Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Lil.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.45
4.45 0 10
112 reviews
40% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2018-04-18 07:14:17
11 maanden geleden
1 10 0
Voor 23u besteld, morgen in huis .. Niets van! 12/03 hebben wij een rek besteld dat de volgende dag zogezegd ging opgestuurd worden. We zijn nu 18/04 en nog steeds niets ontvangen... Al een paar keer lil.nl proberen te bereiken via facebook maar geen antwoord. Via de telefoon moet je minutenlang wachten tot het aan jou is (wat overigens geld kost..) en dan krijg je steeds iemand anders aan de lijn die je dan verteld dat het er binnen 2 weken zeker is.. Maar dit was nooit het geval. Nu zijn we het een klein beetje beu maar we krijgen zoals gewoonlijk niemand te pakken. Nochtans bij onze eerst bestelling bij lil.nl was alles vlot verlopen. Heel spijtig dat het nu zo verloopt
Rapporteren
2018-04-04 18:16:07
12 maanden geleden
1 10 0
Eind december 2017 heb ik zeven stoelen besteld ter waarde van meer dan 600 euro. Deze zouden geleverd worden begin januari 2018. Toen kregen we een e-mail dat ze (medewerkers van lil.nl) zich vergist hadden en dat de bestelling op 9 maart geleverd zou worden. Op 9 maart werden de stoelen niet geleverd. Op 15 maart heb ik gebeld naar de klantendienst van lil omdat we nog steeds geen bericht gekregen hadden omtrent de levering. Na ongeveer 15 minuten wachten kreeg ik de klantendienst aan de lijn die mij vertelde dat de leverancier de stoelen nog steeds niet geleverd had aan lil.nl. Dit zou zeker eind maart gebeuren. Gezien we eind maart opnieuw niets van onze bestelling hoorden hebben we op 4 april 2018 de klantendienst opnieuw gecontacteerd. Na een wachttijd van 30 minuten vertelde de medewerkster dat de levering nog steeds niet verkrijgbaar was bij de leverancier en dat ik opnieuw moest wachten. Op de website staat dat de stoelen een wachttijd hebben van één tot vier werkdagen, dus heb ik besloten om de bestelling te annuleren. De klantendienst reageert niet op e-mails en doet weinig om je te helpen. Ik kan enkel maar hopen dat ik het bedrag terug op mijn rekening krijg.
Rapporteren
2018-03-10 22:24:34
1 jaren geleden
1 10 0
Na 3 maand aan het het lijntje gehouden te zijn (lees: beloftes van levering, meerdere malen meer dan 3 kwartier in de wacht aan de telefoon te laten wachten) vandaag te horen gekregen dat de lampen zo goed als zeker niet leverbaar zijn. Helaas wel betaald... ik hoop voor ons maar ook voor hun dat het geld binnen 14 dgn weer op onze rekening staat. Verschrikkelijk oplichters. Ga werken voor je geld!
Rapporteren
2018-02-28 18:18:50
1 jaren geleden
1 10 0
Ik heb begin december een kastje besteld van bijna 600 euro. Vooruit betaald en op de site stond dat er een levertijd was van 5-7 werkdagen. Na 1 dag kreeg ik een mail dat de verwachte leverdatum helaas later zou worden. Hij zou geleverd worden op 1 feb. Ik heb gewacht tot een aantal dagen na 1 feb maar geen enkel teken van leven van de kant van Lil. Ik ben zelf gaan bellen en heb maar liefst 3 kwartier! in de wacht gestaan. Uiteindelijk iemand aan de telefoon en sorry sorry maar het gaat nog 1,5 week duren. Ik had het prettig gevonden als ik daarvan op de hoogte was gebracht. Nu moest ik er zelf achteraan. Na 1,5 week weer geen enkel teken van leven van de kant van Lil. Ik dus zelf weer bellen en weer ruim een half uur in de wacht gestaan. Op mailtjes die ik tussendoor heb gestuurd kreeg ik geen antwoord. Pas na mijn telefoontje een aantal dagen later kwam er ook een reactie op mijn mail. Uiteindelijk is het kastje wel geleverd maar veel te laat en de service is echt slecht! Ze zouden eens iets moeten bestellen bij bijvoorbeeld Coolblue en dan kijken hoe dat werkt. Dat is service! Lil, neem je klanten serieus. Ik bestel hier echt nooit meer iets en zou iedereen aanraden dat ook niet te doen!
