Ervaringensite maakt gebruik van coockies
Om een zo optimale mogelijk beleving voor onze bezoekers te garanderen, maken wij gebruik van zogeheten coockies. Dit doen wij zowel voor functionele, analytische en marketing coockies.
Door de melding te sluiten of gebruik te maken van de website laat je weten dat je akkoord gaat. Meer informatie over ons coockiebeleid? Lees dan hier verder
Sluit melding
Meer informatie

MijnAutoonderdelen ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten

5.60
5.60 0 10
22 reviews
59% tevredenheid
Start met beoordelen
-
2020-06-24 16:30:17
3 maanden geleden
0 10 0
ik heb een luchtfilter voor suzuki splash besteld... ik had mijn kenteken ingetoetst en kreeg alle geschikte onderdelen te zien. de geleverde luchtfilter was voor suzuki wagon r en staat dus foutief vermeldt op hun site...ze willen de retourtverzendkosten niet voor hun rekening nemen... ik krijg alleen maar domme reacties.probleem helaas niet opgelost.... zal nooit meer iets bestellen bij hun....
Rapporteren
2020-05-25 14:42:24
4 maanden geleden
1 10 0
Tijden zitten wachten tot de zending eindelijk verzonden werd. Even geen tijd om er wat mee te doen maar nadat ik de doos open trek zie ik dat er ipv een set ruitenwissers maar 1 wisser in zit.... Zo te zien ook nog gebruikt?!?

Duidelijk dat retourzendingen niet gecheckt naar klanten gestuurd worden.
Rapporteren
2020-05-12 17:41:45
4 maanden geleden
2 10 0
Levertijden worden niet gehaald en hierdoor een bestelling moeten annuleren. De wel geleverde bestelling kwam te laat en was tot overmaat van ramp incompleet. Erg vervelend als auto op de brug staat te wachten op onderdelen. Helpdesk gebeld om te vragen om onderdeel te crediteren wat er niet bij zit en (teleurgesteld) aangegeven dat ik het erg slordig vind dat een bestelling niet goed gecontroleerd wordt op compleetheid in het magazijn. Dit was reden genoeg om mij uit te schelden voor onbeschoft en weet ik wat nog niet meer. Te belachelijk voor woorden om zo met je klanten om te gaan. Uiteindelijk drie keer onderdelen bij dealer moeten halen om alles compleet te krijgen.
Rapporteren
2019-08-23 13:01:04
1 jaren geleden
1 10 0
onjuiste informatie op de website vermeld, er wordt aangegeven vandaag ophalen, je gaat bestellen, geeft ze aan dat de bestelling pas de volgende dag klaar is voor ophalen! zeer slechte helpdesk.
Rapporteren
2019-07-16 17:01:09
1 jaren geleden
3 10 0
Op de site wordt overal geadverteerd met 'volgende dag geleverd*'. De * betekent gemmideld 2 werkdagen.
Rapporteren
2019-07-01 09:33:49
1 jaren geleden
3 10 0
Laatst twee ruitenwissers besteld op de website. Pakket was keurig op tijd geleverd, maar de ruitenwissers bleken niet te passen op mijn auto. Kan gebeuren, dus ruitenwissers terug gestuurd (6,95 verzendkosten).

Een aantal dagen later krijg ik het pakket opnieuw thuis bezorgd met nieuwe stickers en nieuw tape van Mijnautoonderelen (ik had het terug gestuurd met grijs ductape dat verwijderd was en ik had de stickers met mijn adres erop verwijderd, om misverstanden te voorkomen)

Gebeld met de klantenservice en kreeg een niet al te vriendelijke man aan de lijn. Hij bleef voet bij stuk houden dat de fout lag bij PostNL. Ik heb aangegeven dat dit niet kon, want vanwege de nieuwe tape die erop zet. PostNL heeft vast geen tape van Mijnautoonderdelen liggen. Toch kreeg ik geen gelijk, want de fout ligt volgens hem bij PostNL. Hij had in het systeem gekeken en gezegd dat het pakket niet bij hun is geweest. Ik kon dit de klantenservice maar niet aan het verstand brengen dat het pakket bij hun geweest moest zijn.

Toen ik het pakket terug wilde sturen werd me duidelijk waarom. Ik moest nogmaals 6,95 verzendkosten betalen, omdat het pakket wel daar geleverd was.

Nadat het pakket voor de tweede keer verstuurd was kreeg ik vrij snel een mail met dat ik het geld terug zou krijgen voor de ruitenwissers. Dat ik twee keer verzendkosten heb moeten betalen laten ze achterwege.

Oftewel, nooit meer bestellen bij Mijnautoonderdelen. Wat een asociale manier van met klanten omgaan.
Rapporteren
2019-02-06 10:57:22
2 jaren geleden
1 10 0
een bestelling gedaan en via Ideal betaald. toen ik na een paar dagen nog niks in huis had ging ik bellen. Ik kreeg te horen dat de producten in prijs gestegen waren net na mijn betaling en dat ik nog ff wat bij moest betalen. ik heb de bestelling geannuleerd en ergens anders besteld.schandalig dat ik er zelf achteraan moet en ook nog moet bijbetalen terwijl ik al had afgerekend.
Rapporteren
2018-11-02 22:53:01
2 jaren geleden
10 10 0
Ik heb uitstekende ervaringen met mijnautoonderdelen.nl. Met name de prijs, de communicatie (met Alex), juiste levering, tijdens levering met Post.nl de meldingen van transport. Een voorbeeld voor vele internetshops en echt aan te bevelen!
Rapporteren
2018-01-25 17:09:15
3 jaren geleden
2 10 0
Ik bestelde Bosch ruitenwissers voor mijn auto bij deze firma. Toen ik ze 2 weken later wilde monteren bleek, dat de verkeerde wissers geleverd waren! Voor de zekerheid even langs de garage gegaan, die dit bevestigde. Op mijn email om deze te ruilen wordt doodleuk gezegd: U heeft ze al langer dan 2 weken dus kan niks meer gereclameerd worden! NOOIT, maar dan ook NOOIT MEER!!!!
Rapporteren
2017-10-18 13:11:51
3 jaren geleden
10 10 0
Motorkap en een bumper besteld en alles netjes ontvangen. Binnen 1 dag was alles geleverd. Ik hrb nergens anders zo snel en zo goedkoop kunnen vinden. Prima bedrijf, vriendelijke klantenservice, snelle levering en nog goedkoop ook. Ik ben absoluut goed geholpen en ben erg blij met hun service!
Rapporteren
5.60
Bekijken
Beoordelen