Telecom Dating Vakantie Verzekeraars Energie Webshops

Lil.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

Lil.nl
4.1 / 0 10
Er zijn 119 ervaringen toegevoegd
Lil.nl ervaring toevoegen Lees alle Lil.nl ervaringen

119 Lil.nl ervaringen

Start aan je beoordeling van Lil.nl
Klik hier om je beoordeling te geven
1 / 100
Beoordeeld op 13-11-2017 door
Besteld via de webshop. Beloven levering binnen 24u. Anderhalve maand verder, nog steeds niks geleverd. Reageren niet op email en bij bellen naar klantenservice sta je minstens 30 minuten in de wachtrij! Vraag me inmiddels af of het wel een echte webwinkel is of niet. Ik wil mij geld terug! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 12-11-2017 door
- Bestelling gedaan begin mei (2-3 dagen levertijd) - Na enkele mails waarop niet werd gereageerd, midden juni nog steeds NIETS ontvangen . - Na 2 maanden wachten eind juni het bestelde dat KAPT was en uit mekaar viel , thuis geleverd gekregen . - In originele verpakking meteen teruggestuurd - Na meerdere mails EN telefoontjes tot HEDEN nog geen terugbetaling mogen ontvangen !!! JULLIE DOEN JEZELF DE DAS OM ! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 01-11-2017 door
Levertijden die op de site aangegeven worden corresponderen absoluut niet met daadwerkelijke levertijden, die -nadat je als klant steeds weer zelf contact moet opnemen met het bedrijf- telkens wat verder opgeschoven worden waarbij je dus opeens een maand aan het lijntje wordt gehouden (oorspronkelijke levertijd 3-6 dagen).Klantenservice doet erg uit de hoogte: toen ik ze confronteerde met de vele slechte reviews waaruit bleek dat levertijden structureel misleidend veel rooskleuriger lijken te worden weergegeven, werd er gereageerd dat mensen "nu eenmaal graag negatief zijn".LiL is inderdaad een stuk positiever over zichzelf, en klopt zichzelf in menig antwoord op (terecht) dramatisch slechte reviews op de borst dat een artikel uiteindelijk toch is geleverd ("We hopen dat het artikel u, ondanks de iets verlate levering, toch bevalt"). -Die "iets verlate levering" is in menig geval weken of zelfs maanden, en uit dit soort reacties blijkt wel dat LiL de levering niet als integraal onderdeel van de kwaliteit van haar service ziet, en daar zit 'm nou precies het probleem.Overigens is de termijn voor terugbetaling van mijn annulering uiteraard verstreken en heb ik daar ook alweer twee keer achteraan moeten bellen (waarbij er vaag gezegd is dat er contact zal worden opgenomen met de financiële afdeling, waar ik vervolgens niks meer over hoor en wederom achteraan moet bellen). Kortom: vermoeiende ervaring, en nooit meer LiL voor mij. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 29-09-2017 door
2 borden besteld met 10 dagen levertijd. Na 3x een verandering van leverdatum uiteindelijk 21 dagen te laat (dus pas na 31 dagen) geleverd. Als compensatie wilden ze me een cadeaubon van E5,- aanbieden. Heb gevraagd of dit ook een korting in euro's op de huidige bestelling. Dit was echter niet mogelijk. Ga hier NOOIT MEER BESTELLEN! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 15-09-2017 door
Zeer slechte ervaring met LiL. Op basis van mijn ervaring raad ik het helaas niemand aan om hier een aankoop te doen. Mijn bestelling zou binnen 5 werkdagen bezorgd worden. Ondertussen zijn we reeds 16 werkdagen verder en krijg ik nu te horen dat het nog eens 10 werkdagen zal gaan duren voordat mijn levering gebracht wordt. Drie maal werd mij verzekerd dat de bestelling binnen enkele dagen gedaan zou zijn, en tot op heden blijkt er niets van waar te zijn. Ik wacht nog steeds, maar ga niet akkoord met een levertijd die 5x zo lang is als wordt verteld bij de aankoop. Wie wil nou zo lang wachten? En een tegemoetkoming, nee hoor, niets kan LiL voor me doen om dit enigszins goed te maken. Slechte service, ik kan niet anders oordelen. Nogmaals, ik raad het niemand aan, tenzij ze een product wellicht direct op voorraad hebben... LiL, kom je beloftes eens na! Zorg dat de klant niet zelf steeds moet informeren! Zorg voor een tegemoetkoming voor zulke slechte service! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 02-09-2017 door
Ik heb nog nooit een slechte review geschreven, maar nu kan ik niet anders. Lil doet werkelijk alles fout wat ze fout kan doen. Ze zijn oneerlijk over de datum waarop de bestelling wordt geleverd. Dan heb ik het niet over weken, maar maanden vertraging! En zelfs toen was ons servies er nog niet en moest ik ook nog eens zelf vragen waar het bleef. Toen ze aangeven dat het nog een aantal weken ging duren, heb ik het maar geannuleerd. Zeer frustrerend. Daarnaast: wat ze wél hebben gestuurd, kwam deels gebroken aan. Hoezo? Het-is-servies! Lil is onbetrouwbaar. De klantenservice zelfs onbeschoft. Afrader!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 08-08-2017 door
Levertijd 5-7 dagen. Dit werden er 6 en uiteindelijk niets gehad. Tussendoor met flauwe zaken aan het lijntje gehouden. Bij Robin Design (aanrader!!!) binnen 1 dag mijn spullen binnen.Nooit meer naar LIL zou ik zeggen... ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 02-08-2017 door
Wij hebben een product besteld die de volgende dag geleverd zou worden. Voor ons was het vooral belangrijk dat we dit product snel hadden, wat ook meermaals gemeld werd aan de helpdesk.Deze helpdesk hebben we zelf 5 maal moeten bellen voor een update.Uiteindelijk zijn we 4 werkdagen aan het lijntje gehouden met leugens , en hebben we de bestelling maar gecancelled.(het product zou beschadigd zijn dus kon niet verstuurd worden, wat totaal niet strookt met de voorgaande communicatie. bizar ook dat ze pas na 4 werkdagen beseffen dat het product beschadigd is terwijl de eigenlijke levertijd 1 dag was)mijn advies aan lil.nl : speel liever open kaart met uw klanten in plaats van ze aan het lijntje te houden met leugens. dit zorgt alleen maar voor frustratie ! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 11-07-2017 door
Service is echt een woord wat ze niet kennen. Twee keer wat besteld, beide keren zwaar teleurgesteld. Ze geven een te verwachten datum van levering, maar komen deze totaal niet na. Dan moet ik uit eigen initiatief vragen waar het blijft en dan krijg je echt LETTERLIJK iedere keer dezelfde mail retour. Problemen met de productie, vertraging, spijt ons heel erg, maar vrijdag!!! ??? En dat dan iedere keer als je vraagt of het nu toch echt een keer gaat komen. Maar helaas een spiegel!! na anderhalve maand wachten maar geannuleerd en de volgende dag wel binnen via een andere site. Idem met borden en schalen... wederom die vertraging in de productie. Zucht. Ik ben totaal klaar met dit bedrijf en wil iedereen aanraden hier ver van te blijven. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 28-06-2017 door
Op zondag avond mijn bestelling geplaatst en dinsdag middag reeds geleverd!(in België) Super, tot ik besefte dat er iets niet volledig in orde was met de reismand. Dezelfde avond een mailtje hierover gestuurd en de volgende ochtend reeds een bericht terug met de oplossing hiervoor ;het leveren van een andere(nieuwe)reismand. Binnen de week was alles volledig in orde! Een uiterst tevreden klant! Bedankt voor de vlugge levering en de uitstekende service ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 27-06-2017 door
Bestelling geplaatst op 17 mei voor bijzettafel met levertijd 3-7 dagen. 19 mei ontvang ik een mail dat de leverancier het niet voorradig blijkt te hebben. Leverdatum wordt 2 juni. In de tussentijd wordt de levertijd niet aangepast op de website. 9 juni nog niets ontvangen en niets gehoord! Pas bij navraag wordt gemeld dat er opnieuw vertraging is bij de leverancier en ze kunnen nu niet eens meer een leverdatum noemen! Werkelijk! Bestelling daarop geannuleerd. Bedrag zou binnen 2 weken terug gestort worden. U raadt het al.. na 2 weken geen geld. Wederom geen bericht, zelf er weer achteraan en als reactie krijg je dat er een fout is gemaakt in de administratie. Zeer ongeloofwaardig! Mijn eerste en zeker ook laatste ervaring met lil.nl ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 23-06-2017 door
