Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

Lucardi ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

5.78
5.78 0 10
14 reviews
36% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-10-01 18:23:57
2 maanden geleden
1 10 0
Eind januari heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd met een prachtige ring van Lucardi. Jammer genoeg was de ring te klein. Eenmaal aangekomen in het filiaal in Heerlen (Limburg) werd ons verteld dat wij eerder hadden moeten komen op te ruilen. Wij vertelde dat het een verlovingsring was en dit niet mogelijk was zoals eerder besproken tijdens de koop. De verkoopster reageerde heel bot en zei dat dit echt niet de gang van zaken was! Wat was ik teleurgesteld. Na veel aandringen kreeg ik de juiste ring. Echter viel na 8 maanden het diamantje uit de ring. Afgelopen zondag ging ik naar het filiaal in Heerlen, waar ik niet geholpen kon worden omdat de medewerkster niet wist hoe ze retouren diende aan te nemen. Toen ik afgelopen dinsdag terug ging en mijn verhaal vertelde. Wilde de filiaalleidster mijn ring niet eens zien en zei onmiddelijk dat ik geen garantie had. Toen ik na aandringen de ring liet zien. Kreeg ik te horen dat ik niet voorzichtig genoeg met mijn ring was geweest. Ik vertelde haar dat ik graag mijn ring wou hebben gemaakt, aangezien dit veel emotionele waarde had. Zij kon niks voor mij betekenen. Ik kon of een nieuwe ring (zonder korting) kopen of een steen erin laten zetten die er waarschijnlijk weer uit zou vallen. Wat een mooi cadeau en vooral een mooi aandenken moest zijn, werd een kat in de zak! Ik heb ook duidelijk aangeven dat ik hier nooit meer iets zal kopen en ook dit niemand meer zal aanraden.
Rapporteren
2020-02-20 17:40:59
9 maanden geleden
2 10 0
Armandje gekocht, bij thuiskomst zag ik dat de sluiting niet goed dicht kon. Hiermee terug geweest, maar werd weer naar huis gestuurd met de mededeling dat dit normaal is en geen kwaad kan. Vervolgens het armandje dus wel kwijt geraakt... Opnieuw terug gegaan naar de winkel, maar werd totaal geen gehoor aan gegeven.