Rapporteren
2018-01-26 09:52:44
1 jaren geleden
1 10 0
24-11-2017: Lamp besteld van €230, met levertijd 5 - 8 Dag(en). De prijs was iets lager dan andere webwinkels, dus heb ik voor Lil gekozen. 11-12-2017: Na twee weken had ik nog niets ontvangen, dus heb ik gevraagd wat de status was. Op deze mail heb ik geen reactie gehad. 18-12-2017: wederom een mail gestuurd, uitgelegd dat ik erg ontevreden was en dat ik ditmaal wel een reactie verlangde. Duizend maal excuses natuurlijk, de lamp zou rond 22-12-2017 verstuurd worden. 06-01-2018: nog niets gehoord of ontvangen. Alvast aan de bank gevraagd of dit onder de creditcard verzekering viel, gelukkig wel. Mocht er niets geleverd worden, dan zou ik in ieder geval van hun mijn geld terug krijgen. Lil ook weer gemaild en mijn bestelling geannuleerd. 10-1-2018: vier dagen later een reactie dat de bestelling geannuleerd was en dat het geld binnen 14 dagen (pas!?) teruggestort zou worden. 26-1-2018: betaling eindelijk terug ontvangen. In totaal hebben ze me dus 2 maanden aan het lijntje gehouden en ondertussen heb ik ze 2 maanden gratis werkkapitaal gegeven tegen 0% rente, dat krijg je natuurlijk bij geen enkele bank. Als je het mij vraagt staat dit bedrijf op omvallen, ze hebben geen voorraad en lokken klanten met lage prijzen. Omdat je vooruit moet betalen trekken ze gratis financiering naar binnen. Ze gebruiken jouw geld waarschijnlijk om in de tussentijd andere kosten te dekken, typisch signalen van een bedrijf in moeilijkheden.
Rapporteren
2018-01-20 18:25:49
1 jaren geleden
1 10 0
Na honderden goede ervaringen met het bestellen bij webwinkels helaas terecht gekomen bij Lil.nl. Slechter dan dit wordt het niet, ga hier vooral niets bestellen! Artikelen kunnen niet worden geleverd en vervolgens krijg je je geld niet terug. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar, op mails wordt veelal niet gereageerd en als ze wel reageren krijg je het ene doorzichtige excuus na het andere maar zorgen dat je zuurverdiende centen terug gestort worden op je rekening ho maar. Een dikke vette 0 voor Lil.nl!
Rapporteren
2017-12-27 09:51:26
1 jaren geleden
1 10 0
Stoelen besteld en geannuleerd. Helaas nooit geld teruggekregen, zelfs 2 maand na datum niet. Talloze emails, telefoontjes gedaan: geen reactie. Klantendienst zegt zelfs dat ik juridische stappen moet ondernemen. Bestel hier niet mensen, want jullie zijn jullie geld kwijt!
Rapporteren
2017-11-13 16:11:40
1 jaren geleden
1 10 0
Besteld via de webshop. Beloven levering binnen 24u. Anderhalve maand verder, nog steeds niks geleverd. Reageren niet op email en bij bellen naar klantenservice sta je minstens 30 minuten in de wachtrij! Vraag me inmiddels af of het wel een echte webwinkel is of niet. Ik wil mij geld terug!
Rapporteren
2017-11-12 12:35:22
1 jaren geleden
1 10 0
- Bestelling gedaan begin mei (2-3 dagen levertijd) - Na enkele mails waarop niet werd gereageerd, midden juni nog steeds NIETS ontvangen . - Na 2 maanden wachten eind juni het bestelde dat KAPT was en uit mekaar viel , thuis geleverd gekregen . - In originele verpakking meteen teruggestuurd - Na meerdere mails EN telefoontjes tot HEDEN nog geen terugbetaling mogen ontvangen !!! JULLIE DOEN JEZELF DE DAS OM !
Rapporteren
2017-09-15 09:50:03
2 jaren geleden
1 10 0
Zeer slechte ervaring met LiL. Op basis van mijn ervaring raad ik het helaas niemand aan om hier een aankoop te doen. Mijn bestelling zou binnen 5 werkdagen bezorgd worden. Ondertussen zijn we reeds 16 werkdagen verder en krijg ik nu te horen dat het nog eens 10 werkdagen zal gaan duren voordat mijn levering gebracht wordt. Drie maal werd mij verzekerd dat de bestelling binnen enkele dagen gedaan zou zijn, en tot op heden blijkt er niets van waar te zijn. Ik wacht nog steeds, maar ga niet akkoord met een levertijd die 5x zo lang is als wordt verteld bij de aankoop. Wie wil nou zo lang wachten? En een tegemoetkoming, nee hoor, niets kan LiL voor me doen om dit enigszins goed te maken. Slechte service, ik kan niet anders oordelen. Nogmaals, ik raad het niemand aan, tenzij ze een product wellicht direct op voorraad hebben... LiL, kom je beloftes eens na! Zorg dat de klant niet zelf steeds moet informeren! Zorg voor een tegemoetkoming voor zulke slechte service!
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.45
Bekijken
Beoordelen