Na anderhalve maand nog steeds mijn bestelling niet in huis. Al 8 e-mails verstuurd, al 10x met de klantenservice gebeld. Zowel aan de telefoon als via de e-mail wordt ik erg onbeschoft toegesproken en zijn de medewerkers heel erg onbehulpzaam. Deze bestelling is veranderd in een tijdrovend en uiterst frustrerend proces. Na het 10e belletje nog steeds niet de volledige bestelling in huis. Er zijn steeds 'problemen bij de leverancier'. Ga hier nooit bestellen!!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 26-05-2017 door
Nog ruim op voorraad bij deze webshop, en de volgende dag ook echt geleverd! ik ben helemaal tevreden ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 26-05-2017 door
na een kleine vertraging goed de hoogte gehouden door LiL.nl het pakket arriveerde een dag later. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 26-05-2017 door
Fijne tuinhaard ontvangen ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 19-05-2017 door
Mooi schaar en handzaam in gebruik ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 19-05-2017 door
erg blij met mijn HK living servies ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 18-05-2017 door
Precies zoals beschreven stond de afmetingen, daarom past het bankje goed onder de veranda. super ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 15-05-2017 door
Prima bench en snel geleverd. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 15-05-2017 door
Box tuinstoelen, snel geleverd en keurige staat ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 15-05-2017 door
Our product arrived damaged. We noticed it when it was already built. Lil.nl service was terrible with the poorest attempt for compensation and imposing difficulties in returning the product (for example product must be self-dismantled, no pick up from home, etc). Most importantly, response time on email was slow and questions asked were often not answered.Will never purchase again! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 11-05-2017 door
This webshop is a joke. I have ordered 2 months ago a set of dining chairs, for 500€. I have been promised delivery after 5 days. I have been calling them ever since (every week since then) and every time they tell me that they have a problem with the supplier and I should receive the order in the following days after my phone call. Obviously this never happened and I had to cancel my order. Even after canceling the order I am still waiting for my refund which they still didn't send. (Probably also a "problem with the supplier" ? what a joke....) ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 28-04-2017 door
Bedankt voor de snelle service en gratis zending. Mooi lamp ontvangen en optijd! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
7 / 100
Beoordeeld op 21-04-2017 door
Tevreden over mijn nieuwe hondenmand voor mijn jack russelscherpe prijs en netjes verpakt ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 21-04-2017 door
Snelle levering van 6 eetkamerstoelen van Kare Design bedankt voor de service ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 11-04-2017 door
Zeer slechte service. Bestelling zou maandag geleverd worden. Geen bericht gehad en aan het einde van de dag toch maar eens zelf gebeld. Na bijna 30 minuten in de wacht te hebben gestaan bleek het ineens dinsdag te zijn door een leverings probleem. Vervolgens op diezelfde maandag om 23:15 een mail ontvangen met het bericht dat de levering wordt uitgesteld naar 25-5-17 (ter info het is nu 11-4). Nee ik ga hier niet op wachten. Genoeg concurrenten die wel goede service bieden. Ook ik ben uitgegaan van het keurmerk en heb verder geen recensies gelezen. Ik hoop dat het bedrijf dit leest en er wat aan doet. Maar gezien de vele slechte berichten zou er wel weinig veranderen. Tip: bespaar jezelf de ellende en bestel hier niets! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 07-04-2017 door
Wij hebben drie keer iets besteld bij Lil.nl. Tot drie keer toe is het fout gegaan bij de levering. De eerste keer is het verkeerde aantal stoelen bezorgd en weken de kleuren af van elkaar. Op de website wordt er gesproken van levertijden die zij niet hebben waar gemaakt bij de tweede en derde bestelling. Op de dag van beide bestellingen is er gebeld met de vraag of de levertijd kon worden gegarandeerd. Dit werd toen gegarandeerd.Wanneer je belt met een vraag over de status komt er een smoes en wordt er gezegd dat er wordt teruggebeld. Dit gebeurt dan geheel in het karakter van het bedrijf niet.Mijn advies is om deze club te vermijden. Schande dat dit soort bedrijven onder het thuiswinkel Waarborg mogen opereren. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 02-04-2017 door
Op zaterdag twee lampen besteld, omdat deze winkel het goedkoopst was. Bijna gelijk een bevestiging van de bestelling en de betaling ontvangen. Netjes een mail gekregen dat de bestelling verzonden was. Op zondag zijn de lampen in goede staat bezorgd. Perfecte service. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
6 / 100
Beoordeeld op 18-03-2017 door
Vrijdag een mail gehad betreft een lamp die ik wilde hebben omdat hij hier echt het goedkoopst was. Bestelling afgerond nadat ik een link had gehad. De volgende dag netjes in huis. Ik had dus wel een goede ervaring. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 16-03-2017 door
IK heb begin oktober een opklapbaar stapelbed aangekocht dat zogezegd bij hen in voorraad was. Het werd pas half december geleverd maar bij het monteren bleken er enkel bouten te ontbreken. Op 26 december beloofden ze die onderdelen zo snel mogelijk te bezorgen, maar wat noemen ze snel bij Lil? Na ontelbare telefoontjes, loze beloften en leugens heb ik op 16 maart nog steeds niets ontvangen van Lil. Gelukkig heb ik op 6 maart zelf contact genomen met de fabrikant van het bed in Spanje en kijk, 10 dagen later zaten de ontbrekende onderdelen bij mij in de bus. Conclusie: het personeel van Lil B.V. doet NIETS om de klant te helpen, hoe kan je anders verklaren dat ik iets kan in 10 dagen wat zij in 11 weken niet kunnen of willen realiseren. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 15-03-2017 door
prima levering stoelen 13-03 besteld en 14-03 geleverd. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 28-02-2017 door
Product besteld. Was direct leverbaar.Na 2 maand nog steeds niets ontvangen.Ik krijg geen reactie op mijn mails.Ik vrees dat ik mijn geld kwijt ben. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 27-02-2017 door
Slechtste ervaring met online kopen ooit. De levertijd was 5 dagen, maar het heeft uiteindelijk 6 weken geduurd.Na 10 dagen kreeg ik nog een mail en staken ze de schuld op Philips en zou de lamp snel opgestuurd worden. Nadien hebben ze alle contact verbroken. Op geen enkele mail werd nog gereageerd en telefonisch beloofden ze zeker dezelfde dag nog een mail te sturen. Niet dus. Uiterst frusterend.De feedback op hun website is 100% gemanipuleerd. Heb ik vernomen na contact met the feedback company. Hun stijl is mensen lokken met snelle levertijden en nadien niet meer reageren.Een absolute afrader dus ! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 21-02-2017 door
Ter aanvulling op mijn eerdere reactie: Waardeloos bedrijf! Heb de lamp na een week of 6 zojuist maar geannuleerd en de cadeaubon gaat met de strik er om de prullenbak in.Wel apart dat de Feedbackcompany lovend is volgens ervaringen.. Ik mag de mijne echter niet met ze delen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 17-02-2017 door