Rapporteren
2017-11-29 10:47:18
3 jaren geleden
1 10 0
Enkelbandje gekocht bij lucardi webshop. 2 dagen na ontvangst al kapot en lucardi wilt er niks mee te maken hebben en helpen. Via de winkel geprobeerd en die zeggen ook niks te kunnen doen. Toen zelf maar direct laten repareren via de lucardi winkel en na reparatie was die verkeerd gerepareerd. Toen was het bandje al 2 weken weg geweest voor reparatie en kon het bandje weer 2 weken weg voor reparatie. Na die 2 weken opnieuw opgehaald en breekt de zelfde avond al weer kapot. Dit aangegeven telefonisch en via de winkel en weer willen ze er niks van af weten of helpen. Terwijl ik wel mooi ruim 50 euro kwijt ben voor een bandje die na 2 dagen van aanschaf kapot gaat en vervolgens 4 weken weg is geweest voor een flut reparatie. Naar me geld kan ik mooi fluiten en k zit met een kapot bandje of geen bandje omdat die bij hun smid licht die hem niet eens fatsoenlijk kan maken. En mij helpen ho maar.... Er teleur gesteld van lucardi ik voel me zwaar opgelicht en genaait door de winkel en de webshop. Jammer dat lucardi de klant niet gewoon kan helpen voor hun eigen fouten....
Rapporteren
2017-08-31 09:20:13
3 jaren geleden
1 10 0
Maandag bestelling geplaatst twee set oorbellen, stond voor bepaalde tijd besteld de volgende morgen in huis. Deze konden niet eerder dan woensdag. Woensdag komt het pakketje, mis ik een oorbel set. De volgende dag gebeld, zeggen ze "Nou het klopt want die oorbellen zijn op. We sturen je het geld terug." Op de site staat dat je dan een andere wordt aangeboden. Het slechtste is nog ze jullie e-mailen me niet daarover ik moest zelf bellen, terwijl dit hoorde bij mijn cadeau van onze 1e jaar getrouwd. Ik baal echt en zoals me man zei, dit gaan we niet meer doen. Blij ben ik dat het geld wel terug krijgt maar diep teleurgesteld nog nooit meegemaakt.
Rapporteren
2017-08-04 13:33:05
3 jaren geleden
1 10 0
Horloge besteld bij lucardi wat niet naar wens was. Daarna het product retour gestuurd naar het door hun opgegeven adres. Artikel is op het dhl parcelshop blijven liggen en wordt over 2 weken pas terug gestuurd naar mij. Echter heeft lucardi (randy klantenservice) daar geen begrip voor en zegt doodleuk dat het mijn probleem is en dan het zicht termijn van 14 dagen is verstreken. Ze verlenen bij lucardi GEEN service. Ik hoop dat deze recensie de 30 euro waard is. Bewerk
Rapporteren
2017-03-01 19:45:05
4 jaren geleden
10 10 0
Geweldige service en enthousiastme van de dames in de koopgoot . Horloge van mijn zoon liep niet goed meer en na 4 maanden , een krasje verder en wat gebruikerssporen mocht mijn zoon zo een nieuwe uitzoeken en werd hij ook nog op maat gemaakt en afgesteld ; GEWELDIG !!!!!!
Rapporteren
2017-01-08 15:08:41
4 jaren geleden
1 10 0
Op 30 november 2016 kocht mijn man voor mij een ketting met hanger en een oorbellen setje. Op 20 december ging ik naar bed en viel de ketting kapot uit mijn kleding. Het hangertje was kwijt. In de winkel kreeg ik te horen dat er geen garantie was en dat ik het maar gewoon opnieuw moest kopen. Het was maar €40. Verder was het logisch dat het kettinkje was gebroken, want ik droeg een sjaal. Het maken van het kettinkje kostte €15, dus ik kreeg het advies gewoon alles nog een keer te kopen. Want het kettinkje los kostte misschien wel minder dan € 15! Mijn eindconclusie is: KOOP NOOIT IETS BIJ LUCARDI.
Rapporteren
2016-12-22 15:40:31
4 jaren geleden
2 10 0
Op 9 december bij Lucardi-Weert een armband gekocht. Wilde hem op Zondag 18 december ruilen/inwisselen bij Lucardi-Helmond. Dit was niet mogelijk. Dit terwijl op de bon staat , dat: "ruilen binnen 14 dagen mogelijk is op vertoon van de aankoopbon". . In Helmond zei men, dat byoux niet geruild mogen worden. !Zet dat dan ook op de bon!
Rapporteren
2016-11-10 08:37:06
4 jaren geleden
1 10 0
Lucardi verkoopt producten waarvan ze weten dat deze het net na 3 maanden gaan begeven. Heb een dure ring als aandenken kado gekregen van mijn moeder met swarovski steentjes. De eerste 3 maanden natuurlijk niks ad hand: nu, een paar maanden later valt steen voor steen eruit. De stand staat op 11. Contact gehad met hoofdkantoor. Die zeggen dat je 3 maanden garantie hebt op fabricagefouten. Ze lichten de mensen met opzet op. Vroeger had je een jaar garantie. Dan sta je pas achter je product. Tegenwoordig weten ze dat ze rotzooi verkopen en worden rijk over onze ruggen. Ik koop er niet meer. Binnenkort zullen ze ook wel failliet gaan : klantvriendelijke/servicegerichte bedrijven redden het in deze maatschappij...Lucardi is verre van dat. Ik zal deze klacht ook elders deponeren..o.a. op tv..om mensen te waarschuwen voor deze troep. Alleen zo kan Lucardi gaan merken dat wij nog steeds klant zijn en niet zij. Het personeel is onbeschoft en gaan altijd in de aanval...waarschijnlijk omdat ook zij het zat zijn dat er zoveel mensen terug komen met hun defecte sieraden. Maar de klant blijft nog altijd koning in mijn idee en bij Lucardi is dat niet te merken. Zonder goede service redt een bedrijf het tegenwoordig echt niet meer!!! Het probleem ligt altijd bij de klant en nooit bij hun slechte kwaliteit sieraden.
Rapporteren
2016-07-30 07:48:00
4 jaren geleden
10 10 0
Op vakantie in Zeeland een dagje Vlissingen. Leuke ring gekocht bij de lucardi. Best druk in de winkel, maar de verkoopsters nemen wel de tijd om te luisteren naar mijn wensen, waarna ik vrij snel wordt gewezen op de ringetjes die in aanmerking komen. Ze weten waar ze het over hebben en zijn ook nog super vriendelijk. Ring werd ook nog even opgepoetst. En bij vertrek werden we netjes bedankt en een prettig verblijf in Zeeland gewenst. Bedankt personeel van lucardi te Vlissingen!
Rapporteren
5.78