Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Lil.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.19
4.19 0 10
112 reviews
40% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2017-04-02 11:49:14
3 jaren geleden
9 10 0
Op zaterdag twee lampen besteld, omdat deze winkel het goedkoopst was. Bijna gelijk een bevestiging van de bestelling en de betaling ontvangen. Netjes een mail gekregen dat de bestelling verzonden was. Op zondag zijn de lampen in goede staat bezorgd. Perfecte service.
Rapporteren
2017-03-18 13:53:01
3 jaren geleden
6 10 0
Vrijdag een mail gehad betreft een lamp die ik wilde hebben omdat hij hier echt het goedkoopst was. Bestelling afgerond nadat ik een link had gehad. De volgende dag netjes in huis. Ik had dus wel een goede ervaring.
Rapporteren
2017-03-16 18:44:41
3 jaren geleden
1 10 0
IK heb begin oktober een opklapbaar stapelbed aangekocht dat zogezegd bij hen in voorraad was. Het werd pas half december geleverd maar bij het monteren bleken er enkel bouten te ontbreken. Op 26 december beloofden ze die onderdelen zo snel mogelijk te bezorgen, maar wat noemen ze snel bij Lil? Na ontelbare telefoontjes, loze beloften en leugens heb ik op 16 maart nog steeds niets ontvangen van Lil. Gelukkig heb ik op 6 maart zelf contact genomen met de fabrikant van het bed in Spanje en kijk, 10 dagen later zaten de ontbrekende onderdelen bij mij in de bus. Conclusie: het personeel van Lil B.V. doet NIETS om de klant te helpen, hoe kan je anders verklaren dat ik iets kan in 10 dagen wat zij in 11 weken niet kunnen of willen realiseren.
Rapporteren
2017-03-15 11:30:24
3 jaren geleden
9 10 0
prima levering stoelen 13-03 besteld en 14-03 geleverd.
Rapporteren
2017-02-28 18:32:08
3 jaren geleden
1 10 0
Product besteld. Was direct leverbaar. Na 2 maand nog steeds niets ontvangen. Ik krijg geen reactie op mijn mails. Ik vrees dat ik mijn geld kwijt ben.
Rapporteren
2017-02-27 18:33:32
3 jaren geleden
2 10 0
Slechtste ervaring met online kopen ooit. De levertijd was 5 dagen, maar het heeft uiteindelijk 6 weken geduurd. Na 10 dagen kreeg ik nog een mail en staken ze de schuld op Philips en zou de lamp snel opgestuurd worden. Nadien hebben ze alle contact verbroken. Op geen enkele mail werd nog gereageerd en telefonisch beloofden ze zeker dezelfde dag nog een mail te sturen. Niet dus. Uiterst frusterend. De feedback op hun website is 100% gemanipuleerd. Heb ik vernomen na contact met the feedback company. Hun stijl is mensen lokken met snelle levertijden en nadien niet meer reageren. Een absolute afrader dus !
Rapporteren
2017-02-21 10:36:57
3 jaren geleden
1 10 0
Ter aanvulling op mijn eerdere reactie: Waardeloos bedrijf! Heb de lamp na een week of 6 zojuist maar geannuleerd en de cadeaubon gaat met de strik er om de prullenbak in. Wel apart dat de Feedbackcompany lovend is volgens ervaringen.. Ik mag de mijne echter niet met ze delen.
Rapporteren
2017-02-15 15:56:02
3 jaren geleden
1 10 0
Op 7-2 een set van 2 salontafels besteld wat de volgende dag binnen zou zijn omdat er nog 1 set op voorraad was. Mail ontvangen dat de tafelset die ze nog hadden liggen beschadigd is en dat er nieuwe besteld worden, dit kan uiteraard gebeuren dat een product beschadigd raakt in een magazijn. Prima tot zover. De levertijd zou iets oplopen, ook logisch. En wel naar 2 tot 4 werkdagen. Na ongeveer 5 werkdagen er maar eens een mailtje aangewaagd omdat de track&trace code ook al verstuurd was. Geen reactie ontvangen van info@lil.nl. Op 10-2 telefonisch contact gehad met een medewerker en deze gaf aan dat ze morgen of maandag binnen zouden zijn. Dus kunnen we de bestelling 14-2 of 15-2 verwachten. Vandaag 15-2 maar weer eens gebeld want we hebben geen track&trace code ontvangen. Nu word aan de telefoon vermeld dat het zeker nog een aantal dagen meer kan duren maar wanneer precies dat kan niet gezegd worden. Nu toch maar de bestelling geannuleerd. Hier worden we niet wijzer van. Nu maar bij een grote concurrent bestellen voor ruim 30 euro meer... Kortom, slechte service, geen respons op mail en geen concrete aanwijzingen omtrent de levering van ons bestelde product. We zullen hier dan ook niet meer bestellen.
Rapporteren
2017-02-10 16:06:11
3 jaren geleden
1 10 0
Op 3-1-17 een eettafel besteld, levertijd 5-10 werkdagen. In mijn persoonlijke account werd de leverdag elke dag opgeschoven. Na 10 werkdagen gebeld. Zou volgende week komen. Nu 5 weken later blijkt de tafel pas in juni leverbaar te zijn. Dat heb ik pas te horen gekregen na nogmaals te vragen waar de tafel bleef. Zelf doen ze geen moeite de klanten in te lichten.
Rapporteren
2017-02-09 17:04:05
3 jaren geleden
9 10 0
Ondanks de vele negatieve reacties hier, heb ik onlangs toch een product besteld bij Lil.nl. Ik had om 17 uur besteld en de volgende dag voor 10 uur had ik het in huis. Goedkoper kon ik het niet vinden en geen verzendkosten. Verder kreeg je updates van de betaling, betalingsontvangst en verzending met tracking code via PostNL. Deze positieve ervaring wilde ik toch ook delen.
Rapporteren

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.19
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730