Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

iBood ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.76
4.76 0 10
27 reviews
33% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2018-07-04 11:11:26
9 maanden geleden
1 10 0
De laatste tijd meer problemen met Ibood: Kapotte goederen,onvolledige zendingen. Ik belde naar Ibood,maar de man aan de telefoon kom me niet te woord staan ivm de wet op de privacy..... Ze konden enkel antwoorden wanneer mijn man zou bellen omdat de bestelling op zijn naam stond. Toen ik mijn ongenoegen uitte haakte de medewerker gewoon in. Een onbeschofte medewerker!!!! Voor mij geen Ibood meer,zo behandel je geen klanten!
Rapporteren
2017-09-14 14:32:12
2 jaren geleden
9 10 0
Heel tevreden over iBood! Goede en duidelijke site, goede aanbiedingen die zeker de moeite waard zijn! Op zondag een Macbook Air besteld die een stuk goedkoper was dan in de winkel, op woensdag al netjes afgeleverd door DHL. Nog geen gebruik gemaakt van garantie etc. dus daar kan ik helaas niets over zeggen. Verder heel tevreden, kan de site zeker aanbevelen!
Rapporteren
2017-08-10 12:18:48
2 jaren geleden
1 10 0
lange levertijden (niet meer van deze tijd) maar dat geven ze tenminste nog aan. Hoge verzendkosten Produkten komen mij over als B keus die zelf door de leverancier niet meer verkocht worden. Retourneren kost je zelf geld en is een en al onduidelijkheid en mist alle vorm van communicatie, je mag hopen dat je ergens binnen 10 dagen je geld terug krijgt want een andere vorm van communicatie is er niet over de retour. Op tweets of prive berichten wordt niet gereageerd via Twitter. Dit was mijn eerste bestelling maar ook meteen de laatste.
Rapporteren
2017-06-26 19:32:27
2 jaren geleden
10 10 0
Ik had eind januari 2017 een Tablet gekocht bij Ibood. Omdat hij niet werkte, heb ik hem ter reparatie opgestuurd. Vorige week kreeg ik netjes het volledige bedrag teruggestort. Ik geef Ibood een 10 met een griffel! Ik blijf zeer zeker klant bij hun.
Rapporteren
2017-04-07 20:46:05
2 jaren geleden
10 10 0
Al verschillende dingen besteld via iBood, elke keer mooie korting, goed product, op tijd geleverd. Refurbished iphone6 gekocht, heel mooi in orde, geen krassen op. werkt perfect. Altijd tevreden over ibood tot op heden :)
Rapporteren
2017-02-19 21:27:39
2 jaren geleden
2 10 0
Al 7 jaar trouwe klant geweest bij iBood, maar ben zeer ontevreden en zelfs boos hoe ze een trouwe klant behandelen. Ik zal even vanaf het verhaal vanaf het begin vertellen. Op 4 februari een Philips Avance Keukenmachine gekocht zodat ik mijn vrouw op valentijnsdag kan verassen. Op 7 februari geleverd, maar ik kwam achter dat het alleen maar een dure mixer is en niet een keukenmachine is met vele accessoires. Op de website van iBood kon je namelijk een afbeelding (http://iboodimage.cachefly.net/94509/large/philips-avance-keukenmachine.jpg) vinden dat suggereert dat er vele accessoires mee wordt geleverd. In de omschrijving staat er ook het volgende: - Met zijn 900 W motor, 4 L roestvrij stalen kom en meerdere accessoires, helpt deze machine je bij elke culinaire uitdaging. - Van pizza- tot brooddeeg en van smoothies tot soep, praktisch alles kun je bereiden met deze machine. Dus als ik lees dat het een keukenmachine betreft en een afbeelding op de pagina te vinden is met diverse accessoires en tevens de bovengenoemde tekst lees ga ik er van uit dat de accessoires zoals in de afbeelding te zien is, mee is geleverd. Nu wilde ik het product terugsturen en binnen 14 dagen is dat ook geen probleem, maar nu krijg ik te horen dat ze de retourkosten niet willen vergoeden. Normaliter hoeven ze dat ook niet te doen en zou ik er geen moeite mee hebben, maar in dit geval ben ik van mening dat door de bovenstaande dwaling enigszins meegaand is met de klant en hiervoor een uitzondering maken. Ik heb diverse malen contact gehad met de klantenservice en zij vroegen mij om bewijsmateriaal waardoor ik van mening ben dat het dwaling betreft en iedere keer als ik bewijsmateriaal leverde proberen zij op allerlei manieren te omzeilen dat ze ook maar niet de retourkosten te vergoeden. Zij