Notice: Trying to get property 'page_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 40

Notice: Trying to get property 'review_title' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 45

Notice: Trying to get property 'review_text' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 46

Notice: Trying to get property 'page_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 47
- Lil.nl
Notice: Undefined variable: aPost in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 128

Notice: Trying to get property 'ID' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/header.php on line 128
Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Zeer slechte service, levering wordt steeds uitgesteld!

Zeer slechte ervaring met LiL. Op basis van mijn ervaring raad ik het helaas niemand aan om hier een aankoop te doen. Mijn bestelling zou binnen 5 werkdagen bezorgd worden. Ondertussen zijn we reeds 16 werkdagen verder en krijg ik nu te horen dat het nog eens 10 werkdagen zal gaan duren voordat mijn levering gebracht wordt. Drie maal werd mij verzekerd dat de bestelling binnen enkele dagen gedaan zou zijn, en tot op heden blijkt er niets van waar te zijn. Ik wacht nog steeds, maar ga niet akkoord met een levertijd die 5x zo lang is als wordt verteld bij de aankoop. Wie wil nou zo lang wachten? En een tegemoetkoming, nee hoor, niets kan LiL voor me doen om dit enigszins goed te maken. Slechte service, ik kan niet anders oordelen. Nogmaals, ik raad het niemand aan, tenzij ze een product wellicht direct op voorraad hebben... LiL, kom je beloftes eens na! Zorg dat de klant niet zelf steeds moet informeren! Zorg voor een tegemoetkoming voor zulke slechte service!