Ik heb op 28 december een TV kast van 400 euro online aangeschaft bij LiL. Er werd aangegeven: 5-10 'dagen' levertijd. Na deze 10 dagen heb ik een mail gestuurd, met de vraag wanneer ik het product kon verwachten en dat ik me voor kon stellen dat ze met 5-10 dagen wellicht 'werkdagen' bedoelden. Na 1,5 dag geen reactie te hebben ontvangen heb ik een mail gestuurd met het verzoek nog op mijn voorgaande mail te reageren. Pas een dag later kreeg ik reactie dat de TV kast een week vertraging had opgelopen, zonder werkelijke indicatie van de dag van levering. Hier stuurde ik de betreffende week dus ook een mailtje over: welke dag kan ik de levering verwachten? Twee dagen later nog steeds geen reactie. Dus heb ik nóg een keer gemaild met de mededeling dat ik vind dat ze een matige klantenservice hebben en of ik nog een reactie zou kunnen ontvangen. Wederom kreeg ik pas een dag later bericht dat mijn bestelling pas in week (7!!!) - deze week dus - verwacht zou worden door vertraging bij de leverancier. Allemaal leuk en aardig, en begrijpelijk dat er bij de leverancier weleens iets mis kan gaan, maar ik ben van mening dat ik daarvan op de hoogte mag worden gesteld door LiL zonder dat ik daar twee keer achteraan heb moeten mailen. Week 7 is aanbeland, dus dinsdagochtend heb ik gemaild of ik deze week dan wel mijn TV kast kon verwachten. Tot en met vandaag (vrijdag) heb ik daar GEEN reactie op gekregen en de week is nu toch echt voorbij.Ik heb naast mail ook getracht te bellen naar het nummer dat onder het kopje contact staat op LiL.nl, maar dit nummer geeft geen gehoor (!!!). ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 17-02-2017 door
- Miscommunicatie omtrent bezorging: Kon met geen mogelijkheid 's avonds bezorgd worden terwijl dit wel bij het product vermeld stond. bezorging uiteindelijk 2 dagen later plaatsgevonden dan beloofd, bij mijn ouders zodat er overdag iemand thuis was.. bezorging was in ene alleen mogelijk tussen 19:00-22:00 uur. En kon dus wel 'savonds. - Product met schade geleverd: Hoewel LIL hier (waarschijnlijk) weinig aan kan doen, immers, de fout kan ook liggen bij de transportservice - is de afhandeling van de schade wel iets waar LIL mee verder zou moeten. De verplichting hiertoe lijkt LIL echter niet door te hebben. De bestelling is op 25-01 geplaatst, nu 17-02 hebben we nog steeds geen vervangende onderdelen, of duidelijkheid over de afhandeling in zijn algemeenheid. - Dienstverlening: van de (minimaal) acht keer dat ik telefonisch contact heb gezocht - en het verzoek heb neergelegd om terug gebeld te willen worden - is dit welgeteld 0 keer gedaan. Op e-mails wordt sporadisch geantwoord - en zodra ik verzocht iemand van het management te spreken te krijgen kreeg ik een slappe excuus mail dat men afhankelijk is van de leverancier, hetgeen ik overigens volkomen begrijp. Wat niet te begrijpen is, is dat je hier zelf achter moet komen en LIL bijna zelf moet tippen om de telefoon is op te pakken en de leverancier te benaderen. Vervolgens wordt er beloofd dat ik teruggebeld wordt nadat men de leverancier gesproken heeft.. uiteraard radiostilte.Advies: Laat je alsjeblieft niet verleiden om iets in de webshop van LIL te bestellen. Een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet. Wat een slechte service! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 15-02-2017 door
Op 7-2 een set van 2 salontafels besteld wat de volgende dag binnen zou zijn omdat er nog 1 set op voorraad was.Mail ontvangen dat de tafelset die ze nog hadden liggen beschadigd is en dat er nieuwe besteld worden, dit kan uiteraard gebeuren dat een product beschadigd raakt in een magazijn. Prima tot zover.De levertijd zou iets oplopen, ook logisch. En wel naar 2 tot 4 werkdagen.Na ongeveer 5 werkdagen er maar eens een mailtje aangewaagd omdat de track&trace code ook al verstuurd was. Geen reactie ontvangen van info@lil.nl.Op 10-2 telefonisch contact gehad met een medewerker en deze gaf aan dat ze morgen of maandag binnen zouden zijn. Dus kunnen we de bestelling 14-2 of 15-2 verwachten.Vandaag 15-2 maar weer eens gebeld want we hebben geen track&trace code ontvangen. Nu word aan de telefoon vermeld dat het zeker nog een aantal dagen meer kan duren maar wanneer precies dat kan niet gezegd worden.Nu toch maar de bestelling geannuleerd. Hier worden we niet wijzer van. Nu maar bij een grote concurrent bestellen voor ruim 30 euro meer...Kortom, slechte service, geen respons op mail en geen concrete aanwijzingen omtrent de levering van ons bestelde product.We zullen hier dan ook niet meer bestellen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 10-02-2017 door
Op 3-1-17 een eettafel besteld, levertijd 5-10 werkdagen. In mijn persoonlijke account werd de leverdag elke dag opgeschoven. Na 10 werkdagen gebeld. Zou volgende week komen. Nu 5 weken later blijkt de tafel pas in juni leverbaar te zijn. Dat heb ik pas te horen gekregen na nogmaals te vragen waar de tafel bleef. Zelf doen ze geen moeite de klanten in te lichten. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 09-02-2017 door
Ondanks de vele negatieve reacties hier, heb ik onlangs toch een product besteld bij Lil.nl. Ik had om 17 uur besteld en de volgende dag voor 10 uur had ik het in huis. Goedkoper kon ik het niet vinden en geen verzendkosten. Verder kreeg je updates van de betaling, betalingsontvangst en verzending met tracking code via PostNL.Deze positieve ervaring wilde ik toch ook delen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 30-01-2017 door
Het is een leuke website met een groot aanbod, maar de levering is echt dra-ma-tisch. Zeer passieve houding m.b.t. leverdata. Ik oordeel niet na 1 bestelling, maar na 4 bestellingen.Het eerste product werd nog enigszins in lijn met de verwachte leverdatum geleverd, maar dit artikel zat helaas vol deuken. Na heen en weer bellen hebben ze het artikel omgeruild. Omdat we wel tevreden waren over de klantenservice (per telefoon), hebben we ook 6 eettafelstoelen besteld. De levering was dra-ma-tisch! Continu moest ik zelf bellen wat de status was. Proactieve houding was heel ver te zoeken. Na het insturen van de klacht kregen we een cadeaubon van € 25,-. Deze hebben we ingewisseld voor een lamp... 2 weken geleden... Maar die is uiteraard nog steeds niet geleverd. Geen idee wanneer die komt ook.Ook de 2e kans hebben ze volledig verknald. I'm done with lil.nl ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 23-12-2016 door
6-11-2016 bestelling geplaatst. Zou binnen 5-10 dagen worden bezorgd, maar zelf na 3 weken nog niets ontvangen. Ik kreeg geen melding van lil wat dan de verwachte levertijd zou worden. Hierover heb ik zelf contact op moeten nemen. Zou met 1 week worden uitgesteld. Vervolgens weer 1 week en je raad het al... nadat zelfs die week verstreken was, nog niets ontvangen. Weer zelf gebeld, want ik kreeg wederom geen melding dat de bestelling/levering vertraagd was. Heb de bestelling kunnen annuleren. Na zoveel slechte reviews toch hier besteld en baal hier zo van! Zeker aangezien het product nu overal is uitverkocht en niet meer leverbaar is. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 05-12-2016 door
Bestelling van 1 nov. is op 5 dec. nog steeds niet geleverd. Hoewel telkens beloofd wordt dat de bestelling verzonden zal worden, is de bestelling nog steeds niet aangekomen. Onduidelijk waarom dit niet lukt. Contact met klantenservice is zeer moeizaam, zet zich totaal niet in om er voor te zorgen dat de bestelling alsnog geleverd wordt. Uiteindelijk maar gevraagd om ontbinding van de koopovereenkomst. Hoop dat ik snel mijn geld terug heb. Absoluut waardeloos. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 30-11-2016 door
De slechte recensies hebben me er niet van weerhouden iets te bestellen bij LiL.nl. Gelukkig maar, want de bestelling is perfect verlopen en het product was veel goedkoper dan elders. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 16-11-2016 door
Gister 1 stoel besteld vandaag ontvangen, en vandaag 7 er bij besteld, helemaal blij mee! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 03-11-2016 door
