Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

iBood ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

3.74
3.74 0 10
37 reviews
27% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-08-11 08:09:15
5 maanden geleden
2 10 0
Let op Ibood doet niet meer wat ze beloven:

Vanwege de warme dagen en dat Ibood 10 augustus zou verzenden toch maar een airco bij Ibood besteld. Nu blijkt dat :
"We hebben uw bestelling van iBood nog niet ontvangen, daarom kan uw afspraak vandaag helaas niet plaatsvinden. "

Dus als je het op tijd nodig hebt bestel ergens anders.

Ik vind dit een zeer zeer slechte zaak en dit had ik niet van Ibood verwacht. Vooral vanwege deze temperaturen! Er zijn genoeg shops die wel dezelfde dag versturen!
Rapporteren
2020-06-06 22:23:09
7 maanden geleden
1 10 0
Geen goeie eerste ervaring. Olijfboompjes besteld hier maar wat een teleurstelling. Twee zielige boompjes voor €46
Bij de praxis goedkoper en mooier.
En nog claimen dat ik 50% korting kreeg ook.
En als je terug wilt sturen kost t je geld.
Doe mij maar Bol.com
Wat het ergste is wat mij betreft. Ik heb de tijd genomen Ze een uitgebreide en nette e-mail te sturen met mijn klacht maar dat is nu een week geleden en ik heb nog niks gehoord. Afzetters.
Nooit meer helaas.
Rapporteren
2020-04-05 12:14:19
10 maanden geleden
8 10 0
Helaas zijn de meeste aanbiedingen geen echte aanbiedingen of zijn slechts een paar euro's goedkoper. Maar soms zijn er ook echte koopjes. Verder leveren ze bij mij altijd.
Rapporteren
2020-04-03 12:08:45
10 maanden geleden
0 10 0
Bestelling 26 maart aangemeld bij DHL tot op de dag van vandaag, 03 April nog niet ontvangen door DHL. Geen reactie op e-mails. Telefonisch onbereikbaar vanwege de Corona crisis. Wel betaald. Wat moet ik nu nog doen? Zeer onbetrouwbaar
Rapporteren
2020-04-01 21:30:53
10 maanden geleden
1 10 0
Ze zeggen geld over te maken maar dit gebeurd niet!
Rapporteren
2019-07-17 14:02:30
2 jaren geleden
1 10 0
De klantenservice van iBood is werkelijk waar een lachtertje.

Een koptelefoon gekocht, waar het scharniermechanisme van brak bij normaal gebruik. Na moeilijk contact met de klantenservice zou het gratis opgehaald worden. Al met al moest ik het toch ineens zelf opsturen, want ja alleen grote pakketten halen ze gratis op.

Via de post de melding dat mijn pakketje retour gestuurd word, naar een verkeer adres wel te verstaan. Uiteindelijk niet aangenomen door de mensen op het verkeerde adres en naar een post NL punt gestuurd. Daar afgehaald, blijkt dat de koptelefoon gewoon stuk retour is gestuurd.

Bij bellen blijkt dat zij dit niet vinden vallen onder fabrieksgarantie. Meer mag ik ineens niet weten omdat het door mijn partner is gekocht.Tot aan dan toe alles met ophalen/versturen wel mogelijk regelen. Deze moest dan maar weer bellen om exact hetzelfde te horen te krijgen.

Beloftes worden niet nagekomen, behulpzaamheid door diverse medewerkers is er niet te vinden, openingstijden die slecht zijn en ronduit lange wachttijden.

Kortom niks meer kopen bij iBood als je ooit misschien nog hulp nodig hebt met het product!
Rapporteren
2019-07-06 05:35:34
2 jaren geleden
1 10 0
Op 23 mei vier pakketten opbergboxen besteld en betaald ter waarde van 128 euro. Zogezegd op 6 juni verzonden, bij track en trace gebeurt er niks ( blijft 'Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces') !! Op 14 juni tevredenheidsenquete ontvangen .Toen gemaild, maar nog steeds geen oplossing !! Weet niet waar de boxen 'blijven plakken zijn"" Eerste en tevens LAATSTE bestelling bij iBood !!
Rapporteren
2019-05-21 12:04:06
2 jaren geleden
2 10 0
Ik heb een Grosfillex kunststof tuinhuis besteld voor 1500 euro. Bij levering bleek 1 van de kunststof panelen kapot te zijn. Dit meteen doorgegeven aan Ibood met een foto van het paneel en gevraagd een nieuw paneel te laten bezorgen. Nu bijna 4 weken nalevering en diverse mail/telefoon nog geen enkele reactie hoe/wanneer dit opgelost gaat worden. Ondertussen kan het tuinhuis niet gemonteerd. Laatste keer dat ik iets besteld heb bij Ibood, zodra er een probleem is geven ze niet thuis en kun je het zelf oplossen. Ga onderzoeken wat de verdere juridische mogelijkheden zijn want dit is volstrekt onacceptabel.
Rapporteren
2019-05-14 21:37:41
2 jaren geleden
1 10 0
Op 25 april heb ik twee Magnani 1000 W Keukenmachines ontvangen. 1 Machine was netjes verpakt en de verpakking tweede machine was eerder open geweest. Na controle bleek dat het apparaat ook gebruikt was. Er zaten overal etensresten, gebruikssporen en een flinke beschadiging in het scharnier. De schade is direct gemeld. Eerst vroeg men om foto’s en nadere gegevens en een paar dagen later kreeg ik bericht dat de behandeling wat langer ging duren, 1 tot 5 werkdagen. Vandaag kreeg ik weer dezelfde mail met weer een verlenging van 1 tot 5 werkdagen. we zijn nu bijna 3 weken verder en er is nog niets gedaan. Ze reageren ook niet op tussentijdse vragen.
Rapporteren
iBood heeft geregeerd op deze beoordeling
2019-04-03 20:28:38
2 jaren geleden
1 10 0
Een ster is het zelfs niet waard, zolang het goed gaat met bestellen niks aan de hand maar zodra je aanspraak wil maken op de garantie wordt er gewoon niet meer gereageerd door Ibood. Erg teleurstellend als je vast klant bent.
Rapporteren
3.74
Bekijken
Beoordelen