te zien en een verleidende tekst in de omschrijving, dan ga ik niet nog eens naar de specificatiepagina kijken.Wat is nu 8,60 (aangetekende post) voor hun? Het gaat mij niet eens om het bedrag, maar meer de principe hoe zij een trouwe klant niet tegemoet willen komen en dat zij niet willen toegeven dat de afbeelding en tekst in de omschrijving de indruk geven dat het meer is dan een dure mixer, maar een volwaardige keukenmachine met vele accessoires.Wat mij daarna echt nog pissig maakte is dat andere klanten bij een andere aankoop wel hun retourkosten vergoed kregen bij een soortgelijk fout. Het betrof namelijk een Game of Thrones seizoen 1 – 6 bluray box en in een afbeelding (dwaling afbeelding net als bij de Philips Avance keukenmachine) op de pagina gaf de suggestie dat je een mooie box hoes erbij kreeg, maar bij levering kreeg je alleen de losse seizoenen. Nu gaf de klantenservice als smoes dat ze het niet in de specificaties specifiek erbij hadden gezegd dat het om losse seizoenen gaat i.p.v. dat je het in een mooie bluray box hoes krijgt en daarom niet om hetzelfde probleem gaat… zoals ik al zei, ze proberen op ieder mogelijk manier niet tegemoet te komen met de klant.Hoe goedkoop de producten ook zijn, de aftersale/ klantenservice bij iBood leven totaal niet met de klant mee en zijn erg klantonvriendelijk. Dus pas op als je ooit met de klantenservice van iBood te maken krijgt. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 10-02-2017 door
Stoelen toegestuurd gekregen die stuk waren. Met veel moeite geld terug gekregen. Nu zeggen ze dat zij de goederen nooit terug hebben ontvangen. Jammer heb zelf het aflever adres wel gevonden. Wat een slecht internet bedrijf is dit. Koop er NOOIT meer wat. Gaat veel tijd en moeite inzitten. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 10-02-2017 door
Heb er 6 stoelen besteld. bij levering miste een aantal dopjes onder de stoelen.Geprobeerd of het mogelijk was om de ontbrekende dopjes op te sturen. Dit was niet mogelijk. Daarna een retour aanvraag geplaatst. Enkele dagen later de mail gekregen dat de transporteur het 31 December tussen 15;00 en 17;00 opgehaald zou worden. Het pakket is opgehaald en met veel moeite mijn geld terug geboekt gekregen. Een maand later alsnog de factuur gekregen om effe het geld terug te betalen. Ze hadden de stoelen niet ontvangen? Via de site van de transporteur kan je precies zien waar ze geleverd zijn. Wat een slecht bedrijf is dit. Ik koop er NOOIT meer wat. Verschikelijk wat een ellende dat zulke bedrijven nog bestaan. Zij maken het vertrouwen in internet bedrijven onmogelijk. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 28-01-2017 door
heb op 18 januari een Inventum airfryer besteld en moet zeggen dat alles netjes en op tijd was geleverd kreeg een mail waar instond wanneer het verzonden was en wanneer er geleverd werd alles keurig op tijd ook alles was aanwezig tot nu toe geen vervelende ervaring met ibood zal zeker meer bestellen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 27-12-2016 door
Op 30 oktober bestelde ik een combi koelkast voor 370 Euro . Levering voorzien rond 7 november door Van Spreuwel Transport . Levering verschoven naar 25 november . Via mail om bevestiging gevraagd daar ik de ganse dag thuis bleef . Geen reactie van het bedrijf op de service verzoeken van het bedrijf . Uiteindelijk reactie na een melding op het forum . Op 15 december werd de bestelling zonder enige reden door het bedrijf geannuleerd . Ondertussen werd reeds een tweede en derde bestelling na een maand door Ibood geannuleerd . Het heeft totaal geen zin om bij dit bedrijf nog een bestelling te plaatsen wanneer zij zonder enige hoffelijkheid en respect voor de klant 4 tot 6 weken na een bestelling , deze zonder enige reden annuleren . Ik schrijf de Belgische en Europese consumenten organisaties aan en dien tevens een klacht bij de economische inspectie in over de manier van werken van dit bedrijf . ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 21-12-2016 door
