Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Kruidvat ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

5.41
5.41 0 10
3 reviews
0% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-07-17 12:23:19
18 dagen geleden
2 10 0
Op de webshop heel vaak artikelen die in de actie zijn uitverkocht. Laatst ook producten die in de actie waren besteld, er lagen er 4 in mijn mandje en wou er 3 hebben, toen bleef er ineens nog maar 1 in mijn winkelmand en kon ik er geen meer toevoegen. Uiteindelijk maar andere varianten erbij besteld, krijg ik later een mail dat ook dit artikel niet geleverd kan worden, lekker makkelijk op deze manier. Ook een bloemenbon die je bij 2 venus artikelen kreeg niet ontvangen. Al met al veel gedoe en je krijgt maar zelden wat je wil. In de winkel zelf worden heel vaak actiestickers vergeten, of vallen bepaalde artikelen buiten een actie (terwijl het in hetzelfde schap staat) waardoor je weer terug in de rij bij de kassa kan gaan staan om het teveel betaalde geld terug te krijgen, gelukkig check ik altijd de bon want anders was ik nu al bijna 100 euro te veel kwijt, bijna elke keer gaat er wel iets fout!
Rapporteren
2020-06-18 16:13:51
2 maanden geleden
2 10 0
Vreselijke klantenservice. Ik had iets besteld. Daarbij vroegen ze om mijn account gegevens (e-mail en wachtwoord). Dit account heb ik lang geleden eens aangemaakt en gezien ik punten spaar dacht ik dat vul ik in. Na het betalen dacht ik huh waar heb ik nu mijn adres gegevens ingevuld. Bleek dit automatisch mijn adres uit mijn account te zijn maar dit was nog mijn oude adres. Ik kon helaas dit niet meer aanpassen ook al duurde het nog een week voordat mn pakket verzonden zou worden. De oud bewoner heb ik gebeld maar die had mijn pakket geweigerd helaas. Daarna post nl gebeld en die sturen het pakket bij weigering terug naar de afzender (kruidvat dus). Daarna de klantenservice van Kruidvat gebeld die me aangaven dat ik mijn geld terug zou krijgen, zelfs in geval dat post NL het niet goed zou retourneren werd mij verzekerd. Een week later krijg ik een e-mail van Kruidvat: bij nader inzien krijg ik mijn geld toch niet terug het pakket is bezorgd. Ik heb nogmaals gebeld dat het pakket geweigerd is en niet bezorgd waarvoor ik eerder ook al heb gebeld. er wordt blijkbaar daar geen notitie gemaakt van eerder contact met de klantenservice. Nee helaas ik krijg geen geld terug. Erg jammer dat deze service zo belabberd is. 50 euro kwijt en geen pakket ontvangen. Ik bestel nooit meer iets bij de kruidvat.
Rapporteren
2018-11-30 11:42:40
2 jaren geleden
1 10 0
Na een online bestelling werd het product niet geleverd na herhaaldelijk bellen mail en chatten bij elkaar 6 uur!!! Bleef Kruidvat het probleem wegschuiven voelde me niet serieus genomen jammer dit was mn laatste bezoek aan Kruidvat. Als ze mn klacht serieus hadden genomen was ik nog jaren lang klant geweest nu kom ik er nooit meer.
Rapporteren
1
5.41