Mijn recensie wil ik beginnen met dat ik mij enorm verbaas dat webwinkels zoals Lil.nl met hun manier van zaken doen nog steeds bestaan. Ik was opzoek naar een ledikantje. Door dit ledikantje op google in te tikken stond de webwinkel Lil.nl bovenaan het lijstje met een mooie aanbiedingsprijs. Omdat het een van de goedkopere aanbieders was heb ik gelijk het bedje (gelukkig met creditcard) besteld. Er stond een levertijd op van 5 dagen. Toch na een dag of 4 niets gehoord te hebben, anders dan een bestelbevestiging en afschrijving van de creditcard, kreeg ik een vervelend onderbuik gevoel. Dan toch maar even de recensies checken op internet en hier schrok ik eigenlijk wel van. Had ik die eerder gecheckt had ik waarschijnlijk nooit bij Lil.nl besteld en betaald. Recensies met uitstellen van levertijden tot maanden na bestellen van items tot aan recensies met het niet terug krijgen van het geld na niet leveren. Nou goed, ik heb ze dan toch maar het voordeel van de twijfel gegeven en gewacht. 5 dagen na bestellen nog steeds geen bericht. Toch maar even achteraan gebeld en ja hoor, de eerste bevestiging van de negatieve recensies was daar, de levertijd werd uitgesteld. Ik ben er gelijk bovenop gaan zitten en aangegeven dat ik het ledikantje dan uiterlijk wilde hebben. Ze hadden een leverdatum van 14 oktober afgegeven waarop ik heb geantwoord dus uiterlijk 14 oktober het bedje mij thuis verwachtte. Ik kreeg daarop gelijk een antwoord dat de leverdatum voor de levering aan Lil.nl gold. Ik moest er dus 1 a 2 dagen aan verzendtijd bij optellen. Rare regeling, maar goed meer keus als wachten tot die leverdatum verstreken is had ik niet. Uiteraard werd die leverdatum ook niet gehaald. Toen was ik er klaar mee en heb aangegeven het ledikantje elders te bestellen(waar wel gewoon aan leveringsdatum’s e.d. gehouden wordt) en heb de bestelling geannuleerd. Dat werd verwerkt door Lil.nl en nu kon ik weer 2 weken gaan wachten op geld dat terug gestort moest worden. Belachelijk aangezien ze er wel voor kunnen zorgen dat zodra je de bestelling gemaakt hebt het geld binnen een aantal minuten van je creditcard afgeschreven is. Maar goed het zal allemaal wel wettelijk bepaald zijn dus wederom kon ik niets meer doen dan afwachten tot het geld teruggestort was. En uiteraard 2 weken na annuleren bestelling nog steeds geen geld op de rekening binnen. Ik heb een paar dagen voor het verstrijken van de uiterlijke terugbetalingsdatum gebeld met Lil.nl met de vraag wanneer ik het geld kon verwachten. Toen ook aangegeven dat de recensies niet al te best zijn en ik daarom wat aan de huiverige kant was voor het terug betalen van mijn geld. Ik kreeg een bijdehante opmerking terug dat mensen hun goede ervaringen niet op internet zetten dat er daarom zo veel slechte recensies op internet staan. Uiteindelijk heb ik 2 dagen later mijn geld terug gekregen. Voor mij dus eind goed al goed, maar ik baal er ontzettend van dat ik vanaf bestellen (27 sept 2016) tot aan het geld terug krijgen (03 nov 2016) eigenlijk alleen maar gezeik heb gehad en verder niets geleverd heb gekregen. Een fatsoenlijk excuus is er zelfs ook niet geweest. Mijn advies voor anderen: Koop niets bij de webwinkel Lil.nl! Je krijg je spullen niet op tijd of zelfs helemaal niet geleverd en als je dan je geld terug wilt is dat ook nog een enorm gedoe! (uiteindelijk heb ik hetzelfde ledikantje, wel iets duurder, besteld via www.musthaves.nl en binnen 5 werkdagen thuis geleverd gekregen. Daar kan het dus wel) ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 10-10-2016 door
Lamp op 22 sept besteld en zou hem met 5 a 10 dagen kunnen vewachten. Helaas gebeurde dat niet... na zelf gebeld te hebben kreeg ik een nieuwe toezegging voor 5 okt,dit omdat de lamp opeens niet meer op voorraad was( kan opzich gebeuren) maar 5 okt geen lamp. Na weer contact te hebben opgenomen, een nieuwe toezegging 8 oktober bezorging lamp!! Wederom niets....de medewerkers tonen ook totaal GEEN empathie voor de situatie,dat het vervelend is voor klanten. Een mail sturen over de bezorgings info of probleem wordt niet gedaan. Dat en geen valse beloftes om telefonisch maar snel van je klanten af te zijn, maakt je als bedrijf pas weer betrouwbaar!Nu is de volgende bezorgings belofte op aankomende zaterdag!?Ik vind het jammer dat dit zo gaat!! want had graag ivm vele keuze lampen een goede aanbeveling willen doen! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 24-09-2016 door
Product besteld, betaald maar wordt niet geleverd. Geen bericht ontvangen....heb zelf na moeten vragen waarom het niet geleverd werd.Feedback van Lil.nl -> de werkelijke levertijd is 6 wk-en! In plaats "op voorraad" en levering binnen 3-7 dagen die bij bestelling opgegeven werd. Service is echt niet goed! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 21-09-2016 door
top ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 12-09-2016 door
binnen 1 dag geleverd scherpe prijzen ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 12-09-2016 door
asdf ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 12-09-2016 door
snelle levering ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 05-09-2016 door
In juni 2016 tuinstoelen besteld. Levertijd 5-7 dagen. Tot eind augustus steeds weer uitgesteld. Uiteindelijk bestelling geannuleerd. Geld zou binnen twee weken teruggestort worden. Na twee weken geen geld teruggestort. Nu inmiddelels drie weken verder en na mails en telefoontjes nog steeds geen geld terug. Koop hier niks!!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 31-08-2016 door
Twee stoelen van ieder ruim 300 euro besteld. Deze zouden binnen 4 tot 10 dagen geleverd worden. Na drie weken een mail ontvangen dat product beschadigd is aangekomen en opnieuw besteld wordt. Toch maar even gaan bellen omdat ik dat een vaag verhaal vond. De eerste telefoniste die ik aan de lijn had was echt super onbeschoft. Ik schrok nogal van deze reactie. Daarom gaan googelen op ervaringen. Dat zag er niet goed uit. Teruggebeld en mijn levering geannuleerd. Deze dame klonk vriendelijker en heeft de bestelling geannuleerd en beloofd dat ik binnen twee weken geld teruggestort krijg. We gaan het zien. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 17-08-2016 door
Eerste bestelling was niet meer leverbaar. Vervangend product werd na drie maanden en diverse uitgestelde deadlines nog steeds niet geleverd. Uiteindelijk bestelling geannuleerd, maar nog steeds geen geld terug ontvangen. Ondanks toegezegde spoedbetaling. Helaas dus zeer onbetrouwbaar gebleken. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 05-08-2016 door
had 2 klokken besteld. Beiden de volgende dag in huis. eentje terug gestuurd, dat kon makkelijk, snel en vooral gratis :). ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 03-08-2016 door
Supersnelle service smiddags besteld en de volgende dag in huis. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 22-07-2016 door
4r box tuinstoelen besteld, later nog 4 kussen besteld. snel geleverd, erg blij mee! Ze waren ook nog de goedkoopste :) ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 01-07-2016 door
Lil.nl woonwebwinkel owes us money (no repayment after sending articles back) and lied to us repeatedly in several e-mails. It was alleged that the repayment is completed, which is absolutely nonsense. We are now waiting for weeks for the repayment and they don't even answered my last 3 e-mails. An announced "proof of payment" has never been sent to us.We will never order something again here. We were deceived by this unscrupulous company and will now take legal action in order to get our money back. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 22-06-2016 door
Voor de tweede keer bij deze webwinkel een bestelling geplaatst. De eerste keer een dure kaptstok en er kwam een afgrijselijk vies lelijk ding binnen, ruim 4 weken moeten wachten op je geld, na vele telefoontjes en mails. Nu toch weer een keer geprobeerd met een tuinbankje zou 5-7 dagen levertijd zijn, je hoort na 7 dagen niets, zelf maar gemaild, bleek bankje pas na 3 weken leverbaar te zijn! Gevraagd om het dan te annuleren, netjes een mail gekregen, maar je geld terug ho maar! Weer aan het mailen, echt de laatste keer dat ik hier wat heb besteld. En als je een review plaatst op hun website die negatief is wordt ook niet geplaatst! Dat zegt ook al genoeg. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 21-06-2016 door
Na het plaatsen van een bestelling bleek het artikel niet voorradig. Kan gebeuren. Alternatief product bleek ook niet voorradig. Toen is voorgesteld om het geld te retourneren. Daarmee akkoord gegaan. Helaas duurt dit nu al bijna 2 maanden maar geen ged terug. Ook na diverse emails, telefoongesprekken. Niet kopen hier dus, want je weet niet of de voorraad klopt en ben je je geld kwijt. Wat een slechte ervaring. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 07-06-2016 door
Na wat slechte ervaringen gehad te hebben bij andere website heeft de dame van de klantenservice van LiL.nl mij geholpen en geadviseerd bij het zoeken naar de juiste tafel. Tevens heeft ze voor mij de bestelling geplaatst en kon ik achteraf betalen. Zeer betrouwbaar. Ik kom zeker terug. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 07-06-2016 door
parasolvoet was stuk gegaan tijdens transport, volgende dag direct nieuwe in huis. prima geregeld! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 01-06-2016 door
24 februari jl een item besteld. Tijdens het bestellen stond het item op voorraad. Na de bestelling afgerond te hebben bleek de levertijd 3 weken te zijn geworden. In de maanden maart, april en een stukje van mei heb ik 3 keer een excuusbrief gehad en de belofte dat het de volgende week leverbaar zou zijn. En 3 keer niet natuurlijk. Al die tijd bleef het item op de site op voorradig staan 10 mei heb ik de order geannuleerd en het geld zou binnen uiterlijk 2 weken teruggestort worden. Ook dat mislukte. Vandaag 1 juni is het geld gestort en eindelijk ben ik van deze faalwinkel af.Mijn advies is om deze winkel met een grote boog te ontlopen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 27-05-2016 door
Enige tijd geleden een klamboe besteld. De levering daarvan wordt meerdere malen uitgesteld om redenen die niet passen bij een professionele organisatie. Na onze beslissing de bestelling te annuleren, moeten we weken wachten op het terugstorten van het aankoopbedrag. Met zulke slechte service gaat lil.nl het niet redden. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 26-05-2016 door
Twee lampen besteld bij Lil.nl. De doorslag gaf de prijs: die was 10% lager dan bij andere webwinkels. Door lil.nl werd aangegeven dat de levertijd was langer zou zijn (zeker in vergelijking met de andere wat duurdere winkels). De lampen werden keurig bezorgd; op tijd en navolgbaar.Aangezien de twee lampen wat te groot uitvielen moest een lamp worden geretourneerd. Dat werd keurig netjes geregeld.Kortom: goede winkel, lage prijs, prima service. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 21-05-2016 door
Op 20 maart een bestelling geplaatst voor een kapstok. Op de site stond dat hij op 25 maart geleverd zou worden. Dat was te overzien dacht ik. Op 2 april nog niks geleverd. Na een mailtje met de vraag waar het product bleef, kreeg ik op 5 april de mededeling dat de levering verplaatst was naar 29 april. Meer dan een maand later dus dan oorspronkelijk was aangegeven. Maar ook toen kreeg ik het product niet thuisgestuurd. Ik heb het pakketje uiteindelijk gekregen op 21 mei; 2 maanden na de bestelling. En dan zit er een foldertje in de doos met "voor 22.00 uur besteld, morgen in huis'. Nou niet dus! Ik koop nooitmeer iets bij deze winkel. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 04-05-2016 door
Op 23 april een kapstok besteld nadat ik op de website alleen maar positieve referenties zag.Maandag 25 april werd de status gewijzigd in leverdag binnen 3 dagen bekend.Helaas bleek dit minder waar te zijn en had ik afgelopen maandag 2 mei 2016 mijn kapstok nog niet ontvangen. Ik heb toen toch maar gebeld en kreeg toen te horen dat de kapstok dinsdag 3 mei bij lil.nl werd geleverd en ik hem vandaag 4 mei zou ontvangen.Vanmorgen geen track&trace code, dus maar weer gebeld en toen kreeg ik te horen dat de kapstok op zijn vroegst 12 mei pas bij lil.nl zou aankomen en ik hem 13 mei zou ontvangen.De medewerkster aan de telefoon was vol onbegrip en niet erg klantvriendelijk. Nadat ik had opgehangen ben ik de website lil.nl eens goed gaan bekijken en zag toen dat alleen referenties die door hun zijn goed gekeurd worden geplaatst en er daardoor dus alleen positieve berichten staan. Ook op hun facebook pagina kan je geen berichten plaatsen.Dit heeft mij doen besluiten de bestelling te annuleren. De medewerkster kon mij niet vertellen wanneer ik mijn geld zou ontvangen, dus dit zal helaas wel net zo lang gaan duren als de levering van mijn kapstok. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2 / 100
Beoordeeld op 22-04-2016 door
Lil.nl had in augustus een zeer mooi aanbod. 30% korting op 1 van hun artikelen.Helaas hebben ze dit product nooit kunnen leveren. Telkens opnieuw werd de leverdatum verschoven, met bijhorende beloftes. Meestal moest ik zelf informeren waarom er niet op de afgesproken dag geleverd werd. Dit spelletje heeft 7 maanden geduurd. Als ik na deze 7 maanden mijn bestelling annuleerde, dan heeft het mij verschillende telefoontjes, mailtjes en tot slot klacht bij een consumentenbond gekost om na bijna 1,5 maand eindelijk mijn geld terug te zien. Een lijdensweg van meer dan 8 maanden, dat is mijn ervaring met Lil.Ze hebben een keer compensatie voorgesteld in de vorm van een tegoedbon met een waarde die net niet genoeg was om kosteloos iets te bestellen. Dus als ik geen extra kosten wou oplopen, moest ik iets extra bijbestellen. Vriendelijke mensen op de klantendienst, maar het management lijkt zicht van niet veel iets aan te trekken. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 22-04-2016 door
Tuinstoelen zitten goed en een hele snelle levering!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 17-04-2016 door
Bestelling geannuleerd na bericht dat Lil toch niet op tijd kon leveren. Wacht nu inmiddels een maand op mijn geld ondanks herhaalde beloftes om "binnen 7 dagen" terug te betalen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 08-04-2016 door
ondanks onderstaande reviews prima ervaingen. keurig verpakt en optijd!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 06-04-2016 door
Ik kopieer even een verhaal van een ander, want dit lijkt vaaaak te gebeuren bij lil: Na annuleren van de bestelling (wegens herhaaldelijk overschrijden van de toegezegde levertermijn), wordt ook mijn geld na herhaaldelijk aandringen niet teruggestort binnen de toegezegde termijn. Om moe van te worden! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 29-03-2016 door
9 februari een kapstok besteld die op voorraad zou zijn. 18 februari krijg ik een mail dat de kapstok 11 maart binnen zou komen. Het is nu 29 maart. Geen kapstok ontvangen. 0 communicatie van het bedrijf lil. Ik bestel hier nooit meer. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 25-03-2016 door
Wekenlang gewacht op n bestelling die zogenaamd binnen 4 dagen te leveren was en geen gehoor. Ik kon elke week bellen voor laatste status. Uiteindelijk bestelling geannuleerd toen begon t storneringsdrama. Elke dag gebeld elke dag weer afgescheept met ''Ik zal t Vandaag echt voor u regelen' maar elke dag weer niks...... Claim bij PayPal ingedient en een slecht tweet over lil op Twitter heeft gewerkt. WAARDELOOS en nu maar verwondert zijn over de slechte reviews .... Ik bestel er NOOIT meer en raadt iedereen af dit te doen. LIL SUCKS!!!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 08-03-2016 door
Na annuleren van de bestelling (wegens herhaaldelijk overschrijden van de toegezegde levertermijn), wordt ook mijn geld na herhaaldelijk aandringen niet teruggestort binnen de toegezegde termijn. Ik bestel bijna wekelijks spullen via webwinkels, maar heb dit nog nooit meegemaakt. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 02-03-2016 door
had 4 stoelen besteld voor 23:00 en kreeg ze ook echt morgen in huis ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 24-02-2016 door
Deze webshop is totaal onbetrouwbaar. Bestellingen worden niet geleverd, keer op keer word je aan het lijntje gehouden, uiteindelijk retourneren ze het geld niet, ook niet na herhaaldelijk bellen en mailen. Pas na inschakelen consumentenorganisatie + aankondiging rechtsmaatregelen geld terug gestort gekregen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 03-02-2016 door
Eergisteren 4 stoelen besteld via de site lil.nl, de stoelen waren elders uitverkocht en LiL.NL had ze nog op voorraad. Had wat haast met de bestelling dus contact opgenomen met de klantenservice... en inderdaad de stoelen konden de volgende dag al bezorgt worden. Die belofte zijn ze nagekomen, na een mail en telefoontje met informatie over de bestelling kon ik de volgende dag al van de stoelen genieten, Super ! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 30-01-2016 door
Was wat huiverig door al die negatieve referenties. Maar ik kan niet anders zeggen dat alles top gegaan is! Binnen een dag thuis bezorgd, ook netjes mailtjes gekregen hoe of wat, wanneer de lamp komt etc. Geen klachten, prima service, zou zo weer iets bestellen! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 12-01-2016 door
Lil was één van de weinige webshop in Nederland die het kleed leverde welke ik graag wilde hebben. Na al die negatieve recensies was ik toch wat sceptisch. Daarom eerst contact opgenomen met Lil, met de vraag of zij inderdaad hun beloftes konden nakomen (volgende dag leveren). Ze hebben zelf nog een korting gegeven, top! Het kleed werd inderdaad de daaropvolgende werkdag geleverd, erg blij mee. Helaas was het kleed toch iets te groot voor onze woonkamer, dus heb ik het kleed direct de volgende dag teruggestuurd. En daar begon de ellende! Ondertussen wacht ik al ruim een maand op de terugboeking van mijn betaling.. Veel mailcontact gehad maar elke keer beloftes welke niet nageleefd worden. Heel erg jammer aangezien ik in eerste instantie zeer tevreden was! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 04-01-2016 door
Na 4 maanden mij aan het lijntje te houden dat de levering nog binnenkomt, ga ik uiteindelijk terugbetaald worden omdat het product niet meer leverbaar blijkt te zijn?!? Intussen al een paar mails gestuurd om mijn geld terug te krijgen, wat tot op heden nog niet gebeurd is. Mijn bestelling dateert van augustus!!! Ik bestel regelmatig online, maar hier nooit meer!!! Brengen je nooit op de hoogte ivm leveringstijden/achterstanden, terugbetalingen.... Het enige wat ze doen is zich excuseren in hun mails maar nooit tot actie overgaan! Best een andere online winkel zoeken die ook verkopen wat je zoekt, maar waar je tenminste op een correcte manier behandeld wordt!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 21-12-2015 door
Ik ben zeer en zeer ontevreden over Lil.nl We hadden een verhouddoos besteld. Na 4 weken wachten zelf gebeld wanneer deze geleverd zou worden. Krijg ik te horen dat deze helaas niet meer leverbaar is.Fijn dat ik daar zelf achteraan moet! Ik zou het geld binnen 2 weken teruggestort krijgen. Na 3 weken nog geen terugboeking. Nogmaals gebeld en zou binnen 1 week gestort worden. Natuurlijk weer niks terggestort na een week. Wederom gebeld en na vele excuses zou het de volgende dag in orde gemaakt worden. Weer niks na 3 dagen. Net weer gebeld en word wederom morgen gestort..... Ik geloof dit bedrijf niet meer. Ze komen hun beloftes niet na. Wij als klant moeten direct betalen en krijgen anders een aanmaning. Dit speelt vanaf 8 november 2015! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 19-12-2015 door
Spiegel besteld en d.m.v. een handmatige overschrijving vooruit betaald. Bleek niet leverbaar dus bestelling geannuleerd. Zeggen ze dat ze de betaling niet kunnen vinden in hun administratie. Wacht al een maand op de terugbetaling. Meerdere keren gebeld en ge-emaild, maar nog steeds geld niet terug. Hier trap ik dus nooit meer in. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 07-12-2015 door
Had een kleed besteld bij Lil.nl dat volgens de site binnen twee werkdagfen geleverd ging worden. Helaas werd dit geruime tijd later, dus heb ik de bestelling geannuleerd. Heb al twee maal gebeld waar de terugbetaling bleef. Twee maal is mij toegezegd dat het dezelfde dag gedaan zou worden. Helaas niks ontvangen. Een klant betaald tevoren en dan mag je ook verwachten dat de leverancier, als je annuleert, ook binnen twee dagen terugbetaald en niet na de maximale tijd. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 15-11-2015 door
Gister de mooie waterslang van Zee al in huis. Had vrijdochtend bestel en nu al in huis. Goed verpakt ook! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 11-11-2015 door
Bij Lil.nl een kussen besteld, vervolgens word er een verkeerd kussen gestuurd. Na het retour zenden, staat er op de website dat het kussen wat je wil hebben in bestelling is en over 3 werkdagen de levertijd bekend is. Dat bleef er een week staan. gemaild dat ik mijn geld terug wilde, geen reactie. Weer gemaild, dat ik antwoord wilde en mijn geld terug. Antwoord gekregen, dat ik binnen 2 weken geld terug zou krijgen. Na 2 weken nog geen geld en dus weer een mail en weer geen antwoord. Vanmorgen via de thuiswinkelwaarborg een klacht gestuurd en voila: geld staat op mijn rekening. Ik heb meerdere keren besteld bij Lil, nooit problemen gehad, maar ik bestel hier nooit meer iets! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 04-11-2015 door
Bestelling gedaan voor een kinderkamer (bed + kast). Omdat er verschillende levertijden op de website stonden, heb ik in het opmerkingenveld het verzoek gedaan om alles ineens te laten bestellen (ervan uitgaande dat dat nog een aantal weken zou duren).Een week later ontvang ik een uur voor aflevering een sms dat de bezorger er aan komt. Hij levert vervolgens de helft van de bestelling. Ik heb opgebeld naar Lil.nl en zij gaf aan dat dit een foutje was en dat er normaal gesproken altijd rekening wordt gehouden met de bijzonderheden in het opmerkingenveld. Afgesproken dat de rest twee weken later zou worden geleverd.Een week later e-mails waaruit blijkt dat de rest van de bestelling wordt verzonden. Ik heb tot twee maal toe geprobeerd te bellen, maar krijg geen gehoor. En dat terwijl op de website staat dat men tot half 6 bereikbaar is. Ik stuur daarom een e-mail dat ik op het aflevermoment niet thuis ben en verzoek om het op de afgesproken datum af te leveren.Dat gebeurt niet. De bestelling wordt gewoon afgeleverd. Pas 3 werkdagen later wordt er op mijn e-mail gereageerd met excuses, maar er is helaas niets meer aan te doen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 03-11-2015 door
Door alle negatieve recensies op internet over LiL.nl Woonwebwinkel, die ik overigens pas na de aankoop heb gelezen, zag ik de levering met angst en beven tegemoet.Niets van dat alles. Ik kreeg keurig alles op tijd binnen en werd ook netjes op de hoogte gehouden. Zondag besteld, dinsdagochtend binnen. Met beschermend materiaal ingepakt omdat de bestelde Wesco fluitketel gevoelig is voor onheil van buitenaf. De prijs van 54 euro was ook prima t.o.v. 85 euro elders.Dus er gaat daar af en toe best wel wat goed. Ik ben in ieder geval dik tevreden. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 03-11-2015 door
Door alle negatieve recensies op internet over LiL.nl Woonwebwinkel, die ik overigens pas na de aankoop heb gelezen, zag ik de levering met angst en beven tegemoet.Niets van dat alles. Ik kreeg keurig alles op tijd binnen en werd ook netjes op de hoogte gehouden. Zondag besteld, dinsdagochtend binnen. Met beschermend materiaal ingepakt omdat de bestelde Wesco fluitketel gevoelig is voor onheil van buitenaf. De prijs van 54 euro was ook prima t.o.v. 85 euro elders.Dus er gaat daar af en toe best wel wat goed. Ik ben in ieder geval dik tevreden. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 03-11-2015 door
Wij hadden een bestelling geplaatst. Levertijd zou 2 a 3 werkdagen zijn. Na anderhalve week nog niets.Mail gestuurd. Bericht terug dat deze met de volgende levering mee zou komen. Twee weken verder nog niets ook geen bericht. Toen gebeld en zeiden ze dat het wellicht maar niet zeker met de volgende levering zou komen. Daarvan wisten ze niet wat de levertijd zou kunnen zijn.Ik heb gevraagd voor teruggave van het bedrag. Dat heeft enige tijd op zich laten wachten.Persoonlijke ervaring: nooit meer bij deze webshop bestellen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 29-10-2015 door
Boek besteld, betaald en opgestuurd gekregen, bleek postnl het kwijt gereaakt te hebben en was het 'toevallig' het laatste exemplaar. Dat terwijl het product nog weken op de site op voorraad bleef aangemerkt. Uiteindelijk in overleg beloofd geld retour te krijgen. Na maanden en vele emails zou het meerdere malen overgemaakt worden, bleek niet te gebeuren. Weer contact, geld zou overgemaakt zijn, bleek niet zo te zijn. Administratie problemen en nog meer wachten. Ruim een jaar later na 20tal mails uiteindelijk geld op paypall ontvangen zonder verder bericht of excuses. Blijkt dat ze het verkeerd via paypall hebben aangemerkt als gekocht product en betaal ik kosten.tltr: Niet voorradig boek besteld, jaar moeten wachten op te weinig geld retour. Nooit meer hier bestellen! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 16-10-2015 door
Ik heb een bestelling gedaan waarbij werd aangegeven dat het product op voorraad was. Dat bleek echter niet het geval nadat ik ging bellen waar het bleef. De levering ou pas over 8 weken plaatsvinden. Ik ben daar niet over geïnformeerd en moest er dus elf achter komen! Toen heb ik de bestelling direct geannuleerd. Uiteindelijk heeft het 1 maand (!!!!) geduurd voordat ik mijn geld terug had. Ik ga hier dus nooit meer bestellen. Er zijn genoeg andere leveranciers met hetzelfde aanbod dus ik kies voortaan een andere. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
10 / 100
Beoordeeld op 26-09-2015 door
Gisteravond een bladblazer besteld, vanochtend al in huis. Goede iverzichtelijke site. Kom zeker terug! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 25-09-2015 door
Mijn dochter bestelde voor mij 2 fauteuils als verrassing en de levertijd was 2 tot 3 werkdagen. Na 2 weken nog niks, een paar keer klantendienst gebeld te hebben kwam het eruit.... De levertijd is onbekend!!! Kreeg na annulatie pas binnen 2 weken geld terug!!! Jammer voor mijn dochter haar surprise!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
5 / 100
Beoordeeld op 18-09-2015 door
Heb op dinsdagochtend een bestelling geplaatst. Er stond nergens bij dat de levering langer zou duren. Kreeg op vrijdagochtend pas een mail dat de bestelling is verstuurd en zal dit niet eerder dan zaterdag ontvangen. Snelle levering en de slogan "voor 22.30 uur besteld, morgen in huis" mogen ze van mij van hun site halen! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 09-09-2015 door
Heb in Juli een hondenmand besteld, die werd rap bezorgd (daar ging alles nog goed). Hij bleek te klein te zijn voor onze hond, dus de volgende dag de mand terug gestuurd. Kreeg netjes bericht dat alles goed ontvangen was en dat het geld geretouneerd zou worden binnen 10 dagen. Het is nu September en heb na een aantal mailtjes nog steeds mijn geld niet ontvangen. Iedere keer krijg ik te horen dat het nu echt is overgemaakt, wat helaas dus niet het geval is. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 30-07-2015 door
Na betaling wordt er niets geleverd. Producten blijken in tegenstelling van wat ze op hun website vermelden, ineens toch niet op voorraad te zijn, wat ze me pas na 5 dagen lieten weten. Op mail wordt niet gereageerd of alleen met loze beloftes. Website ziet er gelikt uit, maar schijn bedriegt. Helaas lees ik nu pas, dat ik niet de enige ben met een dergelijke ervaring. Ik sta op het punt om een klacht in te dienen bij thuiswinkel.org, waarbij deze winkel tot mijn verbazing is aangesloten. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 28-07-2015 door
Een week terug 2 lampen besteld bij Lil. Na al de slechte ervaringen die ik hier las, kreeg ik bijna spijt van mijn bestelling. Totdat ik mijn bestelling binnen kreeg.. De lampen zagen er super goed uit en werden heel snel geleverd! Ik ben ontzettend tevreden over de webwinkel! Aanrader! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
9 / 100
Beoordeeld op 28-07-2015 door
Een week geleden twee lampen besteld bij Lil. Na het lezen van de ervaringen hier, kreeg ik bijna spijt van mijn bestelling. totdat ik mijn bestelling binnen kreeg. De lampen zijn super mooi en het werd erg snel geleverd! Ik ben heel tevreden over Lil. Aanrader! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 22-06-2015 door
Wat een blamage deze winkel!!!! Echt nooit meer!!! Bestelling na een maand nog niet binnen. Toen wilde ik de bestelling cancelen...wachttijd aan de telefoon gemiddeld 23 minuten. Ik heb 6x moeten bellen dus tel uit je winst. Het is mij zelfs gelukt een cake te bakken gedurende de wachttijd. Geld terugstorten schijnt net zo ingewikkeld te zijn als de Grieken terug moeten betalen aan de EU. Wat een vreselijke, vreselijke toko!!! Ik betaal nog liever 100 euro meer, dan zo te worden behandeld..... Dus beste mensen raad ik aan om eerst eens te bellen, zet een lekker kopje koffie...., want u zit nog wel even. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 10-06-2015 door
Lamp besteld die binnen 2 dagen geleverd zou worden. Na 2 weken nog niets gehoord of gezien. Heb zelf gebeld en hoorde dat de lamp niet meer leverbaar is. Kreeg de mededeling dat het paar weken zou duren voor ik mijn geld terug zou krijgen, lefoonnou dat klopt 3 en halve week later nog niets terug gekregen. Slechte service en onwetend personeel aan de telefoon.Ik bestel hier iig nooit meer iets!. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 09-06-2015 door
Voor mijn dochters eerste verjaardag een glijbaan besteld met levertijd van 5 dagen.Na 2 weken nog niets binnen en contact opgenomen met Lil. Niets bekend onder het ordernummer maar zij zou erachter aangaan. Krijg ik later de dag een mail waarin staat aangegeven dat het glijbaantje uit het assortiment van hun leverancier is en dus niet meer geleverd zal worden.Als ik zelf geen contact op had genomen had ik nu nog zitten wachten en hadden ze mijn geld gewoon gehouden. Belachelijk!Als je geld terug wil dan duurt het 1,5 week. Na flink gezeur kan het ineens wel morgen op mijn rekening staan.Doordat dit alles 3! weken heeft geduurd heb ik het glijbaantje nu niet op tijd binnen voor haar verjaardag (nee, het kind maakt dat niet uit, maar als ouders toch wel leuk als je het cadeau op de 1e verjaardag kan geven). Na veelvuldig vragen om compensatie werd mij aangeboden dat ik €5 korting kreeg op een alternatief product.Telefoniste weet nergens zelf vanaf, moet alles navragen en luistert niet naar je vragen.Verschrikkelijke service, een halve ster is nog te veel. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 30-05-2015 door
Buro (Mika van Woood) besteld dat volgens de productbeschrijving van grenen is, blijkt het grotendeels uit spaanplaat te bestaan. Twee onderdelen sijn beschadigd maar op de mail hierover komt geen enkele reactie. Nee, deze webwinkel raad ik absoluut af. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 01-05-2015 door
Product besteld En bleek flinke korting te zijn bij bestellen. Op zich raar maar aantal dagen geprobeerd en korting bleef gelden, dus klonk plausibel. Status verzonden en zou geleverd worden door postnl. Door omstandigheden niet direct gelukt. Toen ik product wou ophalen bij afhaallocatie had Lil.nl ineens product retour genomen. Via klantenservice zeer moeizaam om iemand aan de lijn te krijgen die iets mag zeggen. Blijkbaar moet alles via de baas die vervolgens belt met zeer wazig verhaal. Eerst was product niet verzonden, toen ik zei van Postnl ophaalbevestigimg te hebben was product door ons aan deur geweigerd en uiteindelijk zei hij dat teveel korting was verrekend en dat we dit eigenlijk hadden moeten vernemen via klantenservice. Hoe t dan kon dat t wel verzonden is blijft vaag. Fout in korting kan maar met dit verhaal erg ongeloofwaardig in opvolging. Lil.nl nooit meer!!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 01-05-2015 door
Oplichters, hebben geen enkele intentie om je geld terug te geven, terwijl ze 9 van de 10 producten niet eens kunnen leveren. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 27-04-2015 door
Op 11 maart een hondenkussen besteld met een levertijd van 10 dagen dus gehoopt dit eind maart in huis te hebben. Op 1 april geen kussen dus gebeld , het zou 7 april binnen komen , rond 10 april weer gebeld , nu werd het 21 april. Ik op 20 april bellen , mevr uw kussen heeft u op 21 april in huis, er kwam geen mail met een track en trace dus op 22 april bellen , mevr u kleed wordt morgen bezorgd en kwam inderdaad een mail met uw kleed is verpakt en gaat verzonden worden. op 23 april helaas nog geen kussen na opnieuw gebeld te hebben blijkt dit kussen niet meer leverbaar. Nu hopen dat ik zo snel mogelijk mijn geld terug krijg zodat ik ergens anders een kussen kan bestellen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 24-04-2015 door
Ordered a 'wasmand', was,missing a part (the lid). Sent email with pictures on April 12. Two days later, no reaction. Had to call, waited 30!!!! Minutes, and they were so unprofessional. Received an email the next day: we don't have the missing part, we will backorder it. That's all! Today is Aptil 24, have sent several emails, nothing! Simply unbelievable. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 26-03-2015 door
Waardeloos! Je besteld een theepot, dierlijke niet leverbaar, en vervolgens houden ze je drie weken aan het lijntje met terugbetalen van een bedrag van afgerond €90. Ik heb het bedrag tot op heden niet ontvangen, we zijn de drie weken gepasseerd. Klantonvriendelijkheid per telefoon, geen medewerking. Bestel hier niet! Tenzij je natuurlijk van je geld al wilt. Dan is dit een geweldige winkel. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
3 / 100
Beoordeeld op 12-03-2015 door
Helaas had ik beter eerst de beoordelingen van anderen kunnen lezen. Het lijkt erop alsof dit een website is die pas zaken gaat bestellen als jij een bestelling plaatst. Waardoor je te maken krijgt met zeer lange wachttijden. En helaas is de website slecht opgebouwd, waardoor het lastig is de status van verzending in de gaten te houden. Je kunt dit ook alleen maar doen door of met hen te mailen of door zelf in te loggen. Zij maken geen gebruik van automatische meldingen als bijvoorbeeld de verzenddatum is uitgesteld. Dat moet je eigenlijk maar raden. De prijs was voor mij concurrerend waardoor ik voor lil heb gekozen. Maar dat ga ik nooit meer doen. Let op zij beheren meerdere websites onder verschillende namen, maar zijn van dezelfde eigenaar. Ik zou zeggen zoek verder. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 10-03-2015 door
Lil.nl geeft verkeerde informatie over leveringstijden op de site en past dit vervolgens ook niet aan voor eventuele nieuwe klanten. Als klant wordt je niet geinformeerd als een leveringstijd niet haalbaar is. Vervolgens moet je ook nog ruim een week wachten voordat je geld terug op je rekening is. Al met al ziet het er leuk uit maar kan het qua service echt nog flink verbeteren. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 10-03-2015 door
Veel producten in het assortiment, maar de levertijden kloppen voor geen meter! En de communicatie hierover is nog slechter. Inmiddels 3 keer wat besteld bij LIL, waarvan er maar 1 product uiteindelijk geleverd is. En helaas was deze ook nog beschadigd. Na weken met de klantenservice uiteindelijk een nieuwe gekregen. De andere 2 producten werden maar niet geleverd. E-mail over gestuurd en je wordt constant aan het lijntje gehouden. Uiteindelijk geld terug en met veel moeite is het geld ook overgemaakt. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
2.2 / 100
Beoordeeld op 01-03-2015 door
Heb een 8 weken geleden een bestekset bij LIL besteld, die binnen enkele dagen geleverd zou worden. Set kwam niet, mail gestuurd, excuses vertraging gekregen, set zou nu toch echt binnen enkele dagen komen. Ruim een maand later nog steeds niets ontvangen en ook niets meer gehoord. De service bij LIL is echt verschrikkelijk, en de website claimt dingen te kunnen leveren die ze uiteindelijk helemaal niet kunnen leveren... ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 13-02-2015 door
Heb hele slechte ervaringen met lil.nl. Heb daar 2 kasten besteld met de levertijd 7 tot 14 dagen. Ik heb nooit iets van ze gehoord. na 14 dagen besloot ik te bellen... blijkt dat de kasten vertraging hebben. Ik baal als een stekker, want zit met allemaal spullen in mn huis die ik op wil bergen. er is me 3 x een nieuwe levertijd beloofd, maar steeds bleken de kasten weer later te komen. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat één kast helemaal niet leverbaar meer was en dat het hen spijt dat ze me daar niet over geinformeerd hebben. echt belachelijk slecht. koop hier nooit iets. dit gun ik niemand. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 27-01-2015 door
n december een stoel bij deze webshop gekocht ad E 213,- via Ideal. Aangezien ze deze stoel niet tijdig konden leveren hebben we de bestelling geannuleerd en het geld zouden ze terugstorten. Was allemaal geen probleem. Dit gebeurde echter niet, en op een gegeven moment kregen we een email dat de stoel de volgende dag geleverd zou worden. Dit terwijl bij de administratie bekend was dat onze order was geannulleerd. Toen we de stoel ontvangen hebben, hebben we deze meteen terug laten bezorgen. Men heeft ons inmiddels 4/5 keer per email beloofd dat het geld teruggestort zou worden maar dit is nog steeds niet gebeurd. We worden zo gedwongen verdere stappen te gaan ondernemen om ons geld terug te krijgen. Koop je producten ergens anders als je de keuze hebt. Deze webshop is een absolute afrader van ieder die hier wil kopen. !!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 09-01-2015 door
Op 31 december kussen en binnenmat besteld. Direct bevesting gekregen dat beide artikelen geleverd zouden worden.
Op 3 januari alleen mat ontvangen. Omdat ik beide samen op 4 januari als cadeau moest aanbieden, geprobeerd telefonisch kontakt op te nemen. Lil is echter op zaterdag niet bereikbaar. Daarom mail gestuurd met verzoek of men met spoed met mij kontakt wil opnemen. Maandag 5 januari om 15.00 uur heb ik gebeld omdat ik nog steeds niets gehoord had. Men vertelde dat kussen op z'n vroegst eind januari leverbaar zou zijn. Onvoorstelbaar dat men bij de bestelling dat niet direct aangeeft en ook niet adequaat reageert op mail. Op mijn verzoek zal geld worden terug gestort, maar dat zal minstens 11/2 week duren! Wat mij betreft geen betrouwbare zaak, zal er nooit meer een bestelling doen.



....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 17-10-2014 door
Bestellingen worden niet geleverd. Na annulering wordt het geld niet teruggestort. Ik doe aangifte bij de politie. Deze winkel is niet te vertrouwen!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 17-10-2014 door
Bestellingen worden niet geleverd. Na annulering wordt het geld niet teruggestort. Ik doe aangifte bij de politie. Deze winkel is niet te vertrouwen!! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
8 / 100
Beoordeeld op 23-06-2014 door
Heb vandaag een kast besteld bij Lil.nl en moet zeggen heb hem nog neit binnen maar ben nu al tevreden! Hij was in de aanbieding en daardoor kon ik een iets duurdere kast voor een mooi prijsje krijgen. ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
1 / 100
Beoordeeld op 10-02-2014 door
2 borden besteld met 10 dagen levertijd. Na 31 dagen eindelijk geleverd (na 3x een andere levertijd te horen gekregen) waren de borden beide kapot. Lil.nl zou binnen 5-10 dagen nieuwe borden leveren. uiteraard na 11 dagen te horen gekregen dat ze toch niet leverbaar waren. Verschrikkelijke service, 5 verschillende mensen op de klantenafdeling en een slechte compensatie aangeboden gekregen (E5,- korting op volgende bestelling die nooit gaat komen). Lil.nl bedankt voor NIKS! ....
Lees meer
Service
Kwaliteit
Prijs
Aanbod
X
34% van de consumenten zijn tevreden over Lil.nl
Consumenten zijn het meest te spreken over de Prijs bij Lil.nl
Oke
© 2017 Ervaringensite | Disclaimer | Privacy