Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

iBood ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.07
4.07 0 10
32 reviews
28% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2019-07-17 14:02:30
2 maanden geleden
1 10 0
De klantenservice van iBood is werkelijk waar een lachtertje.

Een koptelefoon gekocht, waar het scharniermechanisme van brak bij normaal gebruik. Na moeilijk contact met de klantenservice zou het gratis opgehaald worden. Al met al moest ik het toch ineens zelf opsturen, want ja alleen grote pakketten halen ze gratis op.

Via de post de melding dat mijn pakketje retour gestuurd word, naar een verkeer adres wel te verstaan. Uiteindelijk niet aangenomen door de mensen op het verkeerde adres en naar een post NL punt gestuurd. Daar afgehaald, blijkt dat de koptelefoon gewoon stuk retour is gestuurd.

Bij bellen blijkt dat zij dit niet vinden vallen onder fabrieksgarantie. Meer mag ik ineens niet weten omdat het door mijn partner is gekocht.Tot aan dan toe alles met ophalen/versturen wel mogelijk regelen. Deze moest dan maar weer bellen om exact hetzelfde te horen te krijgen.

Beloftes worden niet nagekomen, behulpzaamheid door diverse medewerkers is er niet te vinden, openingstijden die slecht zijn en ronduit lange wachttijden.

Kortom niks meer kopen bij iBood als je ooit misschien nog hulp nodig hebt met het product!
Rapporteren
2019-07-06 05:35:34
2 maanden geleden
1 10 0
Op 23 mei vier pakketten opbergboxen besteld en betaald ter waarde van 128 euro. Zogezegd op 6 juni verzonden, bij track en trace gebeurt er niks ( blijft 'Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces') !! Op 14 juni tevredenheidsenquete ontvangen .Toen gemaild, maar nog steeds geen oplossing !! Weet niet waar de boxen 'blijven plakken zijn"" Eerste en tevens LAATSTE bestelling bij iBood !!
Rapporteren
2019-05-21 12:04:06
4 maanden geleden
2 10 0
Ik heb een Grosfillex kunststof tuinhuis besteld voor 1500 euro. Bij levering bleek 1 van de kunststof panelen kapot te zijn. Dit meteen doorgegeven aan Ibood met een foto van het paneel en gevraagd een nieuw paneel te laten bezorgen. Nu bijna 4 weken nalevering en diverse mail/telefoon nog geen enkele reactie hoe/wanneer dit opgelost gaat worden. Ondertussen kan het tuinhuis niet gemonteerd. Laatste keer dat ik iets besteld heb bij Ibood, zodra er een probleem is geven ze niet thuis en kun je het zelf oplossen. Ga onderzoeken wat de verdere juridische mogelijkheden zijn want dit is volstrekt onacceptabel.
Rapporteren
2019-05-14 21:37:41
4 maanden geleden
1 10 0
Op 25 april heb ik twee Magnani 1000 W Keukenmachines ontvangen. 1 Machine was netjes verpakt en de verpakking tweede machine was eerder open geweest. Na controle bleek dat het apparaat ook gebruikt was. Er zaten overal etensresten, gebruikssporen en een flinke beschadiging in het scharnier. De schade is direct gemeld. Eerst vroeg men om foto’s en nadere gegevens en een paar dagen later kreeg ik bericht dat de behandeling wat langer ging duren, 1 tot 5 werkdagen. Vandaag kreeg ik weer dezelfde mail met weer een verlenging van 1 tot 5 werkdagen. we zijn nu bijna 3 weken verder en er is nog niets gedaan. Ze reageren ook niet op tussentijdse vragen.
Rapporteren
iBood heeft geregeerd op deze beoordeling
2019-04-03 20:28:38
6 maanden geleden
1 10 0
Een ster is het zelfs niet waard, zolang het goed gaat met bestellen niks aan de hand maar zodra je aanspraak wil maken op de garantie wordt er gewoon niet meer gereageerd door Ibood. Erg teleurstellend als je vast klant bent.
Rapporteren
2018-07-04 11:11:26
1 jaren geleden
1 10 0
De laatste tijd meer problemen met Ibood: Kapotte goederen,onvolledige zendingen. Ik belde naar Ibood,maar de man aan de telefoon kom me niet te woord staan ivm de wet op de privacy..... Ze konden enkel antwoorden wanneer mijn man zou bellen omdat de bestelling op zijn naam stond. Toen ik mijn ongenoegen uitte haakte de medewerker gewoon in. Een onbeschofte medewerker!!!! Voor mij geen Ibood meer,zo behandel je geen klanten!
Rapporteren
2017-09-14 14:32:12
2 jaren geleden
9 10 0
Heel tevreden over iBood! Goede en duidelijke site, goede aanbiedingen die zeker de moeite waard zijn! Op zondag een Macbook Air besteld die een stuk goedkoper was dan in de winkel, op woensdag al netjes afgeleverd door DHL. Nog geen gebruik gemaakt van garantie etc. dus daar kan ik helaas niets over zeggen. Verder heel tevreden, kan de site zeker aanbevelen!
Rapporteren
2017-08-10 12:18:48
2 jaren geleden
1 10 0
lange levertijden (niet meer van deze tijd) maar dat geven ze tenminste nog aan. Hoge verzendkosten Produkten komen mij over als B keus die zelf door de leverancier niet meer verkocht worden. Retourneren kost je zelf geld en is een en al onduidelijkheid en mist alle vorm van communicatie, je mag hopen dat je ergens binnen 10 dagen je geld terug krijgt want een andere vorm van communicatie is er niet over de retour. Op tweets of prive berichten wordt niet gereageerd via Twitter. Dit was mijn eerste bestelling maar ook meteen de laatste.
Rapporteren
2017-06-26 19:32:27
2 jaren geleden
10 10 0
Ik had eind januari 2017 een Tablet gekocht bij Ibood. Omdat hij niet werkte, heb ik hem ter reparatie opgestuurd. Vorige week kreeg ik netjes het volledige bedrag teruggestort. Ik geef Ibood een 10 met een griffel! Ik blijf zeer zeker klant bij hun.
Rapporteren
2017-04-07 20:46:05
2 jaren geleden
10 10 0
Al verschillende dingen besteld via iBood, elke keer mooie korting, goed product, op tijd geleverd. Refurbished iphone6 gekocht, heel mooi in orde, geen krassen op. werkt perfect. Altijd tevreden over ibood tot op heden :)
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.07
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730