Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Lil.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.19
4.19 0 10
112 reviews
40% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2017-05-19 11:28:30
2 jaren geleden
10 10 0
erg blij met mijn HK living servies
Rapporteren
2017-05-18 14:48:45
2 jaren geleden
10 10 0
Precies zoals beschreven stond de afmetingen, daarom past het bankje goed onder de veranda. super
Rapporteren
2017-05-15 12:43:11
2 jaren geleden
9 10 0
Prima bench en snel geleverd.
Rapporteren
2017-05-15 12:39:25
2 jaren geleden
10 10 0
Box tuinstoelen, snel geleverd en keurige staat
Rapporteren
2017-05-15 08:24:18
2 jaren geleden
1 10 0
Our product arrived damaged. We noticed it when it was already built. Lil.nl service was terrible with the poorest attempt for compensation and imposing difficulties in returning the product (for example product must be self-dismantled, no pick up from home, etc). Most importantly, response time on email was slow and questions asked were often not answered. Will never purchase again!
Rapporteren
2017-04-28 08:55:18
2 jaren geleden
9 10 0
Bedankt voor de snelle service en gratis zending. Mooi lamp ontvangen en optijd!
Rapporteren
2017-04-21 12:51:15
2 jaren geleden
7 10 0
Tevreden over mijn nieuwe hondenmand voor mijn jack russel scherpe prijs en netjes verpakt
Rapporteren
2017-04-21 12:18:01
2 jaren geleden
10 10 0
Snelle levering van 6 eetkamerstoelen van Kare Design bedankt voor de service
Rapporteren
2017-04-11 15:58:03
2 jaren geleden
1 10 0
Zeer slechte service. Bestelling zou maandag geleverd worden. Geen bericht gehad en aan het einde van de dag toch maar eens zelf gebeld. Na bijna 30 minuten in de wacht te hebben gestaan bleek het ineens dinsdag te zijn door een leverings probleem. Vervolgens op diezelfde maandag om 23:15 een mail ontvangen met het bericht dat de levering wordt uitgesteld naar 25-5-17 (ter info het is nu 11-4). Nee ik ga hier niet op wachten. Genoeg concurrenten die wel goede service bieden. Ook ik ben uitgegaan van het keurmerk en heb verder geen recensies gelezen. Ik hoop dat het bedrijf dit leest en er wat aan doet. Maar gezien de vele slechte berichten zou er wel weinig veranderen. Tip: bespaar jezelf de ellende en bestel hier niets!
Rapporteren
2017-04-07 12:15:49
2 jaren geleden
2 10 0
Wij hebben drie keer iets besteld bij Lil.nl. Tot drie keer toe is het fout gegaan bij de levering. De eerste keer is het verkeerde aantal stoelen bezorgd en weken de kleuren af van elkaar. Op de website wordt er gesproken van levertijden die zij niet hebben waar gemaakt bij de tweede en derde bestelling. Op de dag van beide bestellingen is er gebeld met de vraag of de levertijd kon worden gegarandeerd. Dit werd toen gegarandeerd. Wanneer je belt met een vraag over de status komt er een smoes en wordt er gezegd dat er wordt teruggebeld. Dit gebeurt dan geheel in het karakter van het bedrijf niet. Mijn advies is om deze club te vermijden. Schande dat dit soort bedrijven onder het thuiswinkel Waarborg mogen opereren.
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.19
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730