gaven o.a. aan dat het te lezen was in de specificaties, maar als ik lekker wordt gemaakt met een mooi plaatje waar vele accessoires te zien en een verleidende tekst in de omschrijving, dan ga ik niet nog eens naar de specificatiepagina kijken. Wat is nu 8,60 (aangetekende post) voor hun? Het gaat mij niet eens om het bedrag, maar meer de principe hoe zij een trouwe klant niet tegemoet willen komen en dat zij niet willen toegeven dat de afbeelding en tekst in de omschrijving de indruk geven dat het meer is dan een dure mixer, maar een volwaardige keukenmachine met vele accessoires. Wat mij daarna echt nog pissig maakte is dat andere klanten bij een andere aankoop wel hun retourkosten vergoed kregen bij een soortgelijk fout. Het betrof namelijk een Game of Thrones seizoen 1 – 6 bluray box en in een afbeelding (dwaling afbeelding net als bij de Philips Avance keukenmachine) op de pagina gaf de suggestie dat je een mooie box hoes erbij kreeg, maar bij levering kreeg je alleen de losse seizoenen. Nu gaf de klantenservice als smoes dat ze het niet in de specificaties specifiek erbij hadden gezegd dat het om losse seizoenen gaat i.p.v. dat je het in een mooie bluray box hoes krijgt en daarom niet om hetzelfde probleem gaat… zoals ik al zei, ze proberen op ieder mogelijk manier niet tegemoet te komen met de klant. Hoe goedkoop de producten ook zijn, de aftersale/ klantenservice bij iBood leven totaal niet met de klant mee en zijn erg klantonvriendelijk. Dus pas op als je ooit met de klantenservice van iBood te maken krijgt.
Rapporteren
2017-02-10 20:10:15
2 jaren geleden
1 10 0
Stoelen toegestuurd gekregen die stuk waren. Met veel moeite geld terug gekregen. Nu zeggen ze dat zij de goederen nooit terug hebben ontvangen. Jammer heb zelf het aflever adres wel gevonden. Wat een slecht internet bedrijf is dit. Koop er NOOIT meer wat. Gaat veel tijd en moeite inzitten.
Rapporteren
2017-02-10 20:03:13
2 jaren geleden
1 10 0
Heb er 6 stoelen besteld. bij levering miste een aantal dopjes onder de stoelen.Geprobeerd of het mogelijk was om de ontbrekende dopjes op te sturen. Dit was niet mogelijk. Daarna een retour aanvraag geplaatst. Enkele dagen later de mail gekregen dat de transporteur het 31 December tussen 15;00 en 17;00 opgehaald zou worden. Het pakket is opgehaald en met veel moeite mijn geld terug geboekt gekregen. Een maand later alsnog de factuur gekregen om effe het geld terug te betalen. Ze hadden de stoelen niet ontvangen? Via de site van de transporteur kan je precies zien waar ze geleverd zijn. Wat een slecht bedrijf is dit. Ik koop er NOOIT meer wat. Verschikelijk wat een ellende dat zulke bedrijven nog bestaan. Zij maken het vertrouwen in internet bedrijven onmogelijk.
Rapporteren
2017-01-28 08:23:36
2 jaren geleden
10 10 0
heb op 18 januari een Inventum airfryer besteld en moet zeggen dat alles netjes en op tijd was geleverd kreeg een mail waar instond wanneer het verzonden was en wanneer er geleverd werd alles keurig op tijd ook alles was aanwezig tot nu toe geen vervelende ervaring met ibood zal zeker meer bestellen.
Rapporteren
2016-12-27 00:25:22
2 jaren geleden
1 10 0
Op 30 oktober bestelde ik een combi koelkast voor 370 Euro . Levering voorzien rond 7 november door Van Spreuwel Transport . Levering verschoven naar 25 november . Via mail om bevestiging gevraagd daar ik de ganse dag thuis bleef . Geen reactie van het bedrijf op de service verzoeken van het bedrijf . Uiteindelijk reactie na een melding op het forum . Op 15 december werd de bestelling zonder enige reden door het bedrijf geannuleerd . Ondertussen werd reeds een tweede en derde bestelling na een maand door Ibood geannuleerd . Het heeft totaal geen zin om bij dit bedrijf nog een bestelling te plaatsen wanneer zij zonder enige hoffelijkheid en respect voor de klant 4 tot 6 weken na een bestelling , deze zonder enige reden annuleren . Ik schrijf de Belgische en Europese consumenten organisaties aan en dien tevens een klacht bij de economische inspectie in over de manier van werken van dit bedrijf .
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.76
Bekijken
Beoordelen