Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Lil.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

4.19
4.19 0 10
112 reviews
40% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2016-12-23 21:13:44
3 jaren geleden
1 10 0
6-11-2016 bestelling geplaatst. Zou binnen 5-10 dagen worden bezorgd, maar zelf na 3 weken nog niets ontvangen. Ik kreeg geen melding van lil wat dan de verwachte levertijd zou worden. Hierover heb ik zelf contact op moeten nemen. Zou met 1 week worden uitgesteld. Vervolgens weer 1 week en je raad het al... nadat zelfs die week verstreken was, nog niets ontvangen. Weer zelf gebeld, want ik kreeg wederom geen melding dat de bestelling/levering vertraagd was. Heb de bestelling kunnen annuleren. Na zoveel slechte reviews toch hier besteld en baal hier zo van! Zeker aangezien het product nu overal is uitverkocht en niet meer leverbaar is.
Rapporteren
2016-12-05 13:50:42
3 jaren geleden
1 10 0
Bestelling van 1 nov. is op 5 dec. nog steeds niet geleverd. Hoewel telkens beloofd wordt dat de bestelling verzonden zal worden, is de bestelling nog steeds niet aangekomen. Onduidelijk waarom dit niet lukt. Contact met klantenservice is zeer moeizaam, zet zich totaal niet in om er voor te zorgen dat de bestelling alsnog geleverd wordt. Uiteindelijk maar gevraagd om ontbinding van de koopovereenkomst. Hoop dat ik snel mijn geld terug heb. Absoluut waardeloos.
Rapporteren
2016-11-30 19:25:29
3 jaren geleden
10 10 0
De slechte recensies hebben me er niet van weerhouden iets te bestellen bij LiL.nl. Gelukkig maar, want de bestelling is perfect verlopen en het product was veel goedkoper dan elders.
Rapporteren
2016-11-16 20:21:39
3 jaren geleden
9 10 0
Gister 1 stoel besteld vandaag ontvangen, en vandaag 7 er bij besteld, helemaal blij mee!
Rapporteren
2016-11-03 12:25:47
3 jaren geleden
1 10 0
Mijn recensie wil ik beginnen met dat ik mij enorm verbaas dat webwinkels zoals Lil.nl met hun manier van zaken doen nog steeds bestaan. Ik was opzoek naar een ledikantje. Door dit ledikantje op google in te tikken stond de webwinkel Lil.nl bovenaan het lijstje met een mooie aanbiedingsprijs. Omdat het een van de goedkopere aanbieders was heb ik gelijk het bedje (gelukkig met creditcard) besteld. Er stond een levertijd op van 5 dagen. Toch na een dag of 4 niets gehoord te hebben, anders dan een bestelbevestiging en afschrijving van de creditcard, kreeg ik een vervelend onderbuik gevoel. Dan toch maar even de recensies checken op internet en hier schrok ik eigenlijk wel van. Had ik die eerder gecheckt had ik waarschijnlijk nooit bij Lil.nl besteld en betaald. Recensies met uitstellen van levertijden tot maanden na bestellen van items tot aan recensies met het niet terug krijgen van het geld na niet leveren. Nou goed, ik heb ze dan toch maar het voordeel van de twijfel gegeven en gewacht. 5 dagen na bestellen nog steeds geen bericht. Toch maar even achteraan gebeld en ja hoor, de eerste bevestiging van de negatieve recensies was daar, de levertijd werd uitgesteld. Ik ben er gelijk bovenop gaan zitten en aangegeven dat ik het ledikantje dan uiterlijk wilde hebben. Ze hadden een leverdatum van 14 oktober afgegeven waarop ik heb geantwoord dus uiterlijk 14 oktober het bedje mij thuis verwachtte. Ik kreeg daarop gelijk een antwoord dat de leverdatum voor de levering aan Lil.nl gold. Ik moest er dus 1 a 2 dagen aan verzendtijd bij optellen. Rare regeling, maar goed meer keus als wachten tot die leverdatum verstreken is had ik niet. Uiteraard werd die leverdatum ook niet gehaald. Toen was