Bieden een product aan voor een aantrekkelijke prijs, sturen vervolgens een verkeerd en defect product op zonder de mogelijkheid om het originele product te mogen ontvangen. Daarnaast leveren ze ook nog eens ruim een week te laat en de klantenservice rekt tijd in de hoop dat je het verkeerde product maar gewoon houdt. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 25-11-2016 door
Na het versturen van meer dan 10 verzoeken, en 4 x bellen naar het telefoonnummer op hun site, is het mij in een tijdsbestek van 2 maanden , niet gelukt om enige vorm van contact te krijgen met wie dan ook van de firma Ibood. Mijn conclusie is dan ook: er werkt niemand op de klantenservice. Mijn advies is dan ook om niets bij dit bedrijf te bestellen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
5 / 100
Beoordeeld op 28-10-2016 door
Jammer dat Ibood geen moeite wil doen om een verkeerd geleverd product te ruilen. Meerdere keren gemaild en uiteindelijk maar gebeld omdat er geen reactie kwam. Nu sturen we alles terug. Waarom niet even contact opnemen met de leverancier zodat het verkeerde artikel omgeruild kan worden met het bestelde? ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 14-09-2016 door
Je bestelt iets, geld wordt razend snel van je rekening gehaald, maar bestelling is "verdwenen". Wat hierop volgt is een mailwisseling, waarbij super traag van hun kant wordt gereageerd. Op hun site zeggen ze binnen 2 werkdagen te reageren, dat is een leugen, want dat gebeurt niet. Inmiddels heb ik ze een bankafschrift gemaild, maar vervolgens hoor ik niets meer. Had ook nog een ander artikel besteld, welke op 12 september geleverd zou worden. Ook niet ontvangen, wel een mail van Ibood op 14 sep, dat de verwachte leverdatum nu 23 sep geworden is en als ik dat te lang vind duren, dan kan ik de bestelling annuleren, maar dan pas binnen 5 tot 10 werkdagen mijn geld terug kan krijgen. Wat een slecht bedrijf, de prijzen zijn misschien niet hoog, maar vind de service zo slecht, dat ik nooit meer iets via Ibood zal kopen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 03-03-2016 door
Ik bestelde 3 weken geleden aan een mooie prijs een Apple Watch die als retour binnen de 14 dagen teruggestuurd zou zijn. De verwachte verzenddatum was 3 maart.Echter op 3 maart krijg ik te horen dat hij pas op 11 maart verwacht wordt te kunnen versturen. En plots gaat het blijkbaar om een refurbished model in de plaats..Slechte service! Mijn eerste en laatste iBood-ervaring! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 15-01-2016 door
Op 26 dec. 2015 een Carrera zonnebril gekocht, die 8 januari geleverd zou worden. Op 8 januari ontvang ik een mail waar in staat dat het product pas ruim 2 weken later verstuurd zou worden.Klantenservice gemaild, die alle tijd nemen alvorens ze reageren, maar dat had ook weinig zin. Een week na de beloofde leverdatum is het product binnen. Een kleine tegemoetkoming in de vorm van een voucher o.i.d. is teveel gevraagd, wat mij doet afvragen hoe belangrijk iBood hun service kwaliteit vindt.Goede en leuke deals, maar SLECHTE service. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 17-10-2015 door
BBQ besteld na ruime tijd pas geleverd, voor gebruik brak wiel af. Reparatie zou 6 weken duren, nu 2 maanden later nog niet terug.Tel. contact gehad , nee vanaf kantoor word hij verzonden naar de reparateur en dan vanaf die tijd nog 6 weken????Werd afgeschilderd met je moet maar geduld hebben.Nooit meer iets bestellen bij IBood.Gewaarschuwd mens telt voor 2 :-( ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 04-06-2015 door
Wat een baggersite.2 keer iets besteld in 2015 (was in het verleden een topwebshop), waarvan 1 keer niet geleverd en de andere levering al 2 maanden in de wachtrij staat.Je kan mailen en bellen tot je een ons weegt je gaat de bestelling niet krijgen...Doe hier geen bestelling! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
5 / 100
Beoordeeld op 17-04-2015 door
De laatste paar bestellingen worden erg laat geleverd. over een periode van ca. 6 maanden. Nu ook weer, waarbij ik al een 2e mail heb met uitgestelde levering.Als je iets graag wilt hebben zeker niet op iBood bestellen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 10-04-2015 door
