Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Lil.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.19
4.19 0 10
112 reviews
40% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2017-09-02 09:28:48
2 jaren geleden
1 10 0
Ik heb nog nooit een slechte review geschreven, maar nu kan ik niet anders. Lil doet werkelijk alles fout wat ze fout kan doen. Ze zijn oneerlijk over de datum waarop de bestelling wordt geleverd. Dan heb ik het niet over weken, maar maanden vertraging! En zelfs toen was ons servies er nog niet en moest ik ook nog eens zelf vragen waar het bleef. Toen ze aangeven dat het nog een aantal weken ging duren, heb ik het maar geannuleerd. Zeer frustrerend. Daarnaast: wat ze wél hebben gestuurd, kwam deels gebroken aan. Hoezo? Het-is-servies! Lil is onbetrouwbaar. De klantenservice zelfs onbeschoft. Afrader!!
Rapporteren
2017-08-08 06:51:24
2 jaren geleden
2 10 0
Levertijd 5-7 dagen. Dit werden er 6 en uiteindelijk niets gehad. Tussendoor met flauwe zaken aan het lijntje gehouden. Bij Robin Design (aanrader!!!) binnen 1 dag mijn spullen binnen. Nooit meer naar LIL zou ik zeggen...
Rapporteren
2017-08-02 09:29:29
2 jaren geleden
1 10 0
Wij hebben een product besteld die de volgende dag geleverd zou worden. Voor ons was het vooral belangrijk dat we dit product snel hadden, wat ook meermaals gemeld werd aan de helpdesk. Deze helpdesk hebben we zelf 5 maal moeten bellen voor een update. Uiteindelijk zijn we 4 werkdagen aan het lijntje gehouden met leugens , en hebben we de bestelling maar gecancelled. (het product zou beschadigd zijn dus kon niet verstuurd worden, wat totaal niet strookt met de voorgaande communicatie. bizar ook dat ze pas na 4 werkdagen beseffen dat het product beschadigd is terwijl de eigenlijke levertijd 1 dag was) mijn advies aan lil.nl : speel liever open kaart met uw klanten in plaats van ze aan het lijntje te houden met leugens. dit zorgt alleen maar voor frustratie !
Rapporteren
2017-07-11 20:13:48
2 jaren geleden
1 10 0
Service is echt een woord wat ze niet kennen. Twee keer wat besteld, beide keren zwaar teleurgesteld. Ze geven een te verwachten datum van levering, maar komen deze totaal niet na. Dan moet ik uit eigen initiatief vragen waar het blijft en dan krijg je echt LETTERLIJK iedere keer dezelfde mail retour. Problemen met de productie, vertraging, spijt ons heel erg, maar vrijdag!!! ??? En dat dan iedere keer als je vraagt of het nu toch echt een keer gaat komen. Maar helaas een spiegel!! na anderhalve maand wachten maar geannuleerd en de volgende dag wel binnen via een andere site. Idem met borden en schalen... wederom die vertraging in de productie. Zucht. Ik ben totaal klaar met dit bedrijf en wil iedereen aanraden hier ver van te blijven.
Rapporteren
2017-06-28 17:00:07
2 jaren geleden
10 10 0
Op zondag avond mijn bestelling geplaatst en dinsdag middag reeds geleverd!(in België) Super, tot ik besefte dat er iets niet volledig in orde was met de reismand. Dezelfde avond een mailtje hierover gestuurd en de volgende ochtend reeds een bericht terug met de oplossing hiervoor ;het leveren van een andere(nieuwe)reismand. Binnen de week was alles volledig in orde! Een uiterst tevreden klant! Bedankt voor de vlugge levering en de uitstekende service
Rapporteren
2017-06-27 14:55:19
2 jaren geleden
1 10 0
Bestelling geplaatst op 17 mei voor bijzettafel met levertijd 3-7 dagen. 19 mei ontvang ik een mail dat de leverancier het niet voorradig blijkt te hebben. Leverdatum wordt 2 juni. In de tussentijd wordt de levertijd niet aangepast op de website. 9 juni nog niets ontvangen en niets gehoord! Pas bij navraag wordt gemeld dat er opnieuw vertraging is bij de leverancier en ze kunnen nu niet eens meer een leverdatum noemen! Werkelijk! Bestelling daarop geannuleerd. Bedrag zou binnen 2 weken terug gestort worden. U raadt het al.. na 2 weken geen geld. Wederom geen bericht, zelf er weer achteraan en als reactie krijg je dat er een fout is gemaakt in de administratie. Zeer ongeloofwaardig! Mijn eerste en zeker ook laatste ervaring met lil.nl
Rapporteren
2017-05-26 12:23:05
2 jaren geleden
10 10 0
Nog ruim op voorraad bij deze webshop, en de volgende dag ook echt geleverd! ik ben helemaal tevreden
Rapporteren
2017-05-26 12:22:04
2 jaren geleden
9 10 0
na een kleine vertraging goed de hoogte gehouden door LiL.nl het pakket arriveerde een dag later.
Rapporteren
2017-05-26 12:21:09
2 jaren geleden
10 10 0
Fijne tuinhaard ontvangen
Rapporteren
2017-05-19 11:52:56
2 jaren geleden
10 10 0
Mooi schaar en handzaam in gebruik
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.19
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730