ik er klaar mee en heb aangegeven het ledikantje elders te bestellen(waar wel gewoon aan leveringsdatum’s e.d. gehouden wordt) en heb de bestelling geannuleerd. Dat werd verwerkt door Lil.nl en nu kon ik weer 2 weken gaan wachten op geld dat terug gestort moest worden. Belachelijk aangezien ze er wel voor kunnen zorgen dat zodra je de bestelling gemaakt hebt het geld binnen een aantal minuten van je creditcard afgeschreven is. Maar goed het zal allemaal wel wettelijk bepaald zijn dus wederom kon ik niets meer doen dan afwachten tot het geld teruggestort was. En uiteraard 2 weken na annuleren bestelling nog steeds geen geld op de rekening binnen. Ik heb een paar dagen voor het verstrijken van de uiterlijke terugbetalingsdatum gebeld met Lil.nl met de vraag wanneer ik het geld kon verwachten. Toen ook aangegeven dat de recensies niet al te best zijn en ik daarom wat aan de huiverige kant was voor het terug betalen van mijn geld. Ik kreeg een bijdehante opmerking terug dat mensen hun goede ervaringen niet op internet zetten dat er daarom zo veel slechte recensies op internet staan. Uiteindelijk heb ik 2 dagen later mijn geld terug gekregen. Voor mij dus eind goed al goed, maar ik baal er ontzettend van dat ik vanaf bestellen (27 sept 2016) tot aan het geld terug krijgen (03 nov 2016) eigenlijk alleen maar gezeik heb gehad en verder niets geleverd heb gekregen. Een fatsoenlijk excuus is er zelfs ook niet geweest. Mijn advies voor anderen: Koop niets bij de webwinkel Lil.nl! Je krijg je spullen niet op tijd of zelfs helemaal niet geleverd en als je dan je geld terug wilt is dat ook nog een enorm gedoe! (uiteindelijk heb ik hetzelfde ledikantje, wel iets duurder, besteld via www.musthaves.nl en binnen 5 werkdagen thuis geleverd gekregen. Daar kan het dus wel)
Rapporteren
2016-10-10 16:17:30
3 jaren geleden
1 10 0
Lamp op 22 sept besteld en zou hem met 5 a 10 dagen kunnen vewachten. Helaas gebeurde dat niet... na zelf gebeld te hebben kreeg ik een nieuwe toezegging voor 5 okt,dit omdat de lamp opeens niet meer op voorraad was( kan opzich gebeuren) maar 5 okt geen lamp. Na weer contact te hebben opgenomen, een nieuwe toezegging 8 oktober bezorging lamp!! Wederom niets....de medewerkers tonen ook totaal GEEN empathie voor de situatie,dat het vervelend is voor klanten. Een mail sturen over de bezorgings info of probleem wordt niet gedaan. Dat en geen valse beloftes om telefonisch maar snel van je klanten af te zijn, maakt je als bedrijf pas weer betrouwbaar! Nu is de volgende bezorgings belofte op aankomende zaterdag!? Ik vind het jammer dat dit zo gaat!! want had graag ivm vele keuze lampen een goede aanbeveling willen doen!
Rapporteren
2016-09-24 09:54:42
3 jaren geleden
2 10 0
Product besteld, betaald maar wordt niet geleverd. Geen bericht ontvangen....heb zelf na moeten vragen waarom het niet geleverd werd. Feedback van Lil.nl -> de werkelijke levertijd is 6 wk-en! In plaats "op voorraad" en levering binnen 3-7 dagen die bij bestelling opgegeven werd. Service is echt niet goed!
Rapporteren
2016-09-21 13:10:46
3 jaren geleden
10 10 0
top
Rapporteren
2016-09-12 14:55:59
3 jaren geleden
9 10 0
binnen 1 dag geleverd scherpe prijzen
Rapporteren
2016-09-12 14:55:36
3 jaren geleden
9 10 0
asdf
Rapporteren
1...34567...12

Notice: Trying to get property 'stats_user_id' of non-object in /home/ervaring/public_html/wp-content/themes/template/single.php on line 167
4.19
Bekijken
Beoordelen

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/ervaring/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730