Tot 2 keer toe verzending uitgesteld, in totaal meer dan 4 weken extra moeten wachten terwijl er al lange tijd tussen betaling en verzending zat. Geen enkele keer op de hoogte gebracht over de vertraging, elke keer zelf moeten bellen omdat er op mails niet tot nauwelijks wordt gereageerd (automatisch mail). ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 27-01-2015 door
December 2014 een super mooie tv gekocht, mij eigen verdiept in ibood zag veel klachten staan maar ook positieve berichten het was 50/50 toch nog verder gezocht en toen leesde ik ergens dat de mediamarkt achter ibood zit toen had ik zoiets van gewoon bestellen dat gaat goed komen maar oh wat dom van mij het is nu 27-01-2015 en nog steeds geen tv nog sterker nog helemaal niets gehoord op mijn vragen totaal geen reactie,ik zag net weer een busje met paketjes gaan wie weet. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 26-01-2015 door
De laatste maanden is het bij iBOOD alleen nog maar kommer en kwel. De site ziet er gelikt en heel vertrouwenwekkend uit. Maar als je besteld en betaald hebt begint de ellende. Late of helemaal geen levering, geen communicatie, geen terugbetaling. Gelukkig kun je tegenwoordig met PayPal betalen. Als je daar een geschil begint komt er enige reactie van iBOOD, en als je uiteindelijk uit machteloosheid maar escaleert naar een claim heb je na een tijdje tenminste nog je geld terug. Negatieve reacties op hun forum ingekort of verwijderd, en als er op een onderwerp teveel boze reacties komen wordt het helemaal weggegooid. Ik geef ze nog een paar maanden, en dan horen we helemaal niks meer van ze. Jammer voor de mensen, die dan nog wat van ze te vorderen hebben ... ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 15-12-2014 door
Op 27-11-2014 jas besteld en betaald. Verzenddatum zou 08-12 zijn. Tot op vandaag 15-12 geen jas, geen berichtje en geen enkele reactie op e-mails naar ibood mogen ontvangen. Forum staat vol met klachten over te late leveringen en mensen die hun geld niet terug krijgen. Ik koop er nooit meer iets. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 15-12-2014 door
Op 27-11-2014 jas besteld en betaald. Verzenddatum zou 08-12 zijn. Tot op vandaag 15-12 geen jas, geen berichtje en geen enkele reactie op e-mails naar ibood mogen ontvangen. Forum staat vol met klachten over te late leveringen en mensen die hun geld niet terug krijgen. Ik koop er nooit meer iets. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 13-12-2014 door
Ik heb een aankoop gedaan op 29 oktober 2014. De verwachte levering was voorzien op 9 november 2014. Vandaag 13 december is de aankoop nog steeds niet geleverd. E-mail response is enorm traag, vaag en vaak onbestaande.
Ik had nog een andere aankoop gedaan die ook met een maand vertraging werd geleverd. De maat was te groot en 1 artikel was totaal verkeerd, foute maat en pull ipv hody.
Heb verleden week pakje geretourneerd, 16,40eur en natuurlijk nog steeds geen nieuws dat retour is aangekomen.
Doe heel vaak aankopen op het internet maar de ervaringen met Ibood zijn veruit het slechtst.
Voor mij geen Ibood meer...
....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 26-11-2014 door
Ik heb wat bij Ibood besteld en na een week na de verwachte leverdatum nog niets binnen. Dat de levering een keer verlaat is kun je soms niet voorkomen maar laat dan de klant in hemelsnaam wat weten. E-mail response is ook SLECHT. Op een email reageren na 5 dagen kan niet. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 11-10-2014 door
Ik ben al jaren trouwe bezoeker van iBood en zo nu en dan koop ik wel eens iets. De acties zijn soms grappig en soms gewoon erg interessant. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 11-03-2014 door
Met de iBood dagen heb ik 13 bakjes gekocht voor weinig en ik moet zeggen wij zijn er uitermate tevreden over. De bakjes kunnen prima in de magenetron en vriezer zonder dag ze kwaliteit verliezen. Als de aanbieding nog een keer komt zal ik ze direct nog een keer aanschaffen! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
30% van de consumenten zijn tevreden over iBood
Consumenten zijn het meest te spreken over de Prijs bij iBood
Oke
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy