Notice: Trying to get property 'page_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 40

Notice: Trying to get property 'review_title' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 45

Notice: Trying to get property 'review_text' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 46

Notice: Trying to get property 'page_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 47
- Lil.nl
Notice: Undefined variable: aPost in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 128

Notice: Trying to get property 'ID' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 128
Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Onbetrouwbaar, slechte klantenservice, niet bestellen op lil.nl

Eind december 2017 heb ik zeven stoelen besteld ter waarde van meer dan 600 euro. Deze zouden geleverd worden begin januari 2018. Toen kregen we een e-mail dat ze (medewerkers van lil.nl) zich vergist hadden en dat de bestelling op 9 maart geleverd zou worden. Op 9 maart werden de stoelen niet geleverd. Op 15 maart heb ik gebeld naar de klantendienst van lil omdat we nog steeds geen bericht gekregen hadden omtrent de levering. Na ongeveer 15 minuten wachten kreeg ik de klantendienst aan de lijn die mij vertelde dat de leverancier de stoelen nog steeds niet geleverd had aan lil.nl. Dit zou zeker eind maart gebeuren. Gezien we eind maart opnieuw niets van onze bestelling hoorden hebben we op 4 april 2018 de klantendienst opnieuw gecontacteerd. Na een wachttijd van 30 minuten vertelde de medewerkster dat de levering nog steeds niet verkrijgbaar was bij de leverancier en dat ik opnieuw moest wachten. Op de website staat dat de stoelen een wachttijd hebben van één tot vier werkdagen, dus heb ik besloten om de bestelling te annuleren. De klantendienst reageert niet op e-mails en doet weinig om je te helpen. Ik kan enkel maar hopen dat ik het bedrag terug op mijn